• Who is the Mole?



    ___________________________________________________________________________________________________________________

    Wie is de mol, iedereen kent zelfs ze Amerikanen en de Britten kijken het met Engelse ondertiteling. Toen kwam er iemand met het idee om een engelse versie te starten!! En dit gebeurt ook er worden 2 presentators gezocht, 1 mol en 9 kandidaten, bekende Amerikanen en Britten (zoals, Youtubers, acteurs, presentators etc (presentators moeten ook bekend zijn)) kunnen zich opgeven via de nieuwe site ook kan je je als vaste presentator op geven dit kunnen er drie worden, zij bepalen wie de mol is waar het is en hoe het verloopt.

    Dit jaar zijn er al snel 2 presentators die hebben bepaalt waar het is en ze hebben Australië, Sydney gekozen. De mol moet nog gekozen worden door de presentators. Veder is het gewoon hetzelfde als de Nederlandse versie dus een test, jokers, vrijstellingen, de zwarte vrijstelling, opdrachten etc.

    ___________________________________________________________________________________________________________________

    Rollen STOP OP YOUTUBERS

    Presentators
    - Finnegan Frayn Harries || Bain
    - [R] || Gotika

    Kandidaten en de Mol
    - Daniel "Dan" James Howell || Mashtonx
    - Zoe Elizabeth Sugg || everydee
    - Ingrid Nilsen || MeganKM
    - [R] || Rivals
    - [R] || Balloo
    -
    -
    -
    -
    -

    ___________________________________________________________________________________________________________________

    Invullen
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Waardoor bekend:
    Rol: Kandidaat of Presentator
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra: geen vrienden!! Dit mag pas als het verhaal begint

    ___________________________________________________________________________________________________________________

    Regels
    - Geen woordenlimiet, maar schrijf wel een redelijke post.
    - Alleen ik (Everydee) maak nieuwe topics aan.
    - Geen perfecte karakters.
    - Hou het gezellig en voorkom ruzies buiten de RPG.
    - Reservaties blijven 4 dagen staan, tenzij je meldt dat dit niet gaat lukken.
    - Probeer maximaal 2x in de week te posten, dit zodat het niet doodloopt.
    - Geen personages van andere besturen tenzij je toestemming hebt.
    - Niet zeggen dat je de mol bent of dat je hem wil zijn, want dat word bepaald om het spannend te houden
    - Het liefst een echt bestaand persoon
    - Sommige personages kunnen elkaar waar kennen maar ze weten niet van elkaar dat ze meedoen, daarom mogen ze nog geen vrienden!

    __________________________________________________________________________________________________________________

    FaceClaims/PersonageClaims:
    - Dan Howell
    - Zoe Sugg
    - Finn Harries
    - Thomas brodie-sangster
    - Matthew gray gubler

    BELANGRIJK
    E
    r is gewoon een test, maar niemand gaat naar huis, dus dat je alleen te weten komt of je goed zit of niet. Als je een test slecht maak je geen testen meer, en ook zeker wordt dat jij niet de mol bent, maar dat je wel nog gewoon mee mag doen!!

    [ bericht aangepast op 1 feb 2015 - 20:53 ]


    A horse of course

    Zou ik een mannelijke kandidaat mogen?
    Matthew Gray Gubler?

    [ bericht aangepast op 1 feb 2015 - 13:40 ]


    Spencer Reid - 'I know what it's like to be afraid of your own mind.'

    MeganKM schreef:
    Naam: Ingrid Nilsen
    Bijnaam: Ingrid heeft niet echt een bijnaam, iedereen noemt haar gewoon Ingrid. Een paar vrienden noemen haar soms bij haar achternaam. Maar dat gebeurd te weinig om het een bijnaam te noemen.
    Leeftijd: Ingrid is nu 25 jaar en wordt 26 op 2 februari.
    Waardoor bekend: Youtube, Ingrid is een youtuber sinds 2009 en heeft nu al zo'n 3 miljoen volgers op haar youtube channel. Ze won ook al een award voor beste beauty channel in 2014.
    Rol: Kandidaat, Ingrid twijfelde eerst of ze hier wel wou aan meedoen maar haar vrienden hebben haar overhaalt om toch deel te nemen. Zij doet het gewoon voor het plezier terwijl haar moeder denkt aan haar youtube channel.
    Innerlijk: Ingrid heeft al veel meegemaakt in haar leven. Haar vader is gestorven toen ze 17 was terwijl haar moeder kanker had. Maar ze bleef positief. Ingrid zal niet snel opgeven. Ze geeft alleen op als ze echt niets meer kan doen. Ze ziet er altijd vrolijk uit en zo voelt ze zich ook meestal. Haar familie is heel belangrijk voor haar net als haar vrienden. Ze zal alles voor hen doen ook al weet ze dat sommigen dat niet zouden doen voor haar. Maar ze laat niet snel mensen toe in haar leven. Ze zal je al goed moeten kennen voor ze iets heel persoonlijks zal vertellen. Dat betekend niet dat ze niet zal praten met je. Ingrid is niet verlegen. En zal gewoon een gesprek met je aangaan alleen zal dat een gewoon gesprek zijn. Vanaf je begint over haar gevoelens en gedachten klapt ze toe. Ze luistert liever naar mensen dan dat ze zelf over haar gevoelens praat. Ze heeft ook echt haar eigen mening als ze weet dat ze gelijk heeft zal ze zich niet laten doen. Ze zal zich in het algemeen sowieso niet laten doen. Ze weet goed genoeg hoe ze zichzelf moet verdedigen.
    Uiterlijk:


    Ingrid had lange bruine lokken maar heeft ze een tijdje geleden afgeknipt. Nu is zijn haar haren schouderlengte die ze meestal los laat gangen over haar schouders. Ingrid's ogen hebben bijna dezelfde kleur als haar haren en daar is ze wel blij om. Ingrid is een girly type. Dat zie je ook aan haar kledingsmaak. Haar lengte is zoals een gewone volwassen vrouw ze is niet heel groot maar ook zeker niet klein.
    Extra: Haar moeder komt uit Thailand terwijl haar vader Noorse afkomst geeft. Ingrid zelf is opgegroeid in California.


    Ingrid is af.

    MeganKM schreef:
    (...)

    Ingrid is af.


    Ze is goed gekeurt


    A horse of course

    bedankt!

    Naam: Matthew Gray Gubler


    Bijnaam: Sommige vrienden noemen hem Matt maar word het liefste gewoon met Matthew aangesproken.
    Leeftijd: 34 Jaar.
    Waardoor bekend: O.a. series zoals Criminal minds. Hij is acteur.
    Rol: Kandidaat.
    Innerlijk: Komt
    Uiterlijk: Komt
    Extra: Komt.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2015 - 15:43 ]


    Spencer Reid - 'I know what it's like to be afraid of your own mind.'

    Ik schrijf me toch maar uit, sorry. Ik heb eigenlijk helemaal geen tijd ;(


    “A queen will always turn pain into power.”

    Oowwh, dit is soo super leuk bedacht!! Ik zit te twijfelen of ik mee zou doen, because ik ken ni zoveel bekende yt, maar ik vind het idee zoo leuk >.< Zoeken jullie nog een presentator?


    ~My Mind Is Free~

    Ooh grapje, ik moet beter lezen. Het mogen ook bekende acteurs zijn :o


    ~My Mind Is Free~

    Thomas Brodie-Sangster


    Bijnaam: Mensen korten zijn naam vaak af naar Tom.
    Leeftijd: 24 (16 mei, 1990)
    Waardoor bekend: Thomas is een acteur, vooral bekend van zijn rollen in Love Actually, Nanny McPhee en the Maze Runner, maar hij heeft natuurlijk in veel andere films gespeeld.
    Rol: Kandidaat
    Innerlijk: Komt
    Uiterlijk: Komt


    Extra: Komt


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    --

    [ bericht aangepast op 6 feb 2015 - 18:11 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Mede-presentator? Als het kan graag Dylan o'Brien ^^


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Zou ik Jaimy Dornan mogen claimen? Dit is wel mijn eerste RPG ooit op quizelt, hence ik redelijk nieuw ben hier...


    "He who controls others may be powerful but he who has mastered himself is mightier still." ~Lao Tzu

    Laat anders maar en maakt Dylan toch maar kanidaat


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    --

    [ bericht aangepast op 6 feb 2015 - 18:11 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    DYLAN O'BRIEN

    Bijnaam

    Leeftijd
          23, geboren op de zesentwintigste van Augustus.

    Waardoor bekend
          Dylan is bekend door het acteren. Hij heeft in heel wat films gespeeld, zo speelde hij Stuart in The Internetship, nam hij de rol van Stiles op zich in de serie Teenwolf en heeft hij pasgeleden nog op de set gestaan voor The Mazerunner, waar hij de hoofdrol kreeg.

    Rol
          Kandidaat.

    Innerlijk

    Uiterlijk

    Extra

    [ bericht aangepast op 3 feb 2015 - 21:38 ]


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.