• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Ze waren verloofd. In Merlijns naam; ze waren verloofd! Misschien klinkt het gemeen, maar als ze doodnormale vriendjes van elkaar waren.. dan voelde ik me lang niet zo ellendig als nu. En het is wel mijn schuld; als ik niet zei dat ik verliefd op hem was dan- dan kreeg hij ok niet het idee dat hij dezelfde voor mij voelde. Ik heb zijn leven verpest, en dat is mijn schuld.’ Weer schudden ik mijn hoofd alsof dat nog het enige was wat ik kan. Aarzelend greep ik naar Leo’s handen waarbij ik ook mijn hoofd- helaas ophief wat weer steken veroorzaakte.
    ‘Leo; merlin. Wees blij dat ze verloofd waren en niet getrouwd. Tegenwoordig zegt dat niks meer. Zo trouwen ze; en zo scheiden ze. Het gaat allemaal zo snel.. verloving en trouwen zegt niks. Het betekend tegenwoordig niet meer dat je van die persoon houd; of eeuwig trouw belooft. Het gaat alleen maar om status. Ik zeg niet dat het zo is bij Fred en Ralf; maar het betekend niks.’ Beëindigde ik het maar waarbij ik hem weer los liet. Merlin; als ik George nooit gezien had; had ik nooit in liefde geloofd. Nog steeds voelde het aan als een nachtmerrie terwijl sommige het een fijne droom noemen. Het enige hoe mijn leven nog aanvoelde sinds ik George ontmoette was waterdruk. Alsof ik verdronk en ook al probeerde George me te redden uit het water; leek ik er alleen maar dieper in te vallen terwijl mijn longen het langzamerhand begaven; wachtend op mijn laatste ademhaal zodat daarna een zwart gat mij finaal over kon nemen.
    ‘Verlovingen en trouwen betekend niks Leo. Het is slechts een krampachtige activiteit om de liefde tussen twee mensen pril te houden; om hun liefde nog even langer vast te houden terwijl men weet dat het langzaam uit elkaars vingers glippen. Als laatste hoop op wederkeer, en dit Leo. Dit tussen jou, Fred en Ralf bewijst mijn argument. Jíj hebt hier geen enkel schuld aan behalve dat je leuk en aardig en onwijs behulpzaam bent.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    Campbell Saunders

    ‘Ze waren verloofd. In Merlijns naam; ze waren verloofd! Misschien klinkt het gemeen, maar als ze doodnormale vriendjes van elkaar waren.. dan voelde ik me lang niet zo ellendig als nu. En het is wel mijn schuld; als ik niet zei dat ik verliefd op hem was dan- dan kreeg hij ok niet het idee dat hij dezelfde voor mij voelde. Ik heb zijn leven verpest, en dat is mijn schuld.’ Weer schudden ik mijn hoofd alsof dat nog het enige was wat ik kan. Aarzelend greep ik naar Leo’s handen waarbij ik ook mijn hoofd- helaas ophief wat weer steken veroorzaakte.
    ‘Leo; merlin. Wees blij dat ze verloofd waren en niet getrouwd. Tegenwoordig zegt dat niks meer. Zo trouwen ze; en zo scheiden ze. Het gaat allemaal zo snel.. verloving en trouwen zegt niks. Het betekend tegenwoordig niet meer dat je van die persoon houd; of eeuwig trouw belooft. Het gaat alleen maar om status. Ik zeg niet dat het zo is bij Fred en Ralf; maar het betekend niks.’ Beëindigde ik het maar waarbij ik hem weer los liet. Merlin; als ik George nooit gezien had; had ik nooit in liefde geloofd. Nog steeds voelde het aan als een nachtmerrie terwijl sommige het een fijne droom noemen. Het enige hoe mijn leven nog aanvoelde sinds ik George ontmoette was waterdruk. Alsof ik verdronk en ook al probeerde George me te redden uit het water; leek ik er alleen maar dieper in te vallen terwijl mijn longen het langzamerhand begaven; wachtend op mijn laatste ademhaal zodat daarna een zwart gat mij finaal over kon nemen.
    ‘Verlovingen en trouwen betekend niks Leo. Het is slechts een krampachtige activiteit om de liefde tussen twee mensen pril te houden; om hun liefde nog even langer vast te houden terwijl men weet dat het langzaam uit elkaars vingers glippen. Als laatste hoop op wederkeer, en dit Leo. Dit tussen jou, Fred en Ralf bewijst mijn argument. Jíj hebt hier geen enkel schuld aan behalve dat je leuk en aardig en onwijs behulpzaam bent.’


    en dan nog dat George de aanzoek gaat doen; er gaat gewoon niets veranderen tussen die twee (cat) vertel me alsjeblieft; hoe kan ik Campbell in hemels naam gelukkig maken?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    en dan nog dat George de aanzoek gaat doen; er gaat gewoon niets veranderen tussen die twee (cat) vertel me alsjeblieft; hoe kan ik Campbell in hemels naam gelukkig maken?


