• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Go to alien?


    Yeh :p


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Waarom ga ik in vredesnaam naar de McDonalds als ik weet dat ik er heel ziek van word? Fucking hell man. En dan morgen SE's. :/


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik kan echt geen leuke RPG's vinden en als ik dan een leuke tegenkom denk ik: maar ugh, mensen.


    Your make-up is terrible

    Wauw, wtf -.-


    -

    Die Antwoord is met voorsprong de slechtste groep waar ik ooit van heb gehoord. What the hell is this omg.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Friendzone schreef:
    Die Antwoord is met voorsprong de slechtste groep waar ik ooit van heb gehoord. What the hell is this omg.


    Spelen die niet in de nieuwe film met die robot, Chappie? Ik dacht ze te herkennen in de trailer.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Spelen die niet in de nieuwe film met die robot, Chappie? Ik dacht ze te herkennen in de trailer.

    Ja, ik geloof dat ze daarin meespelen. Een vriendin van me is een enorme fan van ze, maar ik vind ze echt verschrikkelijk, sorry. ='D

    [ bericht aangepast op 8 feb 2015 - 21:55 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Tien nominaties en geen enkele BAFTA gewonnen. Jammer zeg..


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Keiharde deathcore hebben opstaan maakt zelfs werken aan school dragelijk. :Y)

    [ bericht aangepast op 8 feb 2015 - 22:19 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Friendzone schreef:
    Ik haat dit alles zo hard en vooral mezelf, want ik kwets gewoon iedereen van wie ik hou keihard zonder het zelf te beseffen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Friendzone schreef:
    Die Antwoord is met voorsprong de slechtste groep waar ik ooit van heb gehoord. What the hell is this omg.


    Ik ken alleen 'I fink u freeky' en dat is echt een zo'n raar nummer. Ik wil niet per se zeggen dat ze slecht zijn, maar ze hebben een ongelooflijk aparte stijl en ik vind die vrouw echt mega-eng.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Lekker dan.. Ik ga met je vriendengroep om, maar je nodigt me niet uit als je je verjaardag viert en ik ga nog wel met je om als we allebei tegelijk op de club zijn. Je bent zelfs nog wel op míjn verjaardagsfeestje geweest.
    We zullen zien wat de sfeer wordt volgende week zondag met de wedstrijd in Amersfoort...


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Morgen is het 3 jaar geleden dat ik mijn hunny leerde kennen.
    I love you so much :3

    Yap, het was tijd voor aliens. Dankje Kyle, kwam door jou. x'D


    Your make-up is terrible

    Die quizzen vormen een deel van het cijfer maar je mag ze net zo vaak doen als je wilt en aan het einde kun je de antwoorden zien, begrijp ik dat nou goed? En mensen zeiden dat de universiteit zwaar werk was. :')

    +

    Omfg, haha. Een willekeurige google search naar dat ship en letterlijk het vijfde verhaal in de eerste rec lijst die ik aanklik is dat gigantisch lange verhaal dat ik ooit een keer had gelezen maar niet meer terug kon vinden. Het internet is kleiner dan je denkt. :'D

    [ bericht aangepast op 9 feb 2015 - 0:46 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan