• [RPG] SUPER HUMAN • ROLLENTOPIC


    'Wacht,’ zei de wetenschapper, waarna hij nog wat vloeistof aan het drankje toevoegde. Hij deed er nog een haar in en roerde het goedje nog even flink door elkaar. De wetenschapper overhandigde zijn levenswerk en veegde wat zweet van zijn voorhoofd.
    ‘Het enige wat we nu nog kunnen doen, is hopen.’


    Een groep wetenschappers uit Amerika hebben een groep tieners nieuwe genen gegeven. Hierdoor hebben ze nu speciale krachten. Deze kinderen zijn door de wetenschappers zorgvuldig uitgekozen. Ze waren allemaal zes jaar oud wanneer elk lid van hun families tragisch stierf. En een speciaal weeshuis, opgericht door de wetenschappers, stond klaar om de kinderen op te vangen. Ze hebben geholpen hun krachten te ontwikkelen en ze opgevoed als hun eigen kinderen.

    De RPG begint met de verjaardag van het jongste kind. Hij of zij zal die dag achttien worden, wat alle kinderen volwassenn maakt. Maar de wetenschappers zullen vandaag ook bekend maken dat de kinderen niet zomaar krachten hebben. Ze hebben deze krachten met een reden. Een compleet andere groep wetenschappers hebben exact hetzelfde gedaan, maar met een heel ander doel. Niet om de wereld beter te maken, maar om het te verwoesten. Waarom? Dat weet niemand. Maar het is de taak aan onze groep kinderen ze tegen te houden.


    House Red - stop op meisjes uit House Red
    • Brianna Rozales - Sobremesa - 1.5
    Super Strength & Pain Illusion

    • Aurelie Isabelle Reveur - Ferrars - 1.3
    Invisibility & Oneirokinesis

    • Annalynn Aemilia Avery Akins - Goya - 1.3
    Pyrokinesis & Siren

    • Elisabeth Emily Howard - Mangata - 1.4
    Teleport & Illusion

    • Nicole Irina Valentino - Zamperini - 1.3
    Voodoo & Healing

    • Lily Annabeth Hale - Mangata - 1.8
    Electrokinesis & Conjuration

    • Merida Lillian Nevada Colton - Quivers - 1.9
    Weather Manipulation & Ecokinesis

    • Steven Eugene Blake Neal Speirs - Perconte - 1.7
    Plasmaschoten & Telepathy

    • Sawyer Thomas Cleaver - Trohman - 1.15
    Mind Manipulation & Shared Vision

    • Nathan Theodore Charles Smith - TheDarkKing - 1.9
    Terrakinesis & Ferrikinesis

    • Harwell Matthew Mallory Levi - GusWaters - 1.7
    Microwave Protection & Pain Dissapearance

    • Chester Christopher Crust - Waldeinsamkeit - 1.12
    Aerokinesis & Mediumship


    House Blue
    • Gereserveerd - wijngaard
    • Aeroline Cadence Deveraux - Malarkey - 1.3
    Cryokinesis & Chronoprohiberis

    • Aurora Valda Dawn - Mashtonx - 1.14
    Neurocognitive Deficit & Aura Manipulation

    • Melissa Lazar - Meraki_ - 1.15
    Shape Shifting & Mirror

    • Gereserveerd - Komorebi_ - 1.13
    • Siobhan Aspen Faywarer - Crooked - 1.15
    Shattering & Necromantie

    • Forrest Truman Boniface - Jonty - 1.6
    Telekinesis & Erobokinesis

    • Lucas Tyler Brazi - Zamperini - 1.12
    Biokinesis & Possesion

    • Finn Axl Newton - Constellation - 1.5
    Portal Creation & Sublimation


    De Wetenschappers:
    • Alice Grace Elenor - Sobremesa - 1.14
    • Nadezhda Lizaveta Ryurikov - Amaris - 1.9

