• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Solangelo schreef:
    Ik heb echt. Echt, echt. Een heel slecht plan voor Freddie in mijn hoofd. Maar ik durf het niet uit te voeren want ik ben bang voor jullie.


    of ik heb zo'n gevoel dat Fred naar beneden gaat rennen... ik weet niet waarom maar het heeft iets te maken met het zelfmoord van Campbell :'o

    maar voer het maar uit of anders kan ik straks niet slapen :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    of ik heb zo'n gevoel dat Fred naar beneden gaat rennen... ik weet niet waarom maar het heeft iets te maken met het zelfmoord van Campbell :'o

    maar voer het maar uit of anders kan ik straks niet slapen :Y)


    Nee; dat gaat... serieus Linde niet doen.. het heeft iets te maken met Fred & Leo

    Linde ik herhaal; No. Want to hear it in spanish? NOH! Redshipper 4life <3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Team RED

    Linde; No. Want to hear it in spanish? NOH!


    ik merk het nu pas; voor Leo zijn eigen bestwil zegt Campbell dat hij zogenaamd team Freo is, en George zegt ook tegen Fred dat hij zogenaamd team Freo is, beiden puur om ze niet te kwetsen x'D


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    ik merk het nu pas; voor Leo zijn eigen bestwil zegt Campbell dat hij zogenaamd team Freo is, en George zegt ook tegen Fred dat hij zogenaamd team Freo is, beiden puur om ze niet te kwetsen x'D


    Cage Twin communication <'3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Cage Twin communication <'3


    ze zijn soulmates van elkaar; zulke dingen zijn normaal voor hun (flower)


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    ze zijn soulmates van elkaar; zulke dingen zijn normaal voor hun (flower)


    IK ben zo stom.. maar ik zie het voor me hoe Fred & leo voor het altaar staan... en dan Ralf dan I object en dan naar binnen komt stormen in zijn lange sneeuwwite jurk :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    IK ben zo stom.. maar ik zie het voor me hoe Fred & leo voor het altaar staan... en dan Ralf dan I object en dan naar binnen komt stormen in zijn lange sneeuwwite jurk :'D


    ohmerlin x') jij hebt echt iets met mooie, schattige witte jurkjes op jongens :'D haha, hoewel jurkjes bij Campbell schattig staat :D

    maar ach ja. normaal gesproken zou ik nog online blijven :'( maar helaas voor mij.. dan maar ga ik een poging wagen om mijn boek te lezen want ik kan ECHT NIET slapen rond deze tijdstip. En nu al helemaal niet omdat ik niet weet wat Linde van plan is waardoor ik echt bang ben D:


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    ohmerlin x') jij hebt echt iets met mooie, schattige witte jurkjes op jongens :'D haha, hoewel jurkjes bij Campbell schattig staat :D

    maar ach ja. normaal gesproken zou ik nog online blijven :'( maar helaas voor mij.. dan maar ga ik een poging wagen om mijn boek te lezen want ik kan ECHT NIET slapen rond deze tijdstip. En nu al helemaal niet omdat ik niet weet wat Linde van plan is waardoor ik echt bang ben D:


    x'D ik denk dat ze Fred met Leo weer gaat koppelen D'; Maar het is twee tegen een dus het is een Noh :<


