• Daggers - Noa
    Desiderium - Sha
    Chronos - Marie
    Philia - Savannah
    Fortis - Simone
    Syntax - Julie
    Exorcizamus - Joanna

    [ bericht aangepast op 1 maart 2015 - 12:42 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Syntax schreef:
    Hier wordt een mens toch vrolijk van :')
    *WAIT A SECOND FOR THE VIDEO*





    Dit liedje van hem zit in Insidious, freaky as hell


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Desiderium schreef:
    (...)

    Op zich kan je er wel bij zetten dat ze haar fles drank eventjes neer zet, dan kan ik wat met Jutin en zijn steel-neigingen ^^


    Ik heb er een nieuwe post van gemaakt, ze zit nu naast Justin en de tequila staat voor het grijpen, voor hem.


    Physics is awesome

    Chronos schreef:
    (...)



    Dit liedje van hem zit in Insidious, freaky as hell
    Oh my gawsh I saw that movie, ik vond m echt heel creepy :'D
    Ik heb niet geslapen die nacht,


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Storm en Dominque komen even joinen bij Halia en Adalae


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Desiderium schreef:
    Storm en Dominque komen even joinen bij Halia en Adalae


    Kaykay


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Iemand voor Percy? ^^


    We've lived in the shadows for far too long.

    Philia schreef:
    Iemand voor Percy? ^^


    Als hij naar buiten loopt, kan ik eventueel wel doen dat Justin in zijn vlucht voor Valerie tegen hem oploopt? ^^


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Desiderium schreef:
    (...)

    Als hij naar buiten loopt, kan ik eventueel wel doen dat Justin in zijn vlucht voor Valerie tegen hem oploopt? ^^


    Okay^^.


    We've lived in the shadows for far too long.

    7 uur aan wiskunde training overleefd!!!!
    Even bijkomen en dan schrijf ik een stukje


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Ik word verplicht om te leren >.> Gelukkig heb ik mijn mobiel mee naar boven kunnen smokkelen, cuz I'm a sneaky bastard.
    Ik kan in ieder geval even geen post schrijven, maar ik verzeker jullie dat ik straks weer terug ben c:


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Heb gepost!! Ik kan alleen vanavond en morgen avond posten. Morgen ochtend en middag heb ik weer examentraining.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    geleninja schreef:
    Heb gepost!! Ik kan alleen vanavond en morgen avond posten. Morgen ochtend en middag heb ik weer examentraining.


    Ik heb gepost als reactie op jouw post en ook op die van EgoTerreo


    Physics is awesome

    Beckmann schreef:
    (...)

    Ik heb gepost als reactie op jouw post en ook op die van EgoTerreo


    Jeej! Even eten dan reageer ik!,,


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Ik ga nu posten, maar aangezien ik morgen weg ga en ik zaterdag pas terug ben, mogen jullie Maia besturen zoals jullie willen (geen gekke dingen aub, maar ik vertrouw jullie dat wel toe (; ) Ik zal zaterdag dan wel weet inspringen.

    geleninja, wat me heel leuk leek voor Maia en Denis, zoals je al een beetje voorstelde, gewoon goede vrienden, maar wel twee die elkaar constant uitdagen. Maia is echt een persoon die graag beter wil zijn dan een ander en ik denk dat als ze samen vechten elkaar beter kunnen maken, maar ook als ze gewoon samen andere dingen doen dat Maia hem constant plaagt en sarcastische opmerkingen maakt en zo.


    I'm walking around and then I look down in my hand and where I usually have my cellphone, I just have a gun ~ Sam Tsui

    Exorcizamus schreef:
    Ik ga nu posten, maar aangezien ik morgen weg ga en ik zaterdag pas terug ben, mogen jullie Maia besturen zoals jullie willen (geen gekke dingen aub, maar ik vertrouw jullie dat wel toe (; ) Ik zal zaterdag dan wel weet inspringen.

    geleninja, wat me heel leuk leek voor Maia en Denis, zoals je al een beetje voorstelde, gewoon goede vrienden, maar wel twee die elkaar constant uitdagen. Maia is echt een persoon die graag beter wil zijn dan een ander en ik denk dat als ze samen vechten elkaar beter kunnen maken, maar ook als ze gewoon samen andere dingen doen dat Maia hem constant plaagt en sarcastische opmerkingen maakt en zo.


    Vind ik prima. Heeft ze een nu crush op hem? Zo ja, is het dan goed dat hij dat een beetje door heeft of heb je dan liever dat hij het niet weet?


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.