• Beëindigd 15 March 2015


    Harry Potter and the Order of the Phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNCTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••


    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderich
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Griffoendor
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker :
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor : Minevra Anderling
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin : Severus Snape


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Albus Dumbledore

    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 200 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het inspringen wel moeilijk kan gaan worden dan.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2015 - 18:01 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Congratz; weer Samsung?


    Galaxy S5 mini. Ik moet nu wel aan de toetjes wennen.. terwijl ik eindelijk met de toestjes van mijn reserve telefoon om kon gaan. Maarja.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    ^als je wilt mag je wel vertellen als hij fijn typt na een tijde ('; want ik moet in augustus ook aan een nieuwe geloven...


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Hij schudde met zijn hoofd en bijna wist ik zeker dat hij me zou verlaten, waar ik dus bang voor was. Maar nee. Ik voelde zijn handen die van mij omklemmen waardoor ik mijn vingers wat liet ontspannen, net als mijn handpalm die pijnlijk aan het branden was. En de hele tijd deed ik moeite de oogcontact niet te verbreken. Tenminste, tot hij me omlaag trok en zijn lippen tegen mijn bovenlip drukte, toen moest ik de oogcontact wel breken om ze automatisch te sluiten en de kus terug beantwoordde. Zachtjes gooide ik mijn armen om hem heen voordat ik zijn handen in mijn nek voelde en ondanks dit alles was ik erg blij dat Campbell me niet zou verlaten waardoor ik een glimlach probeerde te onderdrukken. Hij eindigde uiteindelijk de kus waarna ik hem nog even aankeek voordat hij mijn shirt vastgreep en zich tegen mij aandrukte, en nu pas kon ik een kleine glimlachje niet onderdrukken, hoewel ik meer zin had om in huilen uit te barsten.
    ‘j-je bent s-stom o-om van mij t-te h-houden, G-george. I-ik h-haat je zelfs daarvoor.’
    Ik voelde een kus in mijn nek geplant worden wat mijn glimlachje breder maakte en als een serieuze verslaving mijn handen wederom door zijn haren liet gaan die nogmaals zo zachtjes en teder langs mijn vingers door kietelden.
    ‘G-george.. t-toen jij- t-toen i-ik d-dacht dat jij d-dood was.. t-toen.. i-ik.. V-viktor en i-ik.. w-we hebben g-gekust…’
    ..Ik weet niet of Campbell weet dat ik zo'n persoon ben aan wie je nooit veels te direct moet zijn.. Want dit zag ik totaal niet aankomen wat me bang maakte. Het duurde ook een aantal secondes voordat ik me realiseerde wat hij gezegd had waardoor mijn ogen weer open schoten en mijn handen op een bepaalde punt in zijn haren stopten met strelen en bewegen. Ook had ik een aantal secondes nodig om een kleine 'wat?' Uit mijn lippen te kunnen persen. Zachtjes creëerde ik afstand tussen ons en probeerde zijn blik zoals gewoonlijk weer op te vangen. Merlin, ik wist niet eens wat ik moest denken hiervan. Ik kon niet denken; alles wat ik voelde Was een afschuwelijke woedde en moordneiging op Victor.
    '..Toen je dacht dat ik dood Was.. heb jij Victor gekust. Of- of heeft hij jou gekust?' Vroeg ik en liet geen glimp van woedde in mijn stem horen. Natuurlijk; het Was vorig jaar gebeurd. Ik heb geen reden om boos te zijn.. hoewel het mij pijn doet dat Campbell zo snel iemand anders gevonden had toen hij dacht dat ik dood Was. Maar zoals altijd.. Wil ik dit niet geloven dus ga ik er van uit dat viktor mijn Campbell aangerand heeft, wie ik dus straks ga doden en heb ik dan geen enkele reden om boos op Campbell te wezen, want hij denkt nu vast en zeker dat ik boos op hem ben.


    ..veel te veel personen hebben Camp gekust en George werd alleen boos op de daders, niet de slachtoffer, want camp Was ook maar een slachtoffer ;') en aangezien hij niet boos wilt worden op cam, gaat hij er van uit dat dit weer zo iets is. en god; elke keer als ik "was" schrijf, staat er Door mijn lieve autocorrextie "wastafel" en het Beslist zo te zien zelf waar een hoofdletter Moet staan en waar niet.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Philip schreef:
    ^als je wilt mag je wel vertellen als hij fijn typt na een tijde ('; want ik moet in augustus ook aan een nieuwe geloven...


    Ja, dat zei je. Je zou een htc- of zo iets- halen, geloof ik? Nee, ik heb geen idee. Ik heb geen goed geheugen..
    en het typt wel fijn, alleen moet ik er weer aan wennen omdat ik drie weken lang met super kleine toestjes om moest gaan, en deze zijn plotseling groter en verder uit elkaar :p


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Uit het niets stopte zijn handen in mijn haar wat direct mijn ogen weer deed openen en mijn hand nog strakker rond zijn shirt deed grijpen. ‘Wat?’ met dat creëerde hij afstand tussen ons; waar ik meteen weer mijn uitvlucht naar de grond zocht terwijl zijn ogen die van mij probeerde te doorboren. ‘..Toen je dacht dat ik dood was.. heb jij Victor gekust. Of- of heeft hij jou gekust?’
    Zachtjes schudden ik mijn hoofd. Ik kon nu drie dingen kiezen; een deel van de waarheid zeggen, de leugen wat Viktor wilde zeggen of de waarheid zeggen.
    ‘I-ik..’ murmelde ik maar wat; waar ik even naar boven keek om snel weer omlaag te kijken.
    ‘I-ik mis-ik m-miste je z-zo erg, g-george. Z-zo erg; en j-je was b-boos je h-haatte m-mij of d-de boeman.. e-en d-dat was h-het l-laatste wat j-je g-gezegd had…’ met dat voelde ik tranen automatisch weer prikken achter mijn ogen; en toch drukte ik me niet tegen George aan.
    ‘z-zo e-erg. E-echt waar. E-en we m-moesten t-terug naar k-klammfels.. k-karkarov was w-weg e-en.. e-en.. ik..’ pijnlijk beet ik op mijn lip. Dit was het punt waar de beslissing kwam. Puur om tijd te rekken begon ik met mijn vingers te spelen en negeerde de pijn die bij mijn polsen vandaan kwam.
    ‘w-we- a-als ik.. ik d-dacht a-aan jou.. t-tijdens.. t-tijdens d-de.. m-maar het w-werkte niet.. h-hij is jou niet..’ zachtjes verliet er een snik uit mijn mond waar ik beschaamd een traan snel uit mijn ooghoek viste. Ik wilde niet huilen. Ik wilde nooit meer huilen en toch bleef het maar komen.
    ‘I-ik h-heb hem weggeduwd.’ Beëindigen ik mijn verhaal maar. Het was waar; hoewel ik er niet bij vertelde dat Victor gewoon door ging; en verder dan ik wilde tot hij me achter liet omdat ik te veel huilde wat me een harde stomp in mijn gezicht opgeleverd had met een trap in mijn zij. Hield hij het daar nu ook maar bij....
    Impulsief trok ik mijn hoofd omhoog om snel naar de donkere lucht naast hem te staren.
    ‘ik- het was maar e-een keer. I-ik v-vond het n-niet een f-fijn; G-george. a-alsjeblieft; a-alsjeblieft. Ik- v-verder is er n-niks gebeurd. G-george. i-ik h-hou alleen v-van j-jou. M-maar je haatte m-me; i-ik miste je z-zo; e-en je w-was dood d-door mij.. g-george..’

