• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Haha, yay, hij slaapt :'D mag george naast hem in slaap vallen :3

    en nu kan ik even niet posten aangezien typen op deze mobiel onwijs irritant is.


    't is jouw personage dus jij beslist x'D en take your time. Heb je zeker zo'n mobiel waar je drie letters op één toetsje hebt zitten :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    't is jouw personage dus jij beslist x'D en take your time. Heb je zeker zo'n mobiel waar je drie letters op één toetsje hebt zitten :'D


    yep. haast een uur lang zat ik die ene reactie te typen :p nou ja, tenminste heb ik eindelijk internet :') maar nu ben ik weer op de computer waar ik wel mijn Georgje kan gaan posten. En jij moet maar lekker bedenken hoe Vikvik Campbell weer pijn gaat doen want George gaat zich als lijm aan Campbell vastklampen (:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    yep. haast een uur lang zat ik die ene reactie te typen :p nou ja, tenminste heb ik eindelijk internet :') maar nu ben ik weer op de computer waar ik wel mijn Georgje kan gaan posten. En jij moet maar lekker bedenken hoe Vikvik Campbell weer pijn gaat doen want George gaat zich als lijm aan Campbell vastklampen (:


    Haha pech gehad; ik doe geen VicVic POV :'D dus een Camp POV en die schrijf ik wss morgen pas :$ 'cuz I'm not home :P lekker asociaal ben ik (A) op Q zitten dan...


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Ik strekte me nog even uit voordat ik nog met een laatste blik op Campbell mijn ogen sloot, tot het gauw weer openschoot omdat Campbell weer op mijn schoot kwam zitten en zijn hoofd in mijn nek begroef waarbij ik het niet kon laten en zachtjes begon te lachen.
    ‘Als ik dat zou doen; dan haal ik zeker geen voldoende meer voor de toetsen..’
    Met dat voelde ik een kus in mijn nek gedrukt worden waarbij ik mijn handen zachtjes achter zijn nek plaatste. Natuurlijk; Campbell wilt wel zijn best doen voor school. Ik in tegendeel- school boeit mij niet echt. Na school heb ik maar een droom, en dat is een fopshop openen, samen met Fred dan. Of dan nou illegaal of legaal is.. dat maakt mij niet uit. Nog een droom is natuurlijk om samen met Campbell te kunnen zijn, maar dat is heet waarschijnlijk. Ik zou nog een aanzoek doen op het bal.. Merlin, dat gaat niet goed aflopen geloof ik. Maar wie weet..
    ‘Misschien is het beter als je iets leuks gaat doen.. George, dan binnen zitten op deze dag. Ik weet zeker dat Leo dat leuk vind..’ zijn hoofd hing wat slapper waarna ik echt merkte dat hij moe was. Ik glimlachte zachtjes en liet mijn handen een aantal keren door zijn haren gaan.
    ‘nee Camp; om vierentwintig uur lang naar jou te staren is zelfs beter en vermakelijker dan Umbridge in een kooi met hongerige skreeften gooien en kijken wat er gaat gebeuren,’ zei ik met een grijns voordat ik hem wat van mij afduwde zodat ik op kon staan en zonder nog na te denken mijn armen onder hem door gooide om het op te kunnen tillen. Hij was echt niet zwaar; echt niet dik. Ik kon hem makkelijk optillen, ik snap echt niet waarom hij zichzelf veels te dik vind, hij is juist de tegenovergestelde van dat.
    ‘zal ik je maar naar bed brengen, Camp.’ Fluisterde ik dan en bracht hem zonder moeite richting de slaapzaal toe, waar ik de deur met mijn zij opende en Campbell richting zijn bed bracht waar ik hem op legde. Nog even staarde ik naar hem voordat ik terug naar het deur toe liep om die te sluiten en merkte toen pas dat de slaapzaal verlaten was; en het was nog middag. Nog even rukte ik de gordijnen dicht zodat het donkerder in de kamer werd en nam naast Campbell plaats om naast hem te kunnen liggen en kroop dicht naar hem toe waarna ik nog zachtjes door zijn haren streelde.
    ‘slaap maar Campbell; voor mij blijft het altijd fijn om bij jou te zijn.’


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    Hij staart naar de ring en ik weet niet hoe lang het duurt, maar iedere seconde gaat mijn hart sneller kloppen omdat ik bang ben voor de woorden die hij gaat zeggen. Alles is mijn schuld en ik heb mijn en zijn leven verpest. En natuurlijk ook nog die van Leo - hem mogen we niet vergeten.
    ‘g-ga.’ Hij draait zich helemaal om en het kleine beetje hoop dat er nog binnen in mij leefde verdwijnt. ‘a-alsjeb-blieft..’
    Ik schud mijn hoofd en begin te huilen. 'Ik wil niets, maar dan ook niets liever dan bij jou zijn, Ralf Auron. Ik hou van jou en dat is ook de reden dat ik je alleen zal laten. Ik hoop- ik hoop...' Ik krijg de woorden bijna niet uit mijn keel. 'Ik hoop dat je iemand vindt die je gelukkig kan maken en evenveel van je houdt als ik van je hou. J-je hoeft niet bang te zijn dat je me rond ziet lopen.' Ik wil opstaan maar ik kan het niet. Ik kan niet zomaar opgeven, niet op hem.
    'Ik blijf altijd van jou houden,' zeg ik zachtjes en ik pak zijn gezicht in mijn handen, waarna ik hem heel eventjes kus, hoewel ik weet dat hij me erdoor waarschijnlijk haat.
    Dan sta ik op en loop ik weg. Als ik bij de leerlingenkamer ben zie ik dat George slaapt en Campbell naast hem zit. Ik kijk naar Campbell en dan naar mijn schoenen.
    'Ik wil even iets aan Campbell vragen, ik breng hem zo terug,' mompel ik tegen George en ik trek Campbell aan zijn arm mee naar de leerlingenkamer. 'C-campbell?' vraag ik zachtjes en mijn stem klinkt vreselijk. 'H-h-hoe g-ging j-je do-door m-m-met je l-leven t-toen je... Dacht dat George dood was?' Hij is hier nog en hij is die tijd doorgekomen.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2015 - 16:56 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jonah Barret

    ‘Ik- ik vind het goed. Blijven jullie maar hier… ik- ik moest toch wat voor school afmaken.’ Hij staat op en ik kijk hem even aan. Snapt hij dan niet dat het laatste wat ik nu wil alleen met haar zijn terwijl hij weg is?
    Hij trekt Victoire omhoog en ik bal mijn hand tot een vuist onder de tafel. ‘Ik denk dat ze alleen willen zijn, Victoire.’ Tot mijn genoegen trekt ze haar hand uit die van Kealan.
    ‘Je bent ijskoud; Kealan.’ Hij pakt haar bij haar arm vast en ik probeer niet al te jaloers te lijken. Maar eerlijk gezegd? Ik zou haar mooie gezichtjes van haar wel van de rest van haar lichaam kunnen slaan met het zwaard dat als versiersel aan de muur hangt.
    'Eindelijk alleen,' mompelt May, maar zodra ze dichterbij komt doe ik een stap achteruit en duw ik haar voorzichtig terug.
    'Ik moet ook nog een heleboel voor school maken, dus ik ga ook terug. Wil je mee of blijf je hier?' vraag ik, hopend dat ze het tweede antwoord aangezien ik haar dan hier gewoon achter kan laten.
    'Ik wil hier blijven, bij jou...' zegt ze. Ik zucht en pak mijn toverstok, waarna ik water in haar gezicht spuit. Meteen gilt ze en kijkt ze me woedend aan. 'Hallo? Ben je gek geworden ofzo?'
    'Nee, en jij bent gelukkig jezelf weer. We gaan terug,' zeg ik en ik loop zonder nog iets tegen haar te zeggen weg. De hele weg naar Zweinstein zwijgen we en ik vind het wel best zo.
    Als we bij de Grote Zaal aankomen ga ik naast Kealan zitten en May naast Victoire. 'Heb je geen honger, Kealan? Je moet wel genoeg eten, hè?'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campell was slaperig waardoor george hem naar hrt slaapzaal bracht en ging alleen naast hem liggen :') dus george slaapt niet en vam camp weet ik niet.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Oh, dan verander ik mijn post wel even.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Post veranderd :Y)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ralf = suicidal


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    (Huil) Fred ook. Waarom doen wij dit?


    Spoiler alert: you will save yourself

    SphinxX schreef:
    Haha, yay, hij slaapt :'D mag george naast hem in slaap vallen :3

    en nu kan ik even niet posten aangezien typen op deze mobiel onwijs irritant is.


    Je loog Bae! Je wist we dat cam sliep. Dus linde Cam sliep en george niet xd. Camp lag en george lag naast 'm. Maar ik maak zo wel wat van je post :p en cam gaat je een preek geven >;)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Je loog Bae! Je wist we dat cam sliep. Dus linde Cam sliep en george niet xd. Camp lag en george lag naast 'm. Maar ik maak zo wel wat van je post :p en cam gaat je een preek geven >;)


    Ik had het vergeten D':


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Uit het niets voelde ik hoe ik overeind getrokken werd; waardoor ik bijna het uitschreeuwde van schrik tot ik George herkende die me meetrok. Verbaasd keek ik hem aan waar ik zachtjes; ‘George?’ murmelde terwijl er een stekende pijn door me hoofd trok, zoals altijd eigenlijk. Merlin- ik had vast geslapen- hoewel ik me niet meer kon herinneren dat ik naar de slaapzaal gegaan was.
    ‘C-campbell? H-h-hoe g-ging j-je do-door m-m-met je l-leven t-toen je… dacht dat George dood was?’ Fred, en dit ging zeer waarschijnlijk over Fred en Ralf. Misschien had Leo toch gelijk en was ik de liefdesdokter hier; hoewel ik er totaal geen verstand van had naar mijn mening.
    Zo nonchalant mogelijk greep ik met mijn hand naar het tafeltje gezien ik me enorm duizelig voelde. Merlin; waar was eigenlijk George gezien Fred voor me stond?
    ‘Ralf.. is niet dood..’ begon ik simpel voordat ik hem aankeek. Eigenlijk was het veel makkelijker om mensen aan te kijken als je duizelig was; hoewel het me enorm misselijk maakte.
    ‘Je snap het niet hé, Fred. Ralf zit niet te wachten op woorden; woorden zijn verraderlijk- net zoals daden, alleen zijn daden beter. Als.. als ik vreemd gegaan was op George; twee maals in jou geval; en hij zou boos raken.. Ik zou werkelijk alles uit de kast halen om te laten zien dat ik alleen van hém hou; en.. misschien zou ik stoppen als hij me van zich af duwde.. maar jij.. jij bent.. het is niet irritant als je doorzet- in jou geval.. want George is perfect.. en jij ook; hoewel net iets minder.. ietsjes maar hoor. D-dus je hoeft niet bang te zijn d-dat ik jou.. lastig ga vallen..’ murmelde ik het laatste wat afwezig waar ik maar weer door de kamer staarde.
    ‘I-ik heb ooit tegen George gezegd dat ik h-hem haatte; en d-dat heeft hem niet gestopt om.. om bij mij te blijven… W-waarom zou je dan s-stoppen met jezelf bewijzen voor Ralf, terwijl je pas net begonnen bent.’

    [ bericht aangepast op 15 feb 2015 - 20:05 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik wou eigenlijk neerschrijven; If your through hell... keep going :'D

    [ bericht aangepast op 15 feb 2015 - 20:07 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya