• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Solangelo schreef:
    Fred Weasley

    Hij kijkt mijn aan met zijn twee grote, grijze ogen. Mijn hart lijkt steeds weer gebroken te worden als ik me besef de hij niet meer mijn vriendje is. Bijlegt een pil in mijn hand en rent dan weg. Ik slik de pil snel door en kijk dan hoe hij bij het meertje gaat zitten. En ik kan het niet aan om hem zo te zien. Alles in mij wil naar hem toe rennen en hem vertellen dat het goed komt. Maar het komt niet goed, want we zijn niet samen.
    Zonder dat ik er goed over nadenk loop ik naar hem toe en ga ik naast hem zitten. 'We hebben hier in de zomer ooit gezeten,' zeg ik zachtjes. 'We dachten echt dat het nooit voorbij zou gaan en daar,' ik wijs naar de beukenwilg, 'daar vroeg ik je ten huwelijk. Nog nooit heb ik me zo bij gevoeld.'
    Ik schud mijn hoofd en tranen beginnen over mijn wangen te lopen. 'Ik weet dat ik net beloofde dat ik geen wanhopige poging zou gaan doen om je terug te krijgen, maar... Ik kan gewoon niet weglopen terwijl ik jou hier zie. Ik heb domme dingen gedaan en tot in de eeuwigheid zal ik denken over wat we geweest hadden kunnen zijn als ik niet... Dat had gedaan. Ik hou misschien van hem, maar echt niet zoveel als ik van jou hou. Het was een stomme kleine verliefdheid en ik liet het in de weg zitten van...'
    Ik kan even niet verder omdat het teveel pijn doet. 'De liefde van mijn leven. Ik dacht dat het niet speciaal was, maar je beseft je altijd pas wat je hebt als je het bent verloren. Toen jij mij vertelde dat je me niet meer wilde zien voelde ik helemaal niks. Omdat ik mijn hele hart aan jou gegeven heb. En je hebt het nog steeds omdat ik het helemaal niet terug wil. Ik wil niet van iemand anders houden dan van jou, Ralf Auron.'
    Uit mijn zak haal ik een doosje dat ik aan hem laat ziet. 'Dit wilde ik tijdens het bal aan jou geven,' zeg ik terwijl mijn stem midden in de zin breekt. Ik open het doosje en er komt een ring tevoorschijn. Netst heel speciaal ofzo, maar ik vond het zo mooi omdat het onopvallend was, net zoals Ralf. Maar als je beter kijkt zie je een heleboel kleine haperingetjes in het materiaal.
    'Alles wat ik kan zeggen is dat het me spijt. Ik zou liegen als ik zeg dat ik dit allemaal niet zeg omdat ik wil dat je terug komt, maar het is jou keuze en ik respecteer alles wat je doet.'


    ..dat was lief :x

    [ bericht aangepast op 12 feb 2015 - 15:52 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Philip schreef:
    Campbell Saunders

    ‘Ik verlaat je niet zo gemakkelijk. Ik ben alleen moe van al die leugens aangezien ik haast nooit tegen jou lieg en jij dat bij mij wel doet. Maar laat maar; ik ben niet boos..’ langzaam schudden ik mijn hoofd waar ik me voor zover mogelijk; nog meer tegen hem aandrukte. Machteloos maakte mijn handen propjes van zijn natte Weasley trui.
    ‘H-het spijt me. I-ik had niet moeten l-liegen over drinken- h-het spijt me. M-maar derest maakt niet uit.. toch..’ snel drukte ik mijn lippen tegen die van hem; en ondanks zijn woorden was ik alsnog enorm paniekerig om het laatste wat ik nog had te verliezen. Voor de tweede keer. Misschien dat ik hem enorm wanhopig kuste voordat ik mijn hoofd tegen zijn nek legde, zonder enkel grip op het stukje stof te verliezen. ‘Ik- ik hou ervan dat je eerlijk tegen mij bent g-george. Ik hou daar zo ontzettend veel van. Ik hou zo veel van jou. Ik doe alles voor jou. Alles.’ Murmelde ik zachtjes tegen zijn nek. ‘h-hoe moet ik dat bewijzen.’

    & hoe bedoel je reserve-mobiel?

    Kealan-Dereck Moore

    ‘Nee, Kealan. Je- je bent dronken.’ Met dat trok hij me dichter naar hem toe terwijl ik enkel mijn hoofd schudden voordat ik zwoel naar zijn lippen staarde. In plaats van dat hij me verlichte trok hij me mee naar buiten. ‘kom mee. Sorry, Kealan.’ Met dat wilde ik de afstand tussen ons overbruggen tot ik ruw op de grond gedrukt werd waar een plens koude water mijn gezicht ontmoetten waar ik in zat. Geschrokken van de kou werd ik weer omhoog getrokken, waar ik luid adem hield en de water uit mijn gezicht veegde.
    ‘Beter? Ik vind je veel leuker zo, Kealie.’ Uit het niets werd de water uit mijn gezicht getoverd waarbij mijn adem nog steeds als een sneltrein tekeer ging waarbij ik Jonahs vinger in mijn ontblote buik voelde. Snel duwde ik mezelf tegen hem aan waar ik mijn handen naar zijn shirt laten gaan; om hem beet te pakken tot ik tot het besef kwam dat hij er geen droeg. Net zoals ikzelf. Half bevroren sprong ik op. ‘Waarom zitten we in vredesnaam zo in de sneeuw. Weet je wel niet hoe koud het is; zeker wel min tien. Merlin- Jonah.’ Met dat renden ik de kroeg in waar ik mijn eigen shirt greep die ik vond en mijn jas stevig om mij heen sloeg waarbij ik heen en weer bewoog. Merlin; ik had het ijs- ijs koud. Meer dan dat zelfs. Waarom hadden ze in vredesnaam geen verwarming; het was tegen alle principes in.



    omdat die van mij dood is, gaf mijn vader me zo'n reserve mobieltje uit de oertijd zodat ze me nog steeds konden bereiken. "voordat een of ander gestoord maniak mij probeert te ontvoeren, kan ik nog steeds snel naar mijn ouders bellen om te zeggen dat ik ontvoerd word." Tenminste, dat zeggen mijn ouders. De telefoon van mijn vader is ook weg dus heeft hij een wat modernere reserve-telefoon. naja, nog steeds uit de oertijd maar je kan tenminste op internet.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Jonah Barret

     ‘H-hou je m-mond en m-maak me l-liever warm,' mompelt hij. Ik glimlach en sla een arm om hem heen. Dat is niet iets wat ik erg vind ‘h-hoe kan je in v-vredesnaam h-het n-niet k-koud hebben. H-heb ik M-may gekust. J-je maakt e-eeheen grapje. I-ik snap niet h-hoe campbell v-verslaaft kan zijn aan a-alcohol. H-het is vies; ehen het p-prikt zo erg..’ Ik haal mijn schouders op. Ik vind het ook niet bepaald lekker, maar heel vies is het ook niet. Voor mij is het grootste probleem dat ik het vervelend vind om niet meer helemaal goed na te kunnen denken.
    'Geloof het of niet, je heb haar gekust. Niks ergs hoor, het was een dare.' Ik trek hem wat meer naar me toe. 'Heb je het weer wat warmer?' vraag ik met een kleine glimlach.
    En precies op dat moment komt May terug. Meteen laat ik Kealan los.
    May gaat bij mij op schoot zitten en slaat haar armen om mijn nek. 'Joonie, zullen we... Ze ergens achter laten?' fluistert ze vragend in mij oor.
    Ik zie haar gezicht dichterbij komen en duw haar meteen weg.
    'Ik kus geen dronken mensen, daar komen alleen maar problemen van,' zeg ik met een kleine glimlach terwijl ik snel naar Kealan kijk.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ralf Auron

    In plaats van in het meertje te springen, nam ik er vlak voor plaats en negeerde de koude sneeuw waar ik nu dus in zat. Met mijn hand ging ik een aantal keren door mijn haren voordat ik de ene traan ruw weg veegde. Merlin Ralf; je moet sterk blijven. Het is niet dat Fred ook om mij gaat zitten treuren; hij heeft Leo nog.
    'We hebben hier in de zomer ooit gezeten,'
    Ik schrok van de plotselinge stem en merkte dat Fred naast mij in het sneeuw zat waardoor ik gauw wegkeek en zachtjes op mijn lip beet.
    'We dachten echt dat het nooit voorbij zou gaan en daar, daar vroeg ik je ten huwelijk. Nog nooit heb ik me zo bij gevoeld.'
    Ik keek hem niet eens aan en ik wist dat hij nu een blik naar het beukwilg wierp waarna mijn hart weer eens een stukje brak. Waarom zegt hij dit? Ik wil dit niet horen; ik wil er niet terug aan denken want alles was gewoon een gigantische leugen.
    'Ik weet dat ik net beloofde dat ik geen wanhopige poging zou gaan doen om je terug te krijgen, maar... Ik kan gewoon niet weglopen terwijl ik jou hier zie. Ik heb domme dingen gedaan en tot in de eeuwigheid zal ik denken over wat we geweest hadden kunnen zijn als ik niet... Dat had gedaan. Ik hou misschien van hem, maar echt niet zoveel als ik van jou hou. Het was een stomme kleine verliefdheid en ik liet het in de weg zitten van... De liefde van mijn leven. Ik dacht dat het niet speciaal was, maar je beseft je altijd pas wat je hebt als je het bent verloren. Toen jij mij vertelde dat je me niet meer wilde zien voelde ik helemaal niks. Omdat ik mijn hele hart aan jou gegeven heb. En je hebt het nog steeds omdat ik het helemaal niet terug wil. Ik wil niet van iemand anders houden dan van jou, Ralf Auron.'
    Ik keek hem even nerveus aan tot mijn ogen op de kleine doosje viel die hij uit zijn broekzak haalde.
    'Dit wilde ik tijdens het bal aan jou geven,'
    Hij opende de doosje en zag een ring in liggen. Een simpele ring; niets bijzonders en ondanks dat smolt mijn bevroren hart waarna ik wat ruwer op mijn lip beet.
    'Alles wat ik kan zeggen is dat het me spijt. Ik zou liegen als ik zeg dat ik dit allemaal niet zeg omdat ik wil dat je terug komt, maar het is jou keuze en ik respecteer alles wat je doet.'
    Merlin, Merlin wat moet ik doen? Hij maakt het me ontzettend moeilijk, al twee keer heeft hij me verraden en ik wil deze pijn niet nogmaals voelen. Ergens wilde ik alsnog in zijn gezicht gaan stompen voor wat hij me aan had gedaan en huilend weg gaan rennen en hem echt nooit meer zien. Maar nu- hij maakt alles zo moeilijk voor mij. Ik boorde mijn nagels in het aarde om te voorkomen dat ik mijn hand naar het ring uitstak waar ik maar naar staarde en niets anders deed. Alleen er naar staren. Zo vlogen de secondes en minuten langzaam weg tot ik mijn mond eindelijk opentrok, en hem weer sloot voordat ik weer voor me uit ging staren en mijn ogen dichtkneep om te voorkomen dat de tranen weer uit mijn ogen zouden rollen.
    ‘g-ga.’ Murmelde ik dan zachtjes en draaide me helemaal om.
    ‘a-alsjeb-blieft..’
    Met dat opende ik mijn ogen waar de vele tranen langs mijn ooghoeken gleden en ik niet eens de moeite nam ze weg te vegen.


    Don’t mind him; hij is gebroken en bang voor de keuzes die hij moet nemen en waarschijnlijk zijn leven zal veranderen. Hij moet een weg nemen maar hij is gewoon bang. Shit- ik wilde de laatste aantal woorden niet eens schrijven maar ik wist echt niet wat ik moest doen :’( ARGH- ik haat dit :’3





    George Weasley

    ‘H-het spijt me. I-ik had niet moeten l-liegen over drinken- h-het spijt me. M-maar derest maakt niet uit.. toch..’
    Hij drukte zijn lippen- misschien iets wat te wanhopig tegen die van mij aan. Onverwachts ook waarna Campbell mij weer losliet, veels te snel.
    ‘Ik- ik hou ervan dat je eerlijk tegen mij bent g-george. Ik hou daar zo ontzettend veel van. Ik hou zo veel van jou. Ik doe alles voor jou. Alles. h-hoe moet ik dat bewijzen.’
    Ik fronste mijn wenkbrauwen voordat er een kleine ‘eh-’ uit mijn mond ontsnapte waarna er een schaduw op ons viel en ik Leo tegenover ons zag staan.
    ‘uhm- ik ga jullie wel even alleen laten.. ik zie je straks wel weer; Campbell.’ En met dat beende hij richting de portret toe die openschoot en Leo erachter verdween en de portret met een zachte klap dichtviel. Nog even bleef ik naar het portret staren voordat ik Campbell weer aankeek en zachtjes met mijn hoofd schudde.
    ‘je hoeft het niet te bewijzen.’ Zei ik dan voordat ik Campbell wat van mij aftrok zodat ik overeind kon staan en ook naar Campbell zijn hand greep om hem overeind te kunnen trekken.
    ‘en over dat je alles voor mij zou doen; ik ben niet een van de goden of de zoon van je-weet-wel-wie waardoor je alles voor mij moet doen. Want dat hoeft niet. Je bent mijn slaaf niet; je bent mijn vriendje.’ Zei ik met een glimlachje.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    ahww ik wilde beloven dat camp wat vrolijker vanaf nu zou zijn maar... Viktor :l dan maar na de bal :'x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    ahww ik wilde beloven dat camp wat vrolijker vanaf nu zou zijn maar... Viktor :l dan maar na de bal :'x


    shit, daar gaat hij de aanzoek doen he :3 argh, hij gaat Camp zijn leven moeilijker maken ;'o en/of zijn eigen leven. ach ja, het is het waard.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Hmm vanavond of naja straks komt viccy weer langs he en dan ging leo hem vinden hadden we och afgesproken, dan dwingt leo cam om alles te vertellen en, arme cam.. vertelt Leo het door aan George nadat cam gezegt heeft dat hij met viccy gezoend heeft en dan slaat george, die altijd een hulk is als hij boos is.. viccy in elkaar xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    Hmm vanavond of naja straks komt viccy weer langs he en dan ging leo hem vinden hadden we och afgesproken, dan dwingt leo cam om alles te vertellen en, arme cam.. vertelt Leo het door aan George nadat cam gezegt heeft dat hij met viccy gezoend heeft en dan slaat george, die altijd een hulk is als hij boos is.. viccy in elkaar xd


    oh ja, natuurlijk :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    oh ja, natuurlijk :Y)


    Oké serieus maar neem Leo mee ofzo als George; Viccy in elkaar gaat slaan.. want ik denk dat George hem anders dood maakt :'x je weet hoe eng George soms vaak kan zijn.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Oké serieus maar neem Leo mee ofzo als George; Viccy in elkaar gaat slaan.. want ik denk dat George hem anders dood maakt :'x je weet hoe eng George soms vaak kan zijn.



    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)



    OMFG BAE! ik denk moet ik nu bang worden.. misschien laat ik Viccy zijn mafiavrienden mee nemen (A) haha :p oh god T.T Leo is zo'n slechte vriend door alles door te vertellen :l


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Kealan-Dereck Moore

    ‘Geloof het of niet, je hebt haar gekust. Niks ergs hoor, het was een dare.’ Zachtjes voelde ik hoe hij me dichter naar hem toe trok waar ik mijn hoofd alleen maar steviger tegen hem aandrukte.
    ‘Heb je het weer wat warmer?’ Voor ik kon antwoorden voelde ik me abrupt weggeduwd worden; waar nog geen seconde later May op Jonahs schoot plofte.
    ‘Joonie, zullen we… Ze ergens achter laten?’ nog net zag ik hoe ze haar armen om zijn nek sloeg en haar gezicht dichter naar hem toe bracht. Een harde steek leek mijn lichaam te doorboren waarbij ik maar wegkeek. Met moeite balde ik mijn handen niet in vuisten; of wurgde ik haar niet direct. Eigenlijk was ik zojuist totaal May vergeten; zowel Victoire die weer aan de tafel geschoven kwam.
    ‘Ik kus geen dronken mensen, daar komen alleen maar problemen van.’ Snel haalde ik mijn koude hand door mijn haar heen. Misschien was het goed bedoeld van zijn kant; en ook al wist ik dat ik degene was die het geheim wilde houden- deed het immens veel zeer over de snelheid waar hij me zojuist weg gedrukt had.
    ‘Ik- ik vind het goed. Blijven jullie maar hier… ik- ik moest toch wat voor school afmaken.’ Abrupt stond ik op en het liefst liet ik Victoire bij Jonah en May; maar helaas. Met moeite hield ik me in om niet boos te worden of Jonah naar me toe te trekken. Hij was van míj niet van haar- en alleen al deze gedachten liet mij weten dat het beter was dat alles tussen mij en Jonah voorbij was. Voornamelijk omdat ik mezelf al kon voorstellen hoe May haar laatste adem uit zou blazen terwijl mijn handen zonder genade strak haar keel dicht knepen. Voorzichtig glimlachte ik; hoewel ik niemand aankeek terwijl ik Victoire optrok. ‘Ik denk dat ze alleen willen zijn, Victoire.’ Meteen rukte ze haarzelf los uit mijn greep waar ze even naar mijn hand keek voordat ze haar jas aanschoot en handschoenen. ‘Je bent ijskoud; Kealan.’ Het klonk afkeurend; maar voor deze keer maakte ik daar geen nota van waardoor ik dus gewoon naar haar arm greep en haar Zweinsveld uit trok naar Zweinstein terwijl ik met moeite me niet liet afvragen wat May en Jonah aan het doen waren. Waarschijnlijk iets veel leukers dan wat ik en Victoire nu deden; lopen door de ijskoude sneeuw. Nerveus begon ik aan mijn koude nagels te kluiven toen we Zweinstein binnen liepen. Het was hier aanzienlijk warmer; maar toch leek ik het niet warm te krijgen. Zelfs niet toen ik mij en Victoire tussen de etende massa trok; waar wij beide niet gingen eten en waar we beide maar stilzwijgend de tafel over keken- waar de mensenmassa hun avondmaaltijd stuk voor stuk verorberde. Alleen al door deze hele simpele activiteit wist ik dat Victoire totaal niet bij me paste. We waren hetzelfde; zij zou mij niet vrolijk maken als ik verdrietig was- net zo min ik dat bij haar zou doen. Twee tegenpolen trekken elkaar aan zegt men; en het was enorm hard te zien dat de persoon die jou aantrekt meteen verboden terrein was.

    Campbell Saunders

    Stilletjes bleef ik naar zijn nek staren terwijl mijn handen steeds strakker de propjes van zijn shirt vasthielden. Wachtend op een opgave hoe ik me voor hem kon bewijzen.
    ‘Uhm- ik ga jullie wel even alleen laten.. ik zie je straks wel weer; Campbell.’ Zachtjes beet ik op mijn lip. Ik wist zeker dat ik Leo gekwetst had door hem zo af te schepen voor George; vooral nu hij zo hard iemand nodig had. Hoe moest ik dit alles oplossen als ik míjn hele leven niet opgelost had. Mijn toekomst noch mijn heden niet. Zachtjes hoorde ik hoe de portret dichtviel waarbij George me veels te gemakkelijk van hem afschoof. Alsof mijn kracht op zijn shirt niks was.
    ‘Je hoeft het niet te bewijzen.’ Nerveus trok ik wat met mijn lip terwijl hij op stond. Waarschijnlijk klaar om me alleen te laten, omdat hij over duidelijk teleurgesteld in mij was; net zoals iedereen haast in mij was. Het was niet eens meer iets nieuws; ook al deed het immens veel pijn dat ik nu de enige persoon die nog vertrouwen in mij leek te hebben- ook teleurgesteld had.
    Toch voelde ik hoe zachtjes zijn hand die van mij omsloot voordat hij me overeind trok. Even keek ik verbaasd omhoog; om weer direct omlaag te kijken waar zijn mond openging om te praten.
    ‘En over dat je alles voor mij zou doen; ik ben niet een van de goden of de zoon van je-weet-wel-wie waardoor je alles voor mij moet doen. Want dat hoeft niet. Je bent mijn slaaf niet; je bent mijn vriendje.’ Zachtjes plaatste ik mijn hoofd tegen zijn borst aan; waar ik maar zenuwachtig met mijn vingers speelde waar ik naar keek.
    ‘Dat maakt je júist beter. Daarnaast doe jíj alles voor míj inclusief koud vatten; waardoor ik je kan verliezen en dat is het probleem. Het maakt jóu niet uit of je gewond raakt. Weet je wel niet hoe ik me zou voelen? Ik zou kapot zijn; en als je daardoor dood zou zijn; zou ik letterlijk helemaal gek worden; en dan hebben we niet eens over iedereen rond je heen gehad. Iedereen die zich afvragen wat ze moeten doen met hun leven; zonder jou er in.’ Zonder het in de gaten te hebben; waren mijn vingers gestopt met spelen om zich stevig aan George weer te klemmen.
    ‘Dáárom lieg ik. Zodat jou niks overkomt; dus als je voortaan gewoon doet wat ik wil; zoals je jas aanhouden en..’ snel slikte ik omdat ik eigenlijk bijna had gezegd dat hij ver bij mij uit de buurt moest blijven. Het zou werkelijk beter zijn voor zijn welzijn; maar toch wil ik hem niet kwijt raken.
    ‘..en gewoon school te blijven volgen. Als ik de les uitgestuurd word; of wat er ook met mij gebeurd- dan moet jij door gaan alsof er niks is gebeurd; want er is niks gebeurd.’

