•       Met het naderende Valentijnsdag organiseert

    Newton’s High School een gemaskerd bal voor alle leerlingen van de bovenbouw. Valentijnsdag – een commercieel gebeuren volgens velen mensen, maar ook een dag waarop mensen bij elkaar komen en extra aandacht schenken aan degenen waarvan ze houden.
    Om ook nog de dates een verassing te laten zijn hebben een paar leerlingen van verschillende klassen “stelletjes” mogen maken. Omdat dit niet werd gecontroleerd door de leraren zijn sommigen niet erg serieus gekoppeld. Of blijkt het bekende “opposites attract” echt waar te zijn? Om twaalf uur moet iedereen zichzelf onthullen door zijn of haar masker af te doen.

    ••••

    Sommige mensen die aan elkaar zijn gekopppeld zullen elkaar haten maar weten op het bal natuurlijk niet met wie ze aan het dansen zijn. Ligt de lijn tussen haat en liefde dicht bij elkaar? Of toch niet? Andere mensen zullen wel serieus gekoppeld zijn en ontmoeten iemand die goed bij hen past, misschien wel té goed. Maar de grote vraag blijft nog steeds: is het echt waar dat op Valentijnsdag meer mensen bij elkaar komen dan op normale dagen?

    “I no longer believed in the idea of soul mates, or love at first sight. But I was beginning to believe that a very few times in your life, if you were lucky, you might meet someone who was exactly right for you. Not because he was perfect, or because you were, but because your combined flaws were arranged in a way that allowed two separate beings to hinge together.”

    Maseo schreef:
    Het viel me overigens net op, dat twee van de personen die een meisje geserveerd hebben, nog niks aan hun rol gedaan hebben. Dus ik denk dat er straks eerder een jongen te veel is dan een meisje te veel.


    Misschien hebben diegenen het druk óf zoals het @Maseo zegt, beginnen ze er maybe te laat aan waardoor we niet kunnen starten, gezien geloot moet worden om te beginnen.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Dat kan zijn, maar dan moeten ze het maar melden.dat ze niet weten of het.lukt om hun rol af te krijgen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik was ze toevallig van plan om ze een PB te sturen als ze vandaag hun rol nog niet af hadden, dus ik zal dat nu gaan doen.

    Ik heb ze een privébericht gestuurd waarin staat dat ik graag wil dat ze voor vanavond hun rol afhebben (of als het echt niet kan alvast een begin), zodat ik vanavond écht de koppels kan loten.

    I am excited. ^^


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Maseo schreef:
    Dat kan zijn, maar dan moeten ze het maar melden.dat ze niet weten of het.lukt om hun rol af te krijgen.


    Kan toch zijn dat ze niet gezien hebben dat ze voor dinsdag af moesten? Calm yo tits.


    Your make-up is terrible

    Ik zal om zeven uur de koppels gaan maken — de rol van Advesperascit zal ik ook meetellen aangezien ze al een beginnetje had gemaakt in Word (zei ze in haar privébericht. Om eerlijk te zijn verwacht ik van Astrifero geen privébericht meer dus haar zal ik niet meetellen. Als ze toch haar rol invult voor vanavond maak ik de extra jongen aan en koppel ik die aan haar rol. (:

    That sounds like a good plan! I cam't wait. (:


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ik weet niet wanneer het speeltopic geopend word, maar wil wel alvast even melden dat ik er morgen waarschijnlijk de hele dag niet ben om persoonlijke redenen, en vrijdag ga ik mijn pup halen -- dus dan ben ik er misschien laat in de avond pas.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik heb er ongeveer een halfuur over gedaan, lol. Maar als er iets niet klopt zeg het dan even. ^^

    Becket Richardson — Isabella Hamilton
    Kay Valerio Boston — Hadewych October Caldridge
    Xavier Breyon Monray — Eleonore Adriana Vellicio
    Jordan Lorenc — Megaera Phoebe Nicolas
    Brandon Hamilton — het personage van Advesperascit
    Gabriel Isaiah Tucholke — Sun-Hee Ryang
    Tobias Matthew Harris — Ivogen Kendra Langley

    Beck en Izz, I am laughing so hard. Amazing!


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Hahaha, leuke matches!! Ik maak vanavond nog mijn personage af! (;


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik heb even Kay’s relaties geüpdate. Zijn er verder nog mensen die enige vorm van relatie met hem willen? :3

    Ik zal vandaag Tobias afmaken, maar de koppels zien er in ieder geval goed uit :')


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Er zullen wel heel wat valse id's in omloop zijn op die school, haha.


    Your make-up is terrible