• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Jonah en George hebben wat gemeen :'D ze kunnen beiden niet onderhandelen met dronken personen, ook al is het iemand van wie ze houden :'D


    Nope, zeker niet.

    En is Anna bij Ralf?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Solangelo schreef:
    (...)

    Nope, zeker niet.

    En is Anna bij Ralf?


    Jup :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    ‘Merlin; helemaal vergeten. jij- eh- jij was een weerwolf.’ Ik kijk hem een beetje chagrijnig aan. Komt er nog iemand achter. Hij trekt de gordijnen dicht en ik schud mijn hoofd. Het maakt helemaal niks uit. ‘Maak je maar geen zorgen; ik ga nu wel naar Ralf toe en haal ik wel wat pillen voor jou. Eh- misschien word het eens tijd dat we die zelf ook gaan kopen.’
    Alweer schud ik mijn hoofd. 'Ik moet zelf naar hem toe.' Net had ik hem buiten zien zitten - met Anna. Alleen al de gedachte dat zij bij me is maakt me misselijk. Ze moet wegblijven van mijn Ralf. Nee, het is niet meer mijn Ralf. Hij is even goed van haar, niet dus.
    'I-ik ben zo terug,' mompel ik en ik loop door de leerligenkamer - waar ik snel doorloop zodat Leo me niet opmerkt - naar buiten, waar ik Ralf en Anna zie zitten. Als ik bij ze ben kijk ik Ralf aan en alles doet nog meer pijn dan voorheen.
    'Kan ik je even spreken? Alleen? En het gaat niet over... Ons. Meer over iets over ons waar Ralf iets voor heeft,' zeg ik, hopend dat Ralf doorheeft dat ik geen hopeloze poging ga doen om hem terug te winnen, aangezien ik weet dat hij me waarschijnlijk niet eens meer wil zien.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Hebben May & Victoire nou gekust of? :'o


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ehm, weet ik niet.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ralf Auron

    Minutenlang zat ik naast Anna, die haar arm nog steeds niet weg gehaald had en fluisterde maar woorden, zinnen die ik niet eens wilde gaan horen. Dingen over dat het voorbij was, dat ik hem niet meer terug zal krijgen en daarom ook blij moet zijn; dat ik verlost ben en al. Ik snap het gewoon niet meer.
    'Kan ik je even spreken? Alleen? En het gaat niet over... Ons. Meer over iets over ons waar Ralf iets voor heeft,'
    Ietwat geschrokken keek ik op waar ik Fred voor ons zag staan. Ik hoorde Anna nog duidelijk zuchten voordat ze op ging staan en Fred aankeek. Ik in tegendeel, ik staarde naar het sneeuw waar ik met mijn hand er zachtjes door heen ging.
    ‘Ook al ga je niet smeken; ik denk niet dat hij in staat is om met jou te praten. Je gaat hem alleen nog meer verdriet geven met al om tegen hem te praten; dus ga maar weer weg, Fred.’
    Ik schudde zachtjes met mijn hoofd voordat ik overeind krabbelde en naar Anna haar pols greep om haar naar achteren te trekken.
    ‘is goed.’ Murmelde ik zonder hem aan te kijken en zonder de twee nog een blik waardig te gunnen, sleurde ik mezelf door het sneeuw, ver van Anna vandaan met verwachtingen dat Fred achter mij was. Merlin, waarom is het leven zo moeilijk..? al om naar zijn gezicht te kijken hem ik de neiging om in huilen uit te barsten- nee- om huilend een stomp in zijn gezicht te geven.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    ik heb zo'n gevoel dat Fred iemand pijn gaat doen..

    wat als Ralf ook geen pillen bij zich heeft :D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    ‘Ook al ga je niet smeken; ik denk niet dat hij in staat is om met jou te praten. Je gaat hem alleen nog meer verdriet geven met al om tegen hem te praten; dus ga maar weer weg, Fred.’ Ik wil tegen haar zeggen dat ze geen idee heeft wat goed is voor Ralf, al zou het tegen mij praten zijn - wat ik inderdaad betwijfel.
    ‘is goed.’ Ralf loopt weg en ik kijk Anna even aan. Ergens wil ik tegen haar schreeuwen, maar ik weet dat ik haar dan alleen maar gelijk geef en zij dan waarschijnlijk tegen Ralf zegt dat ik een woedeprobleem heb ofzo.
    Ik ren achter Ralf aan en pak hem bij zijn arm vast. Meteen als ik hem aan heb geraakt trek ik mijn hand terug. 'Ik heb een pil nodig, alsjeblieft Ralf. Daarna zal ik je nooit meer lastig vallen, dat beloof ik je.' Ik schud mijn hoofd en kijk hem niet aan. 'Ik zal ervoor zorgen dat ik ze vanaf nu zelf heb. Als je wilt stop ik ook wel met zwerkbal. Dan hoef je me nooit meer te zien.' Het doet pijn om de woorden te zeggen. 'Als dat voor jou beter is.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    SphinxX schreef:
    ik heb zo'n gevoel dat Fred iemand pijn gaat doen..

    wat als Ralf ook geen pillen bij zich heeft :D


    Dan komen er problemen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    ‘Ik denk dat we al genoeg geknalpokerd hebben in een week. Maar als jij het wilt- ga jij maar teurg naar Fred en George. Ik red het me hier wel.’ Zwakjes schudden ik me hoofd waar ik even opkeek naar een voorbij razende Fred en ik wist niet of het aan Fred lag; of aan mijzelf en voordat ik überhaupt het idee beter doordacht had, schoof ik zo onopvallend en snel mogelijk naar Leo toe waar ik maar wat naar boog.
    Snel en toch wat angstig keek ik de kamer rond voordat ik wat omlaag kroop en mijn hoofd naar Leo’s borst boog voordat ik zachtjes en vluchtig fluisterde. ‘Ik.. ik heb een idee wat we kunnen doen; een oplossing voor jouw probleem. We- ehm.. we.’ Snel keek ik nog over de bankleuning waar de ruimte nog steeds leeg was op mij en Leo na. ‘..we kunnen gaan drinken. Dan denk je er niet aan; Fred en George kunnen dan rustig praten en ehm..’ meteen kapte ik mijn zin af door hard op mijn lip te bijten om met mijn vingers te spelen. ‘N-niemand komt het dan te weten.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Solangelo schreef:
    (...)

    Dan komen er problemen.


    Wat als Fred, Kealan bijt :Y) dan zijn jullie weer blij omdat Jonah & Kealan Freds leven gaan verpesten :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leo word een alcoholist door Camp.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Leo word een alcoholist door Camp.


    Zijn ze het samen <'/3

    [ bericht aangepast op 11 feb 2015 - 20:13 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ralf Auron

    Ik liep richting het meertje toe alsof ik erin wilde gaan springen tot een ijskoude hand mijn arm omklemde waardoor ik lichtjes van schrok en ik me met een ruk omdraaide waar ik Fred voor mij zag staan.
    'Ik heb een pil nodig, alsjeblieft Ralf. Daarna zal ik je nooit meer lastig vallen, dat beloof ik je. Ik zal ervoor zorgen dat ik ze vanaf nu zelf heb. Als je wilt stop ik ook wel met zwerkbal. Dan hoef je me nooit meer te zien. Als dat voor jou beter is.'
    Nog even bleef ik hem aanstaren voordat ik mijn hand in mijn broekzak stak waar ik de overvolle doosje met pillen tevoorschijn haalde, zonder mijn blik van Fred af te wennen. Zelfs zijn blik zorgden er voor dat hete tranen zich achter mijn ogen begonnen te prikken waardoor ik op mijn lip beet voordat de eerste traan tevoorschijn sprong en ik al mijn overgebleven pillen voor zijn schoenen neer gooide voordat ik me omdraaide en verder richting het meertje toe liep, ver van Fred vandaan. Merlin, ik kan dit echt niet aan. Al die maanden leek Fred voor mij zo belangrijk, hij was mijn alles. En nu is hij er niet meer; wat moet ik nu


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Kealan-Dereck Moore

    Zachtjes kreunde ik terwijl hij afstand van mij nam. Zonder succes probeerde mijn armen zijn blote bovenlichaam te raken; zonder succes.
    ‘J-je bent dronken. Anders zou je dit niet doen. We moeten terug naar Zweinstein. En jij moet nuchter worden, dus kom mee.’ Zachtjes begon ik te lachen terwijl hij me meesleurde, de wc uit.
    ‘Kom, we gaan terug.’ Abrupt schudden ik mijn hoofd, waar Jonah zelf geen nota van leek te nemen.
    'Maar Joonie! Het was zo gezellig. Of wil je terug naar Zweinstein voor... andere redenen?' Voor het eerst in mijn hele leven leek May een grappige opmerking gemaakt hebben doordat ik mijn lach niet in kon houden. ‘Ik wil gewoon terug. Dus kom mee voor ze erachter komen dat we gedronken hebben.’ Met dat zag ik nog net hoe Victoire, May de wc’s insleurden wat mij zo verleidelijk mogelijk mijn shirt over mijn hoofd deed trekken voordat ik me als een magneet weer aan Jonah plakte.
    ‘..het is net zo gezellig, Joontje. Ik weet dat jij het ook gezellig vind en anders maak ik het wat gezelliger voor je.’ Mijn armen gleden rond zijn ontblootte middel waar ik mijn hoofd zachtjes langs die van hem streelde voordat mijn lippen weer een weg baande naar zijn kaak waar ik een paar kussen opdrukte. Zachtjes beet ik op zijn oorlel voordat ik mijn lippen voor zijn oor liet hangen. ‘Ik hou zo ontzettend veel van jou…’ fluisterde ik wat schor voordat ik mijn lippen vol op die van hem planten waarbij mijn nagels in zijn rug boorde.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya