• Praattopic 02
    You know how it works


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Jorah schreef:
    (...)

    Maar als ze dus geen abo hierop heeft of er niet in kijkt... dan heeft ze het dus misschien niet door!


    Het lijkt me dat ze er wel van op de hoogte is. Maar mocht ze morgen nog niks hebben gepost, dan kan ik altijd nog mailen.


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Goed. Ik wil mijn RPG's even ordenen, vandaar mijn bericht. Ik speel nu even officieel het zeikwijf van deze RPG, maar als ik het niet zeg doet blijkbaar niemand het.
    Heeft ze al gereageerd op die mail die je wilde sturen? En zo niet, misschien dat het dan op een andere manier op gelost kan worden?
    Ik vraag me af hoeveel mensen hier eigenlijk nog actief voor willen schrijven, gezien niemand op het idee komt om te vragen hoe het er voor staat of hoe het opgelost kan worden...

    [ bericht aangepast op 4 juni 2015 - 12:05 ]

    ^ Nou, momenteel hebben mijn zus en ik (Yonggook) zeker een week ongeveer zonder internet gezeten, dus we konden er niet bepaald naar vragen. Ik had Cherona daarvoor nog wel een bericht gestuurd erover, maar toen ik daarstraks keek, zag ik dat ze eveneens al een week niet online is geweest.

    Dus, nu is mijn vraag naar de topicmaakster: kunnen we het gewoonweg skippen zonder dat er een post van haar komt? Ik heb namelijk al een tijdje de neiging om me af te melden. Ik doe het alleen niet, doordat het een leuk plot is.


    [ heaven knows ]

    Ik doe het niet, omdat ik stiekem hoop dat dit niet de zoveelste RPG is die doodloopt. En ik heb zo'n awesome personage (':


    † Love? I want to sleep.

    Mortuaria schreef:
    Dus, nu is mijn vraag naar de topicmaakster: kunnen we het gewoonweg skippen zonder dat er een post van haar komt? Ik heb namelijk al een tijdje de neiging om me af te melden. Ik doe het alleen niet, doordat het een leuk plot is.


    Same.

    Jorah schreef:
    (...)
    Same.

    Juniper en Storm meeten?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ja prima allemaal.
    Alleen zit ik tot over mijn oren in de tentamens en dat slokt veel energie van mij op. Ik ben dan ook niet echt in een opperbeste stemming.
    Wie er nog meedoen? Geen idee. Don't care much tho.
    We kunnen wel doorspoelen.
    Maar ik heb nu geen zin meer om een inleidende post te schrijven.


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Stygian schreef:
    Ja prima allemaal.
    Alleen zit ik tot over mijn oren in de tentamens en dat slokt veel energie van mij op. Ik ben dan ook niet echt in een opperbeste stemming.
    Wie er nog meedoen? Geen idee. Don't care much tho.
    We kunnen wel doorspoelen.
    Maar ik heb nu geen zin meer om een inleidende post te schrijven.

    Kan ik je misschien helpen om een inleidende post te schrijven?


    † Love? I want to sleep.

    Nebthet schreef:
    (...)
    Kan ik je misschien helpen om een inleidende post te schrijven?


    Yeah you can always do that (:


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Stygian schreef:
    (...)

    Yeah you can always do that (:

    Ik schrijf dan morgen een post. Welke van jouw personages mag ik erin verwerken? En het was een week doorgespoeld toch?


    † Love? I want to sleep.

    Nebthet schreef:
    (...)
    Ik schrijf dan morgen een post. Welke van jouw personages mag ik erin verwerken? En het was een week doorgespoeld toch?


    je mag beide erin verwerken. Kijk maar wat jou beter uitkomt!
    Een week ja. Ze hebben alles op hun plek en gaan nu de omgeving verkennen en overlevingsmiddelen zoeken


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Stygian schreef:
    (...)

    je mag beide erin verwerken. Kijk maar wat jou beter uitkomt!
    Een week ja. Ze hebben alles op hun plek en gaan nu de omgeving verkennen en overlevingsmiddelen zoeken

    Okay, is goed! Dan zal ik morgen eens een post schrijven ervoor.


    † Love? I want to sleep.

    Yonggook schreef:
    (...)
    Juniper en Storm meeten?


    I'm in :Y)
    Gezien Storm nog aan het revalideren is zal hij nog niet heel sterk zijn, maar ik kan hem wel uit bed sleuren om zijn excuses aan te bieden? Of komt Juniper hem lastig vallen?

    Ik beloof niet dat die op tijd komt of goed is, want ik ga eerst een film met Maia kijken.


    † Love? I want to sleep.

    Jorah schreef:
    (...)
    I'm in :Y)
    Gezien Storm nog aan het revalideren is zal hij nog niet heel sterk zijn, maar ik kan hem wel uit bed sleuren om zijn excuses aan te bieden? Of komt Juniper hem lastig vallen?

    Dat gaat ze niet uit zichzelf doen. Het handigste is dat Storm op haar afkomt.
    Je mag zelf verzinnen waar ze is en wat ze uitvoert.


    Quiet the mind, and the soul will speak.