• Jaren geleden is er een huis anubis gebouwt. Nu zijn ze bijna het zelfde huis tegen gekomen in een bos. Niemand wist van het bestaan. Ook dit huis heet het huis anubis. Ze besluiten er een internaat van te maken. Wegens dat met de vorige ook is gebeurt. 6 jongens en 6 meiden worden uitgenodigd om er te wonen. Wat niemand weet is dat er jaren geleden een inbreker zijn buit heeft verstopt. Hij Liet iemand in het bos wonen met aanwijzingen. Eens in de zoveeltijd zou deze man een brief bezorgen bij het huis. Wie vind de schat? Is iedereen te vertrouwen of vertrouw je niemand?

    Rollen

    -Toezichthouder:
    *
    -Keukendienst:
    *
    -6jongens:
    *Samuel August Campbell|| Balloo
    *Robin Tigrisblack || Robind19
    *Isaac Christian Daniel McCartney|| daggers
    *Daan Zwartman|| Lostage
    *Noah Huisenga || philia [/a]

    -6meiden:
    *Gabrielle Dior Celeste Deveraux||[q]daggers

    *:Jessica Timmermans ||Sorridere
    *Taeghan Hanna Hellever || philia
    *Zoey Lillian de Jong|| Cordis
    *jade belacqeu || reincarnate
    *

    Regels Rpg:

    - de schat vind je niet zomaar.
    - Geen vriendschappen vooraf want niemand kent elkaar
    - Aanwijzingen worden alleen door mij gegeven aan 1 jongen en 1 meisje op hun verdieping
    -Minimaal 150 woorden
    -Geen 16+ normaal alleen in spoiler en met toestemming van de andere.
    -Caracters onder de 18

    Huis regels regels:
    -Na tien uur is het stil en kom je niet van je kamer af zonder reden. Doe je dit wel krijg je extra corvee.
    - Na 7uur geen jongens en meiden bij elkaar op slaapkamer
    - Geen feestjes in het huis.
    -Kelder is verboden terein.

    Invullen :
    Naam
    Leeftijd
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Geschiedenis
    Extra
    (als je toezichthouder of keuken wilt meld het er bij)

    [ bericht aangepast op 28 feb 2015 - 21:23 ]

    lijkt dit je een leuk idee

    35.7% (5 stemmen)
     
    ja

    35.7% (5 stemmen)
     
    nee

    28.6% (4 stemmen)
     
    mischien

    Willen Isaac en of Daan bij Noah op een kamer? Want er Is sowieso een kamer van twee en een van drie, tot er nog een jongen bijkomt.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Philia schreef:
    Willen Isaac en of Daan bij Noah op een kamer? Want er Is sowieso een kamer van twee en een van drie, tot er nog een jongen bijkomt.


    Isaac wilt dat wel hoor, haha


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Philia schreef:
    Willen Isaac en of Daan bij Noah op een kamer? Want er Is sowieso een kamer van twee en een van drie, tot er nog een jongen bijkomt.


    Is goed :)

    Isaac, Noah en Daan zitten dan bij elkaar? Maar wie zitten er dan in een 2 persoonskamer ?


    On wednesdays we wear black

    Lostage schreef:
    (...)

    Is goed :)

    Isaac, Noah en Daan zitten dan bij elkaar? Maar wie zitten er dan in een 2 persoonskamer ?


    Robin en Samuel, maar als iemand daar tegen is moet diegene het zeggen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Philia schreef:
    (...)

    Robin en Samuel, maar als iemand daar tegen is moet diegene het zeggen.


    Ahh oke, en ja precies c: !
    Het is volgens mij ook voor het eerst dat de meisjes personages op een RPG in de minderheid zijn, komt niet vaak voor.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2015 - 22:35 ]


    On wednesdays we wear black

    Lostage schreef:
    (...)

    Ahh oke, en ja precies c: !
    Het is volgens mij ook voor het eerst dat de meisjes personages op een RPG in de minderheid zijn, komt niet vaak voor.

    Haha, inderdaad is mij ook niet eerder opgevallen!


    A Smile is the most beautiful curve on an womans body

    Ik vind alle indelingen prima ^^
    Kan wel ff duren voor ik post heb getypt.


    Spencer Reid - 'I know what it's like to be afraid of your own mind.'

    Voor mij een meid aub :)


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Reincarnate schreef:
    Voor mij een meid aub :)


    Is goed

    Ik ga deze middag shoppen, dus vanavond zal ik m'n rol inleveren


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Reincarnate schreef:
    Ik ga deze middag shoppen, dus vanavond zal ik m'n rol inleveren
    neem de tijd. Ga straks een 12 uur durende busreis nemen zonder wifi

    Aka de hell

    J a d e      B e l a c q u a



    L e e f t i j d:
          16, geboren op 30 Oktober
    I n n e r l i j k
          Jade is een meid met een pittig karakter. Ze kan erg doordrammerig zijn en erg bot overkomen naar de mensen die ze niet mag of niet vertrouwt. Jade heeft echter haar hart op haar tond liggen en zal je zeggen waar het op staat. Maak haar ook zeker niet kwaad, want ze zal er alles aan gaan doen om je leven zuur te maken. Ondanks haar harde kant, heeft ze diep van binnen een goede kant. Deze goede kant krijgt bijna geen enkel persoon te zien en zal ook zelden naar buiten komen. Ze heeft zelfs een emotionele kant, maar die komt al helemaal nooit naar buiten omdat ze denkt dat verdriet een manier van zwakte is. Nog nooit is het iemand gelukt om een van haar goede kanten naar boven te halen.
    Uiterlijk
    {FC; Elizabeth Gillies}
          Jade is een lange meid van 1,72 en heeft een zandloper-figuur. Ze heeft een ovaal-vormig hoofd en donkerbruin/ zwart haar met verschillende kleuren erin. Elke keer verandert ze die kleuren naar haar mood of als ze weer eens een andere kleur wilt. Jade staat bekent om haar lichte huidskleur en ijsblauwe ogen. In haar linker wenkbrauw heeft ze een piercing en in haar neus heeft ze er een. Op haar rechter-onderarm heeft ze een ster staan. Jade haar lippen zijn donkerrood, maar vaak doet ze er een diepe rode lippenstift op. Haar wimpers zijn erg lang en omlijsten haar mooie sprekende ogen. Zo ijdel Jade is, epileert ze vaak haar wenkbrauwen zodat ze in een mooie vorm blijven zitten.
    G e s c h i e d e n i s
          Jade had als klein meisje een hele moeilijk jeugd. Al op jonge leeftijd had ze haar moeder verloren aan een auto-ongeluk. Sinds dien is Jade nooit meer hetzelfde geweest en is altijd haar harde zelve geworden. Sinds de verlies van haar moeder, heeft ze nooit geleerd hoe een meisje zich zou moeten gedragen. Door haar rebelse gedrag, heeft haar vader haar naar het huis Anubis gestuurd. Hij was zo gestressed over haar gedragsverandering, dat hij haar niet meer kon handelen. Zelfs in het huis piept Jade haar rebelse gedrag om de hoek.
    E x t r a
    Jade heeft een verslaving voor koffie en voor nicotine. Er zal nooit een dag voorbij gaan waarbij ze niet koffie drinkt of niet rookt. Ook houdt Jade er erg van om te zingen.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2015 - 18:01 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Sinds wanneer zijn kids in het huis Anubis, Shadowhunters? Dat hoort toch echt bij The Mortal Instruments.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    Sinds wanneer zijn kids in het huis Anubis, Shadowhunters? Dat hoort toch echt bij The Mortal Instruments.


    Ja, maar je vergeet nog wel Is informatie eruit te halen als je je rol kopieert en aanpast uit een andere rpg. Niet boos of offensive bedoelt btw. Ik snap dat het soms handig kan zijn om een karakter te hergebruiken.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Philia schreef:
    (...)

    Ja, maar je vergeet nog wel Is informatie eruit te halen als je je rol kopieert en aanpast uit een andere rpg. Niet boos of offensive bedoelt btw. Ik snap dat het soms handig kan zijn om een karakter te hergebruiken.


    Ik bedoelde het ook niet boos of zo, viel me gewoon op.
    And I know.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded