• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    ik denk maar dat ik ga liegen dat ik een werkstuk aan het maken ben zodat ik langer achter de computer kan gaan blijven; anders moet ik te vroeg naar bed; zonder telefoon en ik ben al zo'n avondmensje xq of anders kan ik wat lezen maar er is geen licht, geen zaklamp en als ik de lamp van mijn kamer aanzet gaat mijn zus weer schreeuwen om de licht uit te zetten :'o


    Je gaat me haten maar ik wilde zeggen (A) ik ben zo gemeen; nee eerder dom.. gebruik het licht van je mobiel x'D (om te lezen) uhm.. ik ben levenloos maar als ik probeer te slapen... wanneer ik probeer te slapen probeer ik altijd een verhaal in mijn hoofd te maken.. of ik staar naar mijn ontelbare glow in the dark sterren op mijn kamer... of ik vervloek mezelf dat ik de bovenbed van mijn bed nog niet afgehaalt heb (A) of ik aai mijn kat die altijd bij me komt liggen en gaat snurken :'D yep mijn kat snurkt (A)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Je gaat me haten maar ik wilde zeggen (A) ik ben zo gemeen; nee eerder dom.. gebruik het licht van je mobiel x'D (om te lezen) uhm.. ik ben levenloos maar als ik probeer te slapen... wanneer ik probeer te slapen probeer ik altijd een verhaal in mijn hoofd te maken.. of ik staar naar mijn ontelbare glow in the dark sterren op mijn kamer... of ik vervloek mezelf dat ik de bovenbed van mijn bed nog niet afgehaalt heb (A) of ik aai mijn kat die altijd bij me komt liggen en gaat snurken :'D yep mijn kat snurkt (A)


    ik zeg het je toch; ik heb geen mobiel meer x'D ik heb wel zo'n reserve gekregen maar die heeft amper licht; het is zo'n oude Nokia uit de oertijd. en dat doe ik ook altijd; ik maak allemaal domme verhaaltjes in mijn hoofd :D al sinds ik klein was. Personen zouden me voor gek verklaren dat als ze wisten dat ik vroeger, toen ik nog op de basisschool zat, allemaal domme verhalen in mijn hoofd maakte over dat ik een zeemeermin was of een weerwolf waarin ik de kinderen die ik haatte tot stukken scheurde en al xq maar toen was ik nog klein (A) en OMFG ik heb ook glow in the dark sterren op mijn kamer :D op het plafond, vlak onder mijn bed (flower)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    dit zijn te veel smilies op een pagina.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    ik zeg het je toch; ik heb geen mobiel meer x'D ik heb wel zo'n reserve gekregen maar die heeft amper licht; het is zo'n oude Nokia uit de oertijd. en dat doe ik ook altijd; ik maak allemaal domme verhaaltjes in mijn hoofd :D al sinds ik klein was. Personen zouden me voor gek verklaren dat als ze wisten dat ik vroeger, toen ik nog op de basisschool zat, allemaal domme verhalen in mijn hoofd maakte over dat ik een zeemeermin was of een weerwolf waarin ik de kinderen die ik haatte tot stukken scheurde en al xq maar toen was ik nog klein (A) en OMFG ik heb ook glow in the dark sterren op mijn kamer :D op het plafond, vlak onder mijn bed (flower)


    Heheh :'D ik mocht ze vroeger nooit opplakken want ik heb eigenlijk... een soort van slaapproblemen.. maar toen mijn zus uiteindelijk het huis uit ging- mocht ik het bovenbed hebben (ja wauw dat vond ik toen nog leuk- maar omdat ik slaapwandel moest ik weer onder slapen...) wauw wat dwaal ik af van het onderwerp.. afijn- ik heb toen mijn muur beplakt vol met glow in the darksterren. Boven maar die heeft mijn zus toen ze weer (een weekje maar) terug kwam wonen allemaal op de grond gegooid waardoor mijn creatie vernietigd was; waardoor ik alles maar aan de kant van het raam geplakt heb; helemaal vol :'D dus ze zal dood gaan van marteling als ze ooit terug komt :Y) naja dat is ook alweer 7 jaar gelee :P of 8...


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    Zachtjes zuchtte ik terwijl ik vaag zag dat hij knikte voordat hij zijn hand door zijn haar haalde.
    ‘Ja hoor. Alleen een beetje moe.. jij ook een beetje, denk ik.’
    Langzaam schudden ik mijn hoofd. ‘Totaal niet..’ loog ik meteen terwijl ik maar mijn afgekloven nagels in mijn been boorde om wat helder te zijn voor Leo. Merlin; ik moest er voor hem wezen. Helemaal en niet maar vijftig procent.
    ‘..Ik ben niet moe, Leo. Ik heb Fred wel gezien; en deels gehoord. Komop Leo; waarom wil je er niet over praten- of wil je liever met George erover praten?’ probeerde ik zo helder mogelijk te zeggen. Eigenlijk- ook al weet ik niet waarom; voelde ik toch wat teleurstelling. Voornamelijk omdat ik altijd alles tegen hem moest zeggen- en hij nu niks tegen mij zei. Alsof hij me niet vertrouwde of dat ik niet goed genoeg was; wat ongetwijfeld ook was. Ik zou niet eens weten hoe ik hem moest troosten. Het enige wat ik maar leek te kunnen is mensen bij elkaar opsluiten; maar als ik Leo bij Fred zou opsluiten zou iedereen me haten vanwege Ralf; en als ik Ralf met Fred zou opsluiten; zou Leo me haten omdat hij van Fred houd. Er was gewoon geen win-situatie; tenzij ik George op zou geven voor Ralf of Leo; maar ik was zo egoïstisch om dat niet te doen. Na zweinstein hadden ze toch wel vrijspel. Ik zou zeer waarschijnlijk George niet meer zien; of hij zou mij niet meer herkennen omdat ik slechts dan een minimale hersenspinsel op zijn brein ben. Een enorm deprimerende gedachten; maar ik wist dat het beter zo was. ‘..Wil je er met mij over praten?’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    ‘Ik haat mezelf. Ik doe iedereen pijn van wie ik hou. I-ik zou hier niet moeten zijn en jullie zouden allemaal veel gelukkiger zijn zonder mij. C-campbell en jij zouden dan waarschijnlijk heel gelukkig zijn. Leo. R-r. Iedereen.’
    Verward schudde ik met mijn hoofd en keek Fred aan waarna ik wat wilde gaan zeggen, maar Campbell was mij al voor.
    ‘Geloof me- Fred. Ik ben hier degene die George en mijzelf ongelukkig maakt.. jij maakt hem juist gelukkig.. dus denk niet zo.. ik ga wel even bij Leo kijken.’
    zonder mijn blik van Fred af te wennen, luisterde ik naar de voetstappen van Campbell die de kamer uit liep en de deur achter ons dichtgooide. Met een zucht stond ik weer op en liet mijn handen in de broekzak van mijn natte broek glijden waarna ik wat tegen zijn nachtkastje aanleunde.
    ‘Campbell heeft gelijk. Nou ja- deels dan. Want hij maakt me ook al weer niet zo ongelukkig.’ Begon ik en staarde wat naar de onopgemaakte bedden die aan de andere kant van de kamer stonden.
    ‘en Merlin; zeg dat nooit meer. Als jij nu plotseling ter plekken dood zou vallen; Fred, Campbell zou me niet eens gelukkig kunnen maken, niet eens na een jaar of vijftig.’
    Ik keek Fred weer aan en haalde mijn schouders op.
    ‘en als je ooit weer gaat zeggen dat iedereen gelukkiger zou zijn zonder jou; dan word ik echt boos op jou Fred; en als ik boos ben.. eindigt het nooit goed. Net als wanneer jij boos bent.’
    Met dat liet ik mijn handen weer uit mijn zakken glijden waarna ik naast hem op zijn bedrand plaats nam.
    ‘nou; zeg maar wat er aan de hand is, Fred. Jij hebt me zo vaak geholpen, nu is het mijn beurt om jou te helpen.’


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Philip schreef:
    (...)

    Heheh :'D ik mocht ze vroeger nooit opplakken want ik heb eigenlijk... een soort van slaapproblemen.. maar toen mijn zus uiteindelijk het huis uit ging- mocht ik het bovenbed hebben (ja wauw dat vond ik toen nog leuk- maar omdat ik slaapwandel moest ik weer onder slapen...) wauw wat dwaal ik af van het onderwerp.. afijn- ik heb toen mijn muur beplakt vol met glow in the darksterren. Boven maar die heeft mijn zus toen ze weer (een weekje maar) terug kwam wonen allemaal op de grond gegooid waardoor mijn creatie vernietigd was; waardoor ik alles maar aan de kant van het raam geplakt heb; helemaal vol :'D dus ze zal dood gaan van marteling als ze ooit terug komt :Y) naja dat is ook alweer 7 jaar gelee :P of 8...


    dat ken ik wel :'D en Merlin; ik had ooit een aantal "probleempjes" gehad met.. slaapwandelen. want gisteren nog hoorde ik van mijn moeder dat ik naar haar kamer toe liep om te vragen of ze, weet ik veel; hangbroodjes voor mij wilde maken? geen idee wat dat in hemels naam is, maar zo te zien wilde ik het zo graag eten (?)

    maar ach ja. Wat is je zus toch aardig ^^ vroeger toen ik met mijn zus nog een kamer deelde (sinds een week niet meer, ik slaap nu in de kamer van mijn oudste zus) maakte ik allemaal tekeningen die ik aan de muur hing en op een dag scheurde ze allemaal voor mijn gezicht en gooide ze het weg. dat was niet aardig (flower) dus ik weet wat je toen voelde :'D en ik denk eerder dat jouw zus jou gaat martelen als ze dat zou zien in plaats van dat jij haar hiermee martelt :'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leo Jordaan

    Hij schudde maar met zijn hoofd en hoewel ik hem niet echt geloofde aangezien hij echt vermoeid leek, knikte ik maar zachtjes met mijn hoofd.
    ‘Totaal niet.. Ik ben niet moe, Leo. Ik heb Fred wel gezien; en deels gehoord. Komop Leo; waarom wil je er niet over praten- of wil je liever met George erover praten ..Wil je er met mij over praten?’
    Ik keek Campbell weer aan voordat ik gauw weer wegkeek en met een zucht nogmaals een hand door mijn haren haalde. Deze keer door spanning.
    ‘dat is het niet..’ murmelde ik zachtjes.
    ‘alweer heb ik wat geleerd van Fred en George, doordat ik al zo lang bevriend ben met die twee. En dat is dat ik nooit, niet alleen ik, maar ook anderen gewoon niet aan zijn of haar problemen moeten denken en het achterwegen moeten laten om verder van het leven te kunnen genieten want; nou ja, leven is kort. Dat je moet lachen in plaats van te huilen en zo min mogelijk aan erge dingen moet denken.’
    Ik keek Campbell weer aan en zuchtte zachtjes.
    ‘misschien is dat de reden wel waarom ik van Fred hou; hij geeft me zo’n goed gevoel, een en al positieve gedachtes en nu ik hem zo verdrietig zie, maakt het me niet alleen bang maar het maakt mij ook verdrietig. Ikeh- Fred zei net dat hij van mij hield.. en Ralf hoorde het en- en deze keer is het denk ik echt voorbij tussen die twee. En dat is mijn schuld.’


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    dat ken ik wel :'D en Merlin; ik had ooit een aantal "probleempjes" gehad met.. slaapwandelen. want gisteren nog hoorde ik van mijn moeder dat ik naar haar kamer toe liep om te vragen of ze, weet ik veel; hangbroodjes voor mij wilde maken? geen idee wat dat in hemels naam is, maar zo te zien wilde ik het zo graag eten (?)

    maar ach ja. Wat is je zus toch aardig ^^ vroeger toen ik met mijn zus nog een kamer deelde (sinds een week niet meer, ik slaap nu in de kamer van mijn oudste zus) maakte ik allemaal tekeningen die ik aan de muur hing en op een dag scheurde ze allemaal voor mijn gezicht en gooide ze het weg. dat was niet aardig (flower) dus ik weet wat je toen voelde :'D en ik denk eerder dat jouw zus jou gaat martelen als ze dat zou zien in plaats van dat jij haar hiermee martelt :'D


    Haha hangbroodjes x'D ik heb gegoogled maar vond niks erover :P Laten we er op houden dat je enorm hongerig was; als een weerwolf op volle maan :'D

