• Beëindigd 15 March 2015


    Harry Potter and the Order of the Phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNCTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••


    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderich
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Griffoendor
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker :
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor : Minevra Anderling
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin : Severus Snape


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Albus Dumbledore

    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 200 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het inspringen wel moeilijk kan gaan worden dan.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2015 - 18:01 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Loopt George eigenlijk de leerlingenkamer in ./ slaapzaal of staat hij stil in de gang of trekt hij camp de gangen door? :'x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    Loopt George eigenlijk de leerlingenkamer in ./ slaapzaal of staat hij stil in de gang of trekt hij camp de gangen door? :'x


    hij staat stil :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘..je weet niet wat er in de zomer gebeurd was. Ik was een wrak; ik kan je toch niet zomaar achterlaten, zonder dat ik de reden daarvan weet? Ik maak me gewoon een erge zorgen over jou, Campbell.’ Harder begon ik op mijn lip te bijten terwijl ik naar zijn handen keek die, die van mij omsloot voordat hij me mee naar binnen trok wat mij veel meer moeite kostte dan voor hem. Hoewel het binnen iets warmer was, bleef ik ijskoud wat het tegen gaan van klappertanden nog steeds moeilijk maakte.
    ‘En die afdelingspunten boeien mij op dit moment niet echt.’ Abrupt stond George stil terwijl ik mijn gewoonlijke activiteit uitvoerde door omlaag te blijven staren naar onze handen die George niet losgemaakt had. Het voelde vreemd; dat iemand bij mij wilde zijn en zegt dat hij van mij houd- hoewel daar geen enkele reden voor is. Eigenlijk maakt het me eerder bang.
    Misschien was dat wel de reden dat ik alles onbewust kapot maakte; zodat de klap wanneer ik George zou verliezen niet zo hard zou zijn als het al was.
    Even keek ik omhoog naar George wiens blik zoals gewoonlijk op mij branden wat me meteen mezelf tegen hem aan deed drukken. Deels zodat ik mijn linkerbeen kon ontzien en deels omdat ik het gewoon graag wilde hoewel het geen stukje stress van mij weg nam wat door mijn lichaam teisterde.
    ‘Ik heb liever niet dat je over míj nadenkt; George.’ murmelde ik zachtjes voordat ik mijn hoofd dichter tegen hem aan drukte zonder zijn handen los te laten wat me alleen maar deed denken aan Nathaniel en mijn moeder. De personen die ik nu diep in de steek laat terwijl hun er altijd voor mij waren en zijn. Misschien was dit alleen maar beter. Een tweede kans om mijzelf te bewijzen aan mijn familie; als ze me die nog wilde geven na al mijn falen. ‘Jij zou toch ook je familie voor op alles stellen; o-ook al.. doet h-het nog zo pijn?’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Waauw Q flipt hem continu bij mij... bij jullie ook toevallig?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    Waauw Q flipt hem continu bij mij... bij jullie ook toevallig?


    Wat gebeurd er dan? Bij mij is het normaal. Nou ja, de term "flippen" en "vreemd" is bij nog steeds "normaal".


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ja mja doet gewoon raar maar nu niet meer uit het niets :'x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Hij drukte zich weer tegen mij aan waarna er gelijk een glimlach rond mijn lippen speelde. Merlin; het Was zo schattig. Hij was net een magneet; want tegenpolen trekken elkaar aan.. maar dat lijkt Campbell niet te snappen.
    ‘Ik heb liever niet dat je over míj nadenkt; George. Jij zou toch ook je familie voor op alles stellen; o-ook al.. doet h-het nog zo pijn?’
    'Sowieso,' zei ik gauw, alsof ik de vraag al zag aankomen en een antwoord op voorbereid had. Ik bleef nog even stil staan voordat er een kleine "eh" mijn lippen verliet en ik mijn armen deze keer wat strakker om Campbell hield.
    'Maar- maar als mijn ouders mij zouden gaan verbieden om nog met jou om te gaan.. Merlin; ik zou alles op alles zetten om hun gedachte te veranderen. En- en ik wil juist aan jou denken, Campbell. Ik denk de hele tijd aan jou; elke seconden.' (Dat is waar ook, in elke post komt Campbell zijn naam in voor)
    Zo bleef ik nog een aantal secondes aan en het duurde niet lang tot mijn hand weer in zijn donzige haren bevond, waar ik eerlijk gezegd wel om kon lachen. Ik bedoel, ik doe het elke keer; het is een verslaving. Nee; Campbell is mijn verslaving.
    'Zullen we maar naar de leerlingenkamer gaan.. aangezien jij dat al een aantal keren gevraagd hebt.. en Campbell; je weet dat deze gesprek niet afgelopen is?'


    Zo snel en gemakkelijk ben je er niet van af.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Volgens mij is er ook nog nooit een camp post geweest waar 'george' niet in benoemd werd :'o


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    Volgens mij is er ook nog nooit een camp post geweest waar 'george' niet in benoemd werd :'o


    Ze denken veels te vaak aan elkaar :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Zo te zien is @generation dood voor ons. Vinden jullie niet? Ik bedoel- we posten bijna nooit meer wat, of was ik aan de beurt :'l


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ze denken veels te vaak aan elkaar :')


    Stiekem zijn zij tweeling en Forge niet :'x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Stiekem zijn zij tweeling en Forge niet :'x


    Ik denk eerder een soulmate dan tweeling


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Uhm.. nee volgens mij moest ik reageren :$ bij die andere... hehe (flower)...


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    Uhm.. nee volgens mij moest ik reageren :$ bij die andere... hehe (flower)...


    Nu pas :'D ik denk dat het al uitgestorven is want het is echt stil daarzo. Als wij daar beginnen te rpg'en- ohgod, we gaan het dan overnemen, net als wat we met deze oorspronkelijke rpg hadden gedaan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Kweetniet. Ik moet nu ook nog even wennen dat ik meer moet posten dan eerst (A) Het was net zo lekker rustig (A)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya