•       Met het naderende Valentijnsdag organiseert

    Newton’s High School een gemaskerd bal voor alle leerlingen van de bovenbouw. Valentijnsdag – een commercieel gebeuren volgens velen mensen, maar ook een dag waarop mensen bij elkaar komen en extra aandacht schenken aan degenen waarvan ze houden.
    Om ook nog de dates een verassing te laten zijn hebben een paar leerlingen van verschillende klassen “stelletjes” mogen maken. Omdat dit niet werd gecontroleerd door de leraren zijn sommigen niet erg serieus gekoppeld. Of blijkt het bekende “opposites attract” echt waar te zijn? Om twaalf uur moet iedereen zichzelf onthullen door zijn of haar masker af te doen.

    ••••

    Sommige mensen die aan elkaar zijn gekopppeld zullen elkaar haten maar weten op het bal natuurlijk niet met wie ze aan het dansen zijn. Ligt de lijn tussen haat en liefde dicht bij elkaar? Of toch niet? Andere mensen zullen wel serieus gekoppeld zijn en ontmoeten iemand die goed bij hen past, misschien wel té goed. Maar de grote vraag blijft nog steeds: is het echt waar dat op Valentijnsdag meer mensen bij elkaar komen dan op normale dagen?

    “I no longer believed in the idea of soul mates, or love at first sight. But I was beginning to believe that a very few times in your life, if you were lucky, you might meet someone who was exactly right for you. Not because he was perfect, or because you were, but because your combined flaws were arranged in a way that allowed two separate beings to hinge together.”

    Ik reageer morgen. Ben een beetje wrecked at the moment.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Trouwens, mogen ze wel hun eigen naam aan de ander geven? Gezien de meeste elkaar wel zullen kennen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ga na het eten reageren.
    Morgen ben ik er niet. Ik ga eindelijk mijn pup halen dan. Woop woop.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Repair schreef:
    Ik ga na het eten reageren.
    Morgen ben ik er niet. Ik ga eindelijk mijn pup halen dan. Woop woop.


    Wat voor pup? Ik hou van pups. :3

    Maseo schreef:
    Trouwens, mogen ze wel hun eigen naam aan de ander geven? Gezien de meeste elkaar wel zullen kennen.


    Lol, ik snap je vraag niet. :')

    CrowIey schreef:
    (...)

    Lol, ik snap je vraag niet. :')


    Nou, als ze zich aan elkaar voor stellen met hun echte naam, dan is het niet meer echt een verrassing om 12 uur wie hun date nou was.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Maseo schreef:
    (...)

    Nou, als ze zich aan elkaar voor stellen met hun echte naam, dan is het niet meer echt een verrassing om 12 uur wie hun date nou was.


    Daarom vertel je je naam niet. :')

    CrowIey schreef:
    (...)

    Daarom vertel je je naam niet. :')


    Dat was dus mijn vraag, of ze die wel of niet vertellen en hoe ze zich anders voor moeten stellen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    CrowIey schreef:

    Wat voor pup? Ik hou van pups. :3


    Duitse herder. We hebben er al één. Dit is zijn broertje, met twee jaar verschil.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Repair schreef:
    (...)

    Duitse herder. We hebben er al één. Dit is zijn broertje, met twee jaar verschil.
    That's só adorable! Herder pups zijn echt ontzettend fluffy en schattig en n'awhh c:


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Ik heb geschreven. Damn, die was toch langer dan ik had bedoeld. :')


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Niet lullig bedoelt @Syntax, maar is het niet logischer wanneer het bal versiert zou zijn met rode tinten? Het is tenslotte wel een Valentijnsbal, en ik kan me niet voorstellen dat een Amerikaanse school, of welke school dan ook, het bal dan niet met rode kleuren zou versieren :')

    [ bericht aangepast op 20 feb 2015 - 19:33 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    And eh, degene die Brandon's date hoort te zijn, heeft nog steeds haar rol niet aangemaakt en ik heb er niet veel zin in dat ik die rol straks voor niks gemaakt heb...


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Maseo schreef:
    And eh, degene die Brandon's date hoort te zijn, heeft nog steeds haar rol niet aangemaakt en ik heb er niet veel zin in dat ik die rol straks voor niks gemaakt heb...


    Anders wil ik altijd nog wel een meisje aanmaken voor Bran.


    •