• Daggers - Noa
    Desiderium - Sha
    Chronos - Marie
    Philia - Savannah
    Fortis - Simone
    Syntax - Julie
    Exorcizamus - Joanna

    [ bericht aangepast op 1 maart 2015 - 12:42 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Repair schreef:
    Wat een kinderachtig gedoe. Kinderen van normale Goden zouden helemaal geen kracht hoeven hebben: laat dat lekker over aan de kids van de grote drie. Het is toch meer dan logisch dat een zoon van Hades meer kan dan die van een ''kleinere'' god? Echt bullshit dat er niet gekeken wordt naar goden, maar naar wie het eerst maalt. In zo'n RPG heb ik dus écht geen zin meer. Mijn buddy er uit, ik er uit. Zo werkt het.

    Succes met de vriendjespolitiek.



    Wie het eerst maalt, Is geen vriendjes politiek. Ook is er nergens in de boeken gezegd dat alle kinderen van The big three krachten moeten hebben. Het Is more likely dat ze krachten hebben, maar niet uitgesloten dat ze geen krachten hebben. Het Is bekend dat niet alle halfgods krachten hebben en als topicmaakster moest ze daar op een gegeven moment toch iets aan doen? Of niet soms?


    We've lived in the shadows for far too long.

    ki,mmikm k

    Sorry. Wendy vond het nodig op m'n toetsenbord te rammen,
          En inderdaad, wat hierboven word gezegd, al kan ik me er wat bij voorstellen dat de kinderen van de grote drie machtiger zijn.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2015 - 19:44 ]


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Philia schreef:

    Wie het eerst maalt, Is geen vriendjes politiek. Ook is er nergens in de boeken gezegd dat alle kinderen van The big three krachten moeten hebben. Het Is more likely dat ze krachten hebben, maar niet uitgesloten dat ze geen krachten hebben. Het Is bekend dat niet alle halfgods krachten hebben en als topicmaakster moest ze daar op een gegeven moment toch iets aan doen? Of niet soms?


    Loten? Dat is vele malen eerlijker: kijken welke personages in aanmerking komen voor een eventuele kracht. Maar whatever. I'm out.
    Succes ermee.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Welke personages hebben nu trouwens krachten?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Philia schreef:
    Welke personages hebben nu trouwens krachten?


    Justin heeft z'n telekinese, Storm heeft zoals elk Hadeskind standaard schaduwreizen bij mij. De Poseidonkids ook als ik het goed heb en die twee van Zeus, al wil ik best die van Storm schrappen als het nodig is ^^


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Desiderium schreef:
    (...)

    Justin heeft z'n telekinese, Storm heeft zoals elk Hadeskind standaard schaduwreizen bij mij. De Poseidonkids ook als ik het goed heb en die twee van Zeus, al wil ik best die van Storm schrappen als het nodig is ^^


    Schaduwreizen wordt niet als een kracht gezien volgens mij. Het Is gewoon iets dat ze kunnen. Zoals kinderen van Athena wijs zijn en Poseidon kinderen kinderen kunnen ademen onderwater, Apollo en Artemis kinderen goede boogschutters zijn. Een extraatje, maar geen echte 'kracht :')


    We've lived in the shadows for far too long.

    Philia schreef:
    (...)

    Schaduwreizen wordt niet als een kracht gezien volgens mij. Het Is gewoon iets dat ze kunnen. Zoals kinderen van Athena wijs zijn en Poseidon kinderen kinderen kunnen ademen onderwater, Apollo en Artemis kinderen goede boogschutters zijn. Een extraatje, maar geen echte 'kracht :')


    Ah, zo ^^ Maar Artemis heeft toch geen kinderen? :')...
          Justin word trouwens niet te overpowered. Zijn telekinese gebruiken om te zien is al inspannend genoeg


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Desiderium schreef:
    (...)

    Ah, zo ^^ Maar Artemis heeft toch geen kinderen? :')...
          Justin word trouwens niet te overpowered. Zijn telekinese gebruiken om te zien is al inspannend genoeg


    Nja, ze heeft haar Hunters, die bedoelde ik meer ^^.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Philia schreef:
    (...)

    Nja, ze heeft haar Hunters, die bedoelde ik meer ^^.


    Maar die moeten het schiettalent dan toch van zichzelf hebben? :")


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Desiderium schreef:
    (...)

    Maar die moeten het schiettalent dan toch van zichzelf hebben? :")


    Maar dan hebben ze het nog wel :'), plus ik dacht dat de blessing die de hunters krijgen zodra ze nja, een deel van haar hunters worden hun skills verbeterde.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ben ik de enige die zoiets heeft van de RPG is van Daggers dus heeft zij het laatste woord over welke personages krachten hebben of niet?

    Ik snap dat het waarschijnlijk logischer is als de kinderen van de grote drie krachten hebben, maar zoals Philia zei het hoeft niet. Niet iedere halfgod heeft krachten en dus zou het alleen maar eerlijk zijn als dit ook voor de kinderen van de grote drie geldt, maar goed.


    Physics is awesome

    Philia en Beckmann, beiden bedankt :')


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Beckmann schreef:
    Ben ik de enige die zoiets heeft van de RPG is van Daggers dus heeft zij het laatste woord over welke personages krachten hebben of niet?

    Ik snap dat het waarschijnlijk logischer is als de kinderen van de grote drie krachten hebben, maar zoals Philia zei het hoeft niet. Niet iedere halfgod heeft krachten en dus zou het alleen maar eerlijk zijn als dit ook voor de kinderen van de grote drie geldt, maar goed.

    Ik ben het er helemaal mee eens dat Daggers hierover moet beslissen, maar ik vind ook dat ik gewoon moet kunnen melden dat ik iets niet leuk vind. Ik wil niemand aanvallen/beledigen/pijn doen, geloof me, dat was nooit mijn intentie.

    Daggers, vind je het goed als ik nog meedoe, of heb je liever dat ik ervan af zie? Jij moet doen waar jij je goed bij voelt.


    I'm walking around and then I look down in my hand and where I usually have my cellphone, I just have a gun ~ Sam Tsui

    Exorcizamus schreef:
    (...)
    Ik ben het er helemaal mee eens dat Daggers hierover moet beslissen, maar ik vind ook dat ik gewoon moet kunnen melden dat ik iets niet leuk vind. Ik wil niemand aanvallen/beledigen/pijn doen, geloof me, dat was nooit mijn intentie.

    Daggers, vind je het goed als ik nog meedoe, of heb je liever dat ik ervan af zie? Jij moet doen waar jij je goed bij voelt.


    De andere reacties kwamen zo op mij over en to be honest werd ik er ook wel verdrietig van

    Maar, heb ik je dat gevoel gegeven? Dat was niet mijn bedoeling meid! Sorry --natuurlijk wil ik dat je nog mee doet! Met mensen roleplayen met wie ik dat nog niet heb gedaan vind ik altijd leuk.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Exorcizamus schreef:
    (...)
    Ik ben het er helemaal mee eens dat Daggers hierover moet beslissen, maar ik vind ook dat ik gewoon moet kunnen melden dat ik iets niet leuk vind. Ik wil niemand aanvallen/beledigen/pijn doen, geloof me, dat was nooit mijn intentie.

    Daggers, vind je het goed als ik nog meedoe, of heb je liever dat ik ervan af zie? Jij moet doen waar jij je goed bij voelt.


    Dat moet ook kunnen, iets melden als je iets niet leuk vind. Alleen heeft Daggers er wel het laatste woord over, vind ik.


    Physics is awesome