• Praattopic 02
    You know how it works


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    LakeTown schreef:
    Niemand kent Storm (behalve Leaf) en hij is nu al geliefd (': Lol

    Wat? :'D Je bedoelt dat hij Storm al eerder kende?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Undine schreef:
    (...)
    Wat? :'D Je bedoelt dat hij Storm al eerder kende?


    Nee... maar dat Leaf tijd met hem heeft doorgebracht, en dat de rest gewoon blanco binnen komt en hem desondanks in bescherming neemt

    LakeTown schreef:
    (...)
    Nee... maar dat Leaf tijd met hem heeft doorgebracht, en dat de rest gewoon blanco binnen komt en hem desondanks in bescherming neemt

    Misschien doordat hij op de grond ligt te ijlen, aangevallen wordt en dat gewoonweg not done is.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Undine schreef:
    (...)
    Misschien doordat hij op de grond ligt te ijlen, aangevallen wordt en dat gewoonweg not done is.


    true that

    LakeTown schreef:
    (...)
    true that

    Hopelijk helpen ze Juniper echter niettemin, mocht zoiets ooit voorkomen. (aa)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Undine schreef:
    (...)
    Hopelijk helpen ze Juniper echter niettemin, mocht zoiets ooit voorkomen. (aa)


    Huh wat? Ik volg het even niet x')

    LakeTown schreef:
    (...)
    Huh wat? Ik volg het even niet x')

    Nou, ze helpen Storm wel en ik zette zojuist Juniper in dezelfde situatie.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Undine schreef:
    (...)
    Nou, ze helpen Storm wel en ik zette zojuist Juniper in dezelfde situatie.



    Oh als Juniper in die situatie komt! Haha vast wel... Alleen Storm waarschijnlijk niet lol

    [ bericht aangepast op 25 april 2015 - 17:52 ]

    LakeTown schreef:
    (...)
    Oh als Jupiner in die situatie komt! Haha vast wel... Alleen Storm waarschijnlijk niet lol

    Juniper*
    Maakt niet uit, hoogstwaarschijnlijk is dat maar beter ook.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Undine schreef:
    (...)
    Juniper*
    Maakt niet uit, hoogstwaarschijnlijk is dat maar beter ook.


    Autocorrectie van mijn mobiel lol :'D
    Inderdaad, dan riskeert hij de kans om nog eens aangevallen te worden

    LakeTown schreef:
    (...)
    Autocorrectie van mijn mobiel lol :'D
    Inderdaad, dan riskeert hij de kans om nog eens aangevallen te worden

    Nee, dat niet. Ze houdt er überhaupt al niet van om aangeraakt te worden, tenzij ze het natuurlijk toelaat. :'D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oké het koste veel moeite om het geloofwaardig te houden, aangezien iemand die zo ziek is als Storm vermoedelijk alleen al aan de shock had kunnen sterven, laat staan dat hij ook nog eens aangevallen werd op de plek van de infectie haha. Aangezien ik nog lang niet van plan ben te stoppen met deze RPG, wil ik alle char' vriendelijk verzoeken Storm niet aan te vallen *beschuldigende blik op Juniper* of hem proberen te redden met een klap in zijn gezicht te geven *beschuldigende blik op Nathaniel* of enige andere vorm van agressie op hem te botvieren, want dat overleefd hij waarschijnlijk niet (":
    @ Dakota, ik heb even research gedaan, en Storm's nekspieren zijn gekneusd, waardoor hij niet meer kan slikken, dus hij moet op een andere manier voedsel binnenkrijgen... of alles moet vloeibaar en lauwwarm zijn ^^ En de koorts gaat alleen weg als hij slaapt en warm blijft ;)

    LakeTown schreef:
    Oké het koste veel moeite om het geloofwaardig te houden, aangezien iemand die zo ziek is als Storm vermoedelijk alleen al aan de shock had kunnen sterven, laat staan dat hij ook nog eens aangevallen werd op de plek van de infectie haha. Aangezien ik nog lang niet van plan ben te stoppen met deze RPG, wil ik alle char' vriendelijk verzoeken Storm niet aan te vallen *beschuldigende blik op Juniper* of hem proberen te redden met een klap in zijn gezicht te geven *beschuldigende blik op Nathaniel* of enige andere vorm van agressie op hem te botvieren, want dat overleefd hij waarschijnlijk niet (":
    @ Dakota, ik heb even research gedaan, en Storm's nekspieren zijn gekneusd, waardoor hij niet meer kan slikken, dus hij moet op een andere manier voedsel binnenkrijgen... of alles moet vloeibaar en lauwwarm zijn ^^ En de koorts gaat alleen weg als hij slaapt en warm blijft ;)


    Yaay, Cassia did good. ;D Cas heeft geen fout verricht - nog niet tenminste. What a sweet girl.


    I'm your little ray of pitch black.

    LakeTown schreef:
    Oké het koste veel moeite om het geloofwaardig te houden, aangezien iemand die zo ziek is als Storm vermoedelijk alleen al aan de shock had kunnen sterven, laat staan dat hij ook nog eens aangevallen werd op de plek van de infectie haha. Aangezien ik nog lang niet van plan ben te stoppen met deze RPG, wil ik alle char' vriendelijk verzoeken Storm niet aan te vallen *beschuldigende blik op Juniper* of hem proberen te redden met een klap in zijn gezicht te geven *beschuldigende blik op Nathaniel* of enige andere vorm van agressie op hem te botvieren, want dat overleefd hij waarschijnlijk niet (":
    @ Dakota, ik heb even research gedaan, en Storm's nekspieren zijn gekneusd, waardoor hij niet meer kan slikken, dus hij moet op een andere manier voedsel binnenkrijgen... of alles moet vloeibaar en lauwwarm zijn ^^ En de koorts gaat alleen weg als hij slaapt en warm blijft ;)

    Omfg. Ik zal het aan Nathaniel doorgeven. ;')


    Caution first, always.

    Het spijt me — maar ik ga me uitschrijven uit deze RPG. Vanaf het begin heb ik niet het idee gehad "er bij" te horen (en dat ligt grotendeels aan mezelf) en mijn personage zal wat dat betreft geen misser zijn. Wel wens ik jullie nog veel plezier ^^