• Praattopic 02
    You know how it works


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Gepost.
    Het is niet veel, het is niet goed, maar het is een begin.


    † Love? I want to sleep.

    Nebthet schreef:
    Gepost.
    Het is niet veel, het is niet goed, maar het is een begin.


    Shut up. It is awesome dear
    Ik zal morgen gelijk posten!


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Stygian schreef:
    (...)

    Shut up. It is awesome dear
    Ik zal morgen gelijk posten!

    Oehmyg. Ik heb je net een berichtje gestuurd haha. And thanks! Ik ben benieuwd wat je ervan maakt :3

    [ bericht aangepast op 5 juni 2015 - 23:56 ]


    † Love? I want to sleep.

    Oke ik doe mijn best om morgen te posten D:
    Al dat schoolwerk vreet me echt op


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Ik post vanavond of morgen.


    Caution first, always.

    Blurryface schreef:
    Ik post vanavond of morgen.


    I'll just wait here then :Y)

    HOI.

    Ik ben Els en ik zat een tijdje geleden supervaak op Q voor de RPGs, maar al een paar maanden (of jaar? idk) niet meer. Nu stuurde Astrid (=Avenger op Q) me laatst een berichtje dat deze RPG bestaat en aangezien ik net klaar ben met de middelbare en dus geen reet te doen heb, en aangezien deze RPG er best wel vet uitziet vroeg ik me af of jullie het ok vinden als ik join (: Astrid zat er aan te denken om misschien ook te joinen over een tijdje, als er nog rollen zijn, maar zij heeft nu tentamens/examens en is daar dus eerst druk mee!

    Hoe dan ook, ik dacht ik zeg eerst even hoi en vraag of jullie het ok vinden zodat het niet vet random is als ik ineens een rol in jullie rollentopic gooi o:

    HOI TERUG!
    Voordat je joint, just a warning maar hij is op dit moment nogal stil. Al vind ik het super als er fresh meat bij komt ^^

    Ah dat is jammer ;o Al is het voor mij misschien alleen maar goed, dan kan ik weer langzaam op gang komen haha. Ik hoop dat hij niet helemaal stil valt want wat ik tot nu toe heb gelezen is echt tof!

    Vluuv, volgens mij herken ik jou wel van de RPG's waaraan je meedeed, want ik deed ook weleens mee aan RPG's waar jij bij zat. Ik vind het super als je mee zou willen doen, maar de topicstarter (Janine) heeft 't op dit moment druk, dus als je echt een antwoord van haar wilt hebben dan denk ik dat 't het beste is om haar zelf een gb te sturen.

    Aaaanyway, welkom.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2015 - 10:52 ]


    † Love? I want to sleep.

    @Vluuv, ik vind het prima als je meedoet. Graag zelfs. Ik heb nu tentamens maar zodra deze voorbij zijn zal ik er weer wat leven inblazen


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    @Vluuv, je deed eerst mee met Pirates RPG!
    Welkom welkom.

    @Jorah, Zijn jullie nog even bezig? Want ik wacht tot Juniper geschreven kan worden.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Yonggook schreef:
    @Vluuv, je deed eerst mee met Pirates RPG!
    Welkom welkom.

    @Jorah, Zijn jullie nog even bezig? Want ik wacht tot Juniper geschreven kan worden.


    Wat mij betreft zijn ze binnen één post bij Juniper, maar ik weet niet wat Blurryface in mind heeft. Storm was er wel eerder geweest - ware het niet dat Leaf kwam partycrashen

    Oh, oh crap dat had ik niet eens door. Sorry! Moet ik eerst nog even een post schrijven?


    Caution first, always.

    Blurryface schreef:
    Oh, oh crap dat had ik niet eens door. Sorry! Moet ik eerst nog even een post schrijven?


    Do as you like ^^