• Beëindigd 15 March 2015


    Harry Potter and the Order of the Phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNCTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••


    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderich
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Griffoendor
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker :
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor : Minevra Anderling
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin : Severus Snape


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Albus Dumbledore

    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 200 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het inspringen wel moeilijk kan gaan worden dan.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2015 - 18:01 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Hou op Bae. Mama Camp komt al D'; I'm sad.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    Hou op Bae. Mama Camp komt al D'; I'm sad.


    Iedereen is sad.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    ik wil Leo of Ralf naar Fred brengen, maar ik weet dat er dan nog meer drama zal komen, dus doe ik het maar niet.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    What did we do?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Gooi Ralf bij Fred. Please D'; dan is fred mss iets happy... en dan is er missschien nog wat hoop voor Forge..


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    Alles ging zo snel; het ene moment gooide Fred, George op de grond waar George in een kroop. Ik had hem werkelijk nog nooit zo klein en kwetsbaar gezien en het deed me meer pijn dan de dood waarschijnlijk zelf. Merlin; ik wilde alleen maar dat hij blij was; samen met zijn tweelingbroer maar sinds ik in hun leven ben gekomen, lijkt dit enorm onmogelijk. Versteend bleef ik zitten, wat me alleen maar nutteloos deed voelen in de gure koude wind.
    ’s-Sorry. I-ik ben geen goede v-vriendje.. i-ik ben een afschuwelijke broer. Ik-ik. Het spijt me..’ langzaam schudden ik mijn hoofd voordat ik met moeite naar hem schoof om naar zijn handen te grijpen. Het deed pijn; maar het maakte me niet uit. Zolang hij zichzelf maar niet pijn kon doen door zijn nagels in zichzelf te drukken. Met mijn elleboog duwde ik zijn benen wat omlaag waar ik mezelf tegen zijn borst drukte waar ik mijn armen rond hem heen gooide.
    ‘J-je bent het beste vriendje dat iemand kan wensen; George.’ zei ik zachtjes waarbij ik de zijkant van mijn hoofd aan mijn minst favoriete kant van zijn borst zetten.
    ‘J-je bent geweldig. Alleen Fred is verdrietig.. en jij ook.’ Zachtjes gleed mijn koude hand naar zijn haar; waar ik maar langzaam door heen streelde waarbij zijn haren akelig in mijn wond bij mijn pols prikte. ‘het komt goed, George. Vroeg of laat. Ik.. ik ben er voor je.’

    Camp gaat vermoord worden door Vic. Serieus D';


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Ik merkte niet eens dat Camp naar mijn richting toe schoof tot hij mijn hand vast pakte. Ik tilde mijn hoofd wat op om Campbell aan t kunnen kijken die mijn benen omlag drukte en zich- zoals altijd tegen mij aan drukte. Hoe erg ik het ook wilde; ik kon niet glimlachen. Ik kon mijn armen niet om hem heen gooien- kon niet eens zeggen hoe veel ik van hem hield. Ik leek wel versteend te zijn.
    ‘J-je bent het beste vriendje dat iemand kan wensen; George.’
    Ik schudde zachtjes met mijn hoofd. Dat was ik niet. Ik denk dat hij niet naar mijn redenen zal gaan luisteren.. Maar als hij eenmaal hoort dat ik de doodsvloek op zijn broer afgevuurd heb.. Merlin- dat is al genoeg om een getrouwde koppel uit elkaar te trekken.
    ‘J-je bent geweldig. Alleen Fred is verdrietig.. en jij ook. het komt goed, George. Vroeg of laat. Ik.. ik ben er voor je.’
    Ik staarde maar naar de verte, naar de leegte achter de toren waar Campbell en Fred bijna zouden springen voordat ik gauw weer wegkeek.
    'Fred heeft gelijk.' zei ik dan.
    'je- je verhongert jezelf uit, wat niet goed is en- en je wilt dood.. En ik zie het niet eens. Ik zie niets aan jou. En dan krijg ik de titel van de beste vriendje. Ik ben niet perfect- geweldig of wat dan ook; Camp.'
    Ik beet zactjes op mijn lip voordat ik mijn ogen weer dichtkneep om de hete tranen binnen te kunnen houden. Merlin- nee, tranen- ik mag om zo'n domme reden niet huilen. Niet voor Fred.
    'h-hij heeft het recht om mij te haten.. I-ik kan mezelf nit eens vergeven.'
    Spotaan begon ik zachtjes te lachen terwijl de tranen langs mijn wangen gleden. Merlin ik heb me nog nooit- serieus nog nooit zo ellendig gevoeld. Alsof iedereen een voor een messen in mijn hart gestoken heeft.
    'g-grappig- w-we waren v-vroeger altijd bij elkaar- alsof w-we samen e-een brein deelden. En nu haten we elkaar.. Camp- ik weet dat je niet van mij houd. Leo heeft mij alles verteld..'

