• Praattopic 02
    You know how it works


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Jorah schreef:
    (...)

    Do as you like ^^

    Ok ok ok ok, ik ga eventjes kijken. c;


    Caution first, always.

    @Yonggook - Klopt! Wie was jij bij de Pirates RPG? c:

    @Nebthet - Bij welke RPGs zat je allemaal? ;o Ik kan me vet veel RPGs nog herinneren maar ik ben heel veel gebruikersnamen vergeten. Al zag ik dat Cashby ook bij deze RPG zit en ik weet nog dat ik ook met Cashby in een RPG zat!

    Maar goed, fijn om te horen dat jullie het ok vinden als ik join! Ik ga snel aan een rol werken (:

    -Trouwens, heb ik goed begrepen dat de RPG zich afspeelt in Amerika? Is het ook nog een specifieke staat/stad of nah?-

    [ bericht aangepast op 16 juni 2015 - 20:42 ]

    ^ Bedoel je met welk personage? Asilah! Ze was de handlanger van de kapitein haha.
    Een paar van mijn vorige usernames waren: Frey, Morticia en Isuzu.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jaaa, Asilah! :) Toen heette je vgm Morticia haha. Pirates was echt een van m'n favoriete RPGs (:

    Vluuv schreef:
    @Yonggook - Klopt! Wie was jij bij de Pirates RPG? c:

    @Nebthet - Bij welke RPGs zat je allemaal? ;o Ik kan me vet veel RPGs nog herinneren maar ik ben heel veel gebruikersnamen vergeten. Al zag ik dat Cashby ook bij deze RPG zit en ik weet nog dat ik ook met Cashby in een RPG zat!

    Maar goed, fijn om te horen dat jullie het ok vinden als ik join! Ik ga snel aan een rol werken (:

    -Trouwens, heb ik goed begrepen dat de RPG zich afspeelt in Amerika? Is het ook nog een specifieke staat/stad of nah?-

    Dit is een andere account van mij die ik de laatste tijd gebruik, maar de account die ik het meest gebruik is die van Lolicia. Ik zat ook met Cashby in een paar RPG's haha. Awesome dat je hier weer dan aan meedoet! Ik deed mee aan de Pirates-RPG en weet niet meer hoe mijn karakter daar heette, volgens mij Nerissa (heb 't snel even opgezocht en ja, Nerissa). Daar was mijn username nog Nenuphar. Volgens mij ook bij The Escape, maar dat weet ik niet meer zeker. Ik ken je vooral van de Pirates-RPG. Die ik stiekem eigenlijk best mis.
    Ik ga trouwens even voor je vragen aan de topicmaakster van je vraag.


    † Love? I want to sleep.

    Ik kan me Nerissa van naam nog herinneren ja! Waar ging The Escape ook al weer over? Die naam komt me bekend voor maar idk of ik daar bij zat haha. De Pirates RPG was zo leuk ;o Goeie tijden.
    En dankjewel! (: Ik wil het haar anders zelf ook wel vragen hoor ;o Het is niet zo belangrijk maar ik dacht ik vraag het even voordat ik allemaal bullshit ga lopen schrijven die dan helemaal niet klopt.

    Ik heb m'n personage geplaatst! Misschien dat ik er later nog wat aan verander, maar ik ben voor nu wel tevreden. Idk hoe jullie al die fancy lay-out dingen doen tho :')

    Vluuv schreef:
    Ik kan me Nerissa van naam nog herinneren ja! Waar ging The Escape ook al weer over? Die naam komt me bekend voor maar idk of ik daar bij zat haha. De Pirates RPG was zo leuk ;o Goeie tijden.
    En dankjewel! (: Ik wil het haar anders zelf ook wel vragen hoor ;o Het is niet zo belangrijk maar ik dacht ik vraag het even voordat ik allemaal bullshit ga lopen schrijven die dan helemaal niet klopt.

    Ik heb m'n personage geplaatst! Misschien dat ik er later nog wat aan verander, maar ik ben voor nu wel tevreden. Idk hoe jullie al die fancy lay-out dingen doen tho :')

    Nebthet/Lolicia: Haha, ik had al antwoord van dr ^^ Het speelt zich af in Amerika, waar precies weet ze niet meer, maar ze had het ergens opgeschreven zei ze. En The Escape ging volgens mij over wetenschappers en waarvan de mensen uit het laboratorium waren gevlucht ofzo. De RPG van Geen weg meer terug zat ik trouwens ook voor heel even bij. Indeed, indeed. Good times.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    @ Jorah: Ik schrijf wel, maar het word moeilijk om te schrijven als ik moet wachten op iemand. Janine is druk bezig met school en dan heeft ze niet alle tijd om te reageren.


    † Love? I want to sleep.

    Geen weg meer terug was de allereerste waar ik bij zat omg ;o Ik vind het altijd supergrappig om mijn eerste posts daar op te zoeken, omdat die echt bagger waren en dat geeft me altijd wel een goed gevoel over hoe ver ik ben gekomen c:

    @Nebthet - Je kunt ook verder schrijven dat je reageert op iemand anders en dan kan Janine gewoon weer inspringen zodra ze tijd heeft! Tenzij jullie net in een super intens gesprek zaten ofzo, maar zelfs dan kun je zoiets zeggen van "We praten later wel verder" alvorens op een ander te reageren.

    Vluuv schreef:
    Geen weg meer terug was de allereerste waar ik bij zat omg ;o Ik vind het altijd supergrappig om mijn eerste posts daar op te zoeken, omdat die echt bagger waren en dat geeft me altijd wel een goed gevoel over hoe ver ik ben gekomen c:

    @Nebthet - Je kunt ook verder schrijven dat je reageert op iemand anders en dan kan Janine gewoon weer inspringen zodra ze tijd heeft! Tenzij jullie net in een super intens gesprek zaten ofzo, maar zelfs dan kun je zoiets zeggen van "We praten later wel verder" alvorens op een ander te reageren.

    Dat was mijn eerste RPG waaraan ik meedeed toen ik op Quizlet kwam, daarvoor rpg'de ik op andere sites. Toen dacht ik altijd dat ik superlange stukken schreef, maar dat waren dan maar 10 zinnen ofzo.
    En ik kan wel nog een stuk schrijven, maar mijn personage heeft zojuist Zev (personage van Janine en leider) gealarmeerd dat er een hele groep zombies hun kant op komen.


    † Love? I want to sleep.

    Nebthet schreef:
    @ Jorah: Ik schrijf wel, maar het word moeilijk om te schrijven als ik moet wachten op iemand. Janine is druk bezig met school en dan heeft ze niet alle tijd om te reageren.



    Het was alles behalve een aanval (; Ik snap dat veel van jullie een reden hebben! Het is alleen een verklaring, want als we op elkaar blijven wachten gaat het ben ik bang lang duren (:

    Vluuv schreef:
    Jaaa, Asilah! :) Toen heette je vgm Morticia haha. Pirates was echt een van m'n favoriete RPGs (:

    Ja, jammer dat ie is doodgelopen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Twee van de drie tentamens heb ik gehad. Ik kijk wat ik eruit kan krijgen vandaag of morgen.
    Mijn laatste tentamen is er een die je ziel opzuigt dus ik moet me goed voorbereiden.


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Rollen:

    Originele groep
    Vrouwen: [5/6]
    - Cassia "Cas" Zoé Chavez. - Wrestler [1,1]
    -Dalia May Forrester - Stygian[1,3]
    -Diana Artemis Mikashia - Escobar [1,7]
    -Jessica Crimson - Nebthet [1,3]
    -Juniper Al'kapur - Yonggook[1,7]

    Mannen: [4/6]

    -Zevon Brad Lincoln - Stygian [1,1]
    - Nathaniel Robin Leaf. - Blurryface [1,2]
    -Buddy Marsh -Larkin [1,4]
    -Dakota Lennox - Casby[1,8]

    Rondzwervende nieuwe groep(deze zijn nog niet bij de originele groep, maar spoedig wel)
    Vrouwen[1/2]
    - Rosie-Jane Francis - Vluuv [1,9]

    Mannen[2/2]
    - Lan Rocco Lincoln - Wrestler [1,1]
    - [Storm Roselix – Jorah [1,7]


    De geupdate rollenlijst.


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Ik zat te denken, zal ik die naderende zombie horde gebruiken om in te springen? Like dat Kiddo per ongeluk iets heeft gedaan waardoor die zombies te voorschijn komen en nu rent ze van ze weg maar heeft ze niet door dat ze recht op het kamp af gaat?