• Daggers - Noa
    Desiderium - Sha
    Chronos - Marie
    Philia - Savannah
    Fortis - Simone
    Syntax - Julie
    Exorcizamus - Joanna

    [ bericht aangepast op 1 maart 2015 - 12:42 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    (...)

    De andere reacties kwamen zo op mij over en to be honest werd ik er ook wel verdrietig van

    Maar, heb ik je dat gevoel gegeven? Dat was niet mijn bedoeling meid! Sorry --natuurlijk wil ik dat je nog mee doet! Met mensen roleplayen met wie ik dat nog niet heb gedaan vind ik altijd leuk.


    Fijn dat je het weer zo positief oppakt! Ik ga nu meteen mijn personage maken (:


    I'm walking around and then I look down in my hand and where I usually have my cellphone, I just have a gun ~ Sam Tsui

    Help me even, de kinderen kunnen wel contact met hun (goddelijke) ouders hebben toch? En gebeurd dit veel?

    [ bericht aangepast op 25 feb 2015 - 20:48 ]


    I'm walking around and then I look down in my hand and where I usually have my cellphone, I just have a gun ~ Sam Tsui

    Exorcizamus schreef:
    Help me even, de kinderen kunnen wel contact met hun (goddelijke) ouders hebben toch? En gebeurd dit veel?


    Het gebeurt niet vaak, maar als mensen eenmaal weten wie hun ouder Is hebben ze meestal wel een beetje contact, al wordt er ook soms niet eens naar de halfgods omgekeken. Veel contact komt weinig voor, maar heel soms wordt er een uitzondering gemaakt.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Philia schreef:
    (...)

    Het gebeurt niet vaak, maar als mensen eenmaal weten wie hun ouder Is hebben ze meestal wel een beetje contact, al wordt er ook soms niet eens naar de halfgods omgekeken. Veel contact komt weinig voor, maar heel soms wordt er een uitzondering gemaakt.


    Okayy, ik zal wel even kijken wat de andere Hades mensen doen voordat ik er iets mee ga doen.


    I'm walking around and then I look down in my hand and where I usually have my cellphone, I just have a gun ~ Sam Tsui

    Exorcizamus schreef:
    (...)

    Okayy, ik zal wel even kijken wat de andere Hades mensen doen voordat ik er iets mee ga doen.


    Go ahead! Ik ben volgens mij nu de enige gezien de ander helaas gestopt is, en Storm is niet bepaald het persoon om als god gezellig mee te praten ^^


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Allo, heb ik nog wat belangrijks gemist? :3


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    mt


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    geleninja: Skylar staat op pagina één.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik heb het speeltopic aan mijn zwaard geregen!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Zowel Aphrogebouw als Athenagebouw hebben nog geen gebouwoudste. Op zich als de anderen het ermee eens zijn wil ik Danny wel voor gebouwoudste van het Athenagebouw, maar Dominique is een newb dus dan kan ze niet echt gebouwoudste worden van het Aphroditegebouw. Wat zijn de suggesties?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    EgoTerreo schreef:
    Zowel Aphrogebouw als Athenagebouw hebben nog geen gebouwoudste. Op zich als de anderen het ermee eens zijn wil ik Danny wel voor gebouwoudste van het Athenagebouw, maar Dominique is een newb dus dan kan ze niet echt gebouwoudste worden van het Aphroditegebouw. Wat zijn de suggesties?


    Als Denis' de oudste is dan kan hij het zijn.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    geleninja schreef:
    (...)

    Als Denis' de oudste is dan kan hij het zijn.


    Ik vind het helemaal prima


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    EgoTerreo schreef:
    (...)

    Ik vind het helemaal prima


    Kennen Danny en Denis elkaar goed?
    Ik bedoel ze zijn halfbroers, maar kunnen ze goed met elkaar omgaan?


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Daggers schreef:
    geleninja: Skylar staat op pagina één.


    Misschien is het een idee dat Denis' en Skyler een relatie hadden? Een romantische relatie en het eindigde nogal verschrikkelijk en nu zijn ze nogal awkward als ze samen zijn als ze niet ongelofelijke ruzie maken?


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    geleninja schreef:
    (...)

    Kennen Danny en Denis elkaar goed?
    Ik bedoel ze zijn halfbroers, maar kunnen ze goed met elkaar omgaan?


    Denis is toch een zoon van Aphrodite?
    Want Danny is een zoon van Athena x) En hij zit al een tijdje op het kamp :3


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."