• Beëindigd 15 March 2015


    Harry Potter and the Order of the Phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNCTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••


    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderich
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Griffoendor
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker :
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor : Minevra Anderling
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin : Severus Snape


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Albus Dumbledore

    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 200 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het inspringen wel moeilijk kan gaan worden dan.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2015 - 18:01 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    In plaats van dat hij zich mee liet trekken naar binnen, greep hij naar mijn hand waarbij wat afstand tussen ons maakte. Nerveus staarde ik naar onder terwijl ik de neiging moest onderdrukken om niet mijn hand los te trekken om zo aan mijn lip verder kapot te maken.
    ‘Waarom zou Leo deels liegen, puur als een grapje en deels de waarheid zeggen over iets serieus?En toen ik terug kwam, was jij niet meer in de kamer van hoge nood. Ik wachtte daar met de kopjes chocolademelk en Leo kwam naar mij toe.. Campbell; ik beloof je dat ik niet boos zal worden, wat het ook is. Ik- ik maak me gewoon zorgen. Wie heeft jou pijn gedaan?’ zachtjes schudden ik mijn hoofd.
    Merlin; ik had geen flauw idee wat ik moest zeggen. Niet de waarheid tenminste. George moest zo min mogelijk weten om veilig te blijven.
    ‘..Ik.. ik heb het zelf gedaan; oké. Het is niet erg. Ik bedoel- alles is gewoon té vreemd de laatste tijd, ik doe van alles fout en- en ik- ik krijg er geen straf voor. Iemand moest het doen; toch.’ Nerveus trok ik wat met mijn mond terwijl ik maar naar onder bleef staren. Eigenlijk had ik gewoon moeten zeggen wat Viktor wilde; en toch leek ik het niet te kunnen. Ik wilde George niet kwijt; en ik wilde mijn familie niet kwijt- die ik toch al kwijt was. Iets wat me ongelofelijk veel pijn gaf.
    ‘H-het is niet erg. D-daarnaast had je me belooft om g-geen zorgen over míj te maken. Ik ben h-het maar; oké.’ Met dat wreef ik maar met mijn duim over de bovenkant van zijn hand.
    ‘Dus.. we gaan n-nu naar binnen z-zodat jij n-niet ziek w-word. D-dan kan jij lekker slapen.. morgen is er weer een dag..’ zachtjes drukte ik een kus tegen zijn shirt waarbij ik ook even achter George spiekte. Hopend om zo snel mogelijk weg te komen voordat Viktor tevoorschijn kwam.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ralf Auron

    'Het spijt me, Ralf. Het spijt me zoveel. Ik- het spijt me. Ik weet niet wat ik anders moet zeggen.'
    Ik keek hem weer aan en zag duidelijk tranen langs zijn wangen glijden waardoor ik gauw weer weg keek en zachtjes op mijn lip beet.
    'Laten we maar gaan dan,'
    Ik knikte maar met mijn hoofd voordat ik overeind krabbelde en richting het deur toe liep- veels te haastig ook waarna ik even stil bleef staan en er tegen aan leunde.
    'J-je hoeft je niet te schuldig te voelen voor mij..' gaf ik nog als commentaar en hield maar voor mijzelf dat Leo gewoon ook beter, leuker en gezelliger was dan mij. En ondanks dat hoopte ik vurig Dat hij niet in het leerlingenkamer was


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Heb je overigens gemerkt dat Campbell en George wel elke keer met hun hoofden schudden, in elke post ook :') ik bedoel- dat betekend dat hun haast nooit eens zijn met elkaar en hoen hersenen echt waar vloeibaar zijn geworden door al dat geschud x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley

    ‘..Ik.. ik heb het zelf gedaan; oké. Het is niet erg. Ik bedoel- alles is gewoon té vreemd de laatste tijd, ik doe van alles fout en- en ik- ik krijg er geen straf voor. Iemand moest het doen; toch.’
    Verbaasd keek ik hem aan en schudde vervolgens zachtjes met mijn hoofd (op een gegeven moment krijgen ze serieus een hersenschudding Door al dat schudden.) Zelf gedaan? Als in.. een zelfmoordpoging? Ik weet niet eens hoe Campbell opgehangen was. Aan zijn nek? Enkel? Polsen..?
    ‘H-het is niet erg. D-daarnaast had je me belooft om g-geen zorgen over míj te maken. Ik ben h-het maar; oké. Dus.. we gaan n-nu naar binnen z-zodat jij n-niet ziek w-word. D-dan kan jij lekker slapen.. morgen is er weer een dag..’
    Hij drukte een kus tegen mijn shirt aan en hoewel ik hem niet moe wilde maken met al deze gebabbel van mij en zelf ook gewoon naar binnen wilde gaan, deed ik het niet.
    'Campbell..' zuchtte ik dan maar.
    'Ik kan moeilijk geloven dat jij het zelf gedaan hebt. Als dat echt waar is, weet je dat ik ondanks mijn belofte erg boos op jou ga worden.'
    Met dat liet ik hem weer los om vervolgens mijn handen in mijn broekzakken te laten glijden en tegen het muurtje achter mij leunde.
    'En maak je maar geen zorgen.. ik zal niet ziek worden.'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Campbell.. ik kan moeilijk geloven dat jij het zelf gedaan hebt. Als dat echt waar is, weet je dat ik ondanks mijn belofte erg boos op jou ga worden.’ Als bewijs ervan liet hij me los; om zijn handen in zijn broekzakken laten glijden om tegen het muurtje te gaan leunen. Aan alles kon ik al zien; en mijn weinige kracht wat steeds meer wegebde waar duizeligheid voor terug kwam- wist ik dat ik nooit zijn handen uit zijn broekzakken zou krijgen.
    ‘En maak je maar geen zorgen.. ik zal niet ziek worden.’ Gestrest haalde ik een hand door mijn haar waarbij ik de diepte weer in keek. Ik was er bijna. Ik was bijna weg; voorgoed en toch moest Fred het verstoren om een onnaspeurbare reden. Zachtjes pulkte ik aan Freds sjaal die hij om mijn arm gebonden had. Ik wist ook heus wel dat ik nu ook kon springen; maar als George keek durfde ik het niet. Gelukkig had ik deze woorden nu op mijn arm gekerfd zodat ik nooit zou vergeten; hoewel die woorden toch al vierentwintig uur per dag in mijn hoofd rondspookte. Het voelde gewoon fijn als bevestiging dat het nu ook op mijn arm stond.
    Zachtjes beet ik op mijn lip waar ik nog even naar boven keek waar George nog steeds stil tegen de muur stond met zijn handen in zijn zakken. Ik kon hem niet de waarheid zeggen en niet wat Viktor wilden. De enige uitweg die ik had om zelfmoord te plegen leek alleen mogelijk als George weg was; gezien zijn blik nu echt als een hippogrief mij aanstaarde.
    ‘H-het is v-vast al een t-tijd een raadsel w-waarom je al die t-tijd bij iemand z-zoals mij vast zit; w-waarom je tijd in mij steekt enz-zo. A-al de g-gevoelens d-die je misschien v-voor mij koestert z-zijn nep, g-george. t-toen ik j-je net leerde k-kennen.. heb ik bij h-het a-avondmaal een liefdesdrankje in- in je drankje gestopt. Een h-hele sterke e-en je hebt er nu nog l-last van. I-ik deed dat.. v-voor de g-grap…’ beëindigde ik het nog wat onzeker. Het was beter dan zeggen wat Viktor wilde; hoewel ik geen flauw idee had, waar ik in vredesnaam een liefdesdrankje toentertijd vandaan gehaald kon hebben. Als ik er nu een nodig had; wist ik al dat ik naar Angelina toe moest.
    ‘D-dus dit is niet e-echt. V-voel je je niet opg-gelucht?’

    Campbell; soms snap ik je redenatie echt niet..

    [ bericht aangepast op 5 maart 2015 - 12:35 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Oh god Campbell, serieus; een sterke liefdesdrankje x'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Oh god Campbell, serieus; een sterke liefdesdrankje x'D


    Het is niet zomaar een sterk liefdesdrankje :x

    Het is een héle sterke liefdesdrankje dat het al 1,5 jaar volhoud :'c


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Fred Weasley

    Hij staat op en loopt heel snel naar de deur. Ik weet dat hij weg wil, ik zou dat ook willen. Correctie; ik wil dat.
    'J-je hoeft je niet te schuldig te voelen voor mij..' Ik kan hem niet aankijken omdat ik weet dat hij dat alleen maar zegt om mij beter te laten voelen. Ik weet dat hij zich verraden voelde toen ik het hem vertelde en hij heeft al het recht. Tegen hem liegen vind ik echter nog erger en het brak mijn hart om tegen hem te liegen.
    'Luister; Ralf,' zeg ik en ik duw met mijn hand tegen de deur waardoor ik mijn arm zowat om hem heen heb geslagen en hij de deur niet kan openen. Ergens lijk ik net een lid van de mafia en Ralf een jongen die erin verzijld is geraakt. 'Ik mag dan wel van Leo houden, maar zoveel ik van jou hou... Ik denk niet dat ik meer van iemand anders op die manier kan houden. Leo is totaal geen competitie voor jou want niemand kan jou evenaren. Je zal altijd mijn nummer één blijven. Zelfs al wil je me nooit meer zien en spendeer ik mijn hele leven alleen met vijfhonderd katten en val ik Campbell en George de hele tijd lastig terwijl zij alleen maar met zijn tweeën willen zijn; ik blijf aan jou denken. Echt hoor; ik noem al mijn katten Ralf. Ralf de eerste, Ralf de tweede enzovoort.'
    Ik zucht en kijk hem weer aan. 'Mijn punt is: ik zou van je en je hoeft niet bang te zijn dat ik je ga verlaten voor wie dan ook. Aleksander, Leo... Ik zou ze zo inruilen voor jou. Ik hou van jou, Ralf Auron. En ik wil nogsteeds ontzettend graag met je trouwen.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Beter staat Leo nou niet toevallig buiten de deur van de wc ^^. Of zit hij op de wc, dat zou echt vreselijk awkward zijn.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Philip schreef:
    Campbell Saunders

    ‘Campbell.. ik kan moeilijk geloven dat jij het zelf gedaan hebt. Als dat echt waar is, weet je dat ik ondanks mijn belofte erg boos op jou ga worden.’ Als bewijs ervan liet hij me los; om zijn handen in zijn broekzakken laten glijden om tegen het muurtje te gaan leunen. Aan alles kon ik al zien; en mijn weinige kracht wat steeds meer wegebde waar duizeligheid voor terug kwam- wist ik dat ik nooit zijn handen uit zijn broekzakken zou krijgen.
    ‘En maak je maar geen zorgen.. ik zal niet ziek worden.’ Gestrest haalde ik een hand door mijn haar waarbij ik de diepte weer in keek. Ik was er bijna. Ik was bijna weg; voorgoed en toch moest Fred het verstoren om een onnaspeurbare reden. Zachtjes pulkte ik aan Freds sjaal die hij om mijn arm gebonden had. Ik wist ook heus wel dat ik nu ook kon springen; maar als George keek durfde ik het niet. Gelukkig had ik deze woorden nu op mijn arm gekerfd zodat ik nooit zou vergeten; hoewel die woorden toch al vierentwintig uur per dag in mijn hoofd rondspookte. Het voelde gewoon fijn als bevestiging dat het nu ook op mijn arm stond.
    Zachtjes beet ik op mijn lip waar ik nog even naar boven keek waar George nog steeds stil tegen de muur stond met zijn handen in zijn zakken. Ik kon hem niet de waarheid zeggen en niet wat Viktor wilden. De enige uitweg die ik had om zelfmoord te plegen leek alleen mogelijk als George weg was; gezien zijn blik nu echt als een hippogrief mij aanstaarde.
    ‘H-het is v-vast al een t-tijd een raadsel w-waarom je al die t-tijd bij iemand z-zoals mij vast zit; w-waarom je tijd in mij steekt enz-zo. A-al de g-gevoelens d-die je misschien v-voor mij koestert z-zijn nep, g-george. t-toen ik j-je net leerde k-kennen.. heb ik bij h-het a-avondmaal een liefdesdrankje in- in je drankje gestopt. Een h-hele sterke e-en je hebt er nu nog l-last van. I-ik deed dat.. v-voor de g-grap…’ beëindigde ik het nog wat onzeker. Het was beter dan zeggen wat Viktor wilde; hoewel ik geen flauw idee had, waar ik in vredesnaam een liefdesdrankje toentertijd vandaan gehaald kon hebben. Als ik er nu een nodig had; wist ik al dat ik naar Angelina toe moest.
    ‘D-dus dit is niet e-echt. V-voel je je niet opg-gelucht?’

    Campbell; soms snap ik je redenatie echt niet..


    Ugh; als dit zo zou zijn :(
    My life is a lie.


    Spoiler alert: you will save yourself

    George Weasley

    ‘H-het is v-vast al een t-tijd een raadsel w-waarom je al die t-tijd bij iemand z-zoals mij vast zit; w-waarom je tijd in mij steekt enz-zo. A-al de g-gevoelens d-die je misschien v-voor mij koestert z-zijn nep, g-george. t-toen ik j-je net leerde k-kennen.. heb ik bij h-het a-avondmaal een liefdesdrankje in- in je drankje gestopt. Een h-hele sterke e-en je hebt er nu nog l-last van. I-ik deed dat.. v-voor de g-grap… D-dus dit is niet e-echt. V-voel je je niet opg-gelucht?’
    Verbaasd keek ik hem aan, en de verbazing kwam niet doordat ik zijn verhaal werkelijk geloofde; nee. Mijn verbazing kwam door zijn hele verhaal. En ik had serieus de neiging om in lachen uit te barsten.. maar dat deed ik niet en keek hem maar verbaasd aan.
    'Dan moet jij wel een meester zijn in drankjes.. ik bedoel, er is al meer dan een jaar voorbij sinds onze eerste ontmoeting..' zei ik en perste een kleine glimlach tevoorschijn.
    'Merlin Camp.. je kunt ook gewoon zeggen dat je de waarheid niet wilt vertellen, hoewel ik toch nog niet zou ophouden met praten. Je hoeft niet te liegen.. maar ik denk niet eens dat je nog naar mij luisterd aangezien je haast altijd tegen mij staat te liegen.'
    Ik drukte mijn glimlach weg waarna ik mijn handen uit mijn zakken haalde en hem bij zijn schouders beetpakte.
    'Campbell- ik hou gewoon van jou. Liefdesdrankje of niet; het zal niet veranderen. Nooit niet. En daarom maak ik me nu ook zorgen om jou.'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Dan moet jij wel een meester zijn in drankjes.. ik bedoel, er is al meer dan een jaar voorbij sinds onze eerste ontmoeting..’ schichtig keek ik omhoog waar ik enkel George met een glimlach naar mij zag kijken.
    ‘Merlin Camp.. je kunt ook gewoon zeggen dat je de waarheid niet wilt vertellen, hoewel ik toch nog niet zou ophouden met praten. Je hoeft niet te liegen.. maar ik denk niet eens dat je nog naar mij luistert aangezien je haast altijd tegen mij staat te liegen. Campbell- ik hou gewoon van jou. Liefdesdrankje of niet; het zal niet veranderen. Nooit niet. En daarom maak ik me nu ook zorgen om jou.’ Zachtjes trilden mijn lip terwijl zijn handen op mijn schouders stonden. Eigenlijk zou ik hem alles nu willen vertellen. Van het begin tot aan het eind; hoewel ik zelf het begin en het eind niet meer wist. Toch bleef ik stil terwijl ik enkel alleen de prikkende tranen die een weg uit mijn oogwit wist te banen weg wreef.
    ‘k-kunnen we d-dit gewoon n-niet vergeten. Míjn g-gedeelte dan; t-tot de k-kerstvakantie. D-daarna pak jíj je oude leven verder op. H-het lukt je wel. H-het is je van de z-zomer ook gelukt.’ Zei ik enkel terwijl ik het niet kon laten om terug te denken aan de eerste keer na de zomer dat ik hem zag. In de trein; hij was zo gelukkig. Ik had nooit op Professor Perkamentus aanbod in moeten gaan.
    ‘H-het is laat G-george. K-kunnen we niet gewoon n-naar binnen g-gaan zodat we geen p-punten aftrek opleveren voor G-griffoendor..’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ralf Auron

    'Luister; Ralf,'
    Ik keek gauw weg toen Fred met zijn hand tegen de deur achter mij drukte waardoor ik het niet kon openen. Merlin; Hoe ben ik in deze situatie beland?
    'Ik mag dan wel van Leo houden, maar zoveel ik van jou hou... Ik denk niet dat ik meer van iemand anders op die manier kan houden. Leo is totaal geen competitie voor jou want niemand kan jou evenaren. Je zal altijd mijn nummer één blijven. Zelfs al wil je me nooit meer zien en spendeer ik mijn hele leven alleen met vijfhonderd katten en val ik Campbell en George de hele tijd lastig terwijl zij alleen maar met zijn tweeën willen zijn; ik blijf aan jou denken. Echt hoor; ik noem al mijn katten Ralf. Ralf de eerste, Ralf de tweede enzovoort. Mijn punt is: ik hou van je en je hoeft niet bang te zijn dat ik je ga verlaten voor wie dan ook. Aleksander, Leo... Ik zou ze zo inruilen voor jou. Ik hou van jou, Ralf Auron. En ik wil nogsteeds ontzettend graag met je trouwen.'
    Ik weet niet waarom, maar ik voel me egoïstisch. Alsof ik hem dit laat zeggen; want ik ben niet beter of leuker dan wie dan ook, en dat vind hij wel. Maar nog steeds kon ik een kleine blos niet onderdrukken waardoor ik hem nog steeds niet aankeek.
    'I-ik ben echt benieuwd waarom j-je zo van mij houd..' zei ik dan zachtjes waarna ik hem weer aankeek. En op die ene moment kon ik het niet laten om mijn armen om hem heen te gooien en mijn hoofd tegen zijn borstkas legde, alsof dit alles nooit gebeurd was.

    Je mag hem wel mee naar de leerlingenkamer sleuren :p


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley

    ‘k-kunnen we d-dit gewoon n-niet vergeten. Míjn g-gedeelte dan; t-tot de k-kerstvakantie. D-daarna pak jíj je oude leven verder op. H-het lukt je wel. H-het is je van de z-zomer ook gelukt. H-het is laat G-george. K-kunnen we niet gewoon n-naar binnen g-gaan zodat we geen p-punten aftrek opleveren voor G-griffoendor..’
    Ik schudde impulsief met mijn hoofd- die inmiddels pijn deed waarna ik hem bij zijn schouders weer losliet.
    '..je weet niet wat er in de zomer gebeurd was. Ik was een wrak; ik kan je toch niet zomaar achterlaten, zonder dat ik de reden daarvan weet?' Murmelde ik zachtjes. Nog even bleef ik stil staan voordat ik weer naar zijn handen greep.
    'Ik maak me gewoon een erge zorgen over jou, Campbell.'
    Met dat liet ik nog een zucht en negeerde de krampachtige gevoel in mijn buik waarna ik hem mee naar binnen trok, waar het ook warmer was.
    'En die afdelingspunten boeien mij op dit moment niet echt.' Voegde ik er nog snel aan toe. Ik maak me nu echt zorgen over hem. Vertrouwde hij mij niet? Of is hij bang dat ik boos op hem woest? Kwaad, woest, of dat ik agressief zou reageren? Dat was al een of twee keer gebeurd, dus ik neem aan dat hij- net als iedereen bang voor mij is. Of hij vertrouwd mij inderdaad niet. Wat kan in Merlijns naam zo erg zijn waardoor hij meteen daarna zelfmoord wilt plegen of- of zo'n leugen verzint. Twee uur geleden was alles nog goed..


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Yeey :'D ik kan weer twee oorbellen dragen x'D het is best awkward als een juwelier oorbellen bij je er in steekt...


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya