• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Je ging- wat? Campbell; Nee- vertel me alsjeblieft niet dat je geprobeerd hebt zelfmoord te plegen. Waarom zou je hem met rust willen laten; jullie houden toch van elkaar? En dan nog; Merlin Campbell; je maakt niemand blij met een zelfmoordpoging. Merlin.. daar denk je nu niet meer aan- toch? Toch..?’ zwijgend beet ik maar op mijn lip waar ik mijn hoofd weer boog om maar onzichtbare pluisjes van mijn broek af te plukken. Merlin; waarom moest ik het nou weer zeggen. Mensen zouden het niet erg vinden als ik dood was. Het enige wat ze even zouden voelen is schuldgevoel; maar dan ook maar even. Waarschijnlijk niet langer dan een dag; of misschien maar een minuutje. Ik was niet belangrijk. Niet zoals Leo; George; Fred of Ralf. Ik was een van de gelukkige die kon gaan zonder dat iemand het op zou vallen. Eigenlijk had ik het deze zomer moeten doen. Mezelf gewoon laten verdrinken; mezelf uit een hoge boom laten vallen of mezelf weer moeten wurgen. Ik weet niet wat me op de been gehouden heeft. Ik weet niet wat mij heeft laten wegrennen van de achtervolgers. Het leek mijzelf niet te zijn en toch had ik het gedaan; en had ik alles moeilijker gemaakt door op Zweinstein te komen.
    ‘Nee. Ik heb niet een keer zelfmoord gepleegd.’ Sprak ik naar de waarheid. Het waren er meerdere; hoewel Leo dat nooit zou weten.
    ‘We zitten hier niet om míj; we zitten hier om jou; Leo. Dus hoe kunnen we beginnen met jou vrolijk maken.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Fred Weasley


    ‘Geloof me- Fred. Ik ben hier degene die George en mijzelf ongelukkig maakt.. jij maakt hem juist gelukkig.. dus denk niet zo.. ik ga wel even bij Leo kijken.’ Onbegrijpend kijk ik naar Campbell. Ik heb nooit begrepen hoe hij kan denken dat hij George ongelukkig maakt. George is zo ontzettend verliefd op hem en hij lijkt dat niet te zien.
    ‘Campbell heeft gelijk. Nou ja- deels dan. Want hij maakt me ook al weer niet zo ongelukkig. en Merlin; zeg dat nooit meer. Als jij nu plotseling ter plekken dood zou vallen; Fred, Campbell zou me niet eens gelukkig kunnen maken, niet eens na een vijftig jaar.' Ik kijk en wil niet eens denken aan wat ik zou doen als George dood zou gaan. Ik zou dan helemaal niemand meer hebben en mijn leven zou nog een grotere hel zijn. De duivel zou er jaloers op zijn.
    ‘en als je ooit weer gaat zeggen dat iedereen gelukkiger zou zijn zonder jou; dan word ik echt boos op jou Fred; en als ik boos ben.. eindigt het nooit goed. Net als wanneer jij boos bent. Nou; zeg maar wat er aan de hand is, Fred. Jij hebt me zo vaak geholpen, nu is het mijn beurt om jou te helpen.’ Ik glimlach een beetje en haal mijn schouders op, waarna ik iets meer overeind ga zitten.
    'I-ik ben versie op Leo,' zeg ik zachtjes en het doet pijn om het te zeggen. 'En nu heb ik zijn en Ralfs hart gebroken. En ook die van mijzelf.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Overigens ik heb ook in andere topic gereageerd; ben ik niet lief? :Y) *ondertussen ben ik Dylan aan het voeren in de kelder* haha I wish:'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    Joontje vs Joonie. Bitch must die (cat) x'd


    Haha she can take Victoire with her.
    Ik haat die Victoire bij Generation alleen al omdat ze zo heet.. En ze haat mijn personage.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Philip schreef:
    Overigens ik heb ook in andere topic gereageerd; ben ik niet lief? :Y) *ondertussen ben ik Dylan aan het voeren in de kelder* haha I wish:'D