    [ bericht aangepast op 12 feb 2015 - 20:07 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    ‘Dat maakt je júist beter. Daarnaast doe jíj alles voor míj inclusief koud vatten; waardoor ik je kan verliezen en dat is het probleem. Het maakt jóu niet uit of je gewond raakt. Weet je wel niet hoe ik me zou voelen? Ik zou kapot zijn; en als je daardoor dood zou zijn; zou ik letterlijk helemaal gek worden; en dan hebben we niet eens over iedereen rond je heen gehad. Iedereen die zich afvragen wat ze moeten doen met hun leven; zonder jou er in. Dáárom lieg ik. Zodat jou niks overkomt; dus als je voortaan gewoon doet wat ik wil; zoals je jas aanhouden en.. en gewoon school te blijven volgen. Als ik de les uitgestuurd word; of wat er ook met mij gebeurd- dan moet jij door gaan alsof er niks is gebeurd; want er is niks gebeurd.’
    Ik schudde zachtjes met mijn hoofd voordat ik mijn armen zachtjes rond hem heen gooide om hem wat dichter tegen mij aan te trekken waarna ik automatisch mijn ogen sloot, alsof ik klaar stond om op deze positie samen met Campbell in slaap te kunnen vallen.
    ‘jawel. Jij bent de belangrijkste, mijn alles en ik wil niet dat er wat met jou gaat gebeuren. Al is het maar een papiersnee, ik sabbel de bloed weg als er geen plijster is. Of zelfs al vuurt iemand de doodsvloek op jou af, ik spring er voor neer.’
    Ik glimlachte zachtjes voordat ik mijn ogen weer wat opende en afstand tussen ons creëerde voordat ik hem weer aankeek; van zijn lippen naar zijn grote, bruine ogen die al sinds onze eerste ontmoeting bij de vlinders in mijn buik tot actie bracht, iedere keer als hij er voor elkaar kreeg om mij aan te kunnen kijken.
    ‘nog steeds snap ik niet waarom je dan stiekem wilde gaan drinken en er over loog, want ik kan niet plotseling dood gaan vallen als jij het woordje “alcohol” tegen mij zou zeggen.’ Zei ik dan en kon de strenge ondertoon echt niet onderdrukken.
    ‘..laat dat drank uit je hoofd; het vernield je..’


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik vermoord George als hij ooit voor avada kedavra neer springt wat op Camp gevuurd is :<

    [ bericht aangepast op 12 feb 2015 - 20:42 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    Ik vermoord George als hij ooit voor avada kedavra neer springt wat op Camp gevuurd is :<


    zou Camp het niet doen ;') zo ja, dan word George net zo woest op Camp als dat Camp woest op George zou worden als hij voor hem neer zou springen. Zo nee, dat betekend dat George toch wat meer van Campbell houd, en zo dat ik meer van Campbell hou dan andersom (:


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••