    [ bericht aangepast op 27 feb 2015 - 11:30 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Komt Ralf naar Fred (flower)
    En eh, ik heb anders een plan en ik denk dat je dat wat minder vindt (A) Hiermee probeer ik je echt niet te dwingen hoor (A)


    Spoiler alert: you will save yourself

    ^ kunnen we gwn niet alles goed maken want dit is too much drama too handle D'; ik wil geen sad Froge... en ik wil al helemaal niet Freo..


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik wil ook dat het weer goed komt met Red.
    En trouwens, daar hoort ook bij dat Campbell weer eens blij wordt en dat is niet iets wat ik snel zie gebeuren.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    ‘Fred heeft gelijk. Je- je verhongert jezelf uit, wat niet goed is en- en je wilt dood.. En ik zie het niet eens. Ik zie niets aan jou. En dan krijg ik de titel van de beste vriendje. Ik ben niet perfect- geweldig of wat dan ook; Camp. H-hij heeft het recht om mij te haten.. I-ik kan mezelf niet eens vergeven.’ Zachtjes voelde ik zijn tranen in mijn haren druppelen terwijl zijn borst krampachtig op en neer ging door zijn lach.
    ‘G-grappig- w-we waren v-vroeger altijd bij elkaar- alsof w-we samen e-een brein deelden. En nu haten we elkaar.. Camp- ik weet dat je niet van mij houd. Leo heeft mij alles verteld..’ zachtjes schudden ik mijn hoofd waar ik mijn hoofd weer van zijn borst haalde terwijl mijn hand rustig door zijn haar bleef strelen. Leo; het was maar al te duidelijk geworden dat hij nu mij verafschuwde, terwijl ik hem gesmeekt had niks te zeggen. Waarschijnlijk ging hij misschien nu haat campagnes houden of iets. Of mijn geheim wel verder uit laten lekken omdat ik hem voorgelogen had, gebruikt. Langzaam voelde ik mijn maag omkeren. Merlin; ik wilde George troosten zodat hij blij kon zijn; maar aan de ene kant sprong ik het liefst nu van dit gebouw af. Dan hadden we het nog niet eens gehad hoe ik George nog kon troosten. Toch duwde ik zijn hoofd zachtjes omlaag waar ik mijn lippen tegen die van hem bevestigde. ‘Hoe kan je in merlijns naam denken dat ik niet van je hou, George. Waarom kan jij jezelf niet zien, zoals ik je zie. Je bent geweldig; wat er ook gebeurd en er is geen enkele reden om niet van jou te houden.’ Als bevestiging hechtte ik mijn lippen aan zijn bovenlip; om hem met veel pijn en moeite dicht tegen mij aan te drukken gezien hij zijn armen niet om mij heen had. Alsof hij iets van míj wist wat hem verafschuwde, wat me toch wat bang maakte. Zachtjes drukte ik zijn benen wat uit elkaar zodat mijn niet-gewonde been daar tussen kwam waar ik mijn lippen van die van hem afhaalde en mijn handen naar zijn zij bracht.
    ‘En stop nou eens met over mij na te denken. Ik verhonger mezelf niet. Ik maak mezelf.. dun. Dan kan jij zonder jezelf te schamen zeggen; dat wij iets zijn; als jij dat wilt- oké.’ Zachtjes kietelde ik hem hoewel ik vrolijk probeerde te zijn; en een glimlach opzetten, wist ik tegelijkertijd dat George me waarschijnlijk nooit dun en mooi zal zien. Ik ben daar al dit heel schooljaar mee bezig; en kerst kwam voor de deur. Dan zou ik weer naar klammfels moeten; en god mocht weten wat Viktor met mij van plan was. Langzaam stopte ik weer met kietelen om een kus tegen zijn kaak te drukken.
    ‘Alles komt goed; George. Ik ga jou proberen te helpen. Wees niet zo hard tegen jezelf.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    RAB schreef:
    Komt Ralf naar Fred (flower)
    En eh, ik heb anders een plan en ik denk dat je dat wat minder vindt (A) Hiermee probeer ik je echt niet te dwingen hoor (A)


    Ralf gaat zo komen. Wat was je plan :'o


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ralf gaat zo komen. Wat was je plan :'o


    Jonah kreeg een woedeuitbarsting en ging Fred in elkaar slaan.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ralf Auron

    Ik was een geest. Nee- niet eens. Een lijk zonder ziel en hart. Althans, het voelde zo aan. Ik heb geen spijt dat ik George alles verteld heb, ik voel geen verdriet meer, hoewel de tranen nog steeds geruisloos langs mijn wangen gleden. Ik was niet meer boos- bang of eenzaam. Alsof de holle gevoel in mijn maag al mijn emoties verslonden heeft. Als een geest liep ik ook richting de wc's toe om mzelf er op te kunnen sluiten, maar ik was niet alleen. Want toen ik de deur eenmaa open trok, vond ik een huilende Fred op het grond, tegen het muur aan. Nog even bleef ik hem aanstaren voordat ik naar hem toe liep en vlak voor hem op het grond plaats nam. En alsof iemand mij bestuurde, stak ik mijn hand langzaam naar hem uit en teder veegde ik zijn tranen weg, en nog steeds hield ik mijn mond. En dit deed ik voordat ik me spontaan tegen hem aandrukte en mijn armen om hem heen gooide.
    'vergeet alles. Alsjeblieft.' murmelde ik dan. Serieus; ik ben het zat van al deze drama. I kan er echt niet meer tegen.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    Ik kijk naar de deur als ik die open hoor gaan en zie daar Ralf staan, huilend. Hij gaat naast me zitten en veegt langzaam mijn tranen weg. Dan knuffelt hij me en daardoor moet ik alleen nog harder huilen. Omdat het niet meer is zoals het was.
    'Vergeet alles. Alsjeblieft.' Ik stop met huilen en sluit mijn ogen, waarna ik achterover leun tegen de koele tegels. Ik trek hem op schoot en sla mijn armen om hem heen, net zoals vroeger.
    'Ik kan dat niet, behalve als je obliviate gebruikt. Hmm, eigenlijk is dat helemaal geen slecht idee. Dan kunnen we terug gaan naar de tijd waar we nog samen waren en kan ik andere keuzes maken.' Maar meteen als ik het zeg weet ik dat het niet waar is. Ik maak dan geen andere keuzes, want dit is hoe het is. Ik hou van Leo en van Ralf en ik kan daar niks aan veranderen.
    'Jij staat alijd op nummer één,' zeg ik zachtjes. 'Samen met George. Maar ik wil daar liever niet over praten,' voeg ik eraan toe en ik leg mijn hoofd op zijn schouder. Net als vroeger. Ik merk dat ik steeds meer dingen doe 'zoals vroeger' hoewel het nooit meer zo zal zijn.


    Spoiler alert: you will save yourself