• Jaren geleden is er een huis anubis gebouwt. Nu zijn ze bijna het zelfde huis tegen gekomen in een bos. Niemand wist van het bestaan. Ook dit huis heet het huis anubis. Ze besluiten er een internaat van te maken. Wegens dat met de vorige ook is gebeurt. 6 jongens en 6 meiden worden uitgenodigd om er te wonen. Wat niemand weet is dat er jaren geleden een inbreker zijn buit heeft verstopt. Hij Liet iemand in het bos wonen met aanwijzingen. Eens in de zoveeltijd zou deze man een brief bezorgen bij het huis. Wie vind de schat? Is iedereen te vertrouwen of vertrouw je niemand?

    Rollen

    -Toezichthouder:
    *
    -Keukendienst:
    *
    -6jongens:
    *Samuel August Campbell|| Balloo
    *Robin Tigrisblack || Robind19
    *Isaac Christian Daniel McCartney|| daggers
    *Daan Zwartman|| Lostage
    *Noah Huisenga || philia [/a]

    -6meiden:
    *Gabrielle Dior Celeste Deveraux||[q]daggers

    *:Jessica Timmermans ||Sorridere
    *Taeghan Hanna Hellever || philia
    *Zoey Lillian de Jong|| Cordis
    *jade belacqeu || reincarnate
    *

    Regels Rpg:

    - de schat vind je niet zomaar.
    - Geen vriendschappen vooraf want niemand kent elkaar
    - Aanwijzingen worden alleen door mij gegeven aan 1 jongen en 1 meisje op hun verdieping
    -Minimaal 150 woorden
    -Geen 16+ normaal alleen in spoiler en met toestemming van de andere.
    -Caracters onder de 18

    Huis regels regels:
    -Na tien uur is het stil en kom je niet van je kamer af zonder reden. Doe je dit wel krijg je extra corvee.
    - Na 7uur geen jongens en meiden bij elkaar op slaapkamer
    - Geen feestjes in het huis.
    -Kelder is verboden terein.

    Invullen :
    Naam
    Leeftijd
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Geschiedenis
    Extra
    (als je toezichthouder of keuken wilt meld het er bij)

    [ bericht aangepast op 28 feb 2015 - 21:23 ]

    lijkt dit je een leuk idee

    35.7% (5 stemmen)
     
    ja

    35.7% (5 stemmen)
     
    nee

    28.6% (4 stemmen)
     
    mischien

    Robind19 schreef:
    (...) Oost zuid


    Het is wel mogelijk om een Frans en Engels persoon daar te hebben lijkt me?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    (...)

    Het is wel mogelijk om een Frans en Engels persoon daar te hebben lijkt me?


    Natuurlijk alleen wel spreken wel nl

    Robind19 schreef:
    (...)

    Natuurlijk alleen wel spreken wel nl


    Dat snap ik. Ik laat Gabrielle en Nathan gewoon moeite met Nederlands hebben waardoor je soms wel Engelse woorden zult zien in een zin, of mijn geweldige *KUCH* Franse kennis in woorden.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded



    Leeftijd: Zeventien, geboren op één augustus.
    Innerlijk Rustig is een sleutelwoord in Samuels persoonlijkheid. Hij bevindt zich liever op de achtergrond dan vol in de schijnwerpers en kijkt het liefst eerst de kat uit de boom voordat er actie ondernomen wordt. Hij is vriendelijk naar vreemden, maar geeft zichzelf niet graag bloot. Samuel wordt vaak omschreven als iemand die goed kan luisteren en geïnteresseerd is terwijl hij in werkelijkheid altijd vakkundig vragen over zichzelf weet te ontlopen door over de ander te praten. Ook de interesse is niet altijd oprecht: Samuel is geen typisch 'mensen mens' maar gebruikt gesprekken en merkwaardige feiten graag op de een of andere manier in zijn muziek. Een grote vriendenkring heeft hij nooit, puur omdat de meeste mensen hem niet genoeg interesseren om te blijven zien. Dat kost hem teveel moeite en energie. Dat selecte groepje mensen dat wel in die cirkel thuis hoort heeft aan hem een fantastische vriend: hij is trouw en zal altijd voor hen klaar staan. Naar eigen zeggen is zijn beste eigenschap zijn betrouwbaarheid: een belofte is een belofte en die zal Samuel dan ook altijd nakomen. Zoals Samuel zelf zegt is zijn slechtste eigenschap dat hij bij vlagen heel neerslachtig kan zijn, alhoewel de meeste mensen hem zo niet zullen treffen. Anderen prijzen zijn geduldigheid, zijn creativiteit en zijn luisterend oor. Zijn vrienden zullen als slechte eigenschappen waarschijnlijk opgeven dat hij af en toe te serieus kan zijn, te veel gefocust kan zijn op één ding en zich moeilijk openstelt voor anderen.
    Uiterlijk Samuel is met zijn 1,85 even groot als de meeste jongens dus zal niet snel opvallen. Hij is zeker niet dik maar ook helemaal niet mager. Hij is eerder een beetje breed dan tenger en is ook erg sterk. Hij doet niet veel aan zijn uiterlijk maar komt wel vaak in de sportschool om spieren te trainen. Toch heeft hij geen sixpack maar hij heeft ook geen buikje. Als je naar hem kijkt dan vallen er een aantal dingen op. Bijvoorbeeld het chocoladebruine haar dat zijn volle gezicht siert, of de donkerbruine ogen waar lichte puntjes van groene tevredenheid inzitten. Zijn zachte, roze lippen zijn ook niet te missen en de zelfvoldane blik in zijn ogen maakt ook indruk. Aan piercings of tatoeages doet hij nog niet maar misschien later wil hij toch wel een tattoo laten zetten.
    Geschiedenis Samuel is opgegroeid samen met zijn vader in Utrecht. Zijn moeder heeft hij nooit gekend, aangezien ze na zijn geboorte gelijk overleed. Zijn vader moest dus een moeder en een vader zijn en dat is hem goed gelukt. Samuel is een nette jongen, hij rookt niet en doet niet aan drugs. Tuurlijk heeft hij het geprobeerd, maar daar bleef het bij. (Mede omdat hij hele preek kreeg van zijn vader). Af en toe krijgt hij wel de neiging om te roken. Samuel is erg close met zijn vader. Ze lijken wel beste vrienden, maar toch is Samuel bang voor zijn vader. Niet dat zijn vader hem gaat mishandelen of zo iets, maar hij wilt zijn vader niet teleurstellen.

    Tenslotte hebben ze elkaar alleen maar. Samuels vader en moeder trouwden stiekem, zonder toestemming van beide ouders. Vandaar dat hij ook minder contact heeft met zijn familieleden, niet dat hij problemen mee heeft. Hij vindt het goed zo. Samuel is ook een danser. Samen met zijn crew hebben ze een vaste plek om te dansen. Elke week deden ze Dance Battle. Alles ging gewoon rustig verder, totdat zijn beste vriend de hele crew bedroog. Hij gaf hun choreografie aan de tegenstander. Nadat hij weggestuurd werd, veranderde de crew van vrienden naar vreemden. Natuurlijk gaf Samuel niet op en probeerde ze bij elkaar te houden, maar tevergeefs. Ze hadden geen zin meer in om samen te werken en gingen zelfstandig verder. Zo bleef Samuel alleen achter. Naast zijn crew had hij geen vrienden, omdat hij geen behoefte aan had. Zijn vader adviseerde hem om het internaat te gaan om een nieuwe start te laten maken. In het begin wilde Nathan niet eens eraan denken om zijn vader alleen te laten. Nadat hij er over na had gedacht, vond hij het toch wel een goed idee om nieuwe vrienden te maken.
    Extra Je zult Samuel vaak met een sigaret in zijn mond zien staan maar nooit zal hij hem aansteken. Hi ziet het als een metafoor, zolang je hem niet aansteekt kan het je gezondheid ook niet aantasten. Samuel speelt ook graag gitaar op zijn kamer en houdt het ook liever voor zichzelf.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2015 - 20:58 ]


    Spencer Reid - 'I know what it's like to be afraid of your own mind.'

    Naam:Jessica Timmermans
    Bijnaam: Jess(eigenlijk luisterde ze hier alleen maar naar. Alleen docenten en ouderen mensen noemen haar bij haar volledige naam)
    Leeftijd:Ter wereld gebracht op twee Februari. Ze is op dit moment zeventien jaar oud.
    Innerlijk:
    Jessica staat bekend om haar moedige karakter. Ze durft veel en is niet snel bang. Alleen op het moment dat ze alleen is is wel wat bangig. Jessica is een echte groepsmens, maar dit wil zeker niet zeggen dat ze met iedereen kan opschieten. Ze heeft een hekel aan mensen die: lui zijn, snel bang zijn, overdreven lief zijn, aan mensen die klikken en vooral mensen die liegen.
    Zelf is ze heel eigenwijs en nieuwsgierig en wil ze het liefste veel over je weten. Dit helpt haar ook aan mensenkennis te verbreden.
    Jessica is brutaal, zeker niet op haar mondje gevallen en lapt niet elke regel aan haar laars, maar wel veel. Je kunt haar wel rebels noemen en ze haalt nogal veel geintjes uit. Puur omdat ze het grappig en geweldig vind op het moment dat mensen zich aan haar ergeren. Het liefste niet te lang aangezien ze niet zonder vrienden kan. Wanneer je bevriend met haar bent heb je een goede vriendin aan haar. Ze zal je beschermen, voor je op komen, je een luisterend oor bieden en je laten lachen op het moment dat je het nodig hebt.
    Jessica is niet echt een liefhebber van romantiek. Ze zoekt meer een partner die gezellig met haar kan praten en lachen. Natuurlijk ook iemand die haar uren lang kan knuffelen, maar dit mag allemaal nog maar even wachten. Behalve wanneer ze echt ondersteboven van iemand is. Jessica is bisexueel, maar op dit moment wil ze iets meer van het vrouwlijk geslacht weten aangezien ze al een aantal relaties heeft gehad met jongens en deze liepen niet allemaal even lekker.
    Uiterlijk: Jessica heeft blauwe ogen en lange rode lokken die vaak los langs haar schouders hangen. Wat verder in haar gezicht op valt zijn haar sproeten en licht roze kleurige dunnen lipjes. Ze heeft haar haren inmiddels iets donkerder dan haar natuurlijke kleur geverfd, maar dit valt niet echt op. Wat wel op valt is haar lichten huid tegen over haar rode haren. Ze heeft een normaal postuur niet mega slank maar ook niet dik. Is heeft een normale vrouwelijke lengte van 1.65. Jessica draagt vaak houthakkersblousjes, jeans en een paar gympen. Ze heeft een hekel aan hakken en jurkjes, dus dit zal ze niet snel dragen. Verder heeft ze een tongpiercing die ze stiekem heeft laten zetten voordat ze naar het internaat is gegaan. Ze had al oorbellen, maar ze heeft er een paar bij laten zetten boven in het rechter oor. Jessica heeft geen tattoo's puur omdat ze hier nog niet aan toe is volgens haar zelf. Verder draagt ze vaak een gouden kettinkje met een hartje eraan die ze van haar oma heeft gekregen deze is haar heel erg dierbaar.
    Geschiedenis:
    Jessica is geboren in Maastricht in Tilburg. Ze groeide op bij haar ouders. Haar vader John was militair en haar moeder Anita was accountant. Ze woont in een mooi alleenstaand huis. Omdat haar vader militair is kreeg Jessica een vrij strengen opvoeding dit vond ze niet bepaalt leuk. Na maten ze ouder werd begon ze steeds losbandiger te worden. Haar ouders konde haar nog makkelijk aan, maar dit werd steeds moeilijker toen haar moeder beviel van de twee jongens Sjors en Sjoerd toen Jess twaalf was. Haar vader vond het beter dat Jessica naar een internaat ging en haar moeder stemde hier snel mee in. Jessica was het hier totaal niet mee eens en heeft tegen haar ouders gezegd dat op het moment dat ze haar naar een internaat zouden sturen dat ze dan geen contact meer met ze wilden.
    Maar toch heeft ze mooie herinneringen aan de mooie skivakanties in Duitsland met haar famillie.
    En daar is ook haar enigste sportieve hobby uit voort gekomen skiën.
    Extra:
    Jessica heeft een aantal hobby's waaronder: schilderen, tekenen, skiën, muziek luisteren en films kijken.
    Ze heeft nog maar met een iemand van haar familie contact en dat is haar oma. Met haar grootmoeder heeft ze een hele goede band. Ze heeft een hekel aan sigaretten aangezien ze last heeft van astma. Ze klaagt hier niet snel over, maar ze heeft wel het liefst dat mensen hier rekening mee houden, anders kan dit gevolgen hebben tot een woedeuitbarsting. Jessica is niet echt het sportieve typje en zit liever bij geschiedenis dan bij gym. Ze wil later het liefste journaliste worden en eindelijk wat van de wereld zien.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2015 - 21:28 ]


    A Smile is the most beautiful curve on an womans body

    Taeghan is af, is zo goed zo?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Prima

    De geschiedenis hoeft toch niet zo lang te zijn he? Want ik doe beiden hun innerlijk al wel redelijk lang en uiteindelijk loop ik dan vast omdat bijna alles al lang is.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    De geschiedenis hoeft toch niet zo lang te zijn he? Want ik doe beiden hun innerlijk al wel redelijk lang en uiteindelijk loop ik dan vast omdat bijna alles al lang is.


    Totaal niet. Ik hou zelf ook nooit van lange Caracters maken. Dus van mij hoeft dat niet. Zolang je het belangrijkste maar meld

    Robind19 schreef:
    (...)

    Totaal niet. Ik hou zelf ook nooit van lange Caracters maken. Dus van mij hoeft dat niet. Zolang je het belangrijkste maar meld


    Ik vind langere meestal wel fijn, maar bedankt c:


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Als iedereen rol afmaakt beginnen we morgen

    Kan ik nog een jongen reserveren? c:


    On wednesdays we wear black

    Yo zet je straks erbij

    Robind19 schreef:
    Yo zet je straks erbij


    Yay, dan ga ik mijn rol even invullen c:


    On wednesdays we wear black

    °Naam: Daan Zwartman

    °Leeftijd: 17 jaar en geboren op 5 november.

    °Innerlijk: Stel je ziet een jongen bij een muurtje staan. Met combat boots en een houthakkers blouse aan met een sigaret in zijn mond en om het af te maken blond haar en de uitstraling wat gewoon schreeuwt 'gevaarlijk' en 'Mysterieus'. Wat zou jij doen? Gelijk snel doorlopen toch? Dat is de eerste reactie van mensen als ze Daan zien. Hij houd mensen expres op een afstandje met zijn sarcastische en directe vragen zodat mensen geen vragen gaan stellen en hem met rust laten. Maar al doet hij dan nog zo hard en koud, stiekem heeft hij best een klein hartje, maar door bepaalde omstandigheden toont hij niet echt zijn zijn emoties.' Hurt me with the truth but never comfort me with a lie'. Verder houd Sam erg veel van muziek, jaren 80/90 rock muziek is echt zijn ding en ook zit hij altijd met zijn neus in zijn schetsboek altijd wel te tekenen.

    °Uiterlijk:




    Daan heeft donker goudblond haar wat altijd warrig zit en een beetje krult aan het einde, hij heeft blauwe ogen en een ondeugend lachje wat hij niet vaak laat zien. Hij draagt graag houthakkers blouses en sweaters met een zwarte of donkerblauwe spijkerbroek aan, verder is Dylon een normale jongen om te zien niet superknap of superlelijk en hij draagt ook graag een beanie over zijn krullenkop. Verder is hij ongeveer 1.84 lang en over zijn hele lichaam heeft hij meerdere tattoo's die allemaal een betekenis hebben, hij heeft nooit ook maar 1 tattoo gezet zonder erover na te denken.
    [ FC: Evan peters ]


    °Geschiedenis: Daan heeft zijn vader nooit gekend en zijn moeder was een stripper in een of andere vieze kroeg op de wallen in Amsterdam waar hij als kind altijd mee naartoe werd gesleept, en zo zat hij dan als baby in de wereld van drugs, pimps, seks en rock n'roll. Op zon jonge leeftijd heb je er natuurlijk geen weet van dat die wereld eigenlijk heel slecht is om op zo'n jonge leeftijd daar op te groeien, maar hij heeft gewoon nooit iets anders gekend. Het positieve van deze wereld is dat hij wel weet hoe de echte wereld in elkaar zit en ook heeft hij hier zijn liefde voor rock/grunge muziek en tekenen ontwikkelt . De dag na zijn 16e verjaardag vond zijn moeder dat het wel genoeg was en nam Daan mee met als reden om een nieuw en beter leven op te bouwen, maar hij wou dat helemaal niet! Zijn leven was daar, zijn beste vriendin en de mensen die voor hem hadden gezorgd terwijl zijn moeder god weet wat aan het doen was op haar werk en erna. Maar zijn moeder gaf niks om wat hij wou en nam hem mee naar een onbekende villa in een of andere rijkeluiswijkje waar hij helemaal niks mee had. Wat bleek nou? Zijn moeder was gewoon stiekem getrouwd met een client van haar en nu gingen ze daar wonen. Daan is daar helemaal ontspoort en werd nogal brutaal tegen iedereen om hem heen en dan vooral tegen zijn nieuwe ' Perfecte stieffamilie' Maar wat verwacht je dan van iemand die opgegroeid is in een totaal ander klimaat met laidback people in plaats van de uptight mensen waar hij nu mee moet leren leven. Dit is ook de reden dat zijn moeder en het stiefmonster de uitnodiging met beide handen aan hadden gegrepen en hem snel hebben weggestuurd.

    °Extra: Sam heeft een ongezonde addiction voor sigaretten/ koffie en af en toe een jointje kan er ook wel bij.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2015 - 22:25 ]


    On wednesdays we wear black