    Haha heel braaf. Zolang je hem maar niet vergeet te voeren,


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leo Jordaan

    ‘Nee. Ik heb niet een keer zelfmoord gepleegd. We zitten hier niet om míj; we zitten hier om jou; Leo. Dus hoe kunnen we beginnen met jou vrolijk maken.’
    ‘niet een keer?! Hoe vaak dan wel?’ riep ik luider en keek hem geschrokken aan.
    ‘Nee Campbell; mij opvrolijken kan later wel. In Merlijns naam Campbell; ik weet niet hoe je het gedaan hebt, waarom en wanneer en of je er überhaupt aan denkt, maar als ik erachter kom dat je er over staat te denken Merlin, je gaat de woeste Leo ontmoetten,’ siste ik en schudde wild met mijn hoofd.
    ‘haal het alsjeblieft niet in je hoofd om dit binnenkort- of weet ik veel wanneer te gaan doen.’
    Met dat liet ik een zucht en draaide me weer om, om mij weer het bank in te drukken en sloot mijn ogen even.
    ‘weet je hoe je mij blij kan maken?’ begon ik dan weer en trok een mondhoek omhoog.
    ‘als eerste; je beloofd me om niet eens aan een zelfmoordpoging te denken. Als tweede; zorg er voor dat ik terug in de tijd kan gaan zodat ik er voor kan zorgen dat ik nooit op Fred verliefd zou raken. En als derde..’
    Ik zuchtte zachtjes voordat ik mijn ogen weer opende en zachtjes op mijn lip beet.
    ‘..ik hoop dat Fred snel een slimme keuze zal nemen. Ik weet niet wie hij zal kiezen; maar hopelijk is het snel afgelopen.’


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Solangelo schreef:
    (...)

    Haha heel braaf. Zolang je hem maar niet vergeet te voeren,


    Ik was vandaag dus in de stad met iemand... en toen gingen we Primark in en toen had zij heel haar handen vol aan spullen :'D en ik had niks.. ik had wel naar een nieuwe HP shirt gekeken omdat mijn kat m gemold had.. maar ze waren allemaal té groot.... waar ik in kon zwemmen zeg maar D'; meeh.. toen wilde ze persé dat ik iets kocht dus greep ik naar de Harry Potter sokken :Y) Maar die heb ik niet gekocht. Ik heb niks gekocht bij Primark x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Ik was vandaag dus in de stad met iemand... en toen gingen we Primark in en toen had zij heel haar handen vol aan spullen :'D en ik had niks.. ik had wel naar een nieuwe HP shirt gekeken omdat mijn kat m gemold had.. maar ze waren allemaal té groot.... waar ik in kon zwemmen zeg maar D'; meeh.. toen wilde ze persé dat ik iets kocht dus greep ik naar de Harry Potter sokken :Y) Maar die heb ik niet gekocht. Ik heb niks gekocht bij Primark x'D


    Haha net ik en mijn zusje bij de primark. Zij wilde echt alles en ik liep heel bescheiden naar het Harry Potter rek toe. En ik ging kijken bij de bandshirts maar ze hadden geen enkele band waar ik naar luister.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik heb echt. Echt, echt. Een heel slecht plan voor Freddie in mijn hoofd. Maar ik durf het niet uit te voeren want ik ben bang voor jullie.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Solangelo schreef:
    (...)

    Haha net ik en mijn zusje bij de primark. Zij wilde echt alles en ik liep heel bescheiden naar het Harry Potter rek toe. En ik ging kijken bij de bandshirts maar ze hadden geen enkele band waar ik naar luister.


    haha ik kijk altijd naar de nerd dingen 8'D serieus als ik ooit een shirt vind van Hugo Weaving; the king of the Nerds :Y) nehh ik ben geen nerd. Ik ben een bescheiden Potterhead x'D en Ringer... &dergelijke (A) maar ik zag wel een mooie grijze HP shirt maar die was echt veels te groot... alles was gewoon te groot.. als ik een riem erbij kocht waren het jurken 8'D maar ik wil deze x een Slytherin shirt eigenlijk :$ ook al vind Pottermore dat ik een Griffyclaw ben... maar ze hadden sws alleen maar oversized- Hogwarts/Gryffindor shirts :< ik denk dat mijn katten die twee haten.

    OMFG... ik zag overigens een shirt van JB? Ik dacht Burn it. Alive :<


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Solangelo schreef:
    Ik heb echt. Echt, echt. Een heel slecht plan voor Freddie in mijn hoofd. Maar ik durf het niet uit te voeren want ik ben bang voor jullie.