    [ bericht aangepast op 3 maart 2015 - 23:50 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik weet zelf niet eens meer of het 'Vicktor' of 'Victor' is... I'm confused :'3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    Ik weet zelf niet eens meer of het 'Vicktor' of 'Victor' is... I'm confused :'3


    Het is Viktor, ik heb het opgezocht dus deze eeuwig durende mysterie is opgelost :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley

    ‘I-ik.. I-ik mis-ik m-miste je z-zo erg, g-george. Z-zo erg; en j-je was b-boos je h-haatte m-mij of d-de boeman.. e-en d-dat was h-het l-laatste wat j-je g-gezegd had…’
    Ik zag tranen in zijn ogen glinsteren en alles wat ik nu kon doen was stil blijven staan en naar hem luisteren. Merlin; ik haatte hem niet.. dat was de boeman die tegen Campbell praatte, niet ik.
    ‘z-zo e-erg. E-echt waar. E-en we m-moesten t-terug naar k-klammfels.. k-karkarov was w-weg e-en.. e-en.. ik.. w-we- a-als ik.. ik d-dacht a-aan jou.. t-tijdens.. t-tijdens d-de.. m-maar het w-werkte niet.. h-hij is jou niet..’
    Hij huilde. Ik zag nog net een hulpeloze traan zijn ooghoek uit glippen die hij weer snel weg veegde.
    ‘I-ik h-heb hem weggeduwd. ik- het was maar e-een keer. I-ik v-vond het n-niet eens f-fijn; G-george. a-alsjeblieft; a-alsjeblieft. Ik- v-verder is er n-niks gebeurd. G-george. i-ik h-hou alleen v-van j-jou. M-maar je haatte m-me; i-ik miste je z-zo; e-en je w-was dood d-door mij.. g-george..’
    Ik schudde met mijn hoofd voordat ik mijn armen weer om hem heen gooide en hem tegen mij aandrukte.
    'Nee- rustig Campbell, niet huilen. Alsjeblieft; ik- ik ben niet boos,' fluisterde ik dan maar. Ik kan er gewoon niet tegen. Altijd was dat zo geweest; als ik woest ben op iemand en diegene begint dan te huilen.. iets knapt dan in mij. Dan krijg ik de gevoel dat diegene bang is voor mij, of boos.. verdrietig door mij. Ik kan er gewoon niet tegen.
    'Ik ben niet boos.' Herhaalde ik mijn eigen woorden. Op dit moment wil ik niets anders dan Viktor doden. Op z'n minst zijn nek breken.
    '..was hij ook diegene die jou in het kamer had opgehangen?' Vroeg ik. Leo had het mij en ergens weet ik dat hij dit eigenlijk geheim moest houden van Campbell..


    Softy. Je weet dat hij niet tegen de tranen van Camp kan :x


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Pfff 3 uur engels overleeft ('; ik kan mijzelf nu een brit noemen (A)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    Pfff 3 uur engels overleeft ('; ik kan mijzelf nu een brit noemen (A)


    Gefeliciteerd :') en ik heb 50% van mijn stage overleefd.. nou komt de andere helft.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Zachtjes voelde ik hoe Georges sterke armen rond mij heen vielen om mij tegen zijn brede borst aan te drukken waar mijn wang op viel waarbij er nog zachte snikken mijn mond verlieten die ik vervloekte. Als ik dat toen niet gedaan had; dan was alles misschien nu anders geweest.
    ‘Nee- rustig Campbell, niet huilen. Alsjeblieft; ik- ik ben niet boos. Ik ben niet boos.’ Aarzelend legde ik mijn armen langs zijn zij waar ik nog zachtjes in en uit ademde waarbij mijn pony tegen zijn borst omhoog schoof.
    ‘..was hij ook diegene die jou in het kamer had opgehangen?’ geschrokken rukte ik mijn ogen weer open waarbij mijn armen van zijn zij afgleden. Het was maar goed dat zijn armen sterk rond mij heen lagen, zodat ik niet naar achter kon lopen terwijl mijn hersenen toeren leken te draaien.
    Zenuwachtig keek ik naar zijn borst voordat ik mijn hoofd schudden.
    ‘D-doe niet zo g-gek. L-leo verzint w-wel vaker dingen.. a-aparte humor heeft h-hij. D-dat is echt niet waar. I-ik was bij jou weet je nog.’ Snel drukte ik een kus op zijn blouse om mijn handen ietwat trillend achter zijn nek leggen.
    ‘M-maar we staan nog buiten. Straks word je nog koud en bevries je.. misschien kunnen we naar de leerlingenkamer en.. en is Ron of Ginny er..’ zachtjes streelde ik over zijn blouse om hem aan zijn mouw te trekken. Zolang ik maar over andere dingen sprak dan over mij; dan kwam het goed. Merlin; en ik dacht nog dat ik Leo kon vertrouwen; maar blijkbaar was zijn doel geworden om mij zoveel mogelijk te wreken.
    ‘Binnen is het warm; George.’ zei ik als bevestiging waarbij ik iets harder aan zijn mouw trok waarbij ik ietwat duizelig de diepte in keek.

    niet zo super maar t is echt té druk om mijheen :'3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Fred Weasley

    'Je houd van Leo..' Ik zie aan hem dat hij het vreselijk vindt en ik haat mezelf voor wat ik gedaan heb, maar ik kan niet tegen hem liegen. 'N-natuurlijk.' Hij draait zijn gezicht weg en ik weet gewoon dat hij huilt. In mijn hoofd scheld ik mezelf uit en ik voel alle woede naar mezelf weer terugkomen en ik doe moeite om niet hard met mijn hoofd tegen de muur achter me te slaan.
    'sorry- i-ik wil w-weg, Fred. E-eh, zullen we naar h-het l-leerlingenkamer gaan?' Tranen stromen nog steds over mijn wangen en ik knik.
    'Het spijt me, Ralf. Het spijt me zoveel. Ik- het spijt me. Ik weet niet wat ik anders moet zeggen.' Ik doe geen eens moeite meer om de tranen te verbergen en huil alsof er niemand toekijkt.
    'Laten we maar gaan dan,' zeg ik met een glimlach die niet echt is, maar het voelt alsof het geen vreselijk neppe glimalch is.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Heel kort, maar ik wist echt niets meer te verzinnen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    sigh het maakt me allemaal niet meer uit wat er met Cam gebeurt.. zolang het maar goed komt tussen Fred & George :/


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    ‘D-doe niet zo g-gek. L-leo verzint w-wel vaker dingen.. a-aparte humor heeft h-hij. D-dat is echt niet waar. I-ik was bij jou weet je nog. M-maar we staan nog buiten. Straks word je nog koud en bevries je.. misschien kunnen we naar de leerlingenkamer en.. en is Ron of Ginny er.. Binnen is het warm; George.’
    Nog steeds bleef ik maar stil staan terwijl hij aan mijn mouw zat te trekken waardoor ik u ut eindelijk wat afstand tussen ons creëerde en zachtjes naar zijn hand greep.
    'Waarom zou Leo deels liegen, puur als een grapje en deels de waarheid zeggen over iets serieus?'
    Ik keek hem nog even aan voordat ik met een zucht een blik naar onze handen wierp.
    'En toen ik terug kwam, was jij niet meer in het kamer van hoge nood. Ik wachtte daar met de kopjes chocolademelk en Leo kwam naar mij toe..' verklaarde ik dan.
    'Campbell; ik beloof je dat ik niet boos zal worden, wat het ook is. Ik- ik maak me gewoon zorgen. Wie heeft jou pijn gedaan?'
    Ik moest het gewoon weten. Was het Viktor? Zo ja, waarom heeft hij dat gedaan? Zo nee; wie in Merlijns naam wilde hem dood hebben?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••