• In Amerika, om precies te zijn in San Fransisco, is een school voor mensen met veel talent in de paardensport. Deze school staat er nog niet zo lang. Twee maanden na de afronding van de bouw, komen de eerste leerlingen aan op Horse School. Het is een school voor alle soorten disciplines. Van dressuur tot voltige. Alles is er mogelijk, zolang je maar goed met je paard om gaat. Er is één trainer aanwezig, deze trainer kan uitleg geven in alle disciplines. Deze trainer is ook de eigenaar van Horse School. Nadat de leerlingen vijf jaren op Horse School hebben getraind zijn ze klaar met hen opleiding. Ze mogen op de school blijven, maar ook ergens anders heen gaan. Wie op Horse School blijft mag ook een trainer worden. In deze RPG volgen we de leerlingen van het eerste jaar, twee maanden na de bouw.



    Faceclaims
    Gelieve je faceclaim te vermelden
    Lucy Hale ~ Meje
    Nick Robinson ~ Robind19
    Ellie Fanninf ~ Balloo
    Kaya Scodelario ~ Yetti
    Sasha Pieterse ~ Iniminicum
    Ashley Benson ~ Lypophrenia
    Zoe Sugg ~ Unicorntjeee
    Lucas Till ~ EgoTerreo
    Luke Hemmings DreamingGirlx

    Rollen:
    Er is geen stop op de rollen, er staan alleen zoveel puntjes om meer te doen
    Meisjes
    • Reservatie Meje • Lillith 'Lils' Demelza Sylvana Hilova • Quincy • Selle Français • Voltige en Springen • 1.1
    Balloo • Bella Kristine Moore • Fellow • Hannoveraan • Springen • 1.2
    Yetti • Cara Cecile Matthews • Prince Davon • Fjord • Dressuur en Volitge • 1.3
    Lypophrenia • Luna Elizabeth Brown • Romano • Paint • Western • 1.2
    • Reservatie Iniminicum
    • Reservatie Unicorntjeee • Dressuur • 1.2

    Jongens
    Robind19 • Robin Trigslow • Geertje • Engelse Volbloed • Cross Country • 1.4
    • Reservatie EgoTerreo • Eventing
    DreamingGirlx



    Trainer
    • Reservatie EgoTerro • Jonathan Derek Blackwater • 1.5
    • Reservatie Bain

    Invullijstje
    Personage invullijstje:
    • Volledige naam • Herkomst en betekenis mag ook vermeld worden
    • Leeftijd • De leerlingen zijn 17 jaar, vermeldt wel de verjaardag. De trainer moet wel een leeftijd invullen
    • Disciplines • Dressuur, voltige, springen, western, cross country. Je mag maximaal twee disciplines
    • Innerlijk • Een goede en een slechte eigenschap
    • Uiterlijk • Graag een duidelijke beschrijving, lengte, oogkleur, haarkleur enz. Plus foto
    • Familie • Wie waren de ouders? Broers of zussen? Hoe was de thuissituatie?
    • Geschiedenis • Wat heeft je personage allemaal beleeft?
    • Kamer • Inclusief foto, deelt je persoon deze met iemand?
    • Relaties • Heeft je personage iemand die die totaal niet mag?
    • Extra's • Dingen die niet onder de andere kopjes passen

    Paarden invullijstje:
    • Naam • Herkomst en betekenis mag
    • Leeftijd • Verjaardag vermelden, geen geboortejaar vermelden
    • Ras • Welk paardenras?
    • Innerlijk • Hoe gedraagt je paard zich?
    • Uiterlijk • Inclusief foto en beschrijving
    • Geschiedenis • Hoe lang zijn je personage en het paard al bij elkaar?


    Regels Horse School
    • Je gaat netjes met elkaar om
    • Pesterijen worden niet getolereerd
    • Je ruimt je eigen spullen op, ben je iets kwijt is het je eigen schuld
    • Om half 12 's avonds is iedereen in zijn/haar kamer
    • 12 uur zijn de lichten uit

    Regels RPG
    • OOC graag in (), [], {}, --, •• of <>
    • Probeer zo goed mogelijk ABN te schrijven
    • Twee personages per persoon, een jongen en een meisje
    • Ruzie tussen de spelers mag niet, tussen je persoon en een ander persoon mag wel
    • Bestuur de personages van anderen alleen als je toestemming hebt
    • Reageer met regelmaat
    • Reserveringen blijven 3 dagen staan tot er een begin aan is gemaakt, daarna heb je nog vijf dagen de tijd
    • Alleen ik (DistanceKatniss) open nieuwe topics
    PRAATTOPIC

    HET GEBOUW
    Horse School heeft een begane grond, eerste en tweede verdieping. Op de eerste slapen de meiden, op de tweede de jongens. Op de begane grond heb je een woonkamer waar de wedstrijden worden gekeken. Er is ook een keuken en eetkamer. Allemaal dat soort spul. In de kamers zit vanzelfsprekend een badkamer eraan vast. Zo heb je je eigen privacy. Als je de kamer deelt is er ook maar een badkamer.

    DE STALLEN
    Bij de stallen heb je twee kanten. De kant waar de echte grote paarden staan en de kant waar de pony's staan. Er is een zadelkamer waar alles opgeborgen ligt. Je mag er ook voor kiezen de poetsspullen op je kamer te hebben. Er is een grote weide waar alle pony's en paarden in mogen. Ook zijn er acht paddocks, met afmetingen van 40x50. Er zijn vier bakken. Een van die bakken is speciaal voor voltige. Die bak heeft een afmeting van 50x70. Er zijn twee buitenbakken. Een daarvan heeft een afmeting van 20x40 en die ander heeft een afmeting van 20x60 en dan heb je nog een binnenbak. Die is voor alles bedoeld. De bak heeft een afmeting van 20x60.

    Begin
    We beginnen op zondag, zo rond negen uur 's ochtends. De leerlingen hebben al ontbeten en mogen vrij rijden. Ze mogen samen of alleen. Buitenritten mogen ook gemaakt worden.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2015 - 6:08 ]


    all because i liked a girl

    robin Tigrisblack

    Na een paar extra sprongen gemaakt te hebben besloot ik terug te gaan. Bij de school weer aangekomen keek ik naar de binnenbak. Ik glimlachte toen ik bella zag. Ik zette geertje op stal en na het afzadelen liet de spullen er liggen. Omdat ik straks weer wou rijden. Ik liep naar de bak toe waar belle reed. "straks zin om een buitenritje te maken bella?" vroeg ik haar. Ik had wel zin om Op buitenrit te gaan. Maar niet alleen. Ik hoopte dat belle mee wou. Anders ging ik alleen. Ik ging even over de badrand hangen Om haar paard beter te zien. Het was een mooie Dier. Ik keek weer naar belle. We waren aardig lang vrienden al. En daar was ik blij ook om.

    Bella Kristine Moore

    Shirt x rijbroek x zadel x hoofdstel

    Ik schrok een beetje op uit mijn gedachtes toen ik iemand hoorde praten. "Straks zin om een buitenritje te maken Bella?" vroeg de bekende stem maar zelf kon ik nog niet helemaal plaatsen wie het was. Pas als ik mijn blik laat vallen op de jongen, komt er direct een glimlach op mijn gezicht "Hey Robin, ja dat is goed." zeg ik rustig terwijl ik mijn teugels weer oppak, aandraaf en hem een volte om de hindernis laat draaien. Dan verander ik van hand en galopeer linksom aan. "Ik rij nog een keer dit parcour en dan ben ik ready" zeg ik tegen Robin en stuur Fellow op de eerste oxer af. De hengst zet wat te vroeg af waardoor hij met zijn achterbenen de balk eraf tikt. Ik geef wat meer kuit zodat hij vlot doorgaloppeerd in een middengalop naar de volgende oxer. Deze keer zetten we wel goed af en springen we er foutloos. Als laatste neem ik het kruisje waarbij hij zich maar al te graag uitslooft door er met een grote sprong overheen springen. Grinnikend neem ik hem terug naar een arbeidsdraf en laat de teugels weer langer worden. Tevreden beloon ik hem uitgebreid en laat hem dan stappen. Ik open de bakdeur vanaf de rug van Fellow en doe hem als hij erdoor heen is weer dicht. "Heb jij al gereden? "vraag ik aan Robin terwijl ik Fellow stilzet naast Robin en op de hals van mijn hengst klop.


    Spencer Reid - 'I know what it's like to be afraid of your own mind.'

    Robin tigrisblack

    Ik kijk glimlachend Naar belle die haar sprongen maakt en daarna het paard in mijn richting stuurt. "heb jij al gereden?" vraagt Belle aan me. Ik knik. "ik heb de hele cross country baan in het bos al afgelegd. Een betere als thuis. " antwoord ik haar vraag. "ik ga Geertje even halen. " zeg ik voor ik weg loop. Bij Geertje aangekomen zadel ik hem weer op en neem hem mee. Bij belle aangekomen stijg ik op. "lange of korte buitenrit. Ik heb al twee routes uitgestippeld vanochtend." zei ik tegen haar. Ik Had het expres al gedaan want een route klaar hebben Is altijd handig. Ik geef Geertje een kleine klopje op zijn hals. En ik voel zijn lichaam meer ontspannen. Ik keek weer naar belle. Best fijn om al een vriendin hier te hebben. Ik stuurde Geertje alvast rustig weg bij de bak zodat belle eruit kon.

    Bella Kristine Moore

    Shirt x rijbroek x zadel x hoofdstel

    Ik luister naar het antwoord op mijn vraag en knik begrijpend. Ik stap van Fellow af, loop met hem naar een emmer en laat hem in de tijd dat Robin zijn paard opzadelt een beetje water drinken. Vervolgens klim ik weer op zijn rug en val weer een beetje weg in gedachtes. Ik was enorm blij met Robin als vriend, eindelijk iemand die ik kon vertrouwen. Tegenwoordig zegt iedereen dat hij of zei te vertrouwen is maar als het zwaar wordt, verlaat iedereen mij. De jongen is blijkbaar weer teruggekeerd want ik hoor hem iets vragen over de route.Even denk ik na maar besluit dan toch voor de langere te gaan. " Doe maar de lange, dan kan ik Fellow een beetje op zijn conditie trainen " zeg ik vriendelijk en laat mijn hengst rustig achter Geertje aanstappen en ga er vervolgens naast lopen. Dit zal vast een mooie rit worden.


    Spencer Reid - 'I know what it's like to be afraid of your own mind.'

    Dubbel post

    [ bericht aangepast op 22 maart 2015 - 22:57 ]

    Robin tigrisblack

    Wanneer belle naast me rijd begin ik de route uit te leggen. "we moeten de groene paaltjes volgen tot die ophouden. Van af daar nemen we de gele terug. oké?" omschrijf ik de route. Ik keek naar de bosrand. " hoe vind jij het hier? " vroeg ik aan belle. Terwijl we het bos in stapte. Na een paar meter keek ik belle aan en klikte kort met mijn tong. En rustig spoorde ik Geertje aan naar draf. Wel een rustige zodat Geertje niet direct weg draafde bij belle weg. Volgens de kaart zou hier ergens een open weide zijn met een beekje. Hij zou van af onze route liggen. Ik Had voor ik vertrok een tas vast gemaakt aan Geertje zijn zade. Ik hoopte niet dat belle die gezien Had anders ging mijn verrassing eraan. Ik Zag de weide in de verte en sloeg daar af. Ik liet Geertje voor de beek stoppen en liet hem wat drinken. De weide Was echt mooi. Ik keek naar belle. " wat dacht je van een kleine picknick? " vroeg ik haar terwijl ik de tas los maakte.

    Spoiler: het meertje

    ik heb namelijk geen idee hoe jullie dat met aanklikbare naam met foto doen.

    [In de binnenbak is Lillith al bezig met springen, wat jullie nu doen is onlogisch]


    all because i liked a girl

    Meje schreef:
    [In de binnenbak is Lillith al bezig met springen, wat jullie nu doen is onlogisch]


    [oops, ik heb je eerste post gewoon verkeerd gelezen, dacht dat zij buitenbak reed.]


    Spencer Reid - 'I know what it's like to be afraid of your own mind.'

    Bella Kristine Moore

    Shirt x rijbroek x zadel x hoofdstel

    Toen ik Fellow naast Geertje had laten stappen, begint hij de route uit te leggen. "We moeten de groene paaltjes volgen tot die ophouden. Van af daar nemen we de gele terug. oké?" verteld hij en ik knik begrijpend. "Ja, is goed" zeg ik terwijl ik de na zin volgende vraag kort om mi heen kijk. " hoe vind jij het hier?" vroeg Robin en toen hij langzaam aandraafde, zette ik mijn hengst ook aan het draven. "Het is prachtig hier" antwoord ik eerlijk en laat Fellow weer rustig naast Geertje draven. "Braaf paard" Niet lang nadat bij dat gezegd had viel er een tak uit een boom onverwachts naar beneden. Fellow sprong opzij, zijn oren strak naar voren. Hij huppelde een paar keer geschrokken zijwaarts. Ik drukte zacht mijn hakken in zijn flanken waardoor hij naar voren sprong en daarna in een vlotte middendraf verder ging. Na een aantal meter neem ik hem weer terug naar een normale draf. Tot het meer had ik hem goed in de gaten gehouden, waarna ik hem terug nam naar stap en de lange teugel gaf. "Klinkt gezellig" antwoord ik op zijn verzoek om te gaan picknicken. en streelde Fellow langs zijn gespierde, maar nu bezwete hals. Zijn neusvleugels stonden wijd en hij was flink aan het hijgen, maar toch brieste hij luid als teken van tevredenheid. Rustig stap ik van Fellow af en laat hem een beerje drinken uit het meertje. Dan maak ik hem vast aan een boom en bekijk de omgeving rustig.


    Spencer Reid - 'I know what it's like to be afraid of your own mind.'


    Jonathan Derek Blackwater
    » There's no secret so close as that between a rider and his horse «


    Na de lunch loop ik naar buiten, gezien het tijd is voor Rain om even de benen te strekken in een van de paddocks. Op mijn gemak loop ik naar de stallen, denkend aan wat ik allemaal nog moet doen vandaag. Zodra Rain buiten staat zal ik op zoek moeten gaan naar William. De roosters zijn nog niet klaar en dat moet echt voor morgen worden afgemaakt.
    eenmaal in de stal pak ik het halster van Rain en loop ik de box binnen. 'Hallo jongen.' Het paardje briest vrolijk en ik doe hem zijn halster om, waarna ik het touw eraan vast klik. Gezamenlijklopen we de box uit. Ik leid Rain het stallencomplex uit en ga richting de paddocks. Rain loopt braaf achter me aan en kijkt ondertussenom zich heen, waarschijnlijk op zoek naar andere paarden.
    Eenmaal bij de paddock aangekomen open ik het hek en Rain loopt direct naar binnen. Vlug klik ik nog het touw los, waarna hij er op een sukkeldrafje vandoor gaat. Ik sluit het hek achter hem en hang het halstertouw over het hek. Na nog een blik naar Rain geworpen te hebben ga ik op zoek naar William.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."


    William Loki Ragnarök
    Ik was rustig bezig, in de hoop dat Melrose het begon te snappen, maar het wilde nog niet helemaal lukken. Wel had ik een ander kunstje voor elkaar gekregen, wat er volgens mij best leuk uitzag. Ik zie, net als ik haar laat aangalopperen, om haar spieren wat rust te geven, Jonathan met Rain naar de paddocks lopen. Ik laat het maar even, terwijl ik comfortabel op Melrose haar rug zit. Toch moesten hij en ik nog de roosters doorspreken voor deze week. Ik laat mijn paard dus maar van hand veranderen, om nog even op de andere hand de galopperen, voor ik haar terugzette in stap en haar uiteindelijk aan de rand van de baan liet halthouden. "Jonathan." zei ik met een iets verheven stem, om zijn aandacht te trekken. Fenrir was intussen door het hek heen aan het snuffelen met Rain, wat vast wel goed zou gaan. "Heb je liever dat we naar binnen gaan, of doen we de bespreking hierbuiten?" vroeg ik aan hem, terwijl ik Melrose liet doorbuigen door haar voorbenen, zodat ik via haar nek van haar rug kon glijden. Met een hoofdgebaar liet ik haar steigeren, waarna ik de beugels begon op te steken. Ik zou haar zo wel bij Fenrir zetten, of er weer op klimmen, met of zonder zadel, maar dat lag eraan wat mijn collega wilde. Hij was een kenner van Western, terwijl ik juist meer kennis had van de Engelse rijstijlen. Van alles wisten we allebei wel wat af, maar toch was het fijn dat we beiden anderen specialiteiten hadden, en zo ook een eigen plek hier op de manege. Ik drukte mijn paard een kus achter haar oor en rekte me uit. Ik moest altijd even mijn rug en schouders kraken als ik van een paard af kwam. Ik wist niet waarom, maar dat was een vreemde trek van me.


    Bowties were never Cooler

    Robin tigrisblack

    Ik liet Geertje los en maakte zijn bit los zodat die kon grazen. Ik Had een goed vertrouwen in hem. Ik legde ene kleed neer en zette de rugzak daar op neer. Daarna liep ik naar Geertje en maakte zijn zijn singel wat losser. Ik pakte voor zekerheid een locheer (sorry als ik fout Spel) touw uit mijn rugzak. En maakte Geertje ook vast. Maar wel zo dat hij dus ruimte Had.daarna liet ik me rustig op het kleed zakken. "ik heb brood met beleg. Wat water en col. Bij me. En als toetje een stukje koek. " zei ik lachend. Ik pakte een broodje kaas uit de tas. "ohja en een appel voor de paarden." zei ik snel. Geertje zijn hoofd ging omhoog bij het woord appel en ik moest lachen. Rustig begon ik aan mijn broodje. "hoe gaat het met jullie training " vroeg ik uiteindelijk.

    [Bain went TonyTurtlePerry]


    Bowties were never Cooler

    Jonathan Derek Blackwater
    » There's no secret so close as that between a rider and his horse «


    Wanneer ik vanuit de rijbaan iemand mijn naam hoor zeggen, zie ik dat het William is, waar ik wel blij mee ben. Dit scheelt me namelijk heel wat zoekwerk gezien het terrein niet bepaald klein is. 'Heb je liever dat we naar binnen gaan, of doen we de bespreking hierbuiten?' Ik kom bij het hek staan. Ik zie dat William ondertussen via de hals van Melrose afstijgt en wacht even met reageren totdat hij met bijde benen op de grond staat. Vervolgens antwoord ik: 'Het maakt me niet veel uit, al kunnen we het binnen natuurlijk direct alles noteren, maar ik vertrouw dusdanig op ons geheugen dat niet direct ieder woord op papier gezet hoeft te worden.' Met mijn armen leun ik op het hek en wacht een reactie af van William.

    [mijn excuses, ik was dit topic vergeten]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Mt, als Meje eindelijk mijn rol goedkeurt....


    Spinning around, I'm weightless.