•       Met het naderende Valentijnsdag organiseert

    Newton’s High School een gemaskerd bal voor alle leerlingen van de bovenbouw. Valentijnsdag – een commercieel gebeuren volgens velen mensen, maar ook een dag waarop mensen bij elkaar komen en extra aandacht schenken aan degenen waarvan ze houden.
    Om ook nog de dates een verassing te laten zijn hebben een paar leerlingen van verschillende klassen “stelletjes” mogen maken. Omdat dit niet werd gecontroleerd door de leraren zijn sommigen niet erg serieus gekoppeld. Of blijkt het bekende “opposites attract” echt waar te zijn? Om twaalf uur moet iedereen zichzelf onthullen door zijn of haar masker af te doen.

    ••••

    Sommige mensen die aan elkaar zijn gekopppeld zullen elkaar haten maar weten op het bal natuurlijk niet met wie ze aan het dansen zijn. Ligt de lijn tussen haat en liefde dicht bij elkaar? Of toch niet? Andere mensen zullen wel serieus gekoppeld zijn en ontmoeten iemand die goed bij hen past, misschien wel té goed. Maar de grote vraag blijft nog steeds: is het echt waar dat op Valentijnsdag meer mensen bij elkaar komen dan op normale dagen?

    “I no longer believed in the idea of soul mates, or love at first sight. But I was beginning to believe that a very few times in your life, if you were lucky, you might meet someone who was exactly right for you. Not because he was perfect, or because you were, but because your combined flaws were arranged in a way that allowed two separate beings to hinge together.”

    MT


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Isabella haar innerlijk is wel klaar zo. Isa is kort gezegd een sociaal persoon, (te) nieuwsgierig, een stresskip, naïef, bijgelovig, (te) behulpzaam, gevoelig, charmant en enigszins een flirt, ongeduldig en daarnaast heeft ze grote interesse voor fotografie :Y)

    Iemand die enige vorm van een relatie met haar ziet zitten?

    CrowIey schreef:
    Misschien iemand die vrienden wilt zijn met Kay? :3


    Brandon misschien? Ik heb zijn innerlijk nog niet uitgewerkt, maar hij doet net als Kay aan American Football, dus ze zouden bij elkaar in het team kunnen zitten en elkaar daarvan kennen? Hij zou dan ook via Bran Isabella eventueel kunnen kennen, als je dat zou willen.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2015 - 0:38 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered


    Phelan Brennan






    You don't need a reason
    to help others.





    • Naam
    Phelan (Pfee•lan) Brennan (Bren•nean)

    • Leeftijd
    25

    • Personaliteit
    Phelan is een vrij rustige jongeman welke eerder een observerende houding aan zal nemen dan zich binnen een gezelschap te mengen. Wanneer Phelan een helder beeld heeft van personen en een vertrouwd gevoel heeft ontwikkeld — zal hij zich er aan wagen om zijn stem eveneens te laten horen. Daarbij zal hij alles eerst in zijn hoofd oefenen omdat hij bang is om het verkeerde te zeggen en de aandacht te veel op hem te richten. Phelan zal daarom nooit echt een harde mening aannemen maar eerder de menigte volgen en zichzelf stil houden.
    Phelan is vrij onzeker over zichzelf en zal zichzelf dan ook continue reflecteren of aan zijn collega's bevestiging vragen voor hetgeen wat hij heeft gedaan of van plan is om te gaan doen. Kritiek zal hij goed aan kunnen horen maar wanneer hij een mening over zichzelf moet vormen zal hij alle remmen los laten en niets van zichzelf over laten.
          Hetgeen Phelan een goed luisterend oor weet te maken — is het gegeven dat hij altijd kalm zal blijven en een ander zijn verhaal zal laten doen zonder deze persoon te onderbreken. Phelan zal nooit een oordeel vormen over het verhaal van een van zijn cliënten en zal juist proberen zich daarbinnen te verplaatsen om de desbetreffende persoon beter te begrijpen. Alle jongeren weten dan ook dat Phelan altijd tijd vrij zal maken om naar hun verhalen te luisteren — ook al gaan ze over de meest simpele onderwerpen.
          Alhoewel Phelan een positie van hogere aan kan nemen bij de jongeren in de kliniek is hij geen echte leider te noemen en zal hij eerder bevelen van anderen opvolgen dan deze zelf uit gaan delen. Hierbij zal hij vaak de klusjes van anderen op knappen om maar aan hun goede zijde te komen staan en simpelweg omdat hij het niet erg vindt om veel werk te verzetten.
    Phelan is over het algemeen een zorgzaam persoon die het welzijn van anderen zonder enige twijfel voor dat van zichzelf zal plaatsen. Hierdoor ziet hij het als een belangrijke opdracht om alle jongeren in de kliniek zich veilig te laten voelen en ze klaar te stomen voor de buitenwereld waar ze uiteindelijk weer terecht zullen moeten gaan komen. Alhoewel hij voornamelijk zal proberen om een vriendschappelijke band op te bouwen met de jongeren zal hij ze wel altijd op zijn eigen manier lessen proberen te leren door kleine opmerkingen te maken.

    • Uiterlijk | Julian Morris
    Phelan is een jongeman van ongeveer een meter tweeëntachtig met een pezig gebouwd lichaam — op het eerste gezicht heeft hij vrijwel geen ontwikkelde spieren maar hij kan op sommige momenten krachtig uit de hoek komen. Sporten is dan ook niet een activiteit welke Phelan vaak uit zal voeren (hij geeft de voorkeur aan klussen binnen— en buitenhuis).
          Chocoladebruin is zowel de kleur van Phelan's haren als zijn kijkers. Phelan is geen ijdel persoon en zal daarom vaak met een warrig kapsel rond wandelen waar hij al denkend zijn hand doorheen zal halen.
    Phelan heeft een ietwat gebruinde huid aangezien hij van het buitenleven houdt. Daarbij heeft hij soms enkele sproeten rondom zijn neus en wangen. Vaak zal hij shorts bij zich hebben om zich daarin om te kleden als er kans is om naar buiten te gaan. Normaal heeft hij vrij simpele kleding aan die enigszins wijd vallen aangezien hij vrij bewust is van het gegeven dat hij niet het perfect gespierde lichaam heeft.
          Hetgeen Phelan het minste vindt aan zijn eigen uiterlijk zijn— zijn gebolde wangen en zijn neus die aan het uiteinde wat omhoog schiet. Phelan heeft een grote lach waarbij hij vrijwel al zijn tanden laat zien en zijn wangen de hoogte in schieten (waarbij hij in zijn linkerwang een kuiltje heeft).

    • Kliniek
    Voordat Phelan in de kliniek is komen werken heeft hij twaalf maanden stage gelopen. Nadat hij deze had afgerond — heeft hij een contract aangeboden gekregen voor een vrijgekomen vacature. Phelan is inmiddels drie maanden werknemer binnen de kliniek maar heeft nog steeds het gevoel dat hij een stagiaire is.

    • Extra
    • Informatie
    — Phelan's oudere zus (Gizelle) zit vanaf haar veertiende in een kliniek voor moeilijk opvoedbare jongeren. Hierdoor heeft hij voor het vakgebied gekozen als zijn toekomst.


    [ bericht aangepast op 23 nov 2015 - 12:26 ]


    •

    Sand schreef:
    Mocht er iemand een relatie aan willen gaan met Becket (it ain't simple — I know) kan je me altijd PB'en/GB'en. Eigenlijk wil ik sowieso iemand vinden die hem bijles kan geven in het lezen en dat ook geheim wil houden (:


    Jordan geeft bijles.


    Your make-up is terrible

    Een goedemiddag en een late mijn topics


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer


    Nova Nicostrate



    • Naam
    Nova (No•vah)
    — Betekenis: het maken van een nieuw begin.

    Nicostrate (Niej•ko•straa•te)
    — Betekenis: een vreemd geheim.

    • Leeftijd
    20

    • Reputatie
    Nerd

    • Afkomst
    Dochter van Artemis — Griekse Godin van de maan, de jacht, de dieren en de wildernis (evenals kuisheid).

    • Wapens & Krachten
    • Maan
    — Nova's specialiteiten versterken bij het aanzicht van maanlicht (voornamelijk bij een volle maan — wat zelfs gedurende de dag te merken zal zijn). Daarbij kan ze feilloos zien in het donker.
    • Dieren
    — Nova heeft een speciale band met dieren en zal hen altijd op het gemak kunnen stellen met slechts een aantal woorden. Daarbij kan ze de emoties van de dieren aanvoelen wat een indicatie kan zijn voor aankomend gevaar en/of beoordeling van anderen.
    • Boogschieten
    — Nova kan feilloos omgaan met een pijl en boog en zal daarbij nooit ofte nimmer het doel missen — zelfs niet mocht dit bewegen.

    • Personaliteit
    Nova is een stille jongedame welke het gezelschap van boeken boven het gezelschap van personen zal plaatsen. Hierdoor wordt ze door anderen al snel aangewezen als een "nerd" — wat wordt versterkt door haar hoge cijfers in vrijwel alle klassen. Nova heeft veel theoretische kennis opgebouwd en zal problemen eerder rationeel dan emotioneel benaderen waardoor ze soms niet bepaald kan plaatsen wat ze met sommige emoties aan zal moeten in een situatie. Vaak zal dit ertoe leiden dat Nova momenten voor zichzelf nodig heeft om alle emoties een plaats te geven en ze veilig weg te stoppen in haar gedachten.
          Doordat Nova een gigantische respect heeft voor de maagdelijke status van haar Goddelijke moeder vindt ze het ontzettend ongemakkelijk om in het gezelschap van mannen te zijn. Gedurende deze momenten kan ze dicht klappen en vaak alleen maar stotterende antwoorden geven terwijl ze zoekende is naar een uitweg. Daarbij is ze nog nooit ofte nimmer verliefd geworden of heeft ze zelfs maar een lichte crush gehad.
    Alhoewel Nova's sociale vaardigheden niet bepaald fantastisch zijn — zal ze wel altijd hulpvaardig zijn jegens anderen, voornamelijk op het academische gebied waardoor het niet vreemd is dat ze urenlang bijles kan geven. Hierbij is ze een geduldige leermeester welke door behulp van grappen de stof helder zal proberen te maken. Als Nova in de rol van juf zit — kan ze helemaal zichzelf zijn en is het alsof er een zichtbare last van haar schouders naar beneden glijdt waardoor ze gemakkelijker is in omgang en binnen sociale situaties (zelfs met mannen).

    • Uiterlijk
    Nova is een vrouwelijke kopie van Neo. Beiden hebben ze witblonde lokken welke stralen in het maanlicht — welke bij Nova tot haar middel vallen op sluikse wijze. Meestal heeft ze deze los hangen waardoor ze zich kan verschuilen en de aandacht weg kan nemen van haar enigszins uitstekende oren (naar haar eigen mening "gigantische flaporen"). Nova's wenkbrauwen hebben een donkerdere kleur waardoor ze opvallen bij haar porselein gekleurde huid — welke nooit ofte nimmer zal verkleuren in het zonlicht door middel van haar Goddelijke afkomst.
    Nova's kijkers hebben een lichtblauwe kleur met enkele zilveren accenten rondom de iris welke worden omringd door blonde wimpers waardoor ze altijd zal verschijnen met een dunne laag mascara. Nova's onderlip is ietwat te vol voor haar onderlip — wat ze tracht te verbergen door haar onderlip vaak naar binnen te zuigen.
          Met een lengte van een meter achtenzeventig is Nova bovengemiddeld lang met een slank lichaam waar nauwelijks waarneembare vrouwelijke rondingen aan zitten. Nova houdt van het schooluniform aangezien ze haar eigen kledingstijl nog niet heeft gevonden.

    • Familie
    • Neo Nicostrate
    Tweelingbroer — alhoewel de twee een compleet verschillende persoonlijkheid hebben zullen ze voor elkaar door het vuur gaan en is er geen andere persoon in hun leven die ook maar even belangrijk zou kunnen zijn als hun "tweede helft".

    • Geschiedenis
    Nova en Neo zijn een uniek tweetal door hun Goddelijke moeder — de Godin Artemis. Doordat zij onder andere de Godin is van de maagden heeft ze nooit kinderen van zichzelf gehad. Doordat de God Zeus het niet aan kon zien om Artemis te zien lijden bij het aanzien van de kinderen van de anderen heeft hij met behulp van zijn krachten één meisje en één jongen uit haar gedachten laten ontstaan — waardoor ze nog steeds haar maagdelijke status zou behouden, evenals de Godin Athena.
          Als verzoek van Artemis zijn Nova en Neo opgegroeid onder de hoede van een eenzame jager in een klein dorp aan de oostelijke zijde van de Verenigde Staten. Hier leerden zij niet alleen alles over het vak maar eveneens over hun Goddelijke moeder.

    • Extra
    • Informatie
    — Nova heeft een zilveren ketting met een halve maan er aan die ongeveer tot haar middenrif valt.

    • Roommate


    • Relaties


    [ bericht aangepast op 7 nov 2015 - 13:26 ]


    •

    Iemand die al enige vorm van relatie met Ivogen wilt?


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Sand schreef:
    Nu zie ik pas dat ik voor Becket dezelfde FC heb gebruikt als voor Kay. Dacht dat die gisteren nog een andere had. . . Maaaaar dan moet ik even op zoek naar iemand anders. . .

    Edit: nieuwe FC gevonden.


    Ik had hem al vanaf het moment dat ik hem postte, haha. Maar die jij nu hebt is echt superknap. ^^

    Maseo schreef:
    (...)

    Brandon misschien? Ik heb zijn innerlijk nog niet uitgewerkt, maar hij doet net als Kay aan American Football, dus ze zouden bij elkaar in het team kunnen zitten en elkaar daarvan kennen? Hij zou dan ook via Bran Isabella eventueel kunnen kennen, als je dat zou willen.


    Oh, dat vind ik wel een goed idee. ^^ Best friends? Of gewone vrienden? En wat wil je liever met Isa?

    [ bericht aangepast op 16 feb 2015 - 16:23 ]

    CrowIey schreef:
    (...)

    Ik had hem al vanaf het moment dat ik hem postte, haha. Maar die jij nu hebt is echt superknap. ^^


    Haha — ja ik heb gisteren gewoon echt zitten slapen (':


    •

    Ik weet niet wanneer het speeltopic geopend wordt maar ik waarschuw alvast dat ik niet weet hoeveel ik de komende week online zal zijn. Ik ben 3 weken ziek thuis geweest dus ik heb héél veel in te halen op school. De week daarna heb ik vakantie dus ik hoop dat ik dan vaker kan schrijven.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    CrowIey schreef:
    (...)

    Oh, dat vind ik wel een goed idee. ^^ Best friends? Of gewone vrienden? En wat wil je liever met Isa?


    Beste vrienden is goed :Y)
    Wat zou hij vinden van Isa? Isa zelf is namelijk een sociaal persoon, dus die kan het met de meeste - afgezien Beck - wel vinden denk ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Excuses, ik ben bang dat ik geen van mijn rollen vandaag af kan maken.. Ik zit op de verjaardag van mijn oma, en misschien dat ik vanavond nog tijd heb, maar nu even niet. Nogmaals excuses, maar ik denk ik meld het even.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Maseo schreef:
    (...)

    Beste vrienden is goed :Y)
    Wat zou hij vinden van Isa? Isa zelf is namelijk een sociaal persoon, dus die kan het met de meeste - afgezien Beck - wel vinden denk ik.


    You just made me laugh :Y)


    •

    Relaties voor Hade?


    Feel the fire, but do not succumb to it.