• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    zou Camp het niet doen ;') zo ja, dan word George net zo woest op Camp als dat Camp woest op George zou worden als hij voor hem neer zou springen. Zo nee, dat betekend dat George toch wat meer van Campbell houd, en zo dat ik meer van Campbell hou dan andersom (:


    George laat meer verdrietige mensen na dan Camp... achja... Cam laat er wss geen achter; dus ofcourse zou Cam voor hem neer springen.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    Zachtjes voelde ik zijn amen rond mij heen waarbij hij me dichter tegen hem aantrok; wat ik zonder enkele tegenprestatie toe liet.
    ‘Jawel. Jij bent de belangrijkste, mijn alles en ik wil niet dat er wat met jou gaat gebeuren. Al is het maar een papiersnee, ik sabbel de bloed weg als er geen plijster is. Of zelfs al vuurt iemand de doodsvloek op jou af, ik spring er voor neer.’ Meteen schudden ik mijn hoofd; waar George zoals altijd geen nota van maakte gezien hij afstand tussen ons maakte.
    ‘Nog steeds snap ik niet waarom je dan stiekem wilde gaan drinken en er over loog, want ik kan niet plotseling dood gaan vallen als jij het woordje “alcohol” tegen mij zou zeggen ..laat dat drank uit je hoofd; het vernield je..’ alweer schudden ik mijn hoofd waarbij ik mezelf weer dicht tegen George aandrukte. Zachtjes plantte ik mijn hoofd tegen zijn borst waar mijn armen stevig rond zijn middel gleden.
    ‘..ik- ik voel me gewoon zo verdrietig. De hele tijd. Leeg, verdrietig..’ even beet ik op mijn lip voordat ik zachtjes vervolgde; ‘eenzaam.’ Nerveus slikte ik voordat ik snel verder vervolgde;
    ‘D-dat ligt niet aan jou.. aan m-mezelf. J-jij doet echt v-veel voor me. S-sorry; h-het spijt me; i-ik ben gewoon moe.’ Antwoorde ik deels ontwijkend en naar de waarheid.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    ghehe, Camp is net een magneet :'3


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    ghehe, Camp is net een magneet :'3


    Camp is de - pol en de + pol zit in Georges borstkas (hart) :$ Meehh D'; Sorreh hoor. Ik laat Campje voortaan wel afstand van George nemen.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Hij drukte zijn hoofd weer tegen mijn borstkas aan waarna hij zijn armen weer om mij heen gooide. Ergens was het grappig- schattig eigenlijk hoe snel Campbell weer aan mij vast klampt, zodra ik hem loslaat. Ergens klonk dat ontzettend egoïstisch in mijn hoofd, dus duwde die gedachtes gauw weer weg. Maar ach ja; het is fijn. Zo fijn om hem zo dicht bij mij te hebben, wetend dat er dan niets verkeerds kan gaan. Dat ik even alleen met hem ben, dicht bij hem zonder angsten of problemen.
    ‘..ik- ik voel me gewoon zo verdrietig. De hele tijd. Leeg, verdrietig.. eenzaam. D-dat ligt niet aan jou.. aan m-mezelf. J-jij doet echt v-veel voor me. S-sorry; h-het spijt me; i-ik ben gewoon moe.’
    Met een frons bleef ik maar voor mij uit staren en bewoog me niet, of trok ik Campbell deze keer niet weg. In tegendeel zelfs, ik trok hem dichter tegen me aan (als dat nog mogelijk is) en verborg mijn gezicht wat in zijn nek.
    ‘dat is dus wat ik de hele tijd probeer te doen.’ Murmelde ik dan en sloot mijn ogen.
    ‘ik.. ik wil niet dat je verdrietig of eenzaam bent. Ik probeer je alleen gelukkig te maken, dat is serieus mijn doel.’ Zei ik dan en hees mijn hoofd weer op waarna ik maar naar het portret staarde.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Anders.. brengt George na Camps post; Camp naar bed- of hij blijft er bij liggen en valt erbij in slaap.. dan komt Viccy wel :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    Angstig bleef ik hem vasthouden terwijl ik ieder moment verwachtte dat hij boos zou worden en weg zou lopen. Daarom moest ik dus niet over mijn gevoelens praten. Altijd flapte ik er weer wat verkeerds uit. Toch voelde ik zijn greep rond mij heen versterken waar ik zijn gezicht in mijn nek voelde.
    ‘Dat is dus wat ik de hele tijd probeer te doen. Ik.. ik wil niet dat je verdrietig of eenzaam bent. Ik probeer je alleen gelukkig te maken, dat is serieus mijn doel.’
    Ik snap mezelf niet; ik snap werkelijk mijzelf niet hoe ik me eenzaam kon voelen in zijn sterke greep en zijn warme lichaam waar de vertrouwde hartritme achter zijn linkerborst schuilhield; meteen mijn favoriete kant. Eigenlijk waren dit niet de momenten waar ik me eenzaam voelde; de enige uitzonderingen op de regel. Zodra ik dicht tegen zijn borst was; zoals in bed of deze warme knuffel.
    ‘Ik hou van je George; ik hou zoveel van je- en ik weet dat ik het heel vaak zeg; maar ik weet niet hoe ik het anders duidelijk moet maken.’ Murmelde ik zachtjes terwijl ik mijn gesloten ogen weer opende. Zachtjes verhoogde ik mijn armen naar zijn nek waar ik zijn gezicht wat omlaag duwde om mijn lippen aan die van hem te hechten. Soms; of te vaak voelde mijn leven als een rollercoaster. De ene moment lijk ik in een kei harde vaart naar beneden te vallen; om plotseling stil te staan- waar ik bang moest wachten op de volgende lading, terwijl iedere keer als ik probeer uit te stappen er wel iemand leek te zijn die me er terug in duwde. Ik wilde gewoon rust en blij zijn. Voor een dag maar; zodat ik een dag had om te herinneren in een levenstijd.
    Langzaam liet ik mijn handen weer uit zijn nek glijden om ook onze lippen te scheiden.
    ‘Sorry; ik heb geen eens gevraagd- hoe is het met Fred?’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Mijn ouders hebben gisteren avond mijn mobiel afgepakt (huil) dus ik kon niet reageren.


    Spoiler alert: you will save yourself

    George Weasley

    ‘Ik hou van je George; ik hou zoveel van je- en ik weet dat ik het heel vaak zeg; maar ik weet niet hoe ik het anders duidelijk moet maken.’
    Ik glimlachte zachtjes voordat hij zijn handen achter mijn nek plaatste en zijn lippen weer tegen die van mij aandrukte die ik maar al te graag terug beantwoordde, tot hij weer afstand nam.
    ‘Sorry; ik heb geen eens gevraagd- hoe is het met Fred?’
    Zachtjes schudde ik met mijn hoofd voordat ik mijn handen langs zijn wangen plaatste waar ik net als altijd- net zo teder met mijn duim over begon te strelen.
    ‘ik hoop dat het goed gaat. Hij is nu bij Ralf- dus ergens weet ik dat het nu goed met ze gaat.’ Zei ik met een glimlachje.
    ‘ik wilde je net vragen of het ook goed met jou ging omdat je er zo slaperig bij loopt- komt vast omdat je ook werkelijk slaap hebt. Wat dacht je van een middagdutje, Camp? Als je weer wakker word, kan ik je wel naar Zweinsveld brengen, samen met Fred, en hopelijk ook Ralf een boterbiertje drinken of zo iets.’ stelde ik met een glimlach voor.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Philip schreef:
    (...)

    Camp is de - pol en de + pol zit in Georges borstkas (hart) :$ Meehh D'; Sorreh hoor. Ik laat Campje voortaan wel afstand van George nemen.


    nee nee- ik vind het juist lief :'3


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Zachtjes gleden zijn handen rond mijn wangen waardoor er iets meer afstand tussen ons kwam.
    ‘Ik hoop dat het goed gaat. Hij is nu bij Ralf- dus ergens weet ik dat het nu goed met ze gaat. Ik wilde je net vragen of het ook goed met ou ging omdat je er zo slaperig bij loopt- komt vast omdat je ook werkelijk slaap hebt. Wat dacht je van een middagdutje, Camp? Als je weer wakker word, kan ik je wel naar Zweinsveld brengen, samen met Fred, en hopelijk ook Ralf een boterbiertje drinken of zoiets.’ Zachtjes slikte ik waarbij ik maar recht voor uit bleef staren gezien zijn handen het onmogelijk maakte om naar onder te staren; waar zijn duim over mijn wangen streelde.
    Boterbier. Ik wist dat het geen alcohol was. Het was alleen maar vettig drab. De hele boter bij de naam ‘bier’ verklikte het eigenlijk al. Ik wist zeker dat ik zou moeten drinken als ik daar was en daar kwamen meerdere problemen van. Onder andere dat ik dáár alles wat ik geprobeerd heb om af te vallen; dubbel zoveel bij kwam- waardoor ik enkel dik bleef. Daarnaast zou ik moeten stelen; of lenen. Iets wat beide onmogelijk was. Stelen omdat ik al een immens schuldgevoel had- en ik waarschijnlijk toch niet ver kon rennen en lenen kon niet omdat ik geen flauw idee had of ik het wel ooit terug kon betalen. Daarnaast had Fred al goed laten weten bij het vorige uitje naar zweinsveld met Ralf en George- dat hij geen zin had om bij mij in de buurt te zijn. Niet dat ik dat niet begreep; waarschijnlijk zou ik niks zeggen omdat het té druk was. Ik kon eenmaal niet tegen druktes en zelfs drie mensen rond mij heen vond ik druk. Altijd als ik wat zei was het enorm genant of gewoon stom wat ik zei.
    ‘Je kan nu gaan; en dan neem je Leo mee, ik denk dat hij dat wel gezellig vind.. of Angelique.. Ik red mezelf hier wel- ga jij nou maar gewoon plezier hebben, want ik loop ontzettend achter op huiswerk..’ gaf ik als smoes hoewel ik eigenlijk wel er op achter lag door de extra lessen die ik kreeg zodat ik dit jaar kon halen. Het enige probleem was dat ik me echt niet kon concentreren meer de laatste tijd waardoor ik nog stresseriger werd dan normaal.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Sorry dat het zo lang duurde, maar hier is mijn korte postje.

    George Weasley

    ‘Je kan nu gaan; en dan neem je Leo mee, ik denk dat hij dat wel gezellig vind.. of Angelique.. Ik red mezelf hier wel- ga jij nou maar gewoon plezier hebben, want ik loop ontzettend achter op huiswerk..’
    Ik keek hem nog even aan voordat ik zachtjes met mijn hoofd schudde waarna ik hem losliet.
    ‘nee- nee.. ik wilde jou juist meenemen om een beetje plezier met jou te kunnen hebben. Maar als je huiswerk hebt, ik hou je niet tegen. Maar dan ga ik maar ook wat in de leerlingenkamer rondhangen.’ Zei ik dan en nam weer op het bank plaats.
    ‘als je wilt kan ik je wel “helpen” met je huiswerk. En met dat bedoel ik de huiswerk van onze lieve medestudenten “lenen” en het dan overschrijven.’ Zei ik dan met een grijns.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Uch D'; wanneer leert George nou dat als George in de kamer is; camp niks uit zichzelf gaat doen :P zoals van hem weg lopen; om eenzaam in de leerlingenkamer te zitten ofzo x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘nee- nee.. ik wilde jou juist meenemen om een beetje plezier met jou te kunnen hebben. Maar als je huiswerk hebt, ik hou je niet tegen. Maar dan ga ik maar ook wat in de leerlingenkamer rondhangen.’
    Met dat liep hij simpel van me weg, om direct plaats te nemen in de bank. Pijnlijk slikte ik waar ik naar mijn handen keek. ‘Als je wilt kan ik je wel ‘’helpen’’ met je huiswerk. En met dat bedoel ik de huiswerk van onze lieve medestudenten ‘’lenen’’ en het dan overschrijven.’
    In plaats van naar boven te lopen; volgde ik George weer om zachtjes weer op zijn schoot plaats te nemen. Zachtjes plaatste ik mijn gezicht tegen zijn nek om zijn arm liefkozend vast te houden.
    ‘Als ik dat zou doen; dan haal ik zeker geen voldoende meer voor de toetsen..’ zachtjes hield ik zijn arm strakker vast om een kus tegen zijn nek te drukken. Eigenlijk wilde ik zijn armen rond mij heen leggen; puur omdat hij zo lekker warm was terwijl ik daar in tegen meer een ijsklomp was. Het was dan ook altijd fijn om zijn warmte door zijn blouse, shirt of trui heen te voelen branden. Alsof hij een opgesloten kachel was die wilde ontsnappen.
    Langzaam kronkelde ik wat meer tegen hem aan voordat ik langzaam mijn hoofd wat slapper voelde hangen tegen zijn gezicht waarbij ik mijn ogen sloot.
    ‘Misschien is het beter als je iets leuks gaat doen.. George, dan binnen zitten op deze dag. Ik weet zeker dat Leo dat leuk vind..’ murmelde ik wat voordat ik nog net mijn hoofd het laatste stukje voelde zakken om zelf ook weg te vallen…

    Gaat Georgje ook in slaap vallen of gaat hij weg :’P Viccy time x’d


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Haha, yay, hij slaapt :'D mag george naast hem in slaap vallen :3

    en nu kan ik even niet posten aangezien typen op deze mobiel onwijs irritant is.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••