• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Solangelo schreef:
    (huil)


    Wacht maar tot kealan :< jij bent echt de grootste hearbreaker ever. En ik heb Leo van je afgepakt; muhahah x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    I'm so loooooonelyyyyyyy, I have nobooooodyyyyyy :')
    Ik zie Fred dit echt al zingen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Solangelo schreef:
    I'm so loooooonelyyyyyyy, I have nobooooodyyyyyy :')
    Ik zie Fred dit echt al zingen.


    Ik en dat is geen aanval naar jou bedoeld hoor (dus ik beledig je niet.) Vind Fred een klootzak. Eigenlijk..


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leo jordaan

    Het is niet dat ik het erg of vervelend vond, maar toen Fred mij verliet kwam Campbell aanrennen
    En sleurde me mee een bezemkast in. Ik ben net een uil. Gaat van de ene persoon naar de andere en heft bijna nooit vrije tijd.
    ‘Leo, je moet me helpen. Ik snap dat je hart gebroken is; of misschien helemaal niet. Maar George gaat me vermoorden...’
    ik fronste mijm voorhoofd en schudde met mijn hoofd.
    'hoezo?' vroeg ik simpel.

    Haha sorry, te kort, deze mob irriteert mij D=


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Solangelo schreef:
    (huil)


    Fred is gemeen ;(


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Fred Weasley

    'o zo perfecte leven..' Hij kijkt me strak aan. 'Je weet echt niet wat er met mij en camp allemaal gebeurd, he? Alsof jij de enige bent met ongeluk hier.' Hij trekt zich los en ik voel hoe ik boos word. 'Merlin Fred, alleen maar omdat ik je wil helpen omdat- omdat ik om je geef word je al boos op mij. Wat is dit, Fred? Vroeger waren we altijd bij elkaar en nu, nog even en we haten elkaar voor het leven. Weet je wat, laat maar. Wees maar alleen, Leo is zo te zien genoeg voor jou.'
    Woedend kijk ik hoe hij wegloopt. Ik doe niet eens de moeite om te kijken of er mensen luisteren. 'En jij denkt dat ik niet om Ralf geef hè?!' roep ik door de gang. 'Ik vraag me dan toch wel heel erg af hoe het komt dat Campbell zichzelf verhongert, alleen omdat hij denkt dat hij anders niet genoeg voor jou is!' Meteen als ik het gezegd heb, heb ik er spijt van. Maar ik kan nu niet meer terug.
    'En dat hij de hele tijd van je weg wil. Ik denk dat jij iets te snel mensen beoordeeld hoewel je eens naar jezelf zou moeten kijken!'

    Fred is nu echt niet logisch, maar hij is in paniek en verdrietig omdat hij niemand meer heeft behalve Leo, maar hij vindt niet dat hij Leo verdient.


    Spoiler alert: you will save yourself

    En toen haatte iedereen Fred (A)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Kealan-Dereck Moore

    Voor ik me weer veilig bij hem voelde- duwde hij me bruut weg. Misschien was het niet zo bedoeld; maar het kwam immens hart aan. Vooral na mijn bekentenis.
    ‘Sorry, Kealan. Ik heb ruimte nodig.’ Met dat ging hij achter zijn bureau zitten terwijl hij me verslagen en een immens gebroken hart achter liet. Ik weet het; het is zo overdreven; het is zo dramatisch- en dat binnen slechts een oogwenk.
    ‘Aangezien jij mij blijkbaar ziet als een soort monster dat zijn woede niet onder controle kan houden of iets.’ Langzaam boog ik mijn hoofd terwijl hij simpel in zijn boek ging lezen. Iets wat me misschien nog bozer maakte; of juist teleurgesteld omdat ik dacht dat hij om mij gaf; als enige op de wereld. Als de persoon wie ik was en niet de persoon die ik naar de buiten wereld was. Zachtjes boorden ik mijn nagels in zijn matras voor ik weer op stond.
    ‘De hele tijd.. de hele tijd zeur je dat je íets van míj wilt weten; en dan vertrouw ik je met iets en dan doe je dít? Hmm; Jonah vraag je eens af waarom ik jóu niks vertel. Misschien ligt het probleem niet bij mij maar bij jóu. Er is altijd wel iets waardoor ik niks persoonlijks kan vertellen; er is altijd wel iets wat mijn mening of mijn leven minder-belangrijker; of minderwaardiger dan dat van jou maakt. Je doet wel alsof het je interesseert; maar het interesseert je helemaal niks- anders gedroeg je je niet zo. Dus Jonah; misschien ben ik wel de loser die al tijden voor jou valt; maar dat maakt me níet minder dan jou.’ Met dat boorden ik mijn nagels in mijn handpalm. Ik voelde me niet beter worden door deze boze woorden; en ik wist ook zeker dat het geen effect op Jonah had.
    ‘Alles wat jij denkt dat er tussen ons is; het is over- en ik denk niet dat het ooit begonnen is. Het enige wat je doet is mij afstoten en aantrekken alsof ik je persoonlijk bezit ben; een pop.’ Met dat draaide ik me snel om zo ver mogelijk van de leerlingenkamer weg te lopen waar ik mijn tranen met moeite inhield. Het interesseerden hem toch niet. Waarschijnlijk was hij zichzelf nu aan het verkneukelen; en hij had zijn zin. Ik was kapot en gebroken; meer dan ik toe wilde geven.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2015 - 20:02 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Solangelo schreef:
    Fred Weasley

    'o zo perfecte leven..' Hij kijkt me strak aan. 'Je weet echt niet wat er met mij en camp allemaal gebeurd, he? Alsof jij de enige bent met ongeluk hier.' Hij trekt zich los en ik voel hoe ik boos word. 'Merlin Fred, alleen maar omdat ik je wil helpen omdat- omdat ik om je geef word je al boos op mij. Wat is dit, Fred? Vroeger waren we altijd bij elkaar en nu, nog even en we haten elkaar voor het leven. Weet je wat, laat maar. Wees maar alleen, Leo is zo te zien genoeg voor jou.'
    Woedend kijk ik hoe hij wegloopt. Ik doe niet eens de moeite om te kijken of er mensen luisteren. 'En jij denkt dat ik niet om Ralf geef hè?!' roep ik door de gang. 'Ik vraag me dan toch wel heel erg af hoe het komt dat Campbell zichzelf verhongert, alleen omdat hij denkt dat hij anders niet genoeg voor jou is!' Meteen als ik het gezegd heb, heb ik er spijt van. Maar ik kan nu niet meer terug.
    'En dat hij de hele tijd van je weg wil. Ik denk dat jij iets te snel mensen beoordeeld hoewel je eens naar jezelf zou moeten kijken!'

    Fred is nu echt niet logisch, maar hij is in paniek en verdrietig omdat hij niemand meer heeft behalve Leo, maar hij vindt niet dat hij Leo verdient.


    Seriously; Laat Campbell buiten jullie ruzie D'; en Fred :< waarom weet jij alles van Camp :'o Je maakt me nu bang. D';


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Jonah Barret

    ‘De hele tijd.. de hele tijd zeur je dat je íets van míj wilt weten; en dan vertrouw ik je met iets en dan doe je dít? Hmm; Jonah vraag je eens af waarom ik jóu niks vertel. Misschien ligt het probleem niet bij mij maar bij jóu. Er is altijd wel iets waardoor ik niks persoonlijks kan vertellen; er is altijd wel iets wat mijn mening of verleden belangrijker; of minderwaardig dan dat van jou maakt. Je doet wel alsof het je interesseert; maar het interesseert je helemaal niks- anders gedroeg je je niet zo. Dus Jonah; misschien ben ik wel de loser die al tijden voor jou valt; maar dat maakt me níet minder dan jou.’ Ik kijk hem woedend aan. Míjn schuld? Hij heeft niet door hoe erg ik mijn best voor hem doe; de hele dag door.
    ‘Alles wat jij denkt dat er tussen ons is; het is over- en ik denk niet dat het ooit begonnen is. Het enige wat je doet is mij afstoten en aantrekken alsof ik je persoonlijk bezit ben; een pop.’ Ik kijk hoe hij wegrent en dan gooi ik mijn boek zo hard op de grond als ik kan.
    De razende woede in mij probeert vrij te komen en ik doe mijn best om niet alles in mijn buurt kapot te slaan. Daarom ga ik op de grond zitten terwijl ik me zo klein mogelijk maak en probeer rustig te blijven. Hij doet net alsof ik niks voor hem doe, hoewel ik alles voor hem doen.
    En dan hou ik het niet meer. Ik begin te schreeuwen en tranen stromen over mijn wangen terwijl ik hard tegen de muur sla. Mijn knokkels liggen meteen open en ik zie een kleine deuk in de muur. Het is net alsof ik gek word en ik kan het niet meer stoppen.
    Als ik na een paar minuten helemaal uitgeput ben laat ik me op mijn bed vallen. Mijn adem is zo onregelmatig als maar kan en ik tril helemaal van woede. Hoe durft hij, hoe dúrft hij. Hij zegt dat ik hem gebruik, hoewel ik aan alles liet merken dat ik om hem gaf. Ik heb het hem tienduizend keer gezegd. Maar die idioot kan het niet eens zien.
    'Godverdomme klootzak!' schreeuw ik, waarna ik me onder de dekens verschuil en zachtjes begin te huilen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Philip schreef:
    (...)

    Seriously; Laat Campbell buiten jullie ruzie D'; en Fred :< waarom weet jij alles van Camp :'o Je maakt me nu bang. D';


    I'm still here, bitches. And I know everything -A

    Nou hij zit er vaak bij als ze aan het eten zijn en hij merkt dat soort dingen op.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Solangelo schreef:
    (...)

    I'm still here, bitches. And I know everything -A

    Nou hij zit er vaak bij als ze aan het eten zijn en hij merkt dat soort dingen op.


    Omfg D"; maar Fred weet dat Camp zichzelf pijn doet & verhongerd :< Fred weer meer straks over Camp dan George. Dat is eng :'3 straks weet Fred ook Camps grootste geheim of heeft George het door vertelt >..> Fred je bent eng D'; ik zou voortaan Camp wel verstoppen achter George. Als een Koala :'D

    Omfg; hou op met PLL references; na min examens ga ik weer alles verder kijken ervan :'D ik ben trouwens echt nieuwsgierig naar TeenWolf :'3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Omfg D"; maar Fred weet dat Camp zichzelf pijn doet & verhongerd :< Fred weer meer straks over Camp dan George. Dat is eng :'3 straks weet Fred ook Camps grootste geheim of heeft George het door vertelt >..> Fred je bent eng D'; ik zou voortaan Camp wel verstoppen achter George. Als een Koala :'D

    Omfg; hou op met PLL references; na min examens ga ik weer alles verder kijken ervan :'D ik ben trouwens echt nieuwsgierig naar TeenWolf :'3


    Jaja stiekem gaan we gewoon Frampbell shippen.
    En Fred is eng... En gehaat door iedereen op dit moment. Behalve Leo.

    Over vier weken wordt big A eindelijk onthuld! Ik kan echt niet wachten.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Solangelo schreef:
    (...)

    Jaja stiekem gaan we gewoon Frampbell shippen.
    En Fred is eng... En gehaat door iedereen op dit moment. Behalve Leo.

    Over vier weken wordt big A eindelijk onthuld! Ik kan echt niet wachten.


    Je gaat het niet verklappen aan mij LINDE! ik vermoord je als je dat voor me spoilerd! :< serieus ! want ik heb speciaal daarvoor gestopt bij season 4... :"< zodat ik alles in een kan kijken tijdens me lessen (A)

    Nee ik ship Framboosje niet. Puur omdat Fred veels té zacht voor Camp is.. George is streng en Camp heeft regels nodig.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    Stresserig haalde ik een hand door mijn haar terwijl mijn hoofdpijn immens versterkt geworden leek te zijn door al mijn problemen.
    ‘Hoezo niet.. Alles.. altijd..’ murmelde ik gestrest. Merlin; dit is echt minstens de miljoenste keer dat ik wenste dat ik iemand anders was dan mijzelf. Mooier, knapper, liever, leuker gewoon beter. Beter in alles; als vriend, vriendje, zoon, broer/zusje, teamgenoot of mede student. Iedere keer moest Leo of George míj helpen en andersom kon ik niks. Nathaniel heeft mij verlaten omdat hij overspannen door mij is geworden- of iets dergelijks. Mijn moeder hoeft mij niet meer en mijn vader is blijkbaar dood en gezien ik gepest werd in het team en op school; is het nogal duidelijk dat alles aan míj ligt.
    ‘Jij.. Ralf en Fred.. ik heb Fred en Ralf suïcidaal gemaakt.. George vertrouwd mij even met een taak; met een simpele opdracht en ik verpest het wéér. Ralf zei zelfs dat ik weg moest gaan.’ Nerveus plukte ik aan mijn haar. ‘… hij gaat zo boos op míj worden. Erger dan vanmiddag. Oké maar dat is allemaal bijzaak; maar Leo ik heb niemand na George en jou en jij houd van Fred dus ik ben echt zo egoïstisch dat ik hiermee je hulp vraag.. maar ik moet Fred en Ralf bij elkaar krijgen… of Ralf en George.. ik moet iets doen.. want George mag niet weten dat ik alles verpest heb… als hij daar achterkomt.. het is zeker de druppel..’ murmelde ik vol ellende.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya