• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Kunnen we eens stoppen met het gehaat op FSOG? Het slaat gewoon nergens op.

    Ah, in het begin was het praktisch: De serie waar ze je favoriete karakters dood laten gaan en weer tot leven wekken om weer dood te laten.
    Maar nu is mijn favoriete karakter terug, dood en levend. Yeah, Bakayaro! :')


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik heb zoveel gegeten dat ik nu misselijk ben.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    FiftyShades schreef:
    Kunnen we eens stoppen met het gehaat op FSOG? Het slaat gewoon nergens op.

    I agree with you. Ik persoonlijk heb niets met dat boek, maar als mensen het graag lezen, laat ze dan gewoon lekker en lees je eigen boeken. :')


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik wil echt schrijven aan mijn SOTY maar ik heb het mezelf zo moeilijk gemaakt :')

    Want het is ineens normaal om ineens allemaal op Tinder te zitten als 13-jarige en alles al weer echte liefde te noemen en het na 2 weken zat zijn.


    wat was dit ookalweer

    Mijn ouders, mijn zusje en ik wilden Kingsman gaan kijken, maar hij is blijkbaar 16+ en mijn zusje is vijftien, dus nu zijn we binnen een half uur alweer thuis, want we kwamen de bioscoop niet binnen. Wtf. :W


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Superhonger, ga ik avond eten, zit ik na een paar happen alweer vol. .-.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Square schreef:
    Mijn ouders, mijn zusje en ik wilden Kingsman gaan kijken, maar hij is blijkbaar 16+ en mijn zusje is vijftien, dus nu zijn we binnen een half uur alweer thuis, want we kwamen de bioscoop niet binnen. Wtf. :W


    Ik dacht dat iemand onder zestien altijd wel naar binnen mocht met een volwassene erbij?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Square schreef:
    Mijn ouders, mijn zusje en ik wilden Kingsman gaan kijken, maar hij is blijkbaar 16+ en mijn zusje is vijftien, dus nu zijn we binnen een half uur alweer thuis, want we kwamen de bioscoop niet binnen. Wtf. :W


    Je kan als je onder ouderlijke begeleiding bent gewoon de bios in. Of heb je haar de kaartjes laten overhandigen? Toen ik laatst naar de 16+ versie ging van Michiel de Ruyter kon ik namenlijk gewoon doorlopen en ik denk dat het zien van martelingen en hout in lichamen toch iets schokkender is dan een film met pistolen en een soort fbi. :']


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Maseo schreef:
    (...)

    Ik dacht dat iemand onder zestien altijd wel naar binnen mocht met een volwassene erbij?

    Miyano schreef:
    (...)

    Je kan als je onder ouderlijke begeleiding bent gewoon de bios in. Of heb je haar de kaartjes laten overhandigen? Toen ik laatst naar de 16+ versie ging van Michiel de Ruyter kon ik namenlijk gewoon doorlopen en ik denk dat het zien van martelingen en hout in lichamen toch iets schokkender is dan een film met pistolen en een soort fbi. :']


    Dat dacht ik ook, maar blijkbaar niet meer. De vrouw bij de kassa zei dat ze tegenwoordig strenger controleren en dat kinderen onder de zestien daarom helemaal niet meer naar binnen mogen bij dit soort films, ook niet met ouders. Ik vind het heel raar. :')

    [ bericht aangepast op 21 feb 2015 - 19:36 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Mijn ouders, mijn zusje en ik wilden Kingsman gaan kijken, maar hij is blijkbaar 16+ en mijn zusje is vijftien, dus nu zijn we binnen een half uur alweer thuis, want we kwamen de bioscoop niet binnen. Wtf. :W


    Ik ben ook een keer niet naar binnen gelaten, omdat ik geen ID bij me had en dus niet kon bewijzen dat ik ouder dan vijftien ben.... Ik ben zeventien ;-; Ik was zo boos, vooral omdat ik met allemaal mensen was die rond mijn leeftijd zijn en alleen ik om mijn ID gevraagd werd. Bish please, ik ben volwassen als fuck.


    i put the fun in funeral

    Het voelt zo gek om via facebook geld te vragen.. Het is op zich wel voor het goede doel, maar toch D:

    @Inge
    Hmm ik heb wat geGoogled, en kwam op deze pagina uit. Schijnbaar mochten ze je zusje inderdaad weigeren. :/


    OTOFT: Is er ook een app/site/iets om mensen uit de buurt te kunnen vinden en daar dan eventueel mee af te kunnen spreken/vrienden te worden? Maar dat het dan niet op ''een relatie krijgen'' gebaseerd. I'm wondering.. xd


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Zweinstein schreef:
    @Inge
    Hmm ik heb wat geGoogled, en kwam op deze pagina uit. Schijnbaar mochten ze je zusje inderdaad weigeren. :/


    OTOFT: Is er ook een app/site/iets om mensen uit de buurt te kunnen vinden en daar dan eventueel mee af te kunnen spreken/vrienden te worden? Maar dat het dan niet op ''een relatie krijgen'' gebaseerd. I'm wondering.. xd


    Ik zag er net een reclame van. Maar ik denk niet dat jij 60+ bent. :p


    wat was dit ookalweer