• Royal Boarding School is een kostschool op het platteland van Engeland, speciaal voor jongeren van adel. Deze zullen op deze exclusieve school genieten van een opleiding en alle ins en outs leren op het gebied van het adellijke leven. Alleen de crème-de-la-crème wordt toegelaten tot deze school, het is dus een schande voor de hele familie wanneer iemand van school wordt gestuurd.


    Rollentopic


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    MrsMessi schreef:
    Sorry.. Maar ik twijfel nu echt of ik dit wel ga aanhouden. Heb namelijk een beetje het idee dat er langs mijn posts in het topic heen gelezen word, vaak gaat het dan ook zo in het speeltopic en daar pas ik dan liever voor


    Nahw dat moet je echt niet denken. Dat is meestal de eerste dag een sneltrein, maar dan remt ze ook wel en wat mij betreft mag je altijd je personage naar me toesturen, het is gewoon dat ik niet weet of mijn tegenspeelster graag met meerdere personen speelt ^^'


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    MrsMessi schreef:
    Sorry.. Maar ik twijfel nu echt of ik dit wel ga aanhouden. Heb namelijk een beetje het idee dat er langs mijn posts in het topic heen gelezen word, vaak gaat het dan ook zo in het speeltopic en daar pas ik dan liever voor


    Dat is zonde, er zijn nog genoeg kansen om je er in te mengen. Het zou echt zonde en jammer zijn als je gaat stoppen. Desnoods heb ik morgen ofzo nog Finley of Sam.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    MrsMessi schreef:
    Sorry.. Maar ik twijfel nu echt of ik dit wel ga aanhouden. Heb namelijk een beetje het idee dat er langs mijn posts in het topic heen gelezen word, vaak gaat het dan ook zo in het speeltopic en daar pas ik dan liever voor


    Ik zou het ook jammer vinden als je stopt. Morgen praat iedereen weer met andere karakters ondanks dat sommige karakters wat meer aandacht krijgen dan andere. Wat ik zelf soms ook jammer vindt, maar vooral als je begint met dit soort dingen moet je jezelf soms een beetje ertussen krijgen, heb ik gemerkt en merk ik nog steeds zelf... Ellie was goede vrienden met jou karakter toch? Want dan kan je Ellie ook gewoon morgen in je post verwerken als je wil, als de andere twee het ook niet erg vinden.


    We've lived in the shadows for far too long.

    MrsMessi schreef:
    Sorry.. Maar ik twijfel nu echt of ik dit wel ga aanhouden. Heb namelijk een beetje het idee dat er langs mijn posts in het topic heen gelezen word, vaak gaat het dan ook zo in het speeltopic en daar pas ik dan liever voor


    Ah dat zou echt jammer zijn, aangezien ik weet dat dat niet bewust gebeurt! Het is altijd heel druk als het speeltopic is geopend en dus ook best onoverzichtelijk (vind ik dan haha). Als je wilt kan één van mijn personages naar Elena?


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Rivals schreef:
    (...)

    Ah dat zou echt jammer zijn, aangezien ik weet dat dat niet bewust gebeurt! Het is altijd heel druk als het speeltopic is geopend en dus ook best onoverzichtelijk (vind ik dan haha). Als je wilt kan één van mijn personages naar Elena?


    Ik heb haar nu bij Ellie gevoegd, dus ik denk dat het nu wel opgelost is. Het ging ook meer om dit praattopic, en ik heb al eerdee meegemaakt dat het dan doortrekt naar het speeltopic. Anyways, als er op of aanmerkingen zijn op mijn posts, just say it, dit is mn eerste msv, en van op en aanmerkingen kan ik alleen maar leren in deze


    Faith is everything.

    MrsMessi schreef:
    (...)

    Ik heb haar nu bij Ellie gevoegd, dus ik denk dat het nu wel opgelost is. Het ging ook meer om dit praattopic, en ik heb al eerdee meegemaakt dat het dan doortrekt naar het speeltopic. Anyways, als er op of aanmerkingen zijn op mijn posts, just say it, dit is mn eerste msv, en van op en aanmerkingen kan ik alleen maar leren in deze


    O ik hoop in ieder geval dat je het wel leuk gaat vinden! En je post ziet er goed uit hoor, ik heb er niets op aan te merken!


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Ik kan vanavond niet posten, hooguit vanavond heel laat, dus als Rollins, Philia en MrsMessi verder willen hoeven ze niet perse op mij te wachten. :3 Ik verwacht niet dat er vanavond laar ineens drie pagina's met hun posts ofzo zijn.


    "He who controls others may be powerful but he who has mastered himself is mightier still." ~Lao Tzu

    Elpis schreef:
    Ik kan vanavond niet posten, hooguit vanavond heel laat, dus als Rollins, Philia en MrsMessi verder willen hoeven ze niet perse op mij te wachten. :3 Ik verwacht niet dat er vanavond laar ineens drie pagina's met hun posts ofzo zijn.


    Je hebt het toch gewoon gemeld? Ik denk dat we wel gewoon even netjes kunnen wachten in dat geval. c: Kleine moeite, lijkt me. Of anders dat we niet veel te ver gaan. Sowieso ben ik vandaag ook niet meer van plan wat te droppen eigenlijk. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Elpis schreef:
    Ik kan vanavond niet posten, hooguit vanavond heel laat, dus als Rollins, Philia en MrsMessi verder willen hoeven ze niet perse op mij te wachten. :3 Ik verwacht niet dat er vanavond laar ineens drie pagina's met hun posts ofzo zijn.


    Ik denk ook niet dat ik vandaag nog ga posten, kruip vroeg mn bed in want ben niet helemaal lekker.. En net wat Rollins al aangeeft, kunnen we ook wachten. Is voor mij geen probleem in ieder geval (:


    Faith is everything.

    Wat is het lesrooster? Als in wanneer geeft elke leraar wie les?


    "He who controls others may be powerful but he who has mastered himself is mightier still." ~Lao Tzu

    Dat weet ik zelf eigenlijk ook nog niet helemaal.

    Ik ben namelijk bang dat als ik een lesrooster in elkaar zit, dat heel lastig gaat worden met spelen. Niet iedereen is er op hetzelfde tijdstip, maar ook voor de leraren.

    Als iemand dus een idee heeft?


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Misschien een klassenindeling om te beginnen?


    Faith is everything.

    Rivals schreef:
    Dat weet ik zelf eigenlijk ook nog niet helemaal.

    Ik ben namelijk bang dat als ik een lesrooster in elkaar zit, dat heel lastig gaat worden met spelen. Niet iedereen is er op hetzelfde tijdstip, maar ook voor de leraren.

    Als iemand dus een idee heeft?


    Je kan een systeem doen waar leraren de hele dag door of tussen bepaalde uren lesgeven en leerlingen kunnen zelf kiezen wanneer ze gaan, maar ze moeten wel aan het einde van de week al hun uren afgetekend hebben? Dan hoef je niet te wachten op bepaalde leerlingen, of met bepaalde lessen omdat een leraar niet reageert.

    Maar als mensen een gewoon klassen systeem willen dan idd eerst een klassen indeling op leeftijd ofzo :3.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2015 - 16:07 ]


    "He who controls others may be powerful but he who has mastered himself is mightier still." ~Lao Tzu

    Elpis schreef:
    (...)

    Je kan een systeem doen waar leraren de hele dag door of tussen bepaalde uren lesgeven en leerlingen kunnen zelf kiezen wanneer ze gaan, maar ze moeten wel aan het einde van de week al hun uren afgetekend hebben?


    Dat klinkt ook als een heel goed idee, een klassenindeling hoeft van mij ook niet direct.. Jouw idee klinkt ook leuk ^^

    [ bericht aangepast op 4 maart 2015 - 16:08 ]


    Faith is everything.

    Elpis schreef:
    (...)

    Je kan een systeem doen waar leraren de hele dag door of tussen bepaalde uren lesgeven en leerlingen kunnen zelf kiezen wanneer ze gaan, maar ze moeten wel aan het einde van de week al hun uren afgetekend hebben? Dan hoef je niet te wachten op bepaalde leerlingen, of met bepaalde lessen omdat een leraar niet reageert.

    Maar als mensen een gewoon klassen systeem willen dan idd eerst een klassen indeling op leeftijd ofzo :3.


    Jaa, dit klinkt wel als een leuk idee. c:


    I'm your little ray of pitch black.