•       Met het naderende Valentijnsdag organiseert

    Newton’s High School een gemaskerd bal voor alle leerlingen van de bovenbouw. Valentijnsdag – een commercieel gebeuren volgens velen mensen, maar ook een dag waarop mensen bij elkaar komen en extra aandacht schenken aan degenen waarvan ze houden.
    Om ook nog de dates een verassing te laten zijn hebben een paar leerlingen van verschillende klassen “stelletjes” mogen maken. Omdat dit niet werd gecontroleerd door de leraren zijn sommigen niet erg serieus gekoppeld. Of blijkt het bekende “opposites attract” echt waar te zijn? Om twaalf uur moet iedereen zichzelf onthullen door zijn of haar masker af te doen.

    ••••

    Sommige mensen die aan elkaar zijn gekopppeld zullen elkaar haten maar weten op het bal natuurlijk niet met wie ze aan het dansen zijn. Ligt de lijn tussen haat en liefde dicht bij elkaar? Of toch niet? Andere mensen zullen wel serieus gekoppeld zijn en ontmoeten iemand die goed bij hen past, misschien wel té goed. Maar de grote vraag blijft nog steeds: is het echt waar dat op Valentijnsdag meer mensen bij elkaar komen dan op normale dagen?

    “I no longer believed in the idea of soul mates, or love at first sight. But I was beginning to believe that a very few times in your life, if you were lucky, you might meet someone who was exactly right for you. Not because he was perfect, or because you were, but because your combined flaws were arranged in a way that allowed two separate beings to hinge together.”

    Maseo schreef:
    Waar in US speelt het verhaal zich af?


    Ik zat zelf te denken in Florida? Lol, ik had daar niet zoveel over nagedacht om eerlijk te zijn. :3

    CrowIey schreef:
    (...)

    Ik zat zelf te denken in Florida? Lol, ik had daar niet zoveel over nagedacht om eerlijk te zijn. :3


    Alrighty. Want ik wilde graag weten of het ergens bij de kust was, gezien ik een van mijn personages wil laten surfen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Xavier maak ik morgen verder af!


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Xavier zijn innerlijk staat vermeld. Wanneer je geïnteresseerd bent in een eventuele relatie, tell me! (:


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Oh trouwens, volgens mij is d'r nog een meisje meer dan jongens ;x


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Maseo schreef:
    Oh trouwens, volgens mij is d'r nog een meisje meer dan jongens ;x


    Ja dat dacht ik ook al maar ik kan niet tellen dus ik dacht ik zeg er maar niks van voor het geval ik weer eens een fout maak.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Freer schreef:
    (...)

    Ja dat dacht ik ook al maar ik kan niet tellen dus ik dacht ik zeg er maar niks van voor het geval ik weer eens een fout maak.


    Ja, wat ze zei klopte en ik heb het net op mijn ipad aangepast maar ik zat daarstraks op mijn mobiel (toen ik jullie erbij zetten) en die loopt de hele tijd vast, daarom telde ik een gelijk aantal. :3

    Mijn topics,


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    CrowIey schreef:
    (...)

    Ja, wat ze zei klopte en ik heb het net op mijn ipad aangepast maar ik zat daarstraks op mijn mobiel (toen ik jullie erbij zetten) en die loopt de hele tijd vast, daarom telde ik een gelijk aantal. :3


    Ah, oké!


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Ik kom net terug van een etentje met mijn familie, ik zal nog even verder gaan aan Eléonore haar innerlijk en misschien nog haar uiterlijk, en dan zal ik morgen zowel haar als mijn jongen afmaken (:
    Laat die FC van Logan Lerman maar zitten, haha. Hij is niet het type voor het type jongen dat ik in mijn hoofd heb.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Ik zal Sun morgen afmaken. Ben nu echt doodop.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik wilde nog even zeggen dat 1,75 voor meisjes echt lang is, aangezien 1,62 de gemiddelde lengte van een Amerikaanse volwassen vrouw is. 8D Ze zijn dus zeker langer dan gemiddeld.


    Your make-up is terrible

    Hade is 170. Maar persoonlijk vind ik dat niet echt lang. Meer gemiddeld. Vrouwen in de US worden ook steeds langer.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Repair schreef:
    Hade is 170. Maar persoonlijk vind ik dat niet echt lang. Meer gemiddeld. Vrouwen in de US worden ook steeds langer.


    Dat is ook zo, maar het is echt niet gemiddeld, meer een lengte van een man daar, haha. Zelfs de vrouwen in Nederland zijn nog kleiner, gemiddeld, dan dat. En wij zijn best groot. (onderzoek van 2007-2010, trouwens)

    [ bericht aangepast op 15 feb 2015 - 22:41 ]


    Your make-up is terrible

    Elle haar innerlijk staat er (eindelijk) op, iemand enige vorm van relatie met haar? c:

    [ bericht aangepast op 15 feb 2015 - 22:47 ]


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either