• ‘The drama continuous’
    Het is jaar 4 van de Apocalyps. Levens zoals men dat kende, bestaat niet meer. De dagindeling bestaat uit het zoeken naar voedsel, het vinden van een schuilplaats en het overleven van de ronddwalende wezens die ooit je gelijke waren.
    Dit moet allemaal gebeuren voor de nacht invalt. Eenmaal de zon achter de huizen is gezakt en het schemer het licht wegneemt wordt het gevaarlijk.
    Het leven in een zombie Apocalyps is niet gemakkelijk. Je bent nóóit veilig. Probeer dan maar eens een goede nacht slaap te pakken.

    Een groep overlevenden had het zichzelf gemakkelijk gemaakt. Ze hadden een onderkomen, een gemeenschap. Dit werd echter verwoest door een ongelukkige samenloop van omstandigheden. Nu? Nu zijn ze zoekende. Op zoek naar een nieuw onderkomen.
    Gaandeweg hebben ze mensen verloren, maar ook verkregen.
    De groep is hecht, wat betekent dat ze niet snel mensen toelaten. Dus wat gebeurt er wanneer ze tegen andere mensen aanlopen?

    De groep bevindt zich in een dorp, dit dorp heeft welgeteld drie winkels – welke ze nog moeten onderzoeken – een pakhuis en een fabriek. De omliggende woningen bieden daarbij een kans om overlevingsmiddelen te vinden.
    De temperatuur is redelijk. Veel zon, rond de 25 graden en een briesje.
    De groep is opgedeeld in twee teams: team 1 zoekt naar overlevingsmiddelen, team 2 heeft de schone taak de omgeving te verkennen en uit te zoeken of er een mogelijkheid bestaat voor een nieuw onderkomen.


    ‘’It's all about survival now.’’

    Topics
    Rollentopic 01
    Speeltopic 01

    [ bericht aangepast op 9 maart 2015 - 19:16 ]


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Oh ja, same geldt voor Cassia - beschikbaar voor iedereen. ;D Lane ook, maar daar is niet veel gaande denk ik.


    I'm your little ray of pitch black.

    Shachath schreef:
    (...)

    Have you been drinking?

    Ze kan met Dali mee als ze wil c=

    Yes. Why that?

    Hehehe. Yeah, sure. Schrijf jij of ik?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Caffeine schreef:
    (...)
    Yes. Why that?

    Hehehe. Yeah, sure. Schrijf jij of ik?


    Je zin liep zo lekker ;D

    Ik zal het met Dali's volgende post meenemen!


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Shachath schreef:
    (...)

    Je zin liep zo lekker ;D

    Ik zal het met Dali's volgende post meenemen!

    Dat komt omdat ik er met mijn hoofd niet helemaal bij was hehe. But who cares? Y'know what I mean.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Leaf is ook vrij. ^^


    Caution first, always.

    Hoe dood je een zombie?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Caffeine schreef:
    Hoe dood je een zombie?


    Hit'm in the head
    Kogel door het brein, messteek door het hoofd. zolang het maar door het hoofd is.


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    't Maakt mij niet uit of mensen Storm nu al ontdekken of pas s' avonds als hij medicijnen gaat stelen, kijk maar even ^^ Als hij maar ontdekt word, vind het zo zielig als hij dood gaat, huh

    ^
    Leaf kan wel naar hem toekomen straks?


    Caution first, always.

    Wat gezellig ^^

    Turing schreef:
    Wat gezellig ^^

    Ik sta nu in de winkel dus ik kan later pas schrijven, dus is het dan goed dat Leaf hem inderdaad heeft gezien?


    Caution first, always.

    Niemand die Buddy even ergens bij betrekken? Ik heb echt moeite met de eerste post op het moment.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gonplei schreef:
    Niemand die Buddy even ergens bij betrekken? Ik heb echt moeite met de eerste post op het moment.


    Ik kan 'm wel verwerken bij de volgende post van zev?


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Gonplei schreef:
    Niemand die Buddy even ergens bij betrekken? Ik heb echt moeite met de eerste post op het moment.


    Je mag Cassia gebruiken in je post? c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Rollins schreef:
    (...)

    Je mag Cassia gebruiken in je post? c:

    Okii, ik ga wat proberen ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.