• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.




    [ bericht aangepast op 2 feb 2015 - 14:15 ]

    No, just, no.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Bitch please. Niet iedereen heeft zoveel geluk als jij. Er zijn ook mensen, zoals ik, die zoiets graag hadden gewild. En je haalt nu letterlijk het bloed onder m'n nagels weg.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2015 - 9:44 ]


    26 - 02 - '16

    Aangemeld voor de reis naar Malawi. Sooooo happy. : D


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Kut nacht. Ik wil helemaal niet dromen dat papa door gaat aan een 2e hartinfarct. Nu ben ik verdrietig terwijl papa nog gewoon leeft. :C


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Benor schreef:
    What the hell heb ik gedroomd... Waarom nou net dat? :C


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik krijg een... *tam tam taaaaam* FOTOSHOOT!!!

    Whooot. D:


    26 - 02 - '16

    Zo grappig om mensen die je kent stiekem te zien roken :')

    Dit wordt een hele lange dag. :')
    Het is gewoon zo jammer van al die tussenuren. Een dag van negen tot zes zou uit meer dan vijf lesuren moeten bestaan.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ommeg, die aflevering... moest bijna janken joh o.o


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Whoee, drie tienen vorige module *O*


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ugh, dit is zo bijzonder irritant. Ik weet honderdduizend procent zeker dat ik vroeger een video heb gezien over Mario of Luigi die tragisch doodgaat in een oorlog, maar nu lijkt hij helemaal van de aardbodem verdwenen te zijn en herinnert mijn moeder zich er niets meer van. Heel vervelend. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wanneer komen er nou weer leuke RPG's.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Finally <3


    26 - 02 - '16

    Wiarda schreef:
    Ugh, dit is zo bijzonder irritant. Ik weet honderdduizend procent zeker dat ik vroeger een video heb gezien over Mario of Luigi die tragisch doodgaat in een oorlog, maar nu lijkt hij helemaal van de aardbodem verdwenen te zijn en herinnert mijn moeder zich er niets meer van. Heel vervelend. :')


    Dat klinkt als een creepypasta.


    Your make-up is terrible

    Jonty schreef:
    Wanneer komen er nou weer leuke RPG's.


    Ik ben aan het nadenken en ik wil iets doen met dieren.. Maar ja, wat D:


    26 - 02 - '16