    Komt goed.. rustig nou maar :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leo Jordaan

    Hij pakte mijn hand vast- wat onverwachts was waardoor ik hem geschrokken aankeek voordat ik naar mijn hand staarde die in Campbell zijn handen lag.
    ‘Leo; merlin. Wees blij dat ze verloofd waren en niet getrouwd. Tegenwoordig zegt dat niks meer. Zo trouwen ze; en zo scheiden ze. Het gaat allemaal zo snel.. verloving en trouwen zegt niks. Het betekend tegenwoordig niet meer dat je van die persoon houd; of eeuwig trouw belooft. Het gaat alleen maar om status. Ik zeg niet dat het zo is bij Fred en Ralf; maar het betekend niks. Verlovingen en trouwen betekend niks Leo. Het is slechts een krampachtige activiteit om de liefde tussen twee mensen pril te houden; om hun liefde nog even langer vast te houden terwijl men weet dat het langzaam uit elkaars vingers glippen. Als laatste hoop op wederkeer, en dit Leo. Dit tussen jou, Fred en Ralf bewijst mijn argument. Jíj hebt hier geen enkel schuld aan behalve dat je leuk en aardig en onwijs behulpzaam bent.’
    Hij liet mijn hand los waarna ik zachtjes een glimlach tevoorschijn perste en hem weer aankeek.
    ‘Merlin; en sommige personen snappen niet waarom jij en George iets met elkaar hebben. Ik denk dat Angelina en ik de enige personen zijn die het zien- of Fred, Ralf en zijn hele familie na dan.’
    Ik begon weer met mijn vingers te spelen- niet uit zenuwen, maar om tenminste iets te doen. Want ik heb zo’n gevoel dat deze gesprek nog niet afgelopen was.
    ‘dankjewel.’ Murmelde ik dan maar.
    ‘.. maar alsnog blijft het een feit dat Fred nu depressief is door deze omstandigheid. Eh- heb jij met George nooit een ruzie gehad? Ik bedoel- Fred en Ralf zijn tot nu toe twee keer uit elkaar gegaan en ze hadden een kortere relatie samen dan jullie twee.’ Zei ik dan, tot poging om de onderwerp te veranderen.

    Dat is waar ook x’D Cage heeft nooit echt een officiële ruzie gehad of ik weet het gewoon niet; hoe vaak hebben ze geruzied? En dat terwijl Red al twee keer uit elkaar zijn gegaan :’o ooit zei Linde dat Red een droomkoppel was omdat ze nooit een ruzie hadden en ik ging er mee eens; maar ondertussen zijn ze al twee keer uit elkaar gegaan terwijl Cage een sprookje gecreëerd hebben.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Philip schreef:
    (...)

    Komt goed.. rustig nou maar :p


    de vorige keer toen je "komt goed" zei, liet je Campbell bijna in de badkamer van de Weasleys vermoorden, en liet je hem nogmaals vermoorden door middel van die ene zelfmoord poging van hem, en eindigde de zwerkbal carrière van Campbell. Dus ik weet niet zeker of ik je nu moet gaan vertrouwen met die "komt goed" :'x


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik zit te denken... er is een keer niet echt een ruzie.. maar Camp heeft George 1x heel erg van hem af proberen te duwen.. weet niet meer precies waarom; ja door Nathaniel en toen heeft hij gezegd dat hij George haatte... maar dat was na een dag al over omdat George hem stalkte.. volgens mij sliepen nee wacht; George gooide toen die boom op Camp terwijl dat bedoeld was op Nathaniel en toen sliep George diezelfde avond al bij camp.. nee ze hebben nooit een ruzie gehad xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘Merlin; en sommige personen snappen niet waarom jij en George iets met elkaar hebben. Ik denk dat Angelina en ik de enige personen zijn die het zien- of Fred, Ralf en zijn hele familie na dan.’ Nerveus trok ik met mijn lip waar ik maar met mijn vingers aan trok.
    ‘Dankjewel.. maar alsnog blijft het een feit dat Fred nu depressief is door deze omstandigheid. Eh- heb jij met George nooit een ruzie gehad? Ik bedoel- Fred en Ralf zijn tot nu toe twee keer uit elkaar gegaan en ze hadden een kortere relatie samen dan jullie twee.’ Zachtjes bleef ik aan mijn lip trekken terwijl ik bedachtzaam naar mijn broek staarde.
    ‘N-nee, w-we hebben niet echt ruzie gehad.. denk ik..’ twijfelend begon ik harder aan mijn lip te pulken. ‘M-maar dat komt omdat George zo- zo geduldig; vergevingsgezind en lief is. Ik heb het hem enorm onmogelijk gemaakt; zelfs nu. George is- is gewoon meer dan perfectie..’ murmelde ik toch wat zachtjes en lichtelijk gestrest terwijl ik langzamerhand bloed afkomstig van mijn lip mijn mond in sijpelde. Merlin- ik kon er niks aan doen maar ik werd gewoon gestrest van al die onderwerpen. Vooral om het feit dat George perfect was; en de woorden die George tegen mij zei.. ze klopten niet. Iedereen leek dat te zien- zelfs Leo behalve George. Alsof hij droomde waardoor hij al mijn vele minpunten niet zag. ‘Ik heb.. ik heb gewoon ontzettend- meer dan dat geluk gehad dat- dat hij mij zag staan en- en me hielp. Ook al is de wereld nog zo donker en eindeloos. Ik heb het geprobeerd. Ik heb het geprobeerd om hem met rust te laten hoor. Echt waar; en andere hebben het ook geprobeerd. Maar zelfs dood gaan wilt niet lukken..’

    Oke; wauw dit is dus de eerste keer dat Camp toegeeft aan Leo dat hij zelfmoordneiging(en) heeft/gehad/gedaan.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    Ik zit te denken... er is een keer niet echt een ruzie.. maar Camp heeft George 1x heel erg van hem af proberen te duwen.. weet niet meer precies waarom; ja door Nathaniel en toen heeft hij gezegd dat hij George haatte... maar dat was na een dag al over omdat George hem stalkte.. volgens mij sliepen nee wacht; George gooide toen die boom op Camp terwijl dat bedoeld was op Nathaniel en toen sliep George diezelfde avond al bij camp.. nee ze hebben nooit een ruzie gehad xd


    George is wel een aantal keren boos geworden op hem en tegen Campbell geschreeuwd, maar dat was ook echt alles. geen echte ruzie dus :'D maar dat zal denk ik ook niet komen omdat Campbell nooit boos word of überhaupt op George boos kan worden. Misschien alleen als George hem verteld dat hij een poging waagde Nathaniel te doden; misschien komt er dan een ruzie :'D maar ik durf hem dat niet te laten zeggen omdat ik dan bang ben voor een cage breuk :'o


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Even over zussen: een jonger zusje kan ook echt vreselijk zijn. Ze bijt ):

    Nog steeds moeten Campbell en Fred ooit praten trouwens.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leo Jordaan

    ‘N-nee, w-we hebben niet echt ruzie gehad.. denk ik.. M-maar dat komt omdat George zo- zo geduldig; vergevingsgezind en lief is. Ik heb het hem enorm onmogelijk gemaakt; zelfs nu. George is- is gewoon meer dan perfectie.. Ik heb.. ik heb gewoon ontzettend- meer dan dat geluk gehad dat- dat hij mij zag staan en- en me hielp. Ook al is de wereld nog zo donker en eindeloos. Ik heb het geprobeerd. Ik heb het geprobeerd om hem met rust te laten hoor. Echt waar; en andere hebben het ook geprobeerd. Maar zelfs dood gaan wilt niet lukken..’
    Even bleef ik nog naar mijn vingers staren en knikte vervolgens zachtjes met mijn hoofd, tot ik zijn laatste woorden in mijzelf herhaalde en nu pas liet ik mijn vingers los om er even bedachtzaam naar te staren, tot ik uiteindelijk mijn verbaasde blik opzette die ik gauw naar Campbell wierp.
    ‘je ging- wat?’ siste ik geschrokken en schudde met mijn hoofd.
    ‘Campbell; Nee- vertel me alsjeblieft niet dat je geprobeerd hebt zelfmoord te plegen.’ Zei ik dan, luider dan dat het hoefde en liet mijn vingers eindelijk gaan om rechtovereind te kunnen zitten en me naar hem toe draaide.
    ‘waarom zou je hem met rust willen laten; jullie houden toch van elkaar? En dan nog; Merlin Campbell; je maakt niemand blij met een zelfmoordpoging. Merlin.. daar denk je nu niet meer aan- toch? Toch..?