    • Nora Vera Trench - 1.18
    • Hilary Yana Lichtenberg - 1.18
    • Oliver Grayson - 1.18
    • Gavin Glunt - 1.18
    • Cole Holden - 1.18

    Krachten:
    De kinderen hebben elk twee krachten, de wetenschappers niet. De krachten hieronder zijn ideeën, je mag natuurlijk ook zelf een kracht verzinnen.
    • = gereserveerd/bezet.
    • Terrakinesis - het element aarde beheersen.
    • Pyrokinesis - het element vuur beheersen.
    • Cryokinesis - het element water beheersen.
    • Aerokinesis - het element wind beheersen.
    • Telekinesis - voorwerpen manipuleren met je gedachten.
    • Chronoprohiberis - de tijd kunnen stoppen maar zelf kunnen bewegen.
    • Weather Manipulation - het weer manipuleren.
    • Herbaphony - met planten kunnen communiceren.
    • Ecokinesis - de natuur kunnen manipuleren.
    • Size Enhancement - de grootte van voorwerpen kunnen veranderen.
    • Electrokinesis - electriciteit beheersen.
    • Healing - personen helen.
    • Teleport - teleporten.
    • Typhokinesis - rook manipulatie.
    • Invisibility - onzichtbaarheid.
    • Intangibility - door solide voorwerpen kunnen bewegen.
    • Gyrokinesis - zwaartekracht manipulatie.
    • Voodoo - levende voodoo pop zijn.
    • Shapeshifting - in een dier of voorwerp veranderen.
    • Biokinese - je lichaam manipuleren.
    • Ferrikinesis - ijzer manipuleren.
    • Conjuration - voorwerpen en dergelijke creëeren.
    • Shared Vision - andermans zintuigen gebruiken.
    • Astral Projection - geest en lichaam scheiden.
    • Shattering - voorwerpen exploderen.
    • Erobokinesis - schaduwen manipuleren.
    • Oneirokinesis - dromen binnenkomen en manipuleren.
    • Levitation - zweven of vliegen.
    • Super Strength - erg sterk.
    • Fast - sneller zijn.
    • Endurence - nooit moe worden van activiteiten.
    • Night Vision - in het donker kunnen zien.
    • Mind Manipulation - gedachten en herrineringen manipuleren.
    • Illusion - mensen laten geloven dat ze zich in een compleet andere omgeving begeven.
    • Pain Illusion - brandende mentale pijn creëren.
    • Animal Communication - met dieren communiceren.
    • Flexibility - onmogelijke lenigheid.
    • Enhanced Hearing - bovenmenselijk gehoor.
    • Enhanced Smell - bovenmenselijke reuk.
    • Enhanced Touch - bovenmenselijke aanraking.
    • Enhanced Vision - bovenmenselijk zicht.
    • Telepathy - communicatie of gedachten horen.
    • Pathokinesis - gevoelens manipuleren.
    • Lie detection - weten wanneer er wordt gelogen.
    • Laser Projection - licht en lasers creëren.
    • Microwave protection - iemand hersenen verbranden.
    • Siren - magische stem.
    • Pain Dissapearance - pijn verwijderen.
    • Plasmaschoten.
    • Mental shield - een mentaal schild, waardoor mentale krachten niet bij jou werken.
    • Shield - een magisch schild om je heen produceren.
    • Mirror - krachten kaatsen af en werken op je tegenstander.
    • Prehensile - haar manipuleren.
    • Freeze vision - objecten laten bevriezen met je blik.
    • Mediumship - met doden communiceren.
    • Necromantie - doden tot leven wekken.
    • Possesion - iemands lichaam betreden.
    • Density Control - objecten/personen lichter of zwaarder maken.
    • Portal Creation - portalen naar een andere plaats creëeren.
    • Sublimation - veranderen in mist.
    • Neurocognitive Deficit
    • Aura Manipulation