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘Niet een keer?! Hoe vaak dan wel? Nee Campbell; mij opvrolijken kan later wel. In Merlijns naam Campbell; ik weet niet hoe je het gedaan hebt, waarom en wanneer en of je er überhaupt aan denkt, maar als ik erachter kom dat je er over staat te denken Merlin, je gaat de woeste Leo ontmoetten. haal het alsjeblieft niet in je hoofd om dit binnenkort- of weet ik veel wanneer te gaan doen. Weet je hoe je mij blij kan maken? als eerste; je beloofd me om niet eens aan een zelfmoordpoging te denken. Als tweede; zorg er voor dat ik terug in de tijd kan gaan zodat ik er voor kan zorgen dat ik nooit op Fred verliefd zou raken. En als derde.. ik hoop dat Fred snel een slimme keuze zal nemen. Ik weet niet wie hij zal kiezen; maar hopelijk is het snel afgelopen.’
    Troostend deed ik een poging om te glimlachen maar eigenlijk was ik nu ontzettend bang. Leo wist meer dan ik wilde en ik was bang dat George hierdoor ook meer zou weten. Volgens mij wist hij maar van twee pogingen af en in totaal waren het er vier.. hoewel de laatste ik nooit ondernomen kon hebben. Ik snap werkelijk niet waarom ik er drie overleeft heb. Het is onmogelijk. Een van die keren hadden me toch wel werkelijk moeten doden. Het was oneerlijk.
    ‘..Als Fred het niet word.. dan hoef je maar te knikken naar een persoon; en dan koppel ik je er persoonlijk mee. Ik kan heel dreigend overkomen.’ Probeerde ik zijn gedachtes om te buigen. Merlin; laat het hem vergeten. Toch boorde ik nerveus mijn nagels in mijn zij.
    ‘..een meisje, een jongen. Het maakt me niet uit. Zelfs niet een skroeistaartige skreeft.. maar die willen me altijd verorberen, ze weten hun voedsel wel uit te kiezen.’ Met dat klopte ik op mijn buik voordat ik weer akelig stil viel. Het ergste van alles dat ik de neiging had om de stilte op te vullen; voornamelijk omdat de stilte te snijden was.
    ‘Ik.. wil je iets doen.. ik weet niet- terwijl we op Fred wachten.. knalpoker.. uh.. of..’ meteen viel ik stil. Merlin; ik kan er niet tegen. Ik kon het niet. Nerveus begon ik weer aan mijn afgekloven nagels te knagen. Misschien was het toch beter geweest als ik boven gebleven was.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Fred Weasley

    ‘..je bent verliefd op twee jongens; een is je beste vriend, en de ander is je verloofde..?’ Ik kijk hem niet aan omdat hij het allemaal zo makkelijk laat klinken. Maar ik heb geen keuze meer. Ralf haat mij nu en ik kan hem zeker geen ongelijk geven. Hij heeft al het recht om mij te haten.
    ‘..je weet dat het uiteindelijk over jou gaat; he, Fred..? ik bedoel- ik zeg zelf dat het verstandiger is om Leo gewoon te vergeten en het goed te maken met Ralf. Maar nu moet je echt een keuze gaan maken; van wie hou je het meest? Leo of Ralf? Als je echt waar van Leo houd.. wie ben ik om je tegen te houden.’ 
    Meteen schud ik mijn hoofd. 'Ralf, het is altijd Ralf, van hem hou ik voor altijd. Ik dacht dat wat wij hadden niks speciaals was, maar dat was het wel. En nu heb ik alles verpest.'
    Mijn blik valt op de ondergaande zon en opeens realiseer ik me weer wat ik vereen was. 'Het is volle maan,' zeg ik zachtjes. Mijn eerste volle maan zonder Ralf...
    'George, ik heb Ralf nodig! Hij heeft mijn pillen en zonder hem... Zonder hem kan ik niet rustig blijven.' Het is waar. Bij de volle maan focus ik me altijd op hem zodat ik rustig blijf.


    Spoiler alert: you will save yourself

    George Weasley


    'Ralf, het is altijd Ralf, van hem hou ik voor altijd. Ik dacht dat wat wij hadden niks speciaals was, maar dat was het wel. En nu heb ik alles verpest.'
    Ik glimlachte onopvallend bij zijn woorden en keek gauw de andere kant op.
    'George, ik heb Ralf nodig! Hij heeft mijn pillen en zonder hem... Zonder hem kan ik niet rustig blijven.'
    Verward keek ik hem aan waarna ik zachtjes met mijn hoofd schudde en overeind ging staan.
    ‘Merlin; helemaal vergeten.’ Murmelde ik dan.
    ‘jij- eh- jij was een weerwolf.’
    Ik schudde weer met mijn hoofd voordat ik naar het raam toe liep waar ik de gordijnen met een ruk dicht trok.
    ‘maak je maar geen zorgen; ik ga nu wel naar Ralf toe en haal ik wel wat pillen voor jou. Eh- misschien word het eens tijd dat we die zelf ook gaan kopen.’


    Leo Jordaan

    ‘..Als Fred het niet word.. dan hoef je maar te knikken naar een persoon; en dan koppel ik je er persoonlijk mee. Ik kan heel dreigend overkomen.. een meisje, een jongen. Het maakt me niet uit. Zelfs niet een skroeistaartige skreeft.. maar die willen me altijd verorberen, ze weten hun voedsel wel uit te kiezen.’
    Ik glimlachte zachtjes en knikte maar met mijn hoofd waarna er een akelige stilte viel waar ik maar naar het vlam in de openhaard staarde.
    ‘Ik.. wil je iets doen.. ik weet niet- terwijl we op Fred wachten.. knalpoker.. uh.. of..’
    Hij was nerveus; ik zag hoe hij nerveus aan zijn nagels knaagde. Waarom was hij nerveus?’
    ‘ik denk dat we al genoeg geknalpokerd hebben in een week.’ Zei ik met een zwak glimlach.
    ‘maar als jij het wilt- ga jij maar terug naar Fred en George. Ik red het me hier wel.’ Stelde ik dan voor.


    Leo kan gedachtes lezen :D


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Jonah Barret

    ‘Zwerkbaloverleg..’ Hij trekt me mee naar de wcs en meteen als ik begrijp wat hij probeert te doen duw ik hem en neem ik afstand. Hij heeft teveel drank op; anders zou hij dit nooit doen. Ik staar naar mijn eigen spiegelbeeld in de spiegel.
    'J-je bent dronken,' fluister ik zacht, waarna ik van de spiegel weer naar hem kijk. 'Anders zou je dit niet doen. We moeten terug naar Zweinstein. En jij moet nuchter worden, dus kom mee.' Ik trek hem mee naar May en Victoire en zie nog net hoe May haar hand wegtrekt van Victoires wang. Ach, ze knuffelen elkaar ook enzo. Waarschijnlijk doen meiden dat gewoon.
    'Kom, we gaan terug,' zeg ik tegen May en ik trek haar aan haar arm omhoog. Maar ze trekt mij met al haar gewicht naar beneden - wat niet veel is.
    'Maar Joonie! Het was zo gezellig. Of wil je terug naar Zweinstein voor... andere redenen?' zegt ze terwijl ze me een blik werpt die ik probeer te mijden.
    'Ik wil gewoon terug. Dus kom mee voor ze erachter komen dat we gedronken hebben.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Waar is Ralf?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Solangelo schreef:
    Waar is Ralf?


    buiten in het sneeuw


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Solangelo schreef:
    Jonah Barret

    ‘Zwerkbaloverleg..’ Hij trekt me mee naar de wcs en meteen als ik begrijp wat hij probeert te doen duw ik hem en neem ik afstand. Hij heeft teveel drank op; anders zou hij dit nooit doen. Ik staar naar mijn eigen spiegelbeeld in de spiegel.
    'J-je bent dronken,' fluister ik zacht, waarna ik van de spiegel weer naar hem kijk. 'Anders zou je dit niet doen. We moeten terug naar Zweinstein. En jij moet nuchter worden, dus kom mee.' Ik trek hem mee naar May en Victoire en zie nog net hoe May haar hand wegtrekt van Victoires wang. Ach, ze knuffelen elkaar ook enzo. Waarschijnlijk doen meiden dat gewoon.
    'Kom, we gaan terug,' zeg ik tegen May en ik trek haar aan haar arm omhoog. Maar ze trekt mij met al haar gewicht naar beneden - wat niet veel is.
    'Maar Joonie! Het was zo gezellig. Of wil je terug naar Zweinstein voor... andere redenen?' zegt ze terwijl ze me een blik werpt die ik probeer te mijden.
    'Ik wil gewoon terug. Dus kom mee voor ze erachter komen dat we gedronken hebben.


    Jonah en George hebben wat gemeen :'D ze kunnen beiden niet onderhandelen met dronken personen, ook al is het iemand van wie ze houden :'D


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••