    gespannen-Leo geactiveerd


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Solangelo schreef:
    Even over zussen: een jonger zusje kan ook echt vreselijk zijn. Ze bijt ):

    Nog steeds moeten Campbell en Fred ooit praten trouwens.


    nu pas kom je online :'D haha, sorry maar dat betekend dat we niet zo lang kunnen genieten van de Fred-Ralf drama aangezien ik zo meteen offline ga want ik heb zo'n gevoel dat mijn moeder me ieder moment kan roepen om de computer te sluiten ):

    en mijn zus bijt ook hoor :'D maar ach ja; misschien als ze wat ouder word, leert ze om een mens te zijn. Dat hadden wij ook geleerd op onze jonge jaren ^^ hoewel ik de enige ben die dat nog niet geleerd heeft. Althans, dat zegt mijn vriendin altijd (A)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    nu pas kom je online :'D haha, sorry maar dat betekend dat we niet zo lang kunnen genieten van de Fred-Ralf drama aangezien ik zo meteen offline ga want ik heb zo'n gevoel dat mijn moeder me ieder moment kan roepen om de computer te sluiten ):

    en mijn zus bijt ook hoor :'D maar ach ja; misschien als ze wat ouder word, leert ze om een mens te zijn. Dat hadden wij ook geleerd op onze jonge jaren ^^ hoewel ik de enige ben die dat nog niet geleerd heeft. Althans, dat zegt mijn vriendin altijd (A)


    Heel veel gedoe vandaag, maar normaal kom ik echt wek eerder online. En uhg, ik ken het, alleen gebruik ik nu altijd als excuus dat ik toch niet beter tot rust kom als ik niet op mijn laptop zit.

    Mijn zusje is nog steeds kinderachtig en steelt alle aandacht. Brent dat ik het erg vind, maar soms kan ze heel irritant zijn. Maar ze is ook heel erg lief (A) en ze leest altijd boeken die ik haar aanraad (ik dwing haar echt niet hoor :Y) )


    Spoiler alert: you will save yourself

    o oh.. moet Camp de waarheid spreken tegen Leo? :'x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Jonah Barret

    Ik kijk hoe Kealan nog een slok neemt en ik kan niet zeggen dat ik het een fijn idee vind dat hij zoveel op heeft. Hij nog nooit gedronken en zometeen drinkt hij teveel.
    En als ik zie hoe hij Mays bh loshaalt weet ik al helemaal dat het fout zit. Hij loopt naar mij toe en ik voel hoe hij mijn shirt uittrekt en de bh bij mij aandoet.
    ‘Je mag hier in de hele avond blijven zitten; joontje.’ ik rol met mijn ogen en draai me om zodat ik hem aan kan kijken.
    'Oké, ik kan ermee leven.' Ik zucht en kijk de tafel rond. 'Het is al laat, we moeten terug naar Zweinstein voordat mensen zich zorgen gaan maken,' zeg ik, plotseling nuchter. Wat ben ik aan het doen hier? Er kunnen alleen maar slechte dingen gebeuren.
    'En niemand komt hier meer aan; vooral jij niet, Kealan.' Ik pak de fles weg en geef het terug aan de barman (nee autocorrect, ik geef het niet aan Batman). Hij mompelt iets over een rekening en ik geef hem wat geld.
    'Hou de rest maar,' zeg ik en ik kijk naar de drie mensen aan de tafel. May heeft duidelijk teveel op en ze is nog irritanter dan normaal.
    'Maar Joonie toch, we hadden net zoveel plezier!' giert ze.
    'Ja, dat weet ik. Maar ik bederf het plezier. Gezelligheid voorbij.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Joontje vs Joonie. Bitch must die (cat) x'd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya