• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Philip schreef:
    (...)

    Sinds 2013 ofzo is hij weer single hoor x'd wat erg dat ik dat weet haha maar idk met wie hij gehad heeft :p wss iemand die geen celeb is; anders was heel internet wel volgegooid (A)


    Haha waarschijnlijk wordt hij heel bang als hij jou ontmoet aangezien jij alles over hem kan vertellen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Solangelo schreef:
    (...)

    Haha waarschijnlijk wordt hij heel bang als hij jou ontmoet aangezien jij alles over hem kan vertellen.


    Dan ben ik Stiles en hij is Lydia (A) en dan eindig ik op het eind met een wolfje :'3 rawr <3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Dan ben ik Stiles en hij is Lydia (A) en dan eindig ik op het eind met een wolfje :'3 rawr <3


    Ik ship Stydia nog steeds dus ik weiger te geloven dat Stalia bij elkaar blijft (A)


    Spoiler alert: you will save yourself

    soms vind ik jullie eng (flower) vraag niet waarom, want dat weet ik zelf ook niet. Want soms komt er zo'n moment wanneer jullie met elkaar praten en ik zonder te reageren jullie reacties lees en dan voel ik me plotseling zo angstig :p


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Solangelo schreef:
    (...)

    Ik ship Stydia nog steeds dus ik weiger te geloven dat Stalia bij elkaar blijft (A)


    Haha ik ship ook nog steeds Stydia :$ ik mag gwn malia niet. Ik denk serieus dat Stiles de meeste ships heeft van welk programma ook.. ik bedoel hij word geshipt met Scott & Derek & Malia & Lydia en ik heb ook eens gezien dat ze (nu weet ik haar naam niet meer maar dat blonde wolfje en met het zusje van Derek geshipt is.)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Haha ik ship ook nog steeds Stydia :$ ik mag gwn malia niet. Ik denk serieus dat Stiles de meeste ships heeft van welk programma ook.. ik bedoel hij word geshipt met Scott & Derek & Malia & Lydia en ik heb ook eens gezien dat ze (nu weet ik haar naam niet meer maar dat blonde wolfje en met het zusje van Derek geshipt is.)


    Stiles wordt met iedereen geshipd inderdaad. Ik ship Stydia het meest maar ik vind Sterek ook wel grappig. En Sciles soms ook.
    Ik zag laatst ook iemand die Liam en Scott shipte. Ach, nog steeds beter dan Scira.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Solangelo schreef:
    (...)

    Stiles wordt met iedereen geshipd inderdaad. Ik ship Stydia het meest maar ik vind Sterek ook wel grappig. En Sciles soms ook.
    Ik zag laatst ook iemand die Liam en Scott shipte. Ach, nog steeds beter dan Scira.


    Ik haat Liam. En eigenlijk Scott ook :$


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    Veels te snel beëindigde hij onze zoen. Snel draaide ik mijn hoofd weer normaal waar ik naar zijn borstkas staarde die steeds opzwol en weer inzakte. Dat hele gebeuren wat voor me afspeelde was het meest ritmische wat ik ooit gezien had.
    ‘Merlin Campbell; ik hou ook van jou, als je gewoon zo blijft en niet veranderd. Tenminste, een gelukkigere versie van hoe jij nu bent. En weet je waarom ik niet wil dat je veranderd?’ verlegen beet ik op mijn lip. Als ik een ding haatte was het wel als mensen; of nouja de enige die positief over mij was- was George complimenten naar mij maakte- slechts om mij op te beuren.
    ‘Je bent knap, lief, aardig, betrouwbaar en speciaal; anders dan de andere. Uniek.’ Als mijn wangen nog niet rood waren van de kou; dan was het wel door zijn woorden en het feit dat zijn duim over mijn wang streelde tot ik mijn adem inhield omdat ik zijn handen op mijn buik voelde. Ondanks dat ik nu nog een trui, blouse en hemd aan had- leek zijn handen er alsnog doorheen te branden. Nog nooit waren zijn handen daar geweest en ergens was ik bang dat hij overtollig vet of iets ging voelen waardoor hij bang naar achter zou lopen. ‘En soms kun je erg grappig zijn.’ en dat was het moment dat zijn vingers rare kronkels in mijn buik begonnen te maken. Iets wat ergens enorm vreemd was; en akelig. Eigenlijk was het een rare emotie die ik niet kon beschrijven. Geen pijn- meer een soort brandende kwelling dat ik toch wilde dat ophield terwijl zijn vingers genadeloos door gingen. Toch leken er een rare vorm van geluiden over mijn mond willen ontsnappen; iets wat ik totaal niet begreep en net toen ik een stap naar achter wilde zetten bleef ik haken in de sneeuw waardoor ik en George vol in de sneeuw vielen en even alle lucht uit mijn longen geperst voelde worden.
    ‘G-george..’ hapte ik naar adem dat tekort schoot door Georges gewicht. Het was niet dat hij dik was; integendeel- hij was mooi gespierd. Daarnaast leek het net alsof ik een ijskoude douche kreeg door de sneeuw die door mijn kledij heen drong; wat bij nader alleen maar goed was. Ondanks Georges worden was ik niet van plan om mijn doel op te geven; puur omdat ik wist dat hij het beter zou vinden. Beter als ik mager was waarmee ik hem kon verassen, hopelijk. Zachtjes drukte ik ondanks mijn gebrek aan zuurstof mijn lippen op die van hem, terwijl mijn koude bevroren handen langzaam tussen onze lichamen door probeerde te dringen om hem iets van me af te duwen wat leek te mislukken. ‘G-george. Ik- adem.’ Perste ik toch zachtjes uit mijn mond.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2015 - 16:08 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik wil echt dat Fred en Campbell ooit een gesprek hebben zodat Fred hem kan vertellen hoeveel George van hem houdt. Maar Fred wordt dan waarschijnlijk heel streng richting Campell en gaat hem dwingen om te eten enzo.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Fred Weasley

    ‘ik ga je helpen met dit; maak je maar geen zorgen. Alles komt goed. Ik ga je helpen met Ralf; je moet jezelf bewijzen dat je echt van hem houd, tenminste, als je hem terug wilt. En als dat gedaan is, zal ik je alleen laten en- weet ik veel- zal ik op een meiden jacht gaan..? hoe dan ook; ik zal jullie relatie niet meer verpesten.’ Hij laat me los en draait zich om. Ik weet dat ik alles kan doen maar Ralf mij niet meer vertrouwt - wat eigenlijk best wel terecht is aangezien ik hem twee keer verraden heb. Maar ik hou van hem.
    ‘..als Ralf nooit in jouw leven gekomen was, hadden wij nu iets.’ Ik kijk hem verbaasd aan.
    'Waarschijnlijk,' zeg ik zachtjes. 'En misschien was ik gelukkig geweest, maar ik heb Ralf nu, Leo.' Ik doe een stapje naar voren en pak zijn hand vast. 'Ik wens je echt al het geluk op de wereld toe en dat je ooit de persoon vindt waar je gelukkig mee kan zijn. Jij verdient niks minder.' Ik kijk in zijn ogen en dan snel even naar zijn lippen. Nu ik Ralf niet meer heb is het oké als ik hem kus, maar ik wil het niet aangezien het me te verdrietig maakt.
    'Ik hou van je,' zeg ik dan zachtjes.

    Nee, waarom heb ik het laatste getypt (huil) dat maakt me zo verdrietig.


    Spoiler alert: you will save yourself

    ^geheheh strenger dan George kan wss niet :$ George is best streng hoor; in sommige punten :P Het is dat hij Leo toloreert als vriend zijnde; maar Camp mag wss niet eens met een jongen praten omdat George anders verbied om bij die jongen te zijn; of hem te ondervragen x'D sorry Bae; ik weet gwn zeker dat dat zo is x'D Your lucky; dat cam slecht is met vrienden maken waardoor hij alleen Leo heeft x'D hij was ook al zo jaloers op Leo en op Fred :'3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    ^geheheh strenger dan George kan wss niet :$ George is best streng hoor; in sommige punten :P Het is dat hij Leo toloreert als vriend zijnde; maar Camp mag wss niet eens met een jongen praten omdat George anders verbied om bij die jongen te zijn; of hem te ondervragen x'D sorry Bae; ik weet gwn zeker dat dat zo is x'D Your lucky; dat cam slecht is met vrienden maken waardoor hij alleen Leo heeft x'D hij was ook al zo jaloers op Leo en op Fred :'3


    Nee maar Fred is dan streng op Camp in het punt dat hij moet eten. Want ik kan het niet aanzien (lezen, wat dan ook) dat Campbell zichzelf verhongert en dat George dat eigenlijk gewoon toe laat.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Philip schreef:
    ^geheheh strenger dan George kan wss niet :$ George is best streng hoor; in sommige punten :P Het is dat hij Leo toloreert als vriend zijnde; maar Camp mag wss niet eens met een jongen praten omdat George anders verbied om bij die jongen te zijn; of hem te ondervragen x'D sorry Bae; ik weet gwn zeker dat dat zo is x'D Your lucky; dat cam slecht is met vrienden maken waardoor hij alleen Leo heeft x'D hij was ook al zo jaloers op Leo en op Fred :'3


    als iemand mijn Campje al met een vinger aan raakt, George steekt die gene 36 keer neer met de keukenmes van de huiselfen.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Solangelo schreef:
    (...)

    Nee maar Fred is dan streng op Camp in het punt dat hij moet eten. Want ik kan het niet aanzien (lezen, wat dan ook) dat Campbell zichzelf verhongert en dat George dat eigenlijk gewoon toe laat.


    hij komt er ook nu pas achter he :p niet eens nu; George is traag van begrip x') geloof me; als hij ziet hoe dun Campbell word, dan voert hij de vettige broodjes van Madama Plijster echt waar aan hem, net als wat George ook zei :p


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Solangelo schreef:
    Fred Weasley

    ‘ik ga je helpen met dit; maak je maar geen zorgen. Alles komt goed. Ik ga je helpen met Ralf; je moet jezelf bewijzen dat je echt van hem houd, tenminste, als je hem terug wilt. En als dat gedaan is, zal ik je alleen laten en- weet ik veel- zal ik op een meiden jacht gaan..? hoe dan ook; ik zal jullie relatie niet meer verpesten.’ Hij laat me los en draait zich om. Ik weet dat ik alles kan doen maar Ralf mij niet meer vertrouwt - wat eigenlijk best wel terecht is aangezien ik hem twee keer verraden heb. Maar ik hou van hem.
    ‘..als Ralf nooit in jouw leven gekomen was, hadden wij nu iets.’ Ik kijk hem verbaasd aan.
    'Waarschijnlijk,' zeg ik zachtjes. 'En misschien was ik gelukkig geweest, maar ik heb Ralf nu, Leo.' Ik doe een stapje naar voren en pak zijn hand vast. 'Ik wens je echt al het geluk op de wereld toe en dat je ooit de persoon vindt waar je gelukkig mee kan zijn. Jij verdient niks minder.' Ik kijk in zijn ogen en dan snel even naar zijn lippen. Nu ik Ralf niet meer heb is het oké als ik hem kus, maar ik wil het niet aangezien het me te verdrietig maakt.
    'Ik hou van je,' zeg ik dan zachtjes.

    Nee, waarom heb ik het laatste getypt (huil) dat maakt me zo verdrietig.


    ik wil dit niet meer :'(


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••