    Invullijstje:
    Minimaal 700 woorden.
    Naam: (volledige naam)
    Bijnaam: (dit kan te maken hebben met krachten die ze hebben)
    Leeftijd: (alleen voor wetenschappers; de kinderen zijn allemaal 18)
    House: (House Red of House Blue)
    Innerlijk: (uitgebreid)
    Uiterlijk: (omschrijving + foto)
    Gaves: (2 gaves, omschrijf ze ook)
    Zwaktes: (elke gave moet natuurlijk ook zwaktes hebben)
    Geschiedenis: (wat hebben ze gedaan in het huis? Enige gebeurtenissen)
    Relaties: (wat voor relaties heeft je personage met anderen)
    Extra:(extra info dat niet in de andere kopjes past)


    Faceclaims:
    Cara Delivingne - Sobremesa
    Barbara Palvin - Goya
    Dylan O'Brien - Perconte
    Analeigh Tipton - Ferrars
    Phoebe Tonkin - Malarkey
    Chris Evans - Perconte
    Zoey Dutch - Meraki_
    Holland Roden - Mangata
    Lindsay Hansen - Mangata
    Francisco Lachowski - GusWaters


    Hulp:
    Geen inspiratie voor een FC? Klik.
    Geen inspiratie voor een naam? Klik.


    Het Weeshuis:
    Het weeshuis bevind zich midden in een enorm bos, afgelegen van de bewoonde wereld. De wetenschappers laten af en toe een helikopter komen met alle benodigheden voor het leven. De kinderen worden aardig vrijgelaten en hebben een redelijk goed leven. De wetenschappers geven ze les, niet alleen in de normale school dingen maar ook in het ontwikkelen van hun krachten. De kinderen zijn gek op de wetenschappers en zien hun als hun echte ouders.
    Gang van zaken:
    Het weeshuis is verdeeld in twee houses: House Blue en House Red. Eigenlijk zijn deze houses nogal zinloos. Als je bij hetzelfde house hoort dan slaap je op dezelfde verdieping en krijg je samen les. Hier zul je niets van merken in de RPG, omdat we beginnen op een weekend dag en ze geen les meer zullen krijgen. Iedereen heeft een eigen kamer met een wasbak, op elke verdieping staan een aantal badkamers en wc's. De kinderen ontbijten gezamelijk beneden in de eetzaal, waar een lange tafel staat met een soort buffet en kleinere tafels waar de kinderen aan zitten. 's Ochtends hebben ze normaal gesproken les in school dingen, en 's middags prive les over hun gaves.
    Gebied:
    Het weeshuis staat op een grote open plek, met een grasveld en een redelijk groot meer. Voor de rest alleen maar bos. Iedereen mag het bos in, maar als ze verdwalen is het hun eigen schuld. De kinderen hebben zelf schommels en andere speeltoestellen gebouwd toen ze klein waren.


    • Minimaal 100 woorden per post.
    • Alleen ik maakt nieuwe topics aan.
    • Geen ruzie.
    • Geen OOC in het speeltopic. Daar is het praattopic voor.
    • Maximaal 2 personages.
    • Houdt de jongens en de meisjes een beetje gelijk.
    • Reservaties blijven een week staan.
    • Praattopic.
    • Rollentopic.
    • Maar het belangrijkste: have fun (:

    Begin:
    8 A.M.
    Iedereen maakt zich klaar voor het ontbijt, dat zich beneden in de eetzaal bevindt. Er zal een buffet staan, want vergeet niet, de kinderen zijn best wel verwend en worden lux behandeld. De professoren maken zich klaar voor een speech om de jarige te feliciteren, en - wat de kinderen niet weten - om te vertellen over de waarheid. Professor Elenor, tevens de 'directrice' zal het woord doen.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2015 - 10:18 ]


    “A queen will always turn pain into power.”


    • Aurelie Isabelle Speirs •
    • Invisibility & Oneirokinesis •


    Flarden van dromen en nachtmerries varen door mijn hoofd. Mijn gedachten hebben geen mogelijkheid om tot rust te komen, steeds komt er weer iets anders voorbij. Ik probeer het stil te zetten, ervoor te zorgen dat ik gewoon mijn eigen dromen kan leiden, in plaats van in die van anderen voor te komen. Het is meestal een compliment als je in iemands droom voorkomt, maar bij mij is het toch wel even anders. Ik wil ook gewoon kunnen slapen zonder dat ik de dag erna nog moe-er dan de avond daarvoor wakker wordt. Als ik eindelijk de rust gevonden heb, een eigen droom heb weten te creëren, schrikt ik wakker door een stem in mijn hoofd. "Hey Aurie. Lekker geslapen?" Hoor ik mijn broers stem in mijn hoofd. Ugh, had ik net rust gevonden, verpest hij het weer. "Heerlijk." Denk ik sarcastisch. Het is niet alsof ik zo goed ben ik sarcasme, maar aardig kan ik er wel mee overweg. Al zijn mijn gedachten vaak sarcastischer dan de dingen die ik mijn mond uit laat komen. Langzaam en loom kom ik uit mijn bed. Ochtenden zijn niet de beste momenten om met mij om te gaan. Vaak duurt het nog minstens een uur voordat ik eenmaal mijn ogen echt geopend heb. Snel spring ik onder de douche, waarna ik een setje kleren uit de kast trek. Vervolgens loop ik naar beneden, de eetzaal in, waar in plaats neem aan tafel zonder echt naast iemand te gaan zitten. Dit doe ik niet bewust, maar door maar ochtendroes let ik daar nog niet echt op.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman


    • Forrest Truman Boniface •
    •Telekinesis + Erobokinesis •


    Ik zag Melissa schrikken om het feit dat ik mijn glas bijna omgooide. Ik bleef haar even aankijken.
    "'Het gaat wel ja, met jou?" vroeg ze toen. Ik haalde onverschillig mijn schouders op. Niet iedereen hoefde te weten hoe ik me voelde en wat er in mijn gedachten omging. Het was niets persoonlijks, maar de enige persoon die veel van mij wist was Steven. Dit was ook het feit dat ik vrijwel alles van hem wist. Ik vond het fijn dat Melissa niets over het ongelukje net zei, ik wist ook niet hoe ik zou reageren. Maar het is niet gebeurd, dus dat is mooi.
    "Ben jij benieuwd naar wat de wetenschappers gaan vertellen?" Ik keek haar aan en knikte toen.
    "Ja best wel. Ik dacht eerst dat het alleen om de verjaardag van, hoe heet ze ook alweer, ging," vertelde ik toen. Ik moest toegeven, ik was erg nieuwsgierig naar wat de wetenschappers te vertellen hadden. "Misschien nemen ze onze krachten terug af?" grinnikte ik, diep van binnen hopend dat het ook zo zou zijn. Het was niet dat ik ongelukkig ben of het echt niet wil, maar het is soms erg vervelend om het te hebben. Ik heb er niet altijd evenveel controle over. Helemaal niet over het besturen van de schaduwen. Het is me een keer overkomen dat mijn eigen schaduw ervandoor ging. Ik voelde het gewoon en het deed best pijn. En mijn telekinese, tja, dat is de enige van de twee die ik een beetje onder de knie heb, alleen gebeurd het wel eens 's nachts dat ik een klap in mijn kamer hoor en dan schijn ik de kastdeur te hebben open en dicht gedaan. Daardoor verlies ik ook nachtrust omdat ik waakzaam wil zijn. Ik wil het niet laten gebeuren dat ik een keer wakker wordt en dat mijn kast volledig op de grond ligt.
    "Wat denk jij?" vroeg ik aan Melissa.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    MERIDA LILLIAN NEVADA COLTON
    WEATHER MANIPULATION ~ ECOKINESIS ~ MER, MOTHER NATURE ~ OUTFIT

    "Never heard of Mother Nature? Girl, she's standing right in front of you."

    ____________________________________________________________________________________________________________________________



    ____________________________________________________________________________________________________________________________

    Uiteindelijk loop ik maar gewoon naar de glazen vitrines die zich een paar meter voor mij bevinden, en mijn handen schieten gelijk naar een chocolademuffin, een croissantje, een glas sinaasappelsap en twee sandwiches met gerookte zalm. Ik leg deze allemaal op mijn bord, gezien ik rammelde. Als laatste leg ik nog een appel op mijn bord, waarna ik aan een random kantinetafel ga zitten. Ik had geen idee naast wie ik zat, als het maar niet één van die kutkinderen was die me alleen maar gingen pesten omdat ik toevallig even aan een bloemetje sta te ruiken.
    Ik neem een slok uit mijn glas sinaasappelsap, en neem daarna een hap van mijn croissantje, waar ik een paar seconden voorheen wat boter op had gesmeerd. Er zou vandaag een speciale aankondiging komen, naast die van dat Elisabeth jarig was. Ik had werkelijk geen idee wat het zou kunnen zijn, maar opgewonden kon je mij wel noemen. Ik werp een korte blik op mijn croissantje, waar ik net een hap uit had genomen, en zie dan een paar restjes rode lipstick rond mijn gebitsafdruk zitten, wat mij lichtelijk doet lachen.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either


    Sawyer Thomas Cleaver
    There is a blurred line between your reality and mine


    Zodra ik mijn kamer uitloop, hoor ik al de stemmen van Elisabeth en Bree. Ergens wil ik er wel bij gaan lopen, maar ze zijn al in gesprek dus ik strik mijn veter en loop net als hen in een rustig tempo naar het buffet. Elisabeth is vandaag jarig en als ik in mijn zak voel, voel ik mijn cadeautje. Het is klein, maar ik weet niet goed wat ik haar anders zou moeten geven. Het is een gouden kettinkje wat mijn vader aan me had gegeven en het leek me een goed moment om het aan haar te geven.
    Onbewust loop ik linea recta naar het koffieapparaat, waar ik een extra sterke cappuccino laat maken. Tijdens het wachten zie ik Elisabeth, Bree, Ann en Merida al zitten. Ergens twijfel ik of ik bij ze zal gaan zitten, maar gelukkig heb ik nog een beetje tijd terwijl de koffie gemaakt wordt.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2015 - 12:48 ]


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman


    Nathan Theodore Charles Smith | House Red | Terrakinesis x Ferrikinesis


    Ik pak een croissant, melk en nog een energiereep en leg deze op mijn bord. Ik kan mijn dag niet door zonder energierepen, ik gebruik constant mijn krachten op te kunnen lopen en ik raak daar er veel energie aan kwijt, daarbij opgetelt dat ik niet veel geslapen heb en vandaag weer laat wordt kan ik dus echt niet zonder nu. Ik draai me om met mijn bord en zie Merida aan een tafel zitten, ruikend aan haar bloem als gewoonlijk, ze heeft echt een enorme liefde voor de natuur, van iedereen die hier leeft is zij wel het vaakst in het bos te vinden, bezig met haar krachten, of gewoon met hutten bouwen samen met mij en Aurelie. Onze krachten gecombineert was een nachtmerrie voor anderen buiten vroeger, spullen 'lenen' van andere voor het bouwen van hutten, of gewoon kuilen in de grond graven. Hahaha, leuke tijden vroeger.
    I loop naar de tafel van Merida en ga op een plek zitten. "Hoe is het? Lekker geslapen?" Vraag ik aan haar.


    [Als iemand dit bericht al eerder zag en dacht van 'wat een raar einde', er was telefoon beneden en ik ben alleen thuis...en met mijn onhandigheid ben ik zo slim om -Plaats reactie- te klikken]

    [ bericht aangepast op 31 jan 2015 - 13:33 ]


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)


    BRIANNA 'THE BREEZE' ROZALES
    House Red × Super Speed × Pain Illusion× Outfit
    'And you know, of course, that I can slap you eight times before you blink, right?'

    Voordat Lissy of Anna iets zeggen, galmt de stem van Merida door de kantine heen.
    'Gefeliciteerd El!' roept ze, waarna ze eten haalt en alleen aan een tafeltje gaat zitten. Ik wil net vragen waarom ze niet bij ons komt zitten als Nathan zich al bij haar voegt en met haar in gesprek gaat. Jammer, ik mag Merida graag. Ze is een soort tegenpool en gek genoeg werkt het best wel tussen ons.
    Even verderop zie ik Sawyer, Lissy's vriendje. Hij lijkt te twijfelen om bij ons te komen of niet.
    'Hee, Sawyer!' roep ik dus maar vrolijk naar hem.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2015 - 15:28 ]


    “A queen will always turn pain into power.”


    Annalynn Aemilia Avery Akins
    Outfit

    "If you don't want to become a roasted pig, I should't do that."

    Ik lach om Bree's opmerking, en draai me naar Elisabeth, nadat Bree Sawyer heeft geroepen weliswaar. "Duss, HAPPY BIRTHDAY SWEETIE!" roep ik tegen Elisabeth, ookal staat ze vlakbij me. Vervolgens trek ik haar in een knuffel. We zijn met een aantal meiden, een een paar jongens, al jaren een goede vriendengroep, waar ik erg blij mee ben. Niet veel later laat ik haar weer los en begin ik gitaar te spelen, op de melody van 'Happy Birthday' natuurlijk. Ik knik even naar Bree, als teken dat ze mee moet zingen, en kijk de rest van de zaal rond.


    take me back to the basics and the simple life


    BRIANNA 'THE BREEZE' ROZALES
    House Red × Super Speed × Pain Illusion× Outfit
    'And you know, of course, that I can slap you eight times before you blink, right?'

    Anna trekt eindelijk haar mond eens open. 'Duss, HAPPY BIRTHDAY SWEETIE!' roept ze hard, alsof ze aan de andere kant van de eetzaal zit. Dan haalt ze haar gitaar out of nowhere en begint ze te spelen. Ze knikt naar mij, als teken dat ik mee moet zingen. Serieus? We weten allebei dat ik niet echt bepaald een goede zangeres ben, zeker niet naast Anna. Ik wacht totdat zij begint te zingen en dan val ik in, weliswaar een stuk zachter. Ik wenk Sawyer, hopend dat hij hier zo snel mogelijk heen komt en me redt door mee te zingen. Mijn ogen gaan de rest van de zaal rond, op zoek naar Chester.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2015 - 18:00 ]


    “A queen will always turn pain into power.”


    Audrey Nikita Hailey Flurion
    House Blue x Night Vision x Freeze Vision


    Ik ben gestopt met huilen en zou het liefst van schaamte door de grond zakken. Iedereen praat weer vrolijk en dat soort gebeuren. "Waarom heb ik die vervloekte Freeze Vision nou weer gekregen." mompel ik. Ik kan het boek ontdooien zodra ik kalm ben. Dan kan ik het ijs langzaam laten verdwijnen. Ik zie Melissa, zij is altijd wel aardig voor me geweest. Ik heb haar afgesnauwd en nu wil ze me waarschijnlijk niet meer zien. Het is pittig irritant als je een bitch bent en geen vrienden hebt. Met een somber gevoel kijk ik naar een toespraak ding. Laat mijn leven stoppen. Ik ben niks in deze wereld. Het hebben van krachten heeft me nooit geïnteresseerd. Onopvallend pak ik mijn boek en probeer de zaal uit te glippen. Yes! Gelukt! Ik ren naar mijn kamer. Ik smijt de deur met een klap dicht. "Ik zou niets willen weten van al dat niet slapen" zing ik. Het klinkt zo vals als een kraai, maar het helpt om me rustig te worden. Op mijn kamerdeur wordt geklopt. "Juffrouw Flurion?"


    all because i liked a girl


    Chester Christopher Crust
    House Red ~ Aerokinesis ~ Mediumship

    Vermoeid wordt ik gapend wakker. Gelijk als mijn gevoel is teruggekeerd in mijn lichaam kreun ik kort en frons ik mijn wenkbrauwen. Ik doe een poging om mijn hoofd in mijn kussen te stoppen, maar de pijn gaat niet over. Ik weet dat ik in de nacht moet ophouden met mijn gave, maar ik heb er dan niet genoeg controle over om ermee te kunnen stoppen. Met de rug van mijn hand wrijf ik even over mijn hoofd heen, waarna ik langzaam begin met opstaan. Als ik opsta gaat het meeste vaak wel over. Ik kijk niet goed wat ik aandoe, deels omdat ik het toch niet interessant genoeg vindt om mezelf bezig te houden met mijn kledingkeuze. Ik weet dat Lizzy vandaag jarig is, dus eigenlijk kan ik haar maar beter gaan feliciteren. Ik loop de deur uit en ga op zoek naar de anderen, we zijn nu allemaal officieel volwassen. Ik kan niet precies plaatsen waarom, maar toch moet ik even kort glimlachen om die gedachte. Al snel zie ik ze in de eetzaal. Ook Bree is er. Als ik binnenloop hoor ik hun gezang, wat me al gelijk vrolijk maakt. Het lijkt alsof Bree de zaal rondkijkt, ik hoop opzoek naar mij. Ik hoor voornamelijk dat Anna aan het zingen is, Bree houdt zich meer op de achtergrond. Hoe kan je je ook niet geïntimideerd voelen als je met nota bene Anna aan het zingen bent. Ik besluit Bree maar uit de brand te helpen en begin, terwijl ik naar het groepje loop, luidkeels mee te zingen.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2015 - 18:50 ]


    She was always looking for more..

    Melissa Green
    Shapeshifting || Mirror


    'Ja best wel. Ik dacht eerst dat het alleen om de verjaardag van, hoe heet ze ook alweer, ging', vertelt hij. Ik kijk even bedenkelijk, aangezien ik niet denk dat dat de superbelangrijke mededeling zou zijn. Ik kijk even om me heen en zie een gropeje meiden happy birthday zingen, waarschijnlijk bij de jarige. Als ik het me goed herinner, Elisabeth, maar ik ben niet honderd procent zeker. Als Forrest weer begint te praten kijk ik weer naar hem. 'Misschien nemen ze onze krachten terug af?', grinnikt hij. Ik glimlach even half. Dat lijkt me nog niet eens zo'n heel slecht idee. Het was leuk om van gedaante te kunnen veranderen, maar er zaten ook nadelen aan en daar was ik niet zo blij mee. 'Wat denk jij?', vraagt hij me dan. Ik denk even na voor ik antwoord geef. 'Eerlijk gezegd heb ik geen idee. Ik zou het krachten afnemen niet zo slecht vinden, maar aangezien ze wel wetenschappers blijven, denk ik niet dat ze dat gaan doen.' Soms vroeg ik me wel eens af of we hier waren omdat ze om ons gaven, of alleen omdat we proefkonijnen waren. Ik zwijg even voor ik hem de vraag ook daadwerkelijk stelde. 'Denk jij dat we hier alleen zijn als proefkonijnen of omdat ze serieus om ons geven?' Stiekem was ik best benieuwd naar zijn antwoord, maar dit kon je -hopelijk- niet aan me afzien.


    be gay do crimes


    BRIANNA 'THE BREEZE' ROZALES
    House Red × Super Speed × Pain Illusion× Outfit
    'And you know, of course, that I can slap you eight times before you blink, right?'

    Godzijdank komt Chester op dat moment de eetzaal binnen om me uit de brand te helpen. Hij loopt naar ons toe en begint keihard - en vals - mee te zingen. Dankje dankje dankje. Hij loopt naar ons toe en zakt naast me neer, en ik leun opzij om even snel een kus op zijn wang te geven. Ondertussen zingen we allemaal nog steeds voor Lissy, die niet helemaal weet wat ze moet doen.


    “A queen will always turn pain into power.”


    Steven Eugene Blake Neal Speirs
    ___________________________________

    Tweelingbroer Aurelie - Plasmaschoten - Telepathie
    ___________________________________

    Ik glimlach wanneer ik voel wat er door mijn zus heen gaat. "Heerlijk." Denkt ze sarcastisch, en ik grinnik. Opnieuw rek ik me uit, en gaap ik. "Lekker ochtendhumeur zus?" Meld ik haar sarcastisch voordat ik het contact afkap. Daarna sta ik op en loop ik naar de eetzaal. Eenmaal daar aangekomen plof ik neer en begin ik te ontbijten. Ik let niet op de andere om me heen, en probeer mijn gedachtes op iets anders te focussen dan op de tientallen stemmen die in mijn hoofd echoën.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Aurora Valda Dawn

    || Neurocognitive Deficit || Aura Manipulation || Outfit ||

    "High-Five for being a horrible miserable person!"

    ______________________________________________________________________________________________________________________


    Verveeld speel ik een beetje met het bestek wat naast mijn bord ligt. Ergens op de achtergrond hoor ik dat Annalynn begint met haar gitaarspel en daarna galmt het liedje 'Happy Birthday' door de zaal. Zingen is niet mijn sterkste kant. Sterker nog; ik klink nog beroerder als een walrus met astma, dus ik hou wat dat betreft wijs mijn mond dicht.
    Op dat moment komt ploft er iemand naast me neer, Steven. We hebben wel vaker dan eens met elkaar gesproken maar een vriendschap valt het niet te noemen. Als we elkaar zien dan voeren we een gesprek, that's it.
    Zijn blik staat gefocust op zijn voedsel voor zijn neus. Mijn taak is het nu om hem uit zijn trance te halen.
    "Hey. Hoe gaat het?" Een vraag die ik telkens maar weer stel aan iedereen, hoewel ik gedeeltelijk al wel weet wat het antwoord zal zijn. Aan mijn stem valt goed te horen dat ik nog zeker niet klaarwakker ben zoals de meeste andere die hier zitten. Ik wil mijn glas pakken om mijn laatste slok sinaasappelsap op te drinken maar grijp zoals wel vaker gebeurd mis. Een van de gevolgen van het leven met maar 1 geheel werkend oog. Dankzij een ongelukje met mijn gave is mijn linker oog blijvend beschadigd waardoor dieptes maar lastig te zien zijn.
    Hopend dat niemand dit gezien heeft doe ik een tweede poging die wel lukt. Het uiteindelijk lege glas zet ik op tafel neer waarna ik Steven weer aan kijk, wachtend op zijn antwoord.


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell


    Sawyer Thomas Cleaver
    "There is a blurred line between your reality and mine."


    Wanneer ik rondkijk, heb ik oogcontact met Bree. Ze roept me meteen en even grijns ik. Vervolgens begint Anna te zingen. Ze dwingt Bree mee te zingen. Ondanks dat het niet slecht klinkt, valt haar stem weg bij die van Anna. Bree wenkt me wanhopig, aangezien het voor haar waarschijnlijk nogal ogemakkelijk is. Ik loop in hun richting.
    Bij Elisabeth sla ik vanachter mijn armen om haar heen en druk ik een dus op haar wang. "Gefeliciteerd, nu meerderjarige." Ik zing met Anna en Bree mee. Normaal ben ik niet zo dichtbij en romantisch, maar het is haar verjaardag. Dan kan ik mijn gewoontes wel even opzij zetten. "Hoe voelt het nou om volwassen te zijn?" Even kijk ik naar Chester die zich ook bij ons voegt. In mijn broekzak brandt het kettinkje, haar cadeautje, maar ik wil wachten voor een beter moment.


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman