• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Your make-up is terrible

    Goed begin van mn verjaardag (:


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Michonne schreef:
    Yap, het was tijd voor aliens. Dankje Kyle, kwam door jou. x'D


    (A)

    OT; Ugh ik wil niet naar school. Ik sliep nog beter toen ik ziek was donderdag en vrijdag. Heb geen oog dicht gedaan bijna.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Waarom droom ik dat nou? Nu twijfel ik weer over het gegeven dat je me kei hard aan het bedriegen bent. . .


    Catch the wheel that breaks the butterfly
    I cried the rain that fills the ocean wide
    I tried to talk with God to no avail
    Calling Him in and out of nowhere
    Said if You won't save me, please don't waste my time


    i put the fun in funeral

    En toen werd m'n droom werkelijkheid. Altijd leuk dit. Godverdomme.


    Ons eerst verrassen met een hond en dan obs vervolgens zo'n schuldgevoel aanpraten zodat ze weer weg kan gaan. Dit keer haat ik mijn moeder echt. Ze mag van mij dood neervallen, zo'n rotgevoel geeft ze me al sinds we haar hebben. Je kaan zelf toch ook wel bedenken dat je aan een puppy eerst veel werk hebt?!!!!!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Altijd hetzelfde gezeik.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Crooked schreef:
    Altijd hetzelfde gezeik.


    dat heb ik ook.

    Weet je welke woord ik haat ik ken 2 woorden die ik haat!


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    En toen voelde ik me kotsmisselijk.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oeh vandaag 9 maanden samen met mijn vriend =3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ah shit fuck nee, Valentijnsdag valt op een zaterdag. Probeer dan nog maar eens eronder uit te komen. Ik haat Valentijnsdag. :/


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Dat woord wil ik niet eens uitspreken. Ik haat het. En ik weet dat ik uiteindelijk alleen eindig zonder jou. Wat me er nog meer haat aan geeft.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wauw en toen zat er iemand in de klas hardop te praten/bellen. Doei concentratie..


    26 - 02 - '16

    Omg, ik zit opgescheept met een stel idioten =-=


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Grrr, stom internet ;-;


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.