    Ahw aan jouw verhaal over je zus die je tekeningen scheurde moet ik denken aan de dag dat ik mijn tekeningen voor sinterklaas onder m'n moeders bed vond D'; my life was a lie :'(

    Mijn zus is een geboren martelaar. Al met haar aanwezigheid martelt ze me. Ze heeft me eens gewurgd. Toen ik klein was (mijn zus is dan ook 7 jaar ouder dan mij) Ik haatte sjaals dragen (nu door m'n zus dus nog meer.) ze had me ermee gewurgd terwijl ze hem om moest doen bij mij... ze zegt dat het 'per ongeluk' was maar ik zeg nog steeds expres D'; ze is een geboren huurmoordenaar, een monster. Ik ben dan ook nooit enthousiast wanneer ze langskomt zoals m'n broers. Meestal ben ik dan snel weg (A) Ik denk dat ik door haar ook het fobie van 'ijs, gladheid' vandaan hebt D; Ze is mijn bloed eigen zus; maar ze voelt als mijn vijhand ... ><


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘Dat is het niet.. alweer heb ik wat geleerd van Fred en George, doordat ik al zo lang bevriend ben met die twee. En dat is dat ik nooit, niet alleen ik, maar ook anderen gewoon niet aan zijn of haar problemen moeten denken en het achterwegen moeten laten om verder van het leven te kunnen genieten want; nou ja, leven is kort. Dat je moet lachen in plaats van te huilen en zo min mogelijk aan erge dingen moet denken. Misschien is dat de reden wel waarom ik van Fred hou; hij geeft me zo’n goed gevoel, een en al positieve gedachtes en nu ik hem zo verdrietig zie, maakt het me niet alleen bang maar het maakt mij ook verdrietig. Ikeh- Fred zei net dat hij van mij hield.. en Ralf hoorde het en- en deze keer is het denk ik echt voorbij tussen die twee. En dat is mijn schuld.’
    Zachtjes beet ik op mijn lip voordat ik weer Leo’s richting opkeek, om weer omlaag te kijken waar ik maar aan mijn natte broek friemelde.
    ‘Dat is jouw schuld toch niet; ik bedoel- als hij van je houd- dan moet hij niet bij Ralf blijven; toch? Als George.. op jou valt.. dan heb ik dat liever dan.. dat hij bij mij blijft en ongelukkig is met mij; niet waar. Misschien is dit alleen maar goed voor jou; je bent natuurlijk ook super grappig.’ Zachtjes trok ik een mondhoek op. ‘..Je hebt geluk dat George als eerst voor mijn ogen verscheen; want anders dan had je mij achter je aan hé. We weten beide dat je dat niet gewild had.’ Zei ik plagend waarbij ik hem zachtjes pookte, om de gespannen sfeer hopelijk wat minder geladen te krijgen voordat ik zachtjes zuchtte.
    ‘Ik ben alles behalve een relatie therapeut.. maar misschien moet Fred wat rust hebben om te bedenken van wie hij meer houd. Jou of Ralf. Anders blijft het een marteling voor jullie beide.’ Meteen nadat ik het gezegd had voelde ik spijt opborrelen; merlin Leo moest zelf doen wat hem goed leek; en nu drong ik gewoon mijn mening op. Daarnaast voelde ik me ergens ook immens gemeen; gruwelijk doordat ik Leo hoop gaf en Ralf gewoon dumpte, terwijl Ralf en Fred verloofd waren. Maar Leo was mijn enige vriend. Ik kon hem niet verliezen. Echt niet.


    Camp is stiekem team Red maar omdat Leo zijn enige beste vriend is is hij (nep) team Freo :l arme Camp...


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Haha hangbroodjes x'D ik heb gegoogled maar vond niks erover :P Laten we er op houden dat je enorm hongerig was; als een weerwolf op volle maan :'D

    Ahw aan jouw verhaal over je zus die je tekeningen scheurde moet ik denken aan de dag dat ik mijn tekeningen voor sinterklaas onder m'n moeders bed vond D'; my life was a lie :'(

    Mijn zus is een geboren martelaar. Al met haar aanwezigheid martelt ze me. Ze heeft me eens gewurgd. Toen ik klein was (mijn zus is dan ook 7 jaar ouder dan mij) Ik haatte sjaals dragen (nu door m'n zus dus nog meer.) ze had me ermee gewurgd terwijl ze hem om moest doen bij mij... ze zegt dat het 'per ongeluk' was maar ik zeg nog steeds expres D'; ze is een geboren huurmoordenaar, een monster. Ik ben dan ook nooit enthousiast wanneer ze langskomt zoals m'n broers. Meestal ben ik dan snel weg (A) Ik denk dat ik door haar ook het fobie van 'ijs, gladheid' vandaan hebt D; Ze is mijn bloed eigen zus; maar ze voelt als mijn vijhand ... ><


    zullen we maar zeggen dat alle zussen zo zijn :'o mijn zus is ook zo; soms haat ik haar ook.. maar soms kan ze wel erg leuk zijn. Net als dat we na een HP film de hele dag spreuken naar elkaar zaten te roepen of dat ze mij vroeger vaak naar de bibliotheek bracht en daarachter nog patat voor mij kocht, Jum. Maar soms kan ze echt afschuwelijk zijn; ze martelt me, slaat me of wurgt me of negeert mij waardoor ik na mijn verhaal zo awkward voor haar blijf staan, of ze laat me al de vuile klusjes doen, ect. Maar nu ik lees hoe jouw zus is; Merlin, zo te zien heb ik toch niet de ergste zus van de wereld (er- sorry) denk eens goed na, ze heeft misschien toch wel ooit iets goeds gedaan tegenover jou, of niet :'D


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Leo Jordaan

    ‘Dat is jouw schuld toch niet; ik bedoel- als hij van je houd- dan moet hij niet bij Ralf blijven; toch? Als George.. op jou valt.. dan heb ik dat liever dan.. dat hij bij mij blijft en ongelukkig is met mij; niet waar. Misschien is dit alleen maar goed voor jou; je bent natuurlijk ook super grappig.. je hebt geluk dat George als eerst voor mijn ogen verscheen; want anders dan had je mij achter je aan hé. We weten beide dat je dat niet gewild had.’
    Ik keek Campbell weer aan die mij pookte en trok met moeite een mondhoek omhoog.
    ‘Ik ben alles behalve een relatie therapeut.. maar misschien moet Fred wat rust hebben om te bedenken van wie hij meer houd. Jou of Ralf. Anders blijft het een marteling voor jullie beide.’
    Ik schudde met mijn hoofd en begon zenuwachtig met mijn vingers te spelen; Merlin ze waren verloofd..
    ‘ze waren verloofd.’ Siste ik zachtjes.
    ‘in Merlijns naam; ze waren verloofd! Misschien klinkt het gemeen, maar als ze doodnormale vriendjes van elkaar waren.. dan voelde ik me lang niet zo ellendig als nu. En het is wel mijn schuld; als ik niet zei dat ik verliefd op hem was dan- dan kreeg hij ook niet het idee dat hij dezelfde voor mij voelde. Ik heb zijn leven verpest, en dat is mijn schuld.’
    Een normale jongen zou blij zijn dar hij het voor elkaar kreeg om de hart van iemand zou winnen. Maar ik niet.


    Ik zeg het je; als dit George nu was.. het klinkt misschien gemeen, maar hij zou verblind worden door de liefde en de verloofde van- wie dan ook helemaal vergeten en rechtstreeks naar zijn crush lopen.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Ik zeg het je; als dit George nu was.. het klinkt misschien gemeen, maar hij zou verblind worden door de liefde en de verloofde van- wie dan ook helemaal vergeten en rechtstreeks naar zijn crush lopen.


    Nu ben ik bang.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Nu ben ik bang.


    ...als het op deze manier om liefde gaat; de monster in hem kan vrij komen hoor. Maar natuurlijk meent hij het niet; hij raakt alleen verblind. Dus- eh- dat zie je wel wanneer Campbell George gaat vertellen over de kus die hij met Vikor gedeeld had.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    ...als het op deze manier om liefde gaat; de monster in hem kan vrij komen hoor. Maar natuurlijk meent hij het niet; hij raakt alleen verblind. Dus- eh- dat zie je wel wanneer Campbell George gaat vertellen over de kus die hij met Vikor gedeeld had.


    Ik denk heb ik dat wel gecoverd hoe Camp; George weer rustig kan krijgen :Y) camp heeft een ding waar George een zwakte voor koesterd; tranen D';


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya