• Who is the Mole?



    ___________________________________________________________________________________________________________________

    Wie is de mol, iedereen kent zelfs ze Amerikanen en de Britten kijken het met Engelse ondertiteling. Toen kwam er iemand met het idee om een engelse versie te starten!! En dit gebeurt ook er worden 2 presentators gezocht, 1 mol en 9 kandidaten, bekende Amerikanen en Britten (zoals, Youtubers, acteurs, presentators etc (presentators moeten ook bekend zijn)) kunnen zich opgeven via de nieuwe site ook kan je je als vaste presentator op geven dit kunnen er drie worden, zij bepalen wie de mol is waar het is en hoe het verloopt.

    Dit jaar zijn er al snel 2 presentators die hebben bepaalt waar het is en ze hebben Australië, Sydney gekozen. De mol moet nog gekozen worden door de presentators. Veder is het gewoon hetzelfde als de Nederlandse versie dus een test, jokers, vrijstellingen, de zwarte vrijstelling, opdrachten etc.

    ___________________________________________________________________________________________________________________

    Rollen STOP OP YOUTUBERS

    Presentators
    - Finnegan Frayn Harries || Bain
    - [R] || Gotika

    Kandidaten en de Mol
    - Daniel "Dan" James Howell || Mashtonx
    - Zoe Elizabeth Sugg || everydee
    - Ingrid Nilsen || MeganKM
    - [R] || Rivals
    - [R] || Balloo
    -
    -
    -
    -
    -

    ___________________________________________________________________________________________________________________

    Invullen
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Waardoor bekend:
    Rol: Kandidaat of Presentator
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra: geen vrienden!! Dit mag pas als het verhaal begint

    ___________________________________________________________________________________________________________________

    Regels
    - Geen woordenlimiet, maar schrijf wel een redelijke post.
    - Alleen ik (Everydee) maak nieuwe topics aan.
    - Geen perfecte karakters.
    - Hou het gezellig en voorkom ruzies buiten de RPG.
    - Reservaties blijven 4 dagen staan, tenzij je meldt dat dit niet gaat lukken.
    - Probeer maximaal 2x in de week te posten, dit zodat het niet doodloopt.
    - Geen personages van andere besturen tenzij je toestemming hebt.
    - Niet zeggen dat je de mol bent of dat je hem wil zijn, want dat word bepaald om het spannend te houden
    - Het liefst een echt bestaand persoon
    - Sommige personages kunnen elkaar waar kennen maar ze weten niet van elkaar dat ze meedoen, daarom mogen ze nog geen vrienden!

    __________________________________________________________________________________________________________________

    FaceClaims/PersonageClaims:
    - Dan Howell
    - Zoe Sugg
    - Finn Harries
    - Thomas brodie-sangster
    - Matthew gray gubler

    BELANGRIJK
    E
    r is gewoon een test, maar niemand gaat naar huis, dus dat je alleen te weten komt of je goed zit of niet. Als je een test slecht maak je geen testen meer, en ook zeker wordt dat jij niet de mol bent, maar dat je wel nog gewoon mee mag doen!!

    [ bericht aangepast op 1 feb 2015 - 20:53 ]


    A horse of course

    Mashtonx schreef:
    (...)

    Volgensmij is het in dat opzicht nog steeds een wedstrijd en geen RPG aangezien het nog steeds om winnen gaat, maar ik weet niet hoe streng dit wordt beoordeeld.


    Ligt een beetje aan de moderator... Vaak best streng jammer genoeg


    Bowties were never Cooler

    We spelen het gwn en er gaat niemand naar huis maar niemand weet wie de mol is en als net dood loopt dan loopt het gwn dood (geen idee eigelijk '^.^)


    A horse of course

    Mag ik Finn Harries faseclaimen?


    Bowties were never Cooler

    Zal ik er nog een jongen bij nemen zodat we sneller kunnen beginnen of is dit totaal onnodig?


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    everydee schreef:
    We spelen het gwn en er gaat niemand naar huis maar niemand weet wie de mol is en als net dood loopt dan loopt het gwn dood (geen idee eigelijk '^.^)


    Een test kan misschien wel, maar dat niemand naar huis gaat, dus dat je alleen te weten komt of je goed zit of niet. Het is gewoon heel moeilijk dit te doen zonder wedstrijd, maar misschien dat je bijvoorbeeld als je een test slecht maakt geen testen meer mag maken, en ook zeker wordt dat jij niet de mol bent, maar dat je wel nog gewoon mee mag doen?


    Bowties were never Cooler

    Bain schreef:
    (...)

    Een test kan misschien wel, maar dat niemand naar huis gaat, dus dat je alleen te weten komt of je goed zit of niet. Het is gewoon heel moeilijk dit te doen zonder wedstrijd, maar misschien dat je bijvoorbeeld als je een test slecht maakt geen testen meer mag maken, en ook zeker wordt dat jij niet de mol bent, maar dat je wel nog gewoon mee mag doen?


    Dat lijkt me een goed idee! Ik denk namelijk dat het zo wel is toegestaan


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Bain schreef:
    (...)

    Een test kan misschien wel, maar dat niemand naar huis gaat, dus dat je alleen te weten komt of je goed zit of niet. Het is gewoon heel moeilijk dit te doen zonder wedstrijd, maar misschien dat je bijvoorbeeld als je een test slecht maakt geen testen meer mag maken, en ook zeker wordt dat jij niet de mol bent, maar dat je wel nog gewoon mee mag doen?


    Dit zet ik er ff bij!!


    A horse of course

    Hoe gebeurt het trouwens met de opdrachten? Wie bedenkt ze?


    Bowties were never Cooler

    Bain schreef:
    Hoe gebeurt het trouwens met de opdrachten? Wie bedenkt ze?

    Ik maak een paar opdrachten en die trek ik dan ofzo...


    A horse of course

    everydee schreef:
    (...)
    Ik maak een paar opdrachten en die trek ik dan ofzo...


    Krijgen de presentatoren dan ook alle details te horen?


    Bowties were never Cooler

    Bain schreef:
    (...)

    Krijgen de presentatoren dan ook alle details te horen?


    Ja


    A horse of course

    ______________________________________________________________________________________________________________________

    Daniel "Dan" James Howell

    “I'm as intimidating as a pink butterfly... Stuck in a marshmallow."

    ______________________________________________________________________________________________________________________

    Naam
    Daniel - Knap/Oordeel van God
    James - Verdringing
    Howell - Trots

    Bijnaam
    Het valt niet meer echt een bijnaam te noemen omdat iedereen, hoe goed of slecht ze hem ook kennen, hem bij de naam Dan aanspreekt. Hij stelt zich dan ook altijd als Dan voor. Daniel is volgens hem veel te lang en bovendien vindt hij het maar een lelijke naam. Vandaar dat hij hier Dan van heeft gemaakt.

    Leeftijd
    Dan is 23 jaar jong en geboren op 11 juni 1991. Hij heeft hierdoor het sterrenbeeld Tweeling.

    Waardoor bekend
    Dan is begonnen als YouTuber zo'n 5 jaar geleden maar hier is het niet alleen bij gebleven. Hoewel hij op zijn YouTube account genaamd Danisnotonfire nu ongeveer 4,4 miljoen subscribers heeft en dit nog steeds zijn prioriteit is, presenteert hij nog verschillende dingen, dit zijn meestal award shows. Als laatste heeft hij ook nog samen zijn beste vriend Philip Lester ook elke maandag avond rond 9 uur 's avonds een radio uitzending op een van de bekendste radiostations van Engeland; BBC 1 Radio. Van een acteer carrière droomt hij ook nog, alleen voor nu houdt hij het hier maar bij.

    Rol
    Dan heeft zich aangemeld als kandidaat. Toen hij zag dat er beroemdheden werden gezocht voor dit programma zag hij het eigenlijk in de eerste instantie niet echt zitten. Dan is nooit een echt groepsmens geweest, vooral door zijn soms nogal kwetsende humor. Hij bedacht zich echter dat dit misschien wel een goed idee was om hier van af te komen. Misschien zou hij hier zelfs wel iets van zijn acteer kunsten kunnen laten zien, iets waar hij vanaf kleins af aan al buitengewoon goed in was.

    Innerlijk
    komt.

    Uiterlijk
    komt.

    Extra
    komt.


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell



    Naam: Finnegan Frayn Harries
    Bijnaam: Finn. Nooit gebruikt iemand ooit Finnegan om hem aan te spreken, behalve zijn moeder als hij, of zijn tweelingbroer, of allebei, haar flink woest heeft gemaakt. Als hij dan ook zijn volledige voornaam hoort, weet hij direct dat hij in de problemen zit, want niemand anders zou ooit zijn hele naam gebruiken, behalve bij de douane of bij de ambasade.
    Leeftijd: 21, 13 mei
    Waardoor bekend: Het YouTube kanaal wat origineel van zijn broer alleen was, maar waar ze nu samen aan werken, genaamd JacksGap, over hun tussenjaar. Inmiddels is dat het al lang niet meer, en is het echt hun werk geworden, waarvan ze kunnen leven en ook al hun trips kunnen bekostigen. Hij vind het geweldig om avonturen te beleven met zijn broer over de hele wereld, zeker om zo ook zijn steentje bij te kunnen dragen aan een betere wereld voor iedereen.
    Rol: Presentator
    Innerlijk: Komt
    Uiterlijk: Komt
    Extra: Finn is deel van een eeneiige tweeling. Zijn broer heet Jackson Frayn "Jack" Harries. Ze wonen samen in een appartement in London, met twee schildpadjes: Herbert en Doris.
    Samen doen ze veel voor het goede doel en maken ze filmpjes over hun avonturen.
    Meer komt.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2015 - 23:43 ]


    Bowties were never Cooler

    Mag ik een deelnemer?


    Dan claim ik ook alvast Thomas Brodie Sangster :Y)


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Mag ik de vrouwelijke presentator? Dan claim ik Cara Delevingne ^^


    “A queen will always turn pain into power.”