• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Meehhh now i'm alone. Again

    Oh post previous page :'3

    [ bericht aangepast op 15 feb 2015 - 20:24 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    ik heb niets te posten :p


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    ^ je zou met Ralf alles goed kunnen maken met Fred...naar hem toe lopen bijvoorbeeld en zeggen dat je de ring aanvaard :')


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik ga met Fred posten, moet ik hem naar Ralf sturen?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Philip schreef:
    ^ je zou met Ralf alles goed kunnen maken met Fred...naar hem toe lopen bijvoorbeeld en zeggen dat je de ring aanvaard :')


    zo simpel is het ook al weer niet x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Solangelo schreef:
    Ik ga met Fred posten, moet ik hem naar Ralf sturen?


    verras ons maar :3


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    ‘Ralf.. is niet dood..’ zegt hij en ik weet niet goed wat ik moet zeggen. Nee, hij is niet dood. Maar hij haat me en zo wil ik niet leven. Ik zou liever willen dat ik dood was. ‘Je snap het niet hé, Fred. Ralf zit niet te wachten op woorden; woorden zijn verraderlijk- net zoals daden, alleen zijn daden beter. Als.. als ik vreemd gegaan was op George; twee maals in jou geval; en hij zou boos raken.. Ik zou werkelijk alles uit de kast halen om te laten zien dat ik alleen van hém hou; en.. misschien zou ik stoppen als hij me van zich af duwde.. maar jij.. jij bent.. het is niet irritant als je doorzet- in jou geval.. want George is perfect.. en jij ook; hoewel net iets minder.. ietsjes maar hoor. D-dus je hoeft niet bang te zijn d-dat ik jou.. lastig ga vallen..’ Ik glimlach zwakjes en ongemakkelijk, aangezien het een beetje ongemakkelijk klinkt.
    ‘I-ik heb ooit tegen George gezegd dat ik h-hem haatte; en d-dat heeft hem niet gestopt om.. om bij mij te blijven… W-waarom zou je dan s-stoppen met jezelf bewijzen voor Ralf, terwijl je pas net begonnen bent.’ Ik kijk weg.
    'Ik heb hem verraden; twee keer. Hij verdient veel beter dan mij. Leo ook, ze zouden weg moeten rennen nu het nog kan en- en iemand anders vinden die beter voor ze is.' Ik kijk naar mijn handen en dan naar George. 'B-beloof me dat je voor George gaat zorgen. Alsjeblieft Campbell, het is de enige manier.' Tranen springen in mijn ogen en ik kijk weg.
    'De enige manier waarop iedereen van mij verlost is.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Kealan-Dereck Moore

    Slechts op een hand leunend, keek ik de zaal door. Iedereen at zijn avondmaal gulzig op terwijl ik Victoire uit mijn ooghoeken met haar nagels bezig zag. Ik verveelde me werkelijk dood met deze akelige geuren om mij heen.
    'Heb je geen honger, Kealan? Je moet wel genoeg eten, hè?' Verbaasd keek ik naast me waar plotseling Jonah zat. Ik had hem werkelijk niet verwacht of binnen zien komen. Even keek ik naar Victoire die zich direct wende naar May; die naast haar kwam zitten- iets over nagels.
    Ietwat gespannen beet ik op mijn lip voordat ik in een flits naar zijn hand greep. Het was dom; daar was ik me ook wel van bewust. Vooral omdat ik juist net afstand van hem wilde gaan doen, puur door de kleine dingetjes. Dat ik aan hem denk; dat ik hem wil zien en de immens opgekropte jaloezie.
    Het was gewoon echter onmogelijk om niet iets met hem te doen in zijn buurt. Alleen al zijn vertrouwde geur deed mijn hart al smelten. Net zoals- in plaats van mij; altijd gepaste kleding- zijn slechte voorkeur in kledingkeuze dat deed. Waarschijnlijk was dat de reden waardoor ik, zonder het überhaupt in de gaten te hebben; dichter naar hem toe gebogen was om naar zijn lichte volle lippen te staren. Snel liet ik zijn hand los om mijn lippen nerveus over elkaar te laten schuiven.
    Stiekem keek ik uit mijn ooghoeken naar Jonah voordat ik maar een lepel pakte om een pieper en een klein schepje wortels op mijn bord te scheppen waar ik op mijn beurt vreugdeloos in prikte. Voornamelijk omdat ik meestal altijd Jonahs bord volschepte; zelfs toen hij niet mijn innerlijke verlangens naar hem wist.
    Eigenlijk leken we al jaren een ‘stelletje’ op het kussen en zijn mooie gespierde bovenlichaam voelen na dan. Het was zo natuurlijk geweest- tot May natuurlijk in het spel kwam. Iets wat mijn hart ook gebroken had, hoewel ik dat geen kans gegeven had om dat te tonen. Aan niemand niet; en zelfs voor mijzelf niet. Het was veels te beschamend om een liefde te koesteren voor je beste vriend.
    ‘Moest je niet nog even in Zweinsveld blijven?’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    'Ik heb hem verraden; twee keer. Hij verdient veel beter dan mij. Leo ook, ze zouden weg moeten rennen nu het nog kan en- en iemand anders vinden die beter voor ze is. B-beloof me dat je voor George gaat zorgen. Alsjeblieft Campbell, het is de enige manier. De enige manier waarop iedereen van mij verlost is.' Verbaasd keek ik terug waar ik tranen in Freds ogen zag springen. Het was zo vreemd om dat dit fenomeen eigenlijk niet gebeurden bij George; en toch was het zijn gezicht. Zijn tranen bij wie ik beide niet tegen kon. Ik was de meest slechtste persoon ooit in troosten of in hulp bieden. Dat zag je nu maar eens omdat Fred nu zelfmoord wilde plegen door mij. Hoe moest ik hem hier in helpen als ik mijzelf daarin niet eens kon helpen?
    ‘Fred.. je moet niet zo denken. Iedereen gaat je missen. Snap je niet waarom Leo en Ralf verdrietig zijn? omdat je voor beide wat betekend. Wil je ze werkelijk nog erger verdrietig maken door jezelf om zeep te brengen? Denk je werkelijk dat ik George blij kan maken? Als George zou kiezen tussen mij en jou dan zou hij voor jou gaan; Fred- en mocht het toch- hoewel dat niet is- toch zo zijn dat hij voor mij zou gaan; zou ik boos op hem zijn. Een tweelingbroer krijgt hij niet terug. Een soort van vriendje zoals mij wel. Wil je werkelijk mensen pijn gaan doen- omdat jij nu gebroken bent? Dit is de oplossing niet, Fred. Dat weten we beiden. Ik zou nu zelfs gewoon met Ralf willen praten. Voor jou; vragen hoe hij zich voelt zonder jou te noemen. Ik beloof dat; zolang.. zolang ik je mag vastbinden of iets zodat jij geen zelfmoord pleegt; of andere gekke dingen. Je doet er meer kwaad mee dan goed; Fred. Alsjeblieft.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik ben - soort van - trots op mijzelf omdat ik voor het eerst; eerder gepost heb dan Linde :Y)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    argh, ik heb niets te posten :'(


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    argh, ik heb niets te posten :'(


    Maybe; Als Linde lief is... komt Camp naar hem toe... Toch al voor de zekerheid vragen.. Waar is Ralf? x'D je gaat Camp zeker weer vermoorden door te zeggen dat hij 'buiten' is :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Maybe; Als Linde lief is... komt Camp naar hem toe... Toch al voor de zekerheid vragen.. Waar is Ralf? x'D je gaat Camp zeker weer vermoorden door te zeggen dat hij 'buiten' is :p


    ik wilde net zeggen dat hij weg was, verdwenen en dood :'D maar nee. Hij zit in een verlaten klaslokaaltje in de hoekje te huilen.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    oh ja, Ninja George komt er weer aan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Philip schreef:
    Campbell Saunders

    'Ik heb hem verraden; twee keer. Hij verdient veel beter dan mij. Leo ook, ze zouden weg moeten rennen nu het nog kan en- en iemand anders vinden die beter voor ze is. B-beloof me dat je voor George gaat zorgen. Alsjeblieft Campbell, het is de enige manier. De enige manier waarop iedereen van mij verlost is.' Verbaasd keek ik terug waar ik tranen in Freds ogen zag springen. Het was zo vreemd om dat dit fenomeen eigenlijk niet gebeurden bij George; en toch was het zijn gezicht. Zijn tranen bij wie ik beide niet tegen kon. Ik was de meest slechtste persoon ooit in troosten of in hulp bieden. Dat zag je nu maar eens omdat Fred nu zelfmoord wilde plegen door mij. Hoe moest ik hem hier in helpen als ik mijzelf daarin niet eens kon helpen?
    ‘Fred.. je moet niet zo denken. Iedereen gaat je missen. Snap je niet waarom Leo en Ralf verdrietig zijn? omdat je voor beide wat betekend. Wil je ze werkelijk nog erger verdrietig maken door jezelf om zeep te brengen? Denk je werkelijk dat ik George blij kan maken? Als George zou kiezen tussen mij en jou dan zou hij voor jou gaan; Fred- en mocht het toch- hoewel dat niet is- toch zo zijn dat hij voor mij zou gaan; zou ik boos op hem zijn. Een tweelingbroer krijgt hij niet terug. Een soort van vriendje zoals mij wel. Wil je werkelijk mensen pijn gaan doen- omdat jij nu gebroken bent? Dit is de oplossing niet, Fred. Dat weten we beiden. Ik zou nu zelfs gewoon met Ralf willen praten. Voor jou; vragen hoe hij zich voelt zonder jou te noemen. Ik beloof dat; zolang.. zolang ik je mag vastbinden of iets zodat jij geen zelfmoord pleegt; of andere gekke dingen. Je doet er meer kwaad mee dan goed; Fred. Alsjeblieft.’


    Campbell is veel te verdrietig (huil) Het is helemaal niet zijn schuld.


    Spoiler alert: you will save yourself