• Who is the Mole?



    ___________________________________________________________________________________________________________________

    Wie is de mol, iedereen kent zelfs ze Amerikanen en de Britten kijken het met Engelse ondertiteling. Toen kwam er iemand met het idee om een engelse versie te starten!! En dit gebeurt ook er worden 2 presentators gezocht, 1 mol en 9 kandidaten, bekende Amerikanen en Britten (zoals, Youtubers, acteurs, presentators etc (presentators moeten ook bekend zijn)) kunnen zich opgeven via de nieuwe site ook kan je je als vaste presentator op geven dit kunnen er drie worden, zij bepalen wie de mol is waar het is en hoe het verloopt.

    Dit jaar zijn er al snel 2 presentators die hebben bepaalt waar het is en ze hebben Australië, Sydney gekozen. De mol moet nog gekozen worden door de presentators. Veder is het gewoon hetzelfde als de Nederlandse versie dus een test, jokers, vrijstellingen, de zwarte vrijstelling, opdrachten etc.

    ___________________________________________________________________________________________________________________

    Rollen STOP OP YOUTUBERS

    Presentators
    - Finnegan Frayn Harries || Bain
    - [R] || Gotika

    Kandidaten en de Mol
    - Daniel "Dan" James Howell || Mashtonx
    - Zoe Elizabeth Sugg || everydee
    - Ingrid Nilsen || MeganKM
    - [R] || Rivals
    - [R] || Balloo
    -
    -
    -
    -
    -

    ___________________________________________________________________________________________________________________

    Invullen
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Waardoor bekend:
    Rol: Kandidaat of Presentator
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra: geen vrienden!! Dit mag pas als het verhaal begint

    ___________________________________________________________________________________________________________________

    Regels
    - Geen woordenlimiet, maar schrijf wel een redelijke post.
    - Alleen ik (Everydee) maak nieuwe topics aan.
    - Geen perfecte karakters.
    - Hou het gezellig en voorkom ruzies buiten de RPG.
    - Reservaties blijven 4 dagen staan, tenzij je meldt dat dit niet gaat lukken.
    - Probeer maximaal 2x in de week te posten, dit zodat het niet doodloopt.
    - Geen personages van andere besturen tenzij je toestemming hebt.
    - Niet zeggen dat je de mol bent of dat je hem wil zijn, want dat word bepaald om het spannend te houden
    - Het liefst een echt bestaand persoon
    - Sommige personages kunnen elkaar waar kennen maar ze weten niet van elkaar dat ze meedoen, daarom mogen ze nog geen vrienden!

    __________________________________________________________________________________________________________________

    FaceClaims/PersonageClaims:
    - Dan Howell
    - Zoe Sugg
    - Finn Harries
    - Thomas brodie-sangster
    - Matthew gray gubler

    BELANGRIJK
    E
    r is gewoon een test, maar niemand gaat naar huis, dus dat je alleen te weten komt of je goed zit of niet. Als je een test slecht maak je geen testen meer, en ook zeker wordt dat jij niet de mol bent, maar dat je wel nog gewoon mee mag doen!!

    [ bericht aangepast op 1 feb 2015 - 20:53 ]


    A horse of course

    Oeehh! Ik ben geïnteresseerd! Mag ik een jongen? Waarschijnlijk wordt het Dan Howell ( <3 ). Maar weet iedereen trouwens wie de mol is, of blijft dit geheim?

    [ bericht aangepast op 31 jan 2015 - 19:23 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Mashtonx schreef:
    Oeehh! Ik ben geïnteresseerd! Mag ik een jongen? Waarschijnlijk wordt het Dan Howell ( <3 ). Maar weet iedereen trouwens wie de mol is, of blijft dit geheim?


    Ik zet je er bij en wie de mol word blijft geheim!! Maar wil je een kanidaat??


    A horse of course

    everydee schreef:
    (...)

