• Praattopic 02
    You know how it works


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Ray is ook echt wel een idioot. Don't tell him I said that though x:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    En ik denken dat Storm een aantrekkingskracht tot problemen heeft, jeez ^^

    Het grappige is dat ik me hem in mijn hoofd alleen nog maar kan voorstellen als een opgeschrokken wasbeer. The resemblance is uncanny. Op zoek naar kattenvoer, lawaai maken en dan apeshit gaan als hij gespot wordt :') Not to mention the massive hoarding tendency.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ohlol. Ik moet je post nog lezen! Dat ga ik nu even onder het roken doen haha.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zev wordt hier zo pissed om, lol. Jess hmm.. Ik denk dat ze eerder laconiek toekijkt hoe de man binnenvalt en dan denkt of ze ongeluk over zich heen hebben verkregen ofzo.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hehe, ik kijk er naar uit om jullie stukjes te lezen in elk geval c:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Plis, don't die (flower)


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Hi ha ha.

    Ik heb het veeel te druk dus dit weekend komt mn personage c:


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik wil best schrijven, maar ik wacht - omg, wacht, er zit een verschrikkelijk, grote wesp binnen - - okay, back - nog op anderen.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2015 - 16:23 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Volgens mij zijn er ook een heleboel mensen gestopt, niet? Degene die Lane en Cassia speelt, is bijvoorbeeld al een hele maand niet online geweest. Het jammere daaraan is dat anderen dan ook achter gehouden worden en dan bloedt het RPG dood. Wat in dit geval echt wel zonde zou zijn, want een zombie RPG is naar mijn gevoel zeldzaam hier en zombies zijn awesome :Y)


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik wacht totdat Storm achter Juniper aangaat om te helpen, zeuren of te stoppen. :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    Ik wacht totdat Storm achter Juniper aangaat om te helpen, zeuren of te stoppen. :Y)


    Denk je echt dat hij nu nog de moeite voor haar gaat doen? ;')
    Overigens zal hij eerder zich verstoppen aangezien hij niet kan vechten tegen de Walkers ^^

    Jorah schreef:
    (...)
    Denk je echt dat hij nu nog de moeite voor haar gaat doen? ;')
    Overigens zal hij eerder zich verstoppen aangezien hij niet kan vechten tegen de Walkers ^^

    Nee, ik denk alleen aan een reactie. :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Nee, ik denk alleen aan een reactie. :Y)


    Ik wilde eigenlijk op Leaf wachten, maar ik zal zo wel schrijven, als ik klaar ben met huiswerk!

    Jorah schreef:
    (...)
    Ik wilde eigenlijk op Leaf wachten, maar ik zal zo wel schrijven, als ik klaar ben met huiswerk!

    OH wacht maar eventjes dan. I am patient!


    Quiet the mind, and the soul will speak.