• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Your make-up is terrible

    Dat had ik echt nooit van jullie verwacht. Mister and Miss Slut.

    @ Jonty: Niet aanvallend bedoeld, maar waarom geef je, je naamsverandering door in het LJHtopic?

    [ bericht aangepast op 9 feb 2015 - 22:18 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Caffeine schreef:
    @ Jonty: Niet aanvallend bedoeld, maar waarom geef je, je naamsverandering door in het LJHtopic?


    Dan is het voor iedereen die hier komt en die ik ken (ik ken er nogal veel die hier ook zitten) duidelijk ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oja, wacht, ik heb morgen om half negen ook nog een toets. Wat ben ik overal toch heerlijk op voorbereid. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wauw, geweldige aflevering weer. (bat)


    Caution first, always.

    Nog een paar afleveringen Doctor Who kijken en daarmee riskeren dat ik morgen doodmoe ben, of luisteren naar mijn hoofdpijn en toegeven aan de vermoeidheid...
    Ja dat wordt die eerste denk ik.

    I want food

    Mensen die stellingen niet stappen. Zucht.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Haha, of course.


    Be yourself. Don't let anyone ever change yoú.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2015 - 1:00 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    And tell me, do you ever think of me?


    "If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

    N'ahh, ik vind het zo lief dat hij zulke informatie met mij, zijn zusje, deelt (:


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Uitgeslapen. Na maar 6 uurtjes slaap. Dat is nieuw. Meestal ben ik na 9 uur slaap nog bekaf.

    Ik kan er echt niet tegen wanneer mensen dingen jatten. Ugh.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nee ik wil geen tutor :c Alleen al omdat ik echt niet kan praten als ik met iemand ben die ik niet ken.