• ‘The drama continuous’
    Het is jaar 4 van de Apocalyps. Levens zoals men dat kende, bestaat niet meer. De dagindeling bestaat uit het zoeken naar voedsel, het vinden van een schuilplaats en het overleven van de ronddwalende wezens die ooit je gelijke waren.
    Dit moet allemaal gebeuren voor de nacht invalt. Eenmaal de zon achter de huizen is gezakt en het schemer het licht wegneemt wordt het gevaarlijk.
    Het leven in een zombie Apocalyps is niet gemakkelijk. Je bent nóóit veilig. Probeer dan maar eens een goede nacht slaap te pakken.

    Een groep overlevenden had het zichzelf gemakkelijk gemaakt. Ze hadden een onderkomen, een gemeenschap. Dit werd echter verwoest door een ongelukkige samenloop van omstandigheden. Nu? Nu zijn ze zoekende. Op zoek naar een nieuw onderkomen.
    Gaandeweg hebben ze mensen verloren, maar ook verkregen.
    De groep is hecht, wat betekent dat ze niet snel mensen toelaten. Dus wat gebeurt er wanneer ze tegen andere mensen aanlopen?

    De groep bevindt zich in een dorp, dit dorp heeft welgeteld drie winkels – welke ze nog moeten onderzoeken – een pakhuis en een fabriek. De omliggende woningen bieden daarbij een kans om overlevingsmiddelen te vinden.
    De temperatuur is redelijk. Veel zon, rond de 25 graden en een briesje.
    De groep is opgedeeld in twee teams: team 1 zoekt naar overlevingsmiddelen, team 2 heeft de schone taak de omgeving te verkennen en uit te zoeken of er een mogelijkheid bestaat voor een nieuw onderkomen.


    ‘’It's all about survival now.’’

    Topics
    Rollentopic 01
    Speeltopic 01

    [ bericht aangepast op 9 maart 2015 - 19:16 ]


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Ze is alleen al in het gebouw en is niet van plan eruit te komen, in elk geval tot ze genoeg zombies heeft vermoord.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik vind het wel ok als iemand met Cassia en Buddy mee gaat, maar ik weet niet hoe Gonplei erover denkt? c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Sacramental schreef:
    Ze is alleen al in het gebouw en is niet van plan eruit te komen, in elk geval tot ze genoeg zombies heeft vermoord.


    Oh oké, dan moet je het zelf weten ^^ Ik kan je niet helpen, aangezien Storm aan het ijlen is als een doos en hij niet eens normaal kan lopen...

    LakeTown schreef:
    (...)

    Oh oké, dan moet je het zelf weten ^^ Ik kan je niet helpen, aangezien Storm aan het ijlen is als een doos en hij niet eens normaal kan lopen...

    Ijlen als een doos omfg. I love you.


    Caution first, always.

    Merrill schreef:
    (...)
    Ijlen als een doos omfg. I love you.


    I love you to, maar jij moest zo nodig eten koken, dus wegwezen jij! (N)

    LakeTown schreef:
    (...)

    I love you to, maar jij moest zo nodig eten koken, dus wegwezen jij! (N)

    Ik ben altijd gelijk afgeleid als ik moet wachten. :')


    Caution first, always.

    Ik vind Storm echt awesome, just saying. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Ehm, als het op dit tempo door blijft gaan, weet ik niet of ik het wel kan bijhouden ;x


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Rollins schreef:
    Ik vind Storm echt awesome, just saying. ;D


    Nahw thanx, you make me blush :3





    Merrill schreef:
    (...)
    Ik ben altijd gelijk afgeleid als ik moet wachten. :')


    YOU! GO AWAY! Booh be gone! Als je mij verlaat, zul je ook Quizlet moeten verlaten (cat)




    Iparis schreef:
    Ehm, als het op dit tempo door blijft gaan, weet ik niet of ik het wel kan bijhouden ;x


    I'm sorry, dat snap ik. We zijn allemaal gewoon erg enthousiast ^^ Maar ik zal er rekening mee houden!

    Shachath schreef:
    Kan Zev nog ergens terecht?

    Jessica / Juniper?

    Iparis schreef:
    Ehm, als het op dit tempo door blijft gaan, weet ik niet of ik het wel kan bijhouden ;x

    Naar mijn mening valt dat nog best mee. Het is niet alsof twee mensen het topic volspammen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sacramental schreef:
    (...)
    Naar mijn mening valt dat nog best mee. Het is niet alsof twee mensen het topic volspammen.


    Daarom zeg ik ook dat dat voor mij geldt :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Iparis schreef:
    Ehm, als het op dit tempo door blijft gaan, weet ik niet of ik het wel kan bijhouden ;x


    •

    Iparis schreef:
    (...)
    Daarom zeg ik ook dat dat voor mij geldt :')

    Je hoeft toch niet alles bij te houden? Enkel met de persoon wie je RPG't. Als er iets belangrijks is, zal dat heus wel verteld worden.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sacramental schreef:
    (...)
    Je hoeft toch niet alles bij te houden? Enkel met de persoon wie je RPG't. Als er iets belangrijks is, zal dat heus wel verteld worden.


    Dan mag ik toch nog wel vinden dat het snel gaat? En ik vind het wel zo prettig om te volgen wat de rest doet, anders kan je net zo goed een ORPG doen, als je toch enkel je eigen posts leest.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Iparis schreef:
    (...)
    Dan mag ik toch nog wel vinden dat het snel gaat? En ik vind het wel zo prettig om te volgen wat de rest doet, anders kan je net zo goed een ORPG doen, als je toch enkel je eigen posts leest.

    Dat is echt een achterlijke reden om beter een ORPG te doen. Het zou wat anders zijn als je alleen met één persoon RPG't. Daarbij is het nog gemakkelijk bij te houden. Anderen hoeven niet te wachten, omdat er nog niemand bij jou terug reageert.


    Quiet the mind, and the soul will speak.