• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Woah, mijn naam wordt gebruikt in rpg's. Wat krijgen we nu?

    [ bericht aangepast op 4 maart 2015 - 19:17 ]


    kindness is never a burden.

    Dat helemaal. Maar ja. Copycatten is ook een compliment? Denk ik dan maar. Je boos maken heeft toch geen zin.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Tadashi schreef:
    Woah, mijn naam wordt gebruikt in rpg's. Wat krijgen we nu?


    Het valt wel op als je dríé unieke namen en twéé FC's overneemt van anderen. Maar goed.


    Colonel schreef:
    (...)

    Het valt wel op als je dríé unieke namen en twéé FC's overneemt van anderen. Maar goed.


    Nu volg ik even niet meer? Ging dit over mij?

    [ bericht aangepast op 4 maart 2015 - 19:22 ]


    kindness is never a burden.

    Tadashi schreef:
    (...)

    Nu volg ik even niet meer? Ging dit over mij?


    No no, don't worry. Het gaat niet over jou.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tadashi schreef:
    (...)

    Nu volg ik even niet meer? Ging dit over mij?


    Neeeee Lene!


    Iparis schreef:
    (...)

    No no, don't worry. Het gaat niet over jou.


    Want ik bedoelde enkel dat ik net een rpg zag waar iemand Lene als naam van zijn/haar personage had gebruikt en ik was best geflatteerd, tbh. Kom je niet veel tegen. Ik heb géén idee waar jullie over aan het praten zijn. Mijn post had er helemaal niks mee te maken.


    kindness is never a burden.

    Tadashi schreef:
    (...)

    Want ik bedoelde enkel dat ik net een rpg zag waar iemand Lene als naam van zijn/haar personage had gebruikt en ik was best geflatteerd, tbh. Kom je niet veel tegen. Ik heb géén idee waar jullie over aan het praten zijn. Mijn post had er helemaal niks mee te maken.


    That was me, lawl. Ik wist niet eens dat er serieus iemand was die Lene heette, tot Mirte er iets over zei. ><


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Repair schreef:
    Dat helemaal. Maar ja. Copycatten is ook een compliment? Denk ik dan maar. Je boos maken heeft toch geen zin.


    Kind of true, maar ik doe er vaak best lang over om een geschikte naam voor mijn personage te vinden. Dan waardeer ik het niet heel erg wanneer iemand het gewoon overneemt, vooral niet als het meerdere malen gebeurd.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Je kunt er niets tegen doen. Ik steek gigantisch veel energie/tijd/emotie in namen/layouts/FC maar ja. Een copycat heeft daar schijt aan.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Oneureun dareunnalbodado irido seulpeojine
    niga bogo shipttago ijeneun ireonmaldo hal suga eopsshi dwe beoringeol


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Iparis schreef:
    (...)
    Kind of true, maar ik doe er vaak best lang over om een geschikte naam voor mijn personage te vinden. Dan waardeer ik het niet heel erg wanneer iemand het gewoon overneemt, vooral niet als het meerdere malen gebeurd.

    Heb je de user in kwestie erover aangesproken?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sacramental schreef:
    (...)
    Heb je de user in kwestie erover aangesproken?


    Bij de eerste keer dat het gebeurde al gedaan, dat ik het niet erg waardeerde, maar toen kreeg ik gelul van dat ze de naam zelf ergens gevonden had. Kan natuurlijk gebeuren, maar als dat drie keer kort achter elkaar gebeurd, wanneer het niet veel voorkomende namen zijn, dan weet ik toch vrij zeker dat het niet zelf gevonden is. Maar goed, d'r op aanspreken had dus niet bepaald zin, gezien ze het gewoon weer deed.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sinds wanneer zijn "instagram", "vine" en "snapchat" banen?

    Jurken uitzoeken valt tegen. Bah.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"