    Ik zet je er bij en wie de mol word blijft geheim!! Maar wil je een kanidaat??


    Jap, een kandidaat alsjeblieft (;


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Ken het programma niet maar Mag ik een meisje?

    [ bericht aangepast op 31 jan 2015 - 19:53 ]

    MeganKM schreef:
    Ken het programma niet maar Mag ik een meisje?


    Oke, ff snel een korte uitleg van de Nederlandse versie: BNN'ers gaan naar een land verschild per jaar en art rooijakkers is bij de Nederlandse versie de presentator en er zijn 9 kanidaten en 1 mol de kanidaten proberen zoveel mogelijk gekd te winnen en tegerlijker tijd ze mol te vinden want om de twee dagen krijgen ze een test die is ze moeten maken en daar uit moet de mol komen en wie het het slechtst maakt licht eruit behalve de mol die hoefd nooit naar huis. De winnaar krijgt het verdiende geld en de mol probeerd het geld zo weinig mogelijk te maken (het is elke donderdag op NPO 1 om half negen) maar ik zet je er bij als wat wil je?? Kanidaat of Presentator (en wil je iemand FaceClaimen?)


    A horse of course




    Naam
    Zoe Elizabeth Sugg
    Bijnaam
    Zoella, zo heet ze ook op Youtube
    Leeftijd
    24 jaar, en verjaart op 28 Maart
    Waardoor bekend
    Youtube, Eind 2009 werd Zoe Sugg onder de naam Zoella actief op YouTube. Begin januari had ze daar ruim 6.900.000 abonnees. video's spreekt ze voornamelijk over mode en lifestyle. Ook schreef Zoe een boek wat in 1 week vaker gekocht werd dan Harry Potter!!
    Rol
    Kandidate, toen Zoe hoorde dat er een Engelse versie van wie is de kwam moest ze zich we op geven en toen ze hoorde dat ze mee mocht doen werd ze helemaal gek!!
    Innerlijk
    Zoe is voor en buiten de camera een vrolijk, hyper en behulpzaam meisje. Voor de camera praat ze meestal gewoon maar soms is ze in een bui dat ze gaat zingen, ze zit ook in een band die heet band aid 30 leden daar zit ze dan in met 1 Direction, Ed sheeran, haar eigen broer en nog veel meer. Zoe is ook heel open vooral voor haar familie en vrienden, daarom doet ze veel challenges met haar broer, haar partner en haar vriendin.
    Uiterlijk
    komt
    Extra
    komt

    [ bericht aangepast op 1 feb 2015 - 10:12 ]


    A horse of course

    Klinkt leuk! Dankjewel! Ik zou graag een kandidaat willen :)

    [ bericht aangepast op 31 jan 2015 - 20:05 ]

    En ik twijfel nog wie ik zal faceclaimen

    Naam: Ingrid Nilsen
    Bijnaam: Ingrid heeft niet echt een bijnaam, iedereen noemt haar gewoon Ingrid. Een paar vrienden noemen haar soms bij haar achternaam. Maar dat gebeurd te weinig om het een bijnaam te noemen.
    Leeftijd: Ingrid is nu 25 jaar en wordt 26 op 2 februari.
    Waardoor bekend: Youtube, Ingrid is een youtuber sinds 2009 en heeft nu al zo'n 3 miljoen volgers op haar youtube channel. Ze won ook al een award voor beste beauty channel in 2014.
    Rol: Kandidaat, Ingrid twijfelde eerst of ze hier wel wou aan meedoen maar haar vrienden hebben haar overhaalt om toch deel te nemen. Zij doet het gewoon voor het plezier terwijl haar moeder denkt aan haar youtube channel.
    Innerlijk: Ingrid heeft al veel meegemaakt in haar leven. Haar vader is gestorven toen ze 17 was terwijl haar moeder kanker had. Maar ze bleef positief. Ingrid zal niet snel opgeven. Ze geeft alleen op als ze echt niets meer kan doen. Ze ziet er altijd vrolijk uit en zo voelt ze zich ook meestal. Haar familie is heel belangrijk voor haar net als haar vrienden. Ze zal alles voor hen doen ook al weet ze dat sommigen dat niet zouden doen voor haar. Maar ze laat niet snel mensen toe in haar leven. Ze zal je al goed moeten kennen voor ze iets heel persoonlijks zal vertellen. Dat betekend niet dat ze niet zal praten met je. Ingrid is niet verlegen. En zal gewoon een gesprek met je aangaan alleen zal dat een gewoon gesprek zijn. Vanaf je begint over haar gevoelens en gedachten klapt ze toe. Ze luistert liever naar mensen dan dat ze zelf over haar gevoelens praat. Ze heeft ook echt haar eigen mening als ze weet dat ze gelijk heeft zal ze zich niet laten doen. Ze zal zich in het algemeen sowieso niet laten doen. Ze weet goed genoeg hoe ze zichzelf moet verdedigen.
    Uiterlijk:


