• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    oh ja, Ninja George komt er weer aan.


    Naar Camp en Fred? Want dan ga ik eerst met Joontje posten.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik kan er gewoon niks aan doen.. maar ik vind Jonah gewoon net ken van Barbie & Ken (poppen..) echt niet mooi dus :'x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Jonah Barret

    Ik voel zijn hand de mijne omsluiten en meteen siert een glimlach mijn gezicht. Ik weet dat het ooit misschien goed kan komen, maar aan de andere kant moet hij nog steeds me Victoire trouwen. Of hij het wil of niet. En alsof hij het hoode laat hij mijn hand los en ik voel zijn warmte mijn hand verlaten, waarna alleen ijzige kou achter blijft.
    ‘Moest je niet nog even in Zweinsveld blijven?’ Ik haal mijn schouders op en kijk hem niet aan, aangezien ik weet dat het teveel pijn doet. Ik haat het dat ik niet weet hoe ik moet denken. Soms lijk ik totaal vergeten te zijn dat hij gaat trouwen en het andere moment komt het als een sloopkogel mijn realiteit in.
    'Ik heb ook huiswerk hoor. Mot jij niet werken aan het plannen van je huwelijk?' Ik word bijna bang van mijn toon, aangezien ik ontzettend kil klnk. Als een soort zakenman die een deal aan het sluiten is.
    'Als je wil kan ik wel een speech houden over hoeveel jullie altijd van elkaar houden en hoe eerlijk en oprecht jullie zijn. Oh ja, en dat jullie elkaar altijd kunnen vertrouwen enzo. Echt geweldig, jullie relatie,' ik ze het met zo min mogelijk sarcasme als ik kan.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Joontje :'o!


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Sorry :X Jonah is weer eens boos. Hij gaat echt ooit Victoire vermoorden ofzo.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik was mijn george post aan het schrijven, een hele lange stuk tekst, wilde het net posten en wat gebeurd er? Mijn zus komt en sleept mij van het computer vandaan.. En weg was post, nu ben ik weer op de mobiel van de oertijd waarmee ik niets kan posten :'(


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    ): Zal ik dan maar met Fred posten?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Srry ik ga nu kealan post schrijven xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Je weet trouwens dat je nu een gevoelige snaar bij Kealan hebt geraakt he? Vanwege zijn parents :P


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Wtf, ik heb een george post kunnen schrijven maar het wilt nietposten... Aaargh, wacht, ooit zal ik deze vervloekte post gaan posten.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George weasly

    Dat Fred serieus dacht dat ik hem niet zou volgen en zijn gesprekje af zou uisteren. Oke, het is net echt uets goeds om mijn bloedeugen tweelingbroer, laat staan dat, Fred af te uisteren, maar ik kon het echt niet laten. Altijd bespreekt hij zijn problemen met mij, en nu plotseling met Campbel.. Ik voel me gewoon een beetje vergeten. En helemaal toen hij zei dat hij zelfmoord zou gan plegen. Ik bedoed, gaat hj me serieus achter laten? Ik kwam achter het muurthe vandaan en murmelde nog 'idioot,' voordat ik voor de twee jongens ging staan en mijn broer strak aankeek.
    'dacht je serieus mij- nee- ons achter te laten?' vroeg ik dan.
    'weet je wel wat een wrak ik zou worden als je dood zou gaan? En Leo? Ralf? Mam en pap?'
    ik schudde met mijn hoofd en keek Campell voor slechts een aantal secondes aan voordat ik weer wegkeek.
    'merlin Fred.. Laat mij- ons je helpen met Ralf. Ik zweer het, ik beloof dat alles uiteindelijk goed zal komen, al moet ik er iemand er voor doden maar waag het niet om jezelf wat aan te doen.'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    EINDEIJK! Ik ga jullie martelen als jullie een kleine klacht hebben over deze george post, want hettypen was al een marteling voor mij,laat staan op het ''reageren'' knopje drukken.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    EINDEIJK! Ik ga jullie martelen als jullie een kleine klacht hebben over deze george post, want hettypen was al een marteling voor mij,laat staan op het ''reageren'' knopje drukken.


    Het is '' Luisteren '' en niet '' uisteren '' :'D moet ik het nog verder ontleden? ^^ muhhahaa I'm so cruel (6)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ikke uit raam willen springen, samen met mobmob


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Ikke uit raam willen springen, samen met mobmob


    nog 3 weken te gaan toch? ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya