• Beëindigd 15 March 2015


    Harry Potter and the Order of the Phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNCTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••


    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderich
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Griffoendor
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker :
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor : Minevra Anderling
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin : Severus Snape


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Albus Dumbledore

    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 200 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het inspringen wel moeilijk kan gaan worden dan.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2015 - 18:01 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    Kweetniet. Ik moet nu ook nog even wennen dat ik meer moet posten dan eerst (A) Het was net zo lekker rustig (A)


    Ja; Door mij >:'3 ik postte plotseling ook zo weinig. En eerlijk gezegd; het Was inderdaad erg rustig :'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Sowieso.’ Met dat trok hij me dichter tegen hem aan waar zijn armen strakker rond mij heen ging staan. Als een kleine kitten nestelde ik mijn hoofd tegen zijn borst en als ik werkelijk een kitten was; zou ik gaan spinnen.
    ‘Maar- maar als mijn ouders mij zouden gaan verbieden om nog met jou om te gaan.. Merlin; ik zou alles op alles zetten om hun gedachtes te veranderen. En- en ik wil juist aan jou denken, Campbell. Ik denk de hele tijd aan jou; elke seconden.’ Zachtjes voelde ik hoe zijn hand door mijn haar streelde wat uiteindelijk mijn armen om hem heen deden leggen terwijl ik zijn geur weer tot mij nam.
    ‘Zullen we maar naar de leerlingenkamer gaan.. aangezien jij dat al een aantal keren gevraagd hebt.. en Campbell; je weet dat deze gesprek niet afgelopen is?’ meteen schudden ik mijn hoofd waarbij ik mijn handen achter zijn nek vouwde om hem omlaag te drukken waar ik mijn lippen even aan zijn bovenlip hechten en mijn hand zachtjes weer in zijn haar gleed waar zijn haar akelig in mijn pols prikte waardoor ik hem snel weer weghaalde en de zoen stopte.
    ‘Het gesprek is afgelopen.’ Bevestigde ik waarbij ik mijn hoofd voor het eerst in zijn krom gebogen nek legde waarbij ik haast duizelig op mijn benen stond. Ik was echt ontzettend moe; hoewel ik al zeker wist dat ik niet kon slapen. Niet zolang ik een oplossing had; en vooral een oplossing voor Fred en George. Dat was het grootste probleem; de rest was niet belangrijk.
    ‘..En morgen gaan we jouw probleem oplossen. Oké; het komt goed tussen jou en Fred, dat beloof ik.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ja; Door mij >:'3 ik postte plotseling ook zo weinig. En eerlijk gezegd; het Was inderdaad erg rustig :'D


    Ja was er net aan gewend :'x weet je wel niet hoe moeilijk het voor mij is om nu helemaal om te schakelen xd.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Ja was er net aan gewend :'x weet je wel niet hoe moeilijk het voor mij is om nu helemaal om te schakelen xd.


    Ohw, dan ga ik nu wel weer offline, zoals gewoonlijk zodat ik jouw rust niet verpest :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ohw, dan ga ik nu wel weer offline, zoals gewoonlijk zodat ik jouw rust niet verpest :')


    was maar een grapje x.o' maar doe wat je wilt.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    was maar een grapje x.o' maar doe wat je wilt.


    Maar ik meende het :p ik ga offline.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Sorry, ik wilde gisteren wat posten, maar het was de verjaardag van mijn vader en ik kon amper mijn telefoon openen.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    'I-ik ben echt benieuwd waarom j-je zo van mij houd..' Hij slaat zijn armen om me heen en rust met zijn hoofd tegen mijn brostkas. Ik glimlach en probeer rustig te blivjen.
    'Jij vraagt je af waarom ík van jou hou en niet andersom? Ik doe niks anders dan jou leven verpesten, hoe ik het ook tegen probeer te houden. En wie kan er nou niet van jou houden?' Ik glimlach en pak zijn hand voorzichtig vast, waarna ik hem meetrek naar de leerlingenkamer.
    Daar ga ik op één van de banken zitten en kijk ik naar Ralf, terwijl ik hem niet naar me toe durf te trekken zoals anders. Met een ongemakkelijke glimlach kijk ik hem aan en dan zucht ik.
    'Waarom is alles zo ingewikkeld?' vraag ik, hoewel ik het antwoord al weet; ik verpest natuurlijk alles en alles is mijn schuld. En nu zit ik hier terwijl ik het niet eens echt wil; ik wil weg zijn. Maar ik moet hier blijven voor Ralf, de enige persoon op deze wereld die mij nu nog iets kan schelen. Ik weet dat het liegen is om te zeggen dat George niks meer voor mij betekent, maar ik wil niet meer dat hij iets voor me betekent. Wat hij me vertelde vergeef ik hem nooit meer.


    Spoiler alert: you will save yourself

    George Weasley

    Hij schudde met zijn hoofd waarna hij zijn handen achter mijn nek vouwde en even- heel even leek het alsof alles gewoon normaal was. Dat er helemaal niets aan de hand was, en helemaal toen hij zijn lippen aan mijn bovenlip hechtte die ik teder met die van mij bevestigde, heel even leek het alsof we twee dood normale jongeren waren die van elkaar hielden en verder niets, tot hij de zoen stopte. En ja.. Toen was ik weer terug in het echte, harde wereld.
    ‘Het gesprek is afgelopen... en morgen gaan we jouw probleem oplossen. Oké; het komt goed tussen jou en Fred, dat beloof ik.’
    Ik schudde zachtjes met mijn hoofd en liet mijn handen zachhjes over zijn rug gaan.
    'Het komt niet goed.' Zei ik dan.
    'Je.. je moest horen wat ik zei. Ik- het floepte allemaal maar uit mijn mond. Ik meende er niets van, niet eens een klein beetje en hij gaat mij echt niet meer vergeven.'
    Bij deze woorden al voelde ik een holle gevoel in mijn maag, alsof er iets miste. Maar dat was ook waar.
    'Er valt niets op te lossen. Dus ga jij morgen lekker uitrusten terwijl ik sta te zeuren over waarom je in Merlijns naam opgehangen was en dat jij gewoon op Hogwarts blijft..'




    Ralf Auron

    'Jij vraagt je af waarom ík van jou hou en niet andersom? Ik doe niks anders dan jou leven verpesten, hoe ik het ook tegen probeer te houden. En wie kan er nou niet van jou houden?'
    Ik bleef maar stil staan terwijl ik normaal gesproken zou gaan protesteren; maar deze keer hield ik mijn mond. Want het heeft toch geen nut. Hij pakte mijn hand vast waar ik er nog even twijfelend naar bleef staren voordat hij me mee de wc's uit trok, richting de leerlingenkamer toe. En Merlin, toen we door die portret heen liepen.. nog nooit in mijn lever heb ik zo erg gehoopt dat een bepaalde persoon er niet was, namelijk Leo. En hij was er inderdaad niet, wat mij dus deed opluchten. Hij trok me mee de bank op waar ik ongemakkelijk op begon te schuifelen en zijn blik vermeed.
    'Waarom is alles zo ingewikkeld?'
    Ietwat verbaasd keek ik op naar Fred voordat ik mijn schouders ophaalde en gauw weer weg keek.
    'Alles is ingewikkeld..' Murmelde ik dan.
    'Fred- m-misschien moeten we gewoon opnieuw beginnen.. al de erge herinneringen achterwegen laten en- en kan jij even met George praten- het goed maken. Dan zijn al onze problemen in een keer opgelost en- en..' Ik snoerde mezelf de mond dicht waarna ik mijn trillende hand voor mijn mond hield om de tranen tegen te houden. Merlin- wat zeg ik- Hoe kan ik dit alles vergeten? Maar het gaat er om dat Fred nu blij is. Straks.. Straks wilt hij weer dood en gaat hij nogmaals een zelfmoord poging wagen. Dat wilt niemand..


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    'Alles is ingewikkeld..' Ik knik hoewel ik het er eigenlijk helemaal niet zo mee eens ben.
    'Fred- m-misschien moeten we gewoon opnieuw beginnen.. al de erge herinneringen achterwegen laten en- en kan jij even met George praten- het goed maken. Dan zijn al onze problemen in een keer opgelost en- en..' Ik kijk hem niet aan. iedereen wil dat ik het goed maar met George, behalve ik. Ik wil het niet goedmaken met hem want hij verdient het niet. Wat hij zei vergeef ik hem nooit meer.
    'Kunnen we ergens anders over praten? Ik wil het even niet over hem hebben, oké? Ik wil het niet goedmaken.' Ik spring woedend op en kijk hem aan. 'Hij zei letterlijk tegen mij dat ik niks voor hem betekende en ik vergeef dat hem niet zomaar. Die- die-' Ik kan geen scheldwoord bedenken wat goed genoeg is en zak in elkaar. Dan begin ik te huilen want alles is teveel geworden. Ik weet dat ik er waarschijnlijk vreselijk uitzie, maar ik kan het even niet meer aan.
    Waarom kan niemand me gewoon laten doen wat ik zelf wil? Ik kijk naar Ralf en kijk dan weer weg omdat ik me schaam.
    'Mag ik vannacht bij jou slapen?'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    Snel sloot ik mijn ogen toen zijn handen over mijn rug streelde waarbij ik mijn lichaam dichter tegen hem aan drukte.
    ‘Het komt niet goed. Je.. je moest horen wat ik zei. Ik- het floepte allemaal maar uit mijn mond. Ik meende er niets van, niet eens een klein beetje en hij gaat mij echt niet meer vergeven.’ Zachtjes schudden ik mijn hoofd waar ik mijn armen wat steviger rond hem heen klemde.
    ‘Er valt niets op te lossen. Dus ga jij morgen lekker uitrusten terwijl ik sta te zeuren waarom je in Merlijns naam opgehangen was en dat jij gewoon op hogwarts blijft..’ alweer schudden ik mijn hoofd alsof er een plaat bleef hangen waar ik hem los liet om weer op mijn eigen benen te balanceren. Iets wat normaal zo vanzelfsprekend was en makkelijk; leek nu intense moeite en pijn te kosten.
    ‘Ik had al gezegd dat ik dat zelf heb gedaan, George. Net zoals jij mag ik mijn familie niet in de steek laten. Dat is de reden waarom jij met Fred moet praten.’ Zachtjes pakte ik hem beet bij zijn handen die middels door mijn stap van mijn rug gevallen waren. ‘Zeg hetzelfde wat je tegen mij zei; of al het ander wat er op je hart ligt. Zeg jouw waarheid en als hij niet wilt luisteren, dan zorg je dat hij luistert. Ik denk moet je júist mij nu alleen laten en Fred zoeken zodat hij weet dat hij op jou kan rekenen. Wanneer hij het moeilijk heeft, George.’
    Met dat liet ik hem weer los waar ik weer een stap naar achter deed.
    ‘Ook al doet het onwijs veel pijn; moet je door blijven gaan. Uiteindelijk word het allemaal wat waard. Dus ga alsjeblieft naar hém toe; hij is je nummer een, George. Niet ik.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik vind fred opzich best gemeen... Hij heeft best nare dingen tegen George gezegd en nu heeft George een stap mis begaan en opeens is George zijn grootste vijhand :l


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Fred gaat hem toch niet vergeven. Nog niet.


    Spoiler alert: you will save yourself

    ^ waarom kan Fred hem nog niet vergeven dan?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Het is eerder iets van mij dan van Fred maar aangezien hij mijn personage is...
    Ik vind dat je nooit, maar dan ook nooit, tegen iemand moet zeggen dat hii/zij zelfmoord moet plegen. Dat vind ik al vreselijk als iemand het zegt die de ander niet kent.
    In zo'n geval maakt het me eigenlijk niet meer uit wat Fred zei want George wist dat hij eroverna dacht.


    Spoiler alert: you will save yourself