• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.




    [ bericht aangepast op 2 feb 2015 - 14:15 ]

    Jonty schreef:
    Ik wil naar Magic Mike XXL!!!!!! Oké, ga ik dus mooi heen wanneer deze uit is!


    Haha, same here :3 die lijkt me dus echt gaaf (A)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Krory schreef:
    (...)

    Haha, same here :3 die lijkt me dus echt gaaf (A)


    Ja nogal, hahah. Een was ook al zo goed, nou dan moet deze ook goed zijn :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Er ligt een baby op mijn arm en mijn mobiel heeft nog maar 5% over. Goed idee voor een horrorfilm.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2015 - 20:58 ]

    Ik heb echt totaal geen zin meer. Het is zo lastig allemaal en ugh... Ik dacht dat ik eindelijk wist wat ik wilde, maar nu ga ik weer twijfelen. En dan te bedenken dat ik in de 6e klas niet kon wachten om te gaan studeren.


    Caution first, always.

    It hurts but, I won't fight you. You suck anyway.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2015 - 21:36 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik voel me zo slecht op het moment...


    Caution first, always.

    Bruh.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Is het zó verschrikkelijk moeilijk?


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Want alleen bloed is natuurlijk niet genoeg. Nee, die borsten moeten natuurlijk ook nog eens pijn doen. Op dit soort momenten zou ik echt een A cup willen. :c


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Oké, dat was een awkward gesprekje. Al vond jij dat niet zo :$


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wiarda schreef:
    Want alleen bloed is natuurlijk niet genoeg. Nee, die borsten moeten natuurlijk ook nog eens pijn doen. Op dit soort momenten zou ik echt een A cup willen. :c

    Zelfde probleem O:
    Neem dat maar van mij aan. Ook al heb ik niet echt cup a meer.


    Pff, ik wil niet slapen, maar de hoofdpijn dwingt me...

    For some reason heb ik een hekel aan het woord 'grunge'.

    Shit, shit, waarom ben ik nog wakker? Ik had twee uur geleden al moeten gaan slapen, shiiit.

    Edit: En toen was het een half uur later en sliep ik nog steeds niet. Ik schijn het leuk te vinden mezelf te martelen.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2015 - 1:58 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Het is heel irritant als je over het leven wil klagen en Quizlet eruit ligt. (cat)

    Fantastisch, dit. Meteen wanneer ik besluit dat ik weer even dapper moet zijn en een dagje school moet proberen, krijg ik nachtmerries en een dubbele portie buikpijn. Begint al goed. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    What the hell heb ik gedroomd... Waarom nou net dat? :C


    Stenenlikker