    Please' please don't hurt my George :'(


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Kealan-Dereck Moore

    ‘Oké, ik kan ermee leven. Het is al laat, we moeten terug naar Zweinstein voordat mensen zich zorgen gaan maken. En niemand komt hier meer aan; vooral jij niet, Kealan.’ Zachtjes kreunde ik terwijl ik nog mijn hand er naar uitstak; maar helaas. De batman was mij voor die ook Joontjes geldbedrag in ontvangst nam. ‘Hou de rest maar.’ Alleen al door die woorden had ik zin om hem aan te raken.
    ‘Maar Joonie toch, we hadden net zoveel plezier.’ Ik nam niet eens meer nota van May terwijl ik enkel naar Jonah staarde. ‘Ja, dat weet ik. Maar ik bederf het plezier. Gezelligheid voorbij.’ Verlangend beet ik op mijn lip. ‘Zwerkbaloverleg..’ murmelde ik terwijl ik veels te snel; haast van mijn stoel viel om naar Jonah te grijpen, die ik op mijn beurt licht zwalkend de wc in trok. Zonder uberhaupt te kijken of ik de deur goed dicht had gedaan- drukte ik mijzelf tegen de wasbak waar ik Jonah tegen me aan trok voordat ik er op ging zitten om hem tussen mijn benen te trekken. Hongerig drukte ik mijn lippen tegen die van hem waar ik met mijn handen aan zijn bh begon te frunniken die hopeloos vast zat. Bruut scheurde ik het van zijn lijf om mijn handen over zijn mannelijke borstspieren te laten gaan voordat ik mijn hoofd boog om daar ietwat wild kussen op te drukken.

    ah oops. Kealan & Camp hebben toch wat gemeen x'D wat vreselijk ben ik :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley


    'I-ik ben versie op Leo, en nu heb ik zijn en Ralfs hart gebroken. En ook die van mijzelf.'
    Even keek ik mijn broer nog aan voordat ik voor me uit ging staren. Eerlijk gezegd ben ik niet verbaasd. Leo was al verliefd op Fred- en ooit zou Fred plotseling ook- tenminste ook wat gevoelens voor hem krijgen. Ik weet niet hoe het zit, maar dat gebeurd ook gewoon.
    ‘..je bent verliefd op twee jongens; een is je beste vriend, en de ander is je verloofde..?’ vroeg ik zachtjes voordat ik hem weer aankeek. Toen ik voor het eerst hoorde over dat Fred en Ralf uit elkaar waren omdat hij met Leo gekust had, was ik wel boos op Fred en ging misschien iets te ver met het schreeuwen en hem slaan; dus is het beter dat ik me nu inhield. Niet dat ik boos ben; ik snap hem wel. Je kiest niet zelf op wie je verliefd raakt, het gaat vanzelf.
    ‘..je weet dat het uiteindelijk over jou gaat; he, Fred..? ik bedoel- ik zeg zelf dat het verstandiger is om Leo gewoon te vergeten en het goed te maken met Ralf. Maar nu moet je echt een keuze gaan maken; van wie hou je het meest? Leo of Ralf? Als je echt waar van Leo houd.. wie ben ik om je tegen te houden.’ Zei ik en keek weer weg om mijn handen in het matras te boren waar ik mijn nagels in legde. Natuurlijk; tenminste heeft hij niet lopen zoenen voor zijn verloofde, want dat is gewoon een domme actie. En tenminste is dit niet echt een vorm van “vreemd gaan” aangezien hij alleen zijn verliefdheid voor Leo aan mij verteld. Maar dit is ook echt de grens, ik kan en wil gewoon niet aanzien hoe mijn broer vreemdgaat.

    Vergeet Leo; alsjeblieft D’:


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Solangelo schreef:
    Ik heb echt. Echt, echt. Een heel slecht plan voor Freddie in mijn hoofd. Maar ik durf het niet uit te voeren want ik ben bang voor jullie.


    maar George is lief op dit moment D: tenminste, hij houd zich in ;') want jullie beiden weten dat George normaal gesproken zou roepen dat hij niet op Leo verliefd mag worden omdat hij verdomme verloofd is of weet ik veel wat- maar natuurlijk heeft hij er later wel spijt van. Maar hij deed het niet (A)


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    maar George is lief op dit moment D: tenminste, hij houd zich in ;') want jullie beiden weten dat George normaal gesproken zou roepen dat hij niet op Leo verliefd mag worden omdat hij verdomme verloofd is of weet ik veel wat- maar natuurlijk heeft hij er later wel spijt van. Maar hij deed het niet (A)


    Team RED

    Linde; No. Want to hear it in spanish? NOH!


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya