•       Met het naderende Valentijnsdag organiseert

    Newton’s High School een gemaskerd bal voor alle leerlingen van de bovenbouw. Valentijnsdag – een commercieel gebeuren volgens velen mensen, maar ook een dag waarop mensen bij elkaar komen en extra aandacht schenken aan degenen waarvan ze houden.
    Om ook nog de dates een verassing te laten zijn hebben een paar leerlingen van verschillende klassen “stelletjes” mogen maken. Omdat dit niet werd gecontroleerd door de leraren zijn sommigen niet erg serieus gekoppeld. Of blijkt het bekende “opposites attract” echt waar te zijn? Om twaalf uur moet iedereen zichzelf onthullen door zijn of haar masker af te doen.

    ••••

    Sommige mensen die aan elkaar zijn gekopppeld zullen elkaar haten maar weten op het bal natuurlijk niet met wie ze aan het dansen zijn. Ligt de lijn tussen haat en liefde dicht bij elkaar? Of toch niet? Andere mensen zullen wel serieus gekoppeld zijn en ontmoeten iemand die goed bij hen past, misschien wel té goed. Maar de grote vraag blijft nog steeds: is het echt waar dat op Valentijnsdag meer mensen bij elkaar komen dan op normale dagen?

    “I no longer believed in the idea of soul mates, or love at first sight. But I was beginning to believe that a very few times in your life, if you were lucky, you might meet someone who was exactly right for you. Not because he was perfect, or because you were, but because your combined flaws were arranged in a way that allowed two separate beings to hinge together.”

    Repair schreef:
    Relaties voor Hade?


    Xavvie staat voor, bijna, iedereen open. ^^


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Syntax schreef:
    Excuses, ik ben bang dat ik geen van mijn rollen vandaag af kan maken.. Ik zit op de verjaardag van mijn oma, en misschien dat ik vanavond nog tijd heb, maar nu even niet. Nogmaals excuses, maar ik denk ik meld het even.


    Oke, is goed. Ik was van plan om vanavond de koppels te maken en morgen het speeltopic dus je hebt nog tijd. c:

    Repair schreef:
    Relaties voor Hade?


    Ivogen?


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Xavier is klaar! (:


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Maseo schreef:
    (...)

    Beste vrienden is goed :Y)
    Wat zou hij vinden van Isa? Isa zelf is namelijk een sociaal persoon, dus die kan het met de meeste - afgezien Beck - wel vinden denk ik.


    Ehm, dat maakt mij niet zoveek uit. :Y) Enige ideeën?

    Ik heb alle rollen erbij gezet. :Y)

    Ik ben echt benieuwd naar de koppels, haha.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    Ik ben echt benieuwd naar de koppels, haha.


    Ik ook! : D
    Trouwens, is er al een oplossing voor het meisje wie niet gekoppeld kan worden?


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Marrish schreef:
    (...)

    Ik ook! : D
    Trouwens, is er al een oplossing voor het meisje wie niet gekoppeld kan worden?


    Eigenlijk wacht ik nog op een jongen -- maar als die er echt niet komt wil ik hem eventueel wel zelf invullen. c:

    Ik vind het normaal geen probleem om twee rollen te hebben, maar ik heb ook al een jongen en ik heb niet echt inspiratie voor nog eentje.


    Your make-up is terrible

    Ik vind het al lastig om überhaupt één jongen te maken :') Nou is het ook zo dat ik er nog nooit een heb gespeeld, maar dat doet er niet toe :')


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Eléonore (pagina 3) is af! ^-^
    Ik zal Tobias zo afmaken, maar wil er voor nu iemand enige vorm van relatie met Eléonore? c:


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    CrowIey schreef:
    (...)

    Ehm, dat maakt mij niet zoveek uit. :Y) Enige ideeën?


    Ik zal er nog even over nadenken :Y) Ben momenteel alleen nog hersendood door school en werk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Het viel me overigens net op, dat twee van de personen die een meisje geserveerd hebben, nog niks aan hun rol gedaan hebben. Dus ik denk dat er straks eerder een jongen te veel is dan een meisje te veel.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Michonne schreef:
    Ik ben echt benieuwd naar de koppels, haha.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."