    Ingrid had lange bruine lokken maar heeft ze een tijdje geleden afgeknipt. Nu is zijn haar haren schouderlengte die ze meestal los laat gangen over haar schouders. Ingrid's ogen hebben bijna dezelfde kleur als haar haren en daar is ze wel blij om. Ingrid is een girly type. Dat zie je ook aan haar kledingsmaak. Haar lengte is zoals een gewone volwassen vrouw ze is niet heel groot maar ook zeker niet klein.
    Extra: Haar moeder komt uit Thailand terwijl haar vader Noorse afkomst geeft. Ingrid zelf is opgegroeid in California.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2015 - 14:14 ]

    Mag ik een presentator?


    Bowties were never Cooler

    Bain schreef:
    Mag ik een presentator?


    Ja hoor man of vrouw en jij moet met de tweede presentator overleggen wie de mol word (niet via gastenboek) en pas als alle kadnidaten er zijn


    A horse of course

    Laat maar x)

    [ bericht aangepast op 31 jan 2015 - 21:55 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    everydee schreef:
    (...)

    Ja hoor man of vrouw en jij moet met de tweede presentator overleggen wie de mol word (niet via gastenboek) en pas als alle kadnidaten er zijn


    Mannelijk graag en ik snap het (K)

    Ik wil je alleen waarschuwen, om dit topic niet te laten sluiten omdat het tegen de regels is, dat zolang er niemand afvalt, en iedereen dus het hele spel mag meedoen, is het denk ik goed. Als er namelijk mensen afvallen is het een wedstrijd en geen RPG meer, en dan wordt hij gesloten, weet ik uit ervaring


    Bowties were never Cooler

    Bain schreef:
    (...)

    Mannelijk graag en ik snap het (K)

    Ik wil je alleen waarschuwen, om dit topic niet te laten sluiten omdat het tegen de regels is, dat zolang er niemand afvalt, en iedereen dus het hele spel mag meedoen, is het denk ik goed. Als er namelijk mensen afvallen is het een wedstrijd en geen RPG meer, en dan wordt hij gesloten, weet ik uit ervaring


    Oke ik zet je erbij en ja dat snap ik, mijn idee was om ze dan gwn te spelen en dan doe je om de week/ 2 weken een test en dan degene die de mol uit de test krijgt wint. Of hebben jullie iets anders


    A horse of course

    everydee schreef:
    (...)

    Oke ik zet je erbij en ja dat snap ik, mijn idee was om ze dan gwn te spelen en dan doe je om de week/ 2 weken een test en dan degene die de mol uit de test krijgt wint. Of hebben jullie iets anders


    Volgensmij is het in dat opzicht nog steeds een wedstrijd en geen RPG aangezien het nog steeds om winnen gaat, maar ik weet niet hoe streng dit wordt beoordeeld.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2015 - 22:03 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell