• Jaren geleden is er een huis anubis gebouwt. Nu zijn ze bijna het zelfde huis tegen gekomen in een bos. Niemand wist van het bestaan. Ook dit huis heet het huis anubis. Ze besluiten er een internaat van te maken. Wegens dat met de vorige ook is gebeurt. 6 jongens en 6 meiden worden uitgenodigd om er te wonen. Wat niemand weet is dat er jaren geleden een inbreker zijn buit heeft verstopt. Hij Liet iemand in het bos wonen met aanwijzingen. Eens in de zoveeltijd zou deze man een brief bezorgen bij het huis. Wie vind de schat? Is iedereen te vertrouwen of vertrouw je niemand?

    Rollen

    -Toezichthouder:
    *
    -Keukendienst:
    *
    -6jongens:
    *Samuel August Campbell|| Balloo
    *Robin Tigrisblack || Robind19
    *Isaac Christian Daniel McCartney|| daggers
    *Daan Zwartman|| Lostage
    *Noah Huisenga || philia [/a]

    -6meiden:
    *Gabrielle Dior Celeste Deveraux||[q]daggers

    *:Jessica Timmermans ||Sorridere
    *Taeghan Hanna Hellever || philia
    *Zoey Lillian de Jong|| Cordis
    *jade belacqeu || reincarnate
    *

    Regels Rpg:

    - de schat vind je niet zomaar.
    - Geen vriendschappen vooraf want niemand kent elkaar
    - Aanwijzingen worden alleen door mij gegeven aan 1 jongen en 1 meisje op hun verdieping
    -Minimaal 150 woorden
    -Geen 16+ normaal alleen in spoiler en met toestemming van de andere.
    -Caracters onder de 18

    Huis regels regels:
    -Na tien uur is het stil en kom je niet van je kamer af zonder reden. Doe je dit wel krijg je extra corvee.
    - Na 7uur geen jongens en meiden bij elkaar op slaapkamer
    - Geen feestjes in het huis.
    -Kelder is verboden terein.

    Invullen :
    Naam
    Leeftijd
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Geschiedenis
    Extra
    (als je toezichthouder of keuken wilt meld het er bij)

    [ bericht aangepast op 28 feb 2015 - 21:23 ]

    lijkt dit je een leuk idee

    35.7% (5 stemmen)
     
    ja

    35.7% (5 stemmen)
     
    nee

    28.6% (4 stemmen)
     
    mischien

    Ik schrijf me toch uit er is iets gebeurt en ja ik zit nu in een dip hoppelijk begrijp je het..


    A horse of course

    Zijn er daar smartphones en zo toegestaan of niet?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Naam: Noah Huisenga






    Leeftijd 1, geboren op 4 Augustus.
    Innerlijk
    Agressief, gemeen, bot, gesloten, sarcastisch, nuchter, optimistisch.
    Uiterlijk
    Geschiedenis
    Geboren in Amsterdam, verhuisd op zijn achtste vanwege dreigementen richting zijn moeder die in de prostitutie werkte. Op zijn tiende heeft hij zijn echte vader ontmoet die hem en zijn moeder in zijn huis opnam. Hij is vaak geschorst van school geweest, merendeels dankzij gevechten. Zijn moeder wist zeker dat het beter zou worden, maar zijn vader vond het het beste als hij naar een andere omgeving zou gaan waar niemand zijn verleden kende, vandaar dat hij in het huis zit.
    Extra

    [ bericht aangepast op 22 feb 2015 - 19:20 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Everdee Snp ik
    Daggers ja

    Mag ik een meisje? c;


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    Cordis schreef:
    Mag ik een meisje? c;

    Ja

    Zoey Lillian de Jong
    ''Happiness is the key to live.''


    '


    Leeftijd: Ze is zeventien jaar oud.
    Uiterlijk: Zoey is een mooi meisje. Haar blonde lokken komen tot haar schouders en dragen slag bij zich. Gezien ze er niet veel mee kan hangen ze altijd los. Of ze moet niet genoeg tijd hebben gehad om het goed uit te kammen, want dan zit het in een staart.
    Haar ogen hebben een ijsblauwe kleur en staan meestal met pretlichtjes. Dezen worden omringd door lichte wimpers waar zij altijd wat mascara op doet zodat ze nog meer opvallen. Lang kun je Zoey niet noemen, 1 meter 65, maar hierdoor draagt ze vaak hakken.
    Zoey's huid is licht en verkleurd snel, wat je na de zomervakantie altijd wel kunt zien. Haar lippen hebben een zachtroze kleur en hier komt vaak wel wat balsem op.
    Het liefste draagt ze croptops met een korte broek in de zomer en in haar blonde haren vaak een bloemenkrans.
    Innerlijk: Levensgenieter:
    Zoey geniet van het leven en dit merk je wel aan haar enthousiasme en drukheid. Ook vind je dit terug aan de drank en drugs.
    Sarcastisch:
    Ze heeft het niet zo op veel mensen en sarcasme is hierdoor haar enige verdediging. Heel veel mensen worden gek van die opmerkingen, maar dit maakt haar niets uit.
    Onzeker:
    Hoe zelfverzekerd zij eruit ziet en zich voordoet; Zoey is onzeker over zich zelf en is veels te hard voor haarzelf.
    Ongeduldig:
    Ze is erg ongeduldig en zal dit eigenlijk ook nooit gaan krijgen.
    Snel boos:
    Zoey heeft moeite met haar woede te beheersen en kan om kleine dingetjes al boos worden.
    Druk:
    Soms kan het net lijken alsof ze ADHD heeft, want Zoey kan soms erg druk zijn.
    Gemeen:
    Wanneer ze je niet mag is ze een regelrechte bitch en zal ze bijna geen genade kennen.
    Geschiedenis: Ze is geboren en getogen in Amsterdam en is 100% Nederlands. Op haar veertiende is ze naar het Oost-Zuiden verhuisd van Nederland. Hier was ze het niet mee eens en ze begon opstandig te doen. Haar ouders scheidden in dit jaar ook en haar vader is toen terug gegaan naar Amsterdam. Een jaar later kreeg haar moeder een nieuwe vriend, waarmee ze na een half jaar trouwde. Zoey's eigen vader was begonnen met drinken en wanneer ze daar kwam had ze het niet bepaald makkelijk. Gezien hij haar sloeg en uitschold. Wanneer Zoey weer thuis kwam, kleedde ze zich om en ging met vrienden weg. Op haar zestiende begon ze naar clubs te gaan en te doen aan drank en drugs. Vaak kwam ze stomdronken en high thuis en dit tolereerde haar stiefvader niet. In deze bui hadden ze een dikke ruzie en ze heeft hem zelfs een klap gegeven. Dit was voor haar moeder genoeg en ze heeft Zoey dus hier heen gestuurd.
    Extra: Zoey doet al zolang ze zich kan herinneren aan voetballen en ook aan hiphop.
    Het liefste luistert ze naar oude muziek. Zoals The Beatles, Nirvana en AC/DC. Maar sommige muziek van nu, Ed Sheeran, Demi Lovato en P!nk, is ze ook tevreden mee. Maar het grootste deel haat ze, dit is redelijk eigenaardig; gezien ze op hiphop zit. Maar dan schuift ze het van zich af en raakt helemaal in trance door de dans.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2015 - 19:39 ]


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    Wie wil met Noah of Taeghan op een kamer?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Philia schreef:
    Wie wil met Noah of Taeghan op een kamer?


    Ik heb Zoey?


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    Cordis schreef:
    (...)

    Ik heb Zoey?



    Okay^^ Ik vind het goed, als Daggers en Sorridere er geen probleem mee hebben dat hun personages een kamer delen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Zoey is af overigens nu c:


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    Philia schreef:
    (...)


    Okay^^ Ik vind het goed, als Daggers en Sorridere er geen probleem mee hebben dat hun personages een kamer delen.


    Ik vind het prima hoor!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Wie voor Robin op de kamer

    [ bericht aangepast op 22 feb 2015 - 20:23 ]

    Balloo schreef:




    Leeftijd: Zeventien, geboren op één augustus.
    Innerlijk Rustig is een sleutelwoord in Samuels persoonlijkheid. Hij bevindt zich liever op de achtergrond dan vol in de schijnwerpers en kijkt het liefst eerst de kat uit de boom voordat er actie ondernomen wordt. Hij is vriendelijk naar vreemden, maar geeft zichzelf niet graag bloot. Samuel wordt vaak omschreven als iemand die goed kan luisteren en geïnteresseerd is terwijl hij in werkelijkheid altijd vakkundig vragen over zichzelf weet te ontlopen door over de ander te praten. Ook de interesse is niet altijd oprecht: Samuel is geen typisch 'mensen mens' maar gebruikt gesprekken en merkwaardige feiten graag op de een of andere manier in zijn muziek. Een grote vriendenkring heeft hij nooit, puur omdat de meeste mensen hem niet genoeg interesseren om te blijven zien. Dat kost hem teveel moeite en energie. Dat selecte groepje mensen dat wel in die cirkel thuis hoort heeft aan hem een fantastische vriend: hij is trouw en zal altijd voor hen klaar staan. Naar eigen zeggen is zijn beste eigenschap zijn betrouwbaarheid: een belofte is een belofte en die zal Samuel dan ook altijd nakomen. Zoals Samuel zelf zegt is zijn slechtste eigenschap dat hij bij vlagen heel neerslachtig kan zijn, alhoewel de meeste mensen hem zo niet zullen treffen. Anderen prijzen zijn geduldigheid, zijn creativiteit en zijn luisterend oor. Zijn vrienden zullen als slechte eigenschappen waarschijnlijk opgeven dat hij af en toe te serieus kan zijn, te veel gefocust kan zijn op één ding en zich moeilijk openstelt voor anderen.
    Uiterlijk Samuel is met zijn 1,85 even groot als de meeste jongens dus zal niet snel opvallen. Hij is zeker niet dik maar ook helemaal niet mager. Hij is eerder een beetje breed dan tenger en is ook erg sterk. Hij doet niet veel aan zijn uiterlijk maar komt wel vaak in de sportschool om spieren te trainen. Toch heeft hij geen sixpack maar hij heeft ook geen buikje. Als je naar hem kijkt dan vallen er een aantal dingen op. Bijvoorbeeld het chocoladebruine haar dat zijn volle gezicht siert, of de donkerbruine ogen waar lichte puntjes van groene tevredenheid inzitten. Zijn zachte, roze lippen zijn ook niet te missen en de zelfvoldane blik in zijn ogen maakt ook indruk. Aan piercings of tatoeages doet hij nog niet maar misschien later wil hij toch wel een tattoo laten zetten.
    Geschiedenis Samuel is opgegroeid samen met zijn vader in Utrecht. Zijn moeder heeft hij nooit gekend, aangezien ze na zijn geboorte gelijk overleed. Zijn vader moest dus een moeder en een vader zijn en dat is hem goed gelukt. Samuel is een nette jongen, hij rookt niet en doet niet aan drugs. Tuurlijk heeft hij het geprobeerd, maar daar bleef het bij. (Mede omdat hij hele preek kreeg van zijn vader). Af en toe krijgt hij wel de neiging om te roken. Samuel is erg close met zijn vader. Ze lijken wel beste vrienden, maar toch is Samuel bang voor zijn vader. Niet dat zijn vader hem gaat mishandelen of zo iets, maar hij wilt zijn vader niet teleurstellen.

    Tenslotte hebben ze elkaar alleen maar. Samuels vader en moeder trouwden stiekem, zonder toestemming van beide ouders. Vandaar dat hij ook minder contact heeft met zijn familieleden, niet dat hij problemen mee heeft. Hij vindt het goed zo. Samuel is ook een danser. Samen met zijn crew hebben ze een vaste plek om te dansen. Elke week deden ze Dance Battle. Alles ging gewoon rustig verder, totdat zijn beste vriend de hele crew bedroog. Hij gaf hun choreografie aan de tegenstander. Nadat hij weggestuurd werd, veranderde de crew van vrienden naar vreemden. Natuurlijk gaf Samuel niet op en probeerde ze bij elkaar te houden, maar tevergeefs. Ze hadden geen zin meer in om samen te werken en gingen zelfstandig verder. Zo bleef Samuel alleen achter. Naast zijn crew had hij geen vrienden, omdat hij geen behoefte aan had. Zijn vader adviseerde hem om het internaat te gaan om een nieuwe start te laten maken. In het begin wilde Nathan niet eens eraan denken om zijn vader alleen te laten. Nadat hij er over na had gedacht, vond hij het toch wel een goed idee om nieuwe vrienden te maken.
    Extra Je zult Samuel vaak met een sigaret in zijn mond zien staan maar nooit zal hij hem aansteken. Hi ziet het als een metafoor, zolang je hem niet aansteekt kan het je gezondheid ook niet aantasten. Samuel speelt ook graag gitaar op zijn kamer en houdt het ook liever voor zichzelf.



    Samuel is af. :)


    Spencer Reid - 'I know what it's like to be afraid of your own mind.'

    Sorry, voor mijn laten reactie moest werken van 11:00 tot 20:00 BLEH.
    Ik vind het ook prima dat mijn personage op dezelfde kamer ligt als de personage van Daggers.


    A Smile is the most beautiful curve on an womans body