• Royal Boarding School is een kostschool op het platteland van Engeland, speciaal voor jongeren van adel. Deze zullen op deze exclusieve school genieten van een opleiding en alle ins en outs leren op het gebied van het adellijke leven. Alleen de crème-de-la-crème wordt toegelaten tot deze school, het is dus een schande voor de hele familie wanneer iemand van school wordt gestuurd.


    Rollentopic


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Philia schreef:
    Iemand voor Ellie? Ze voelt zich echt awkward en loner momenteel denk ik.


    Ze zou zich ook bij de leraren kunnen voegen? c: Eerste ontmoeting en zo?

    [ bericht aangepast op 2 maart 2015 - 22:14 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Zamperini schreef:
    (...)

    Ze mag op hem aflopen hoor, als jij dat goed vind.


    Then I'll write now.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Anders schrijf ik straks nog wel een post, anders loop ik te ver achter en ik weet niet of dat uitmaakt bij een msv maar ik heb daar niet zo heel veel zin in om in te moeten lopen


    Faith is everything.

    Rollins schreef:
    (...)

    Ze zou zich ook bij de leraren kunnen voegen? c: Eerste ontmoeting en zo?


    Ik schrijf zo een post dan, dan mag je je er best bijvoegen. :3

    [ bericht aangepast op 2 maart 2015 - 22:37 ]


    "He who controls others may be powerful but he who has mastered himself is mightier still." ~Lao Tzu

    Elpis schreef:
    (...)

    Ik schrijf zo een post dan, dan mag je je er best bijvoegen. :3


    Prima hoor. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Sorry voor de ietwat slechte posts, maar inspiratie in het begin is bij mij difficult. ;x


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Sabaism schreef:
    Sorry voor de ietwat slechte posts, maar inspiratie in het begin is bij mij difficult. ;x


    Same, but I like your posts Ana. :Y)


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Sorry voor de flutpost, ik ben nog niet helemaal mee met het schrijven in vtt en nog eens in de derde persoon, but i'm trying my best ^^'

    Oh en ik heb beslist dat Jonah een beetje de slut gaat zijn van de school heheh :'3

    [ bericht aangepast op 2 maart 2015 - 22:48 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    Sorry voor de flutpost, ik ben nog niet helemaal mee met het schrijven in vtt en nog eens in de derde persoon, but i'm trying my best ^^'

    Oh en ik heb beslist dat Jonah een beetje de slut gaat zijn van de school heheh :'3


    So Elysia is a slut, Haar beste vriend ook, wie gaat haar dan behoeden van geen slet zijn :').


    We've lived in the shadows for far too long.

    Philia schreef:
    (...)

    So Elysia is a slut, Haar beste vriend ook, wie gaat haar dan behoeden van geen slet zijn :').


    Kai. Ghehe.

    Ik ben nu aan het schrijven met Kai by the way, is dat goed? Wordt dan al zijn tweede post...


    I'm your little ray of pitch black.

    Rollins schreef:
    (...)

    Kai. Ghehe.

    Ik ben nu aan het schrijven met Kai by the way, is dat goed? Wordt dan al zijn tweede post...


    Haha, dan kan ik daarna wel een post met Ellie schrijven? Al komt die dan wss morgen ochtend pas.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Raccoon schreef:
    Sorry voor de flutpost, ik ben nog niet helemaal mee met het schrijven in vtt en nog eens in de derde persoon, but i'm trying my best ^^'

    Oh en ik heb beslist dat Jonah een beetje de slut gaat zijn van de school heheh :'3


    Jonah mag dat, he is a cutie.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Philia schreef:
    (...)

    Haha, dan kan ik daarna wel een post met Ellie schrijven? Al komt die dan wss morgen ochtend pas.


    Geen probleem hoor. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Sorry.. Maar ik twijfel nu echt of ik dit wel ga aanhouden. Heb namelijk een beetje het idee dat er langs mijn posts in het topic heen gelezen word, vaak gaat het dan ook zo in het speeltopic en daar pas ik dan liever voor


    Faith is everything.

    Philia schreef:
    (...)

    So Elysia is a slut, Haar beste vriend ook, wie gaat haar dan behoeden van geen slet zijn :').


    Hahha, hij zal vast zich beziterig/ grote broerachtig gedragen tegenover haar, dus he's caring for her c;


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH