• Jaren geleden is er een huis anubis gebouwt. Nu zijn ze bijna het zelfde huis tegen gekomen in een bos. Niemand wist van het bestaan. Ook dit huis heet het huis anubis. Ze besluiten er een internaat van te maken. Wegens dat met de vorige ook is gebeurt. 6 jongens en 6 meiden worden uitgenodigd om er te wonen. Wat niemand weet is dat er jaren geleden een inbreker zijn buit heeft verstopt. Hij Liet iemand in het bos wonen met aanwijzingen. Eens in de zoveeltijd zou deze man een brief bezorgen bij het huis. Wie vind de schat? Is iedereen te vertrouwen of vertrouw je niemand?

    Rollen

    -Toezichthouder:
    *
    -Keukendienst:
    *
    -6jongens:
    *Samuel August Campbell|| Balloo
    *Robin Tigrisblack || Robind19
    *Isaac Christian Daniel McCartney|| daggers
    *Daan Zwartman|| Lostage
    *Noah Huisenga || philia [/a]

    -6meiden:
    *Gabrielle Dior Celeste Deveraux||[q]daggers

    *:Jessica Timmermans ||Sorridere
    *Taeghan Hanna Hellever || philia
    *Zoey Lillian de Jong|| Cordis
    *jade belacqeu || reincarnate
    *

    Regels Rpg:

    - de schat vind je niet zomaar.
    - Geen vriendschappen vooraf want niemand kent elkaar
    - Aanwijzingen worden alleen door mij gegeven aan 1 jongen en 1 meisje op hun verdieping
    -Minimaal 150 woorden
    -Geen 16+ normaal alleen in spoiler en met toestemming van de andere.
    -Caracters onder de 18

    Huis regels regels:
    -Na tien uur is het stil en kom je niet van je kamer af zonder reden. Doe je dit wel krijg je extra corvee.
    - Na 7uur geen jongens en meiden bij elkaar op slaapkamer
    - Geen feestjes in het huis.
    -Kelder is verboden terein.

    Invullen :
    Naam
    Leeftijd
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Geschiedenis
    Extra
    (als je toezichthouder of keuken wilt meld het er bij)

    [ bericht aangepast op 28 feb 2015 - 21:23 ]

    lijkt dit je een leuk idee

    35.7% (5 stemmen)
     
    ja

    35.7% (5 stemmen)
     
    nee

    28.6% (4 stemmen)
     
    mischien

    Naam: Taeghan Hanna Hellever.







    Leeftijd 16, geboren op 11 Oktober.
    Innerlijk
    Taeghan is over het algemeen een stil meisje. Je vindt haar meestal lezend of een serie kijkend. Ze Is echte fangirl en Geek en kan uren doorgaan over het kleinste detail van een film, serie of boek. Zelf wil ze ook schrijfster worden, maar haar vader vindt het een veel beter idee als ze het familie bedrijf overneemt. Taeghan Is enig kind, dus kan ze alles krijgen wat ze wil. Hierdoor Is ze verwaand en kan ze soms heel naïef overkomen als het over uitgave gaat. Ze kan soms ook vrij bot overkomen hierdoor. Als iemand iets niet kan betalen Is het al snel 'oh, maar zoveel kost het niet,'. Taeghan Is heel snel van vertrouwen en wordt dan ook vaak misbruikt. Op school was zo altijd heel populair ondanks dat ze een maatje meer heeft. Vooral omdat ze niet door Had dat mensen gebruik maakte van haar rijke ouders. Verder Is ze wel een wijs meisje. Ze heeft veel mensenkennis, die ze ook wel nodig heeft in de omgeving waar de in leeft. Iedereen probeert je een oor aan te naaien en niemand geeft ook maar iets om wat er met je gebeurt. Ondanks Is ze wel een verschrikkelijk optimistisch meisje met veel levenslust. Ze Is heel gulzig en wil vaak alles hebben, zelfs als ze het niet nodig heeft. Ze Is heel wispelturig en kan nooit kiezen. Ze Is een heel dromerig type en soms liegt ze puur omdat ze de waarheid niet leuk genoeg vindt. Taeghan Is een feminist en dat Is dan ook een van de dingen waar ze altijd in zal geloven en waar ze voor vecht. Ze Is zelfverzekerd en soms heeft ze ook best wel een ego.
    Uiterlijk
    Taeghan heeft lange donkerblonde krullen die tot op haar onderrug maar waar ze heel blij mee is, Ze heeft blauwgrijze ogen en forse wenkbrauwen, die ze ongelofelijk lelijk vindt, maar epileren lijkt gewoonweg geen zin te maar ook heeft ze voor een meisje te veel en donker armhaar, . Ze is een volle dame met aardig wat vrouwelijke vormen, echter past ze dus absoluut geen maat S. Ze heeft twee gaatjes in beide oren en een helix in haar rechte oor. Verder heeft een beuspiercing aan de rechterkant van haar neus.
    Ze Is 1,64 lang.
    Geschiedenis
    Taeghan is een rijkeluis kindje. Ondanks dat Is ze niks zoals haar vader. Haar ouders waren altijd weg en ze zat dan meestal thuis met de schoonmaakster consuela. Taeghan Is nooit gepest omdat ze iets dikker of slim was, mainly omdat mensen altijd iets van haar moesten hebben. Hierdoor heeft Taeghan nooit echt vrienden gehad, behalve de kinderen van Consuela. Haar ouders stuurde haar naar het huis omdat Taeghan extremistisch raakte. Ze was van plan de wereld te veranderen en een einde te maken aan haar vaders capitalistische reign.
    Extra
    Taeghan is allergisch voor aardbei. Taeghan is officieel half Duits, half Nederlands. Ze spreekt beide talen. Verder heeft ze een hond, Shiba Inu van vier maanden oud, die ze onmogelijk achter kon laten omdat haar pa er weigert voor te zorgen. Volgroeid komt het beestje niet verder dan iets onder haar knieën, maar ze Is bang dat hij dan toch weggestuurd wordt. Taeghan Is demiromantic en pansexual, maar dit Is niet iets waar ze erg graag mee te koop loopt.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2015 - 11:30 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Naam Robin tigrisblack
    Leeftijd16 jaar. Geboren 19 nov 1998
    Innerlijk Robin is een aardige en lieve jongen. Vaak een beetje stil.Hij is een jongen die nooit iets fout doet. Maar wel altijd de problemen krijgt. Hij probeert bevriend te zijn met iedereen en geen vijanden te maken. Alleen hij is niet op zijn mondje gevallen en laat vaak over zich heen lopen.
    Uiterlijk(nick Robinson)

    Robin heeft bruin tot zwart haar. En bruine ogen. Hij is 1.75 lang en vrij slank. Vaak draagt hij zijn haar hetzelfde. Zijn kleding is een gekleurde, geruite bloes met spijkerbroek gimpen.
    Geschiedenis Robin zijn ouders steeds stierven toen hij 15 was. Pleegouders werkte niet want hij had teveel verdriet aan zijn ouders daarom is hij hier voor uitgenodigd.

    Voor duidelijkheid mijn personage zou geen brieven vinden of ontvangen. Aangezien oneerlijkheid want ik weet toch al wat er in staat. Dit pas ik niet toe aan mijn personage. En de stuurders van brieven is niet altijd 150 wegens hij geen belangrijke rol veder heeft.

    Op welke datum begint de rpg?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Philia schreef:
    Op welke datum begint de rpg?[/quote
    Zo i zo 28-2. Als het populairder is en dus al vol dan eerder

    Robind19 schreef:
    Zo i zo 28-2. Als het populairder is en dus al vol dan eerder


    Oh, nee, ik bedoelde op welke datum komen de jongeren bij het huis aan. Sorry, ik had duidelijker moeten zijn.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2015 - 12:35 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Philia schreef:
    (...)

    Oh, nee, ik bedoelde op welke datum komen de jongeren bij het huis aan. Sorry, ik had duidelijker moeten zijn.


    De opening van het huis is de laaste dag van de laaste zomervakantie. Weet dus nu even niet welke datum dat is

    En dan mogen ze er ook in

    Ik ben tot volgende week zaterdag (28-2) in Oostenrijk op vakantie dus zal proberen om ergens deze week een begin te maken met m'n rol.


    Spencer Reid - 'I know what it's like to be afraid of your own mind.'

    Balloo schreef:
    Ik ben tot volgende week zaterdag (28-2) in Oostenrijk op vakantie dus zal proberen om ergens deze week een begin te maken met m'n rol.
    ik ben dan juist net terug

    Mogen de tieners huisdieren? Of Is er een gezamenlijke hond of kat ofzo.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Op welke plek staat de school overigens?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    Op welke plek staat de school overigens?


    Grens bij nederland en Duits maar er spreken nederlands.

    Dieren zijn toegestaan aleen geen grootte

    Robind19 schreef:
    (...)

    Grens bij nederland en Duits maar er spreken nederlands.

    Dieren zijn toegestaan aleen geen grootte


    In het Noorden, Oosten of Zuiden? c:


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    (...)

    In het Noorden, Oosten of Zuiden? c